SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezo heb jij het over Ierse whiskey terwijl je over Schotland praatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo haal je de hond van Flodder erbij
De Fairy Glen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Die is wel cute. Kijken of mijn peace teken er nog ligt in Fairy Glen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha ja die fuckers zijn wel nasty als ze in een kudde op je oor komen zitten.
Ieren en Schotten houden van elkaar dus po-tay-to po-tah-to.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoezo heb jij het over Ierse whiskey terwijl je over Schotland praat
quote:
Juist ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieren en Schotten houden van elkaar dus po-tay-to po-tah-to.
Haalt bij mij de lol er wel een beetje vanafquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha ja die fuckers zijn wel nasty als ze in een kudde op je oor komen zitten.
Nee, niet gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Zag je toevallig een peace teken?
Ze zullen hem wel gesloopt hebben. Ik had keiveel moeite gedaan om steentjes bij elkaar te zoeken zonder anderen hun boodschappen te vernietigen.
Ajoh even gemoedelijk uitgelachen worden door de locals en weer door.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haalt bij mij de lol er wel een beetje vanaf
In het voor- of najaar gaan dusquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haalt bij mij de lol er wel een beetje vanaf
Nooooooooooooooquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet gezien
Maar de inwoners slopen regelmatig alle dingen die toeristen maken en laten alleen de 'originele' vormen liggen.
Toen ik 20 was zou ik het makkelijk gedurfd hebben om het gas open te trekken tijdens de race.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Schotland was nog een bestemming met de motor. En dan ook een bezoek aan de isle of man.
twee nog wel dat is best heftigquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben in de coronatijd 2 broekmaten omhoog gegaan...Wel lastig om dan een goede broek te kopen, ik wacht liever totdat ik op een stabiel gewicht zit
Tja dat was wel iets voor de meest lelijke mensen om te doen. Kijk naar Joe Dunlop.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik 20 was zou ik het makkelijk gedurfd hebben om het gas open te trekken tijdens de race.
Gezien hoe populair ik ben bij bloedzuigers en hoe ik op de meeste reageer:quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ajoh even gemoedelijk uitgelachen worden door de locals en weer door.
En dan logeren in het Uig Hotel zodat je daar kunt zijn voordat de minibusjes met Chinezen arriverenquote:
regent hier... ik heb een fiets gekocht om te gaan fietsen met mooi weer. ben het lopen zatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
Wel zeer matig weer vandaag, zo krijg ik toch helemaal geen zin om te gaan lopen
Ik moet van mezelf toch wel gaan lopen, wil mijn 'streak' niet brekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
regent hier... ik heb een fiets gekocht om te gaan fietsen met mooi weer. ben het lopen zat
* jerney hult ijsdraakje in een wolkje DEETquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe populair ik ben bij bloedzuigers en hoe ik op de meeste reageer:![]()
![]()
Stenen aan elkaar metselenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met onverwoestbare secondelijm, eat that Skye fuckers
Oh die waren er bij ons nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan logeren in het Uig Hotel zodat je daar kunt zijn voordat de minibusjes met Chinezen arriveren
hoeveel km loop jij danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet van mezelf toch wel gaan lopen, wil mijn 'streak' niet breken
Ik was er in september. Half tien verschenen de eerste busjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh die waren er bij ons nietIn april ofzo denk ik
De afgelopen 365 dagen zit ik op ruim 17 km per dag gemiddeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoeveel km loop jij dan
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De afgelopen 365 dagen zit ik op ruim 17 km per dag gemiddeld.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney hult ijsdraakje in een wolkje DEET
Ja ik heb niet eens een fiets, vind lopen ook niet zo erg, alleen met weer zoals nu is het wel vervelendquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ik loop op mijn vrije dagen ook gemiddeld 15 km. maar wil overstappen op fietsen
Ja dan is het meer tricky.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er in september. Half tien verschenen de eerste busjes
Had ook geen fiets meer maar wordt vandaag gebrachtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb niet eens een fiets, vind lopen ook niet zo erg, alleen met weer zoals nu is het wel vervelend
Heb je in de VS ook veel op sommige plekkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er in september. Half tien verschenen de eerste busjes
Je wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Ik neem geen fiets meer want ze pikken die zelfs van mijn koertje
Dat krijg je in zo'n tuigstad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Blijft een fascinerend woordjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
lekker rustigquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Mail ligt er uit en de telefoon gaat ook niet
Koertje Russellquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een fascinerend woordje![]()
Nu wil ik een tam tortelduifje hebben, Koertje.
Ik heb hier vaak twee duiven in mijn meest nutteloze koertje ooit! Koertje en Koertjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een fascinerend woordje![]()
Nu wil ik een tam tortelduifje hebben, Koertje.
Poppy TVquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb hier vaak twee duiven in mijn meest nutteloze koertje ooit! Koertje en Koertje
Heb ik nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zet hier de fiets gewoon in de schuur
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaa
Word nog steeds vrolijk van dat filmpje
De kleine speelvogel
Iedereen die nu kaartjes koopt en nog niet doorheeft dat lowlands gewoon weer gecanceld gaat wordenquote:
Datisjouwmeningquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die nu kaartjes koopt en nog niet doorheeft dat lowlands gewoon weer gecanceld gaat worden![]()
Er zijn geen kaartjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die nu kaartjes koopt en nog niet doorheeft dat lowlands gewoon weer gecanceld gaat worden![]()
Ik ben eens benieuwd. Sneltesten aan de deur werkt ook niet. Sta je daar met 50.000 mensen in de rij en heeft degene waar je net een half uur bij hebt staan wachten ineens Corona te pakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik denk dat ze met vaccinatiepaspoorten gaan werken
Mij lukt hetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Puzziewuzzie!!!
Ik ben nogal slecht met mentions
Puzzupieeeeequote:
Wel bizar als de eigenlijke doelgroep tegen die tijd waarschijnlijk nog niet gevaccineerd zal zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik denk dat ze met vaccinatiepaspoorten gaan werken
Mee EEns maar zo willen ze al dat je kan en mag gaan reizen binnen europa deze zomerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel bizar als de eigenlijke doelgroep tegen die tijd waarschijnlijk nog niet gevaccineerd zal zijn.
Alle ouderen, zieken en zorgmedewerkers het land uitquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mee EEns maar zo willen ze al dat je kan en mag gaan reizen binnen europa deze zomer
zorgmedewerkers op verdiende vakantiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle ouderen, zieken en zorgmedewerkers het land uit
Leasekindquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dan is het meer tricky.
Ooit eens in het hoogseizoen geweest omdat het leasekind mee ging. Faaaaak
puzziequote:
Ja ik ook niet per sequote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderenOok geen leasekinderen
Een aantal jaren geleden dagelijks , nu nog zeldenquote:
En dan ben je er net aan gehecht en dan ga je uit elkaar. Hoe werkt zoiets dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ook niet per seIt’s kind of a package deal
En ik had geluk met die van mijEn hij was er maar een weekendje op de twee weken.
Ja ik ook niet maar leasekinderen zijn vaak wel een fluitje van een cent, is alleen maar krijgen i.p.v. geven, of ik heb altijd geluk gehad, dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderenOok geen leasekinderen
Of je blijft elkaar zien of je neemt afscheid zoals van een dierbaar huisdierquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ben je er net aan gehecht en dan ga je uit elkaar. Hoe werkt zoiets dan?
Mjaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je blijft elkaar zien of je neemt afscheid zoals van een dierbaar huisdier
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alimentatie voor mijn hond moet ook maar eens omlaag
Ik had vijf hondenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alimentatie voor mijn hond moet ook maar eens omlaag
Hij komt hier af en toe nog langs hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ben je er net aan gehecht en dan ga je uit elkaar. Hoe werkt zoiets dan?
Aaawquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij komt hier af en toe nog langs hooren dan eten we samen want dat is onze gedeelde hobby
En hij houdt me altijd zo braaf op de hoogte van zijn examens via sms
Alleen de lusten maar niet de lastenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel twee leasehonden, die van mijn broer en van mijn vader.Dat vind ik voorlopig wel even voldoende.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Is het een Vlaams menneke?
Dan was uit elkaar gaan een goede beslissingquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik miste mijn hond meer dan ik mijn ex miste.
Op het moment dat we uit elkaar gingen had ik een andere mening, maar hebben er allebei goed aan gedaan achteraf.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan was uit elkaar gaan een goede beslissing
Ik heb ook veel meer tranen gelaten om de hele zoo die ik achterlietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik miste mijn hond meer dan ik mijn ex miste.
Tom & Jerryquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Zit ik een gast in de VS te mailen die Jerry heet maar mijn vage brein maakte er Tom van dus de mail is verzonden met Dear Tom
De droom van iederquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik word één keer per week helemaal afgelebberd
Ja time flies zeker jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:47 schreef jerney het volgende:
[..]ja echt wel. Hij kan al bijna gaan doctoreren
Time flies.
Kinderen van andere vrouwen vinden mij altijd veel leuker dan hun eigen moeders of vaders, is niet prettig ergens, zeker niet als ze dat zeggen tegen hun eigen vaders.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:48 schreef Maanvis het volgende:
ik kan enorm goed met kinderen overweg blijkbaar..
kut alleen dat die kids zich aan me gaan hechten als ik te lang bij een vrouw blijf, terwijl ik zelf nog niet eens weet of ik wel een relatie wil met die vrouw in kwestie (of omgekeerd).. dus dan moet ik weer afstand nemen om niet elke keer die sippe gezichtjes 'wanneer kom je weer slapen Maanvis' te hoeven zien
Awwwwquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:48 schreef Maanvis het volgende:
kut alleen dat die kids zich aan me gaan hechten als ik te lang bij een vrouw blijf, terwijl ik zelf nog niet eens weet of ik wel een relatie wil met die vrouw in kwestie (of omgekeerd).. dus dan moet ik weer afstand nemen om niet elke keer die sippe gezichtjes 'wanneer kom je weer slapen Maanvis' te hoeven zien
Snugger wel om je dan al te introduceren.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:48 schreef Maanvis het volgende:
kut alleen dat die kids zich aan me gaan hechten als ik te lang bij een vrouw blijf, terwijl ik zelf nog niet eens weet of ik wel een relatie wil met die vrouw in kwestie (of omgekeerd).. dus dan moet ik weer afstand nemen om niet elke keer die sippe gezichtjes 'wanneer kom je weer slapen Maanvis' te hoeven zien.
ook wel raar dat een vrouw tegen me zei 'als jij er bent hoef ik mijn kids niet steeds af te snauwen dan zijn ze veel rustiger'...
ja ik vind het ook kut om tegen die kids te moeten zeggen als ze vragen 'waarom ligt mama de hele dag op bed en snauwt ze ons zo af' dat ik dan moet zeggen 'omdat ze alleen met d'r kut denkt en jullie geen goede vaderfiguur gunt' :")quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:51 schreef jerney het volgende:
[..]
AwwwwJa dat is sneu.
Kinderen vinden mij ook altijd leuk om onbekende redenen. Ik weet nooit zo goed wat ik met ze aan moet.
Mijn Leasekind heeft er nog steeds veel last van dat we uit elkaar zijn.Ook omdat het tijdens de lockdown was en er geen overgangsfase was voor hem. Nooit bij stilgestaan dat dat zo lastig zou zijn op zijn leeftijd nog.
Ik kan me zo indenken dat je niet de meest chique vrouwen aantrekt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik vind het ook kut om tegen die kids te moeten zeggen als ze vragen 'waarom ligt mama de hele dag op bed en snauwt ze ons zo af' dat ik dan moet zeggen 'omdat ze alleen met d'r kut denkt en jullie geen goede vaderfiguur gunt' :")
ja aan de andere kant was het bij haar ook echt een afknapper hoe zij de kids opvoedde, dus daarom wilde ik ook niks met haar. dus ik kan nooit een relatie aangaan met iemand met kids als ik haar nooit met de kids heb gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snugger wel om je dan al te introduceren.
ja meestal hebben ze heel veel hulp nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me zo indenken dat je niet de meest chique vrouwen aantrekt.
Klinkt ongezond en ook een beetje vreemd ongelijkwaardig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja meestal hebben ze heel veel hulp nodig
Maar er is ook nog een tussenstap (even terugdenkend/vooruitdenkend op geen coronamaatregelen), gewoon een keer een paar uur langsgaan voordat je blijft slapen wanneer de kinderen er ook zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja aan de andere kant was het bij haar ook echt een afknapper hoe zij de kids opvoedde, dus daarom wilde ik ook niks met haar. dus ik kan nooit een relatie aangaan met iemand met kids als ik haar nooit met de kids heb gezien
En jij wil die hulp dan wel even gevenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat alleen al is een red flag imo.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja het was meer dat ik haar hielp met een verhuizing en die kids er parttime waren...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar er is ook nog een tussenstap (even terugdenkend/vooruitdenkend op geen coronamaatregelen), gewoon een keer een paar uur langsgaan voordat je blijft slapen wanneer de kinderen er ook zijn.
Hebben die je ook tenminste een keer gezien in plaats van weer een vreemde kerel bij het ontbijt.
Ja dat snap ik wel.. ik vind het ook wel belangrijk dat iemand een goede vader is. Ook al wil ik zelf geen kinders, dat vind ik toch een aantrekkelijke eigenschap.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja aan de andere kant was het bij haar ook echt een afknapper hoe zij de kids opvoedde, dus daarom wilde ik ook niks met haar. dus ik kan nooit een relatie aangaan met iemand met kids als ik haar nooit met de kids heb gezien
ja maar aan de andere kant als je elkaar niet aanvult dan hoef je helemaal geen relatie te hebben toch.. hoeveel mannen redden het niet zonder een vrouw die hhet huishouden doet, of omgekeerd een man die klusjes doet etc?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat alleen al is een red flag imo.
zij plaatste de kids niet op de eerste plaats. zo ben ik niet opgevoed, dus dat was echt een afknapperquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.. ik vind het ook wel belangrijk dat iemand een goede vader is. Ook al wil ik zelf geen kinders, dat vind ik toch een aantrekkelijke eigenschap.
Er is een verschil tussen dingen voor elkaar doen en op zoek gaan naar iemand ķm die dingen voor je te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar aan de andere kant als je elkaar niet aanvult dan hoef je helemaal geen relatie te hebben toch.. hoeveel mannen redden het niet zonder een vrouw die hhet huishouden doet, of omgekeerd een man die klusjes doet etc?
Maar ben je wel tevreden over zijn gereedschap?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, in huis hebben kerel en ik elk onze sterkere punten, dus daar profiteren we van, maar ik heb 'm niet uitgezocht op z'n uitgebreide collectie gereedschap om plankjes voor me op te hangen ofzo.
Huehuequote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ben je wel tevreden over zijn gereedschap?
Je moet wel af en toe doen alsof je geen lamp in een fitting kunt draaien hoor, is goed voor zijn mannelijkheid en ego, al die bewonderende blikken en kreetjes van adoratie vanaf de bankquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, in huis hebben kerel en ik elk onze sterkere punten, dus daar profiteren we van, maar ik heb 'm niet uitgezocht op z'n uitgebreide collectie gereedschap om plankjes voor me op te hangen ofzo.
En spinnen doodmaken etcquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe doen alsof je geen lamp in een fitting kunt draaien hoor, is goed voor zijn mannelijkheid en ego, al die bewonderende blikken en kreetjes van adoratie vanaf de bank
Nah, hij weet ook wel dat ik dat kan, dan krijg ik eenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe doen alsof je geen lamp in een fitting kunt draaien hoor, is goed voor zijn mannelijkheid en ego, al die bewonderende blikken en kreetjes van adoratie vanaf de bank
Hoeveel spinnen er al gesneuveld zijn als inzet om als een knight in shining armor over te komenquote:
Niets mis met een klein beetje traditionele rolverdeling maar het moet niet zijn alsof je met iemand met het Syndroom van Down of een drugsverslaafde samen woont.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, hij weet ook wel dat ik dat kan, dan krijg ik eenterug.
Autobanden wisselen schakel ik 'm dan wel weer graag voor in.
Doe jij ook wel es iets terug voor die buurman of hoe werkt dat ?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
"Maar hoe doe je dat dan zonder je vriend"
Een garage/ANWB/m'n ANWB-buurman inschakelen.
Geen. Ik geloof dat ik de eerste keer dat ik een spin spotte waar 'ie bij was iets zei als "oh, da's een mooie grotequote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoeveel spinnen er al gesneuveld zijn als inzet om als een knight in shining armor over te komen
Van die spinnen die je over de vloer hoort lopen. Trippeltrippel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen. Ik geloof dat ik de eerste keer dat ik een spin spotte waar 'ie bij was iets zei als "oh, da's een mooie grote"
ik laat ze hier ook leven.. heb al teveel last van muggen.quote:
Weten spinnen dit ook?quote:
Ja de nemen een steeds kleinere pauze van hun getreiter...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik laat ze hier ook leven.. heb al teveel last van muggen.
Ontbijtje zit er pas net inquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:12 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik woon aan het water dus dat tikt wel aan qua muggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja de nemen een steeds kleinere pauze van hun getreiter...
Waar de katten van flippenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die spinnen die je over de vloer hoort lopen. Trippeltrippel.
zonde van het tijdschrift.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Spinnen![]()
Die krijgen direct een doodsmep met een tijdschrift
Hahahaha een lokeendquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik woon aan het water dus dat tikt wel aan qua muggen.
Misschien als er een bloedmooie FOK!ster naast me ligt dat ik dan minder vaak gestoken word
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik woon aan het water dus dat tikt wel aan qua muggen.
Misschien als er een bloedmooie FOK!ster naast me ligt dat ik dan minder vaak gestoken word
Mijn poesje is voor de duivel niet bang, vangt meeuwen, sprinkhanen en tenen maar spinnen is ze bang vanquote:
Ik heb 'm in praktijk nooit wat gevraagd om te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe jij ook wel es iets terug voor die buurman of hoe werkt dat ?
Dat zijn de beste.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die spinnen die je over de vloer hoort lopen. Trippeltrippel.
ja precies, ik vind het ook altijd kut om hulp te vragen als ik er niks voor terug kan bieden...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm in praktijk nooit wat gevraagd om te doen.
En dat hoeft zeker niet vrijblijvend, maar da's een kwestie van communicatie. Enkele keer: versnapering van het een of ander, bij regelmatig betaling of een wederdienst.
Mijn ex-vrouw heeft zo haar hele huis op laten knappen door een goedgebouwde Joegoslaaf met blauwe ogen, toen het huis klaar was mocht hij ook weer wegquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm in praktijk nooit wat gevraagd om te doen.
En dat hoeft zeker niet vrijblijvend, maar da's een kwestie van communicatie. Enkele keer: versnapering van het een of ander, bij regelmatig betaling of een wederdienst.
Achejeetje Nientjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn poesje is voor de duivel niet bang, vangt meeuwen, sprinkhanen en tenen maar spinnen is ze bang van
Of spinnen die een hele tijd rustig ergens zitten en opeens spoorloos verdwijnen.quote:
Jeetje, maar daar kan je toch ook nog wel wat leukers mee dan laten klussen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-vrouw heeft zo haar hele huis op laten knappen door een goedgebouwde Joegoslaaf met blauwe ogen, toen het huis klaar was mocht hij ook weer weg
Heb je hem opgegeten of niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of spinnen die een hele tijd rustig ergens zitten en opeens spoorloos verdwijnen.
Ieder jaar in Augustus is er hier een lokale sprinkhanenplaag, van die grote groene, spannend altijd wel met haar hoe ze die toch altijd eerder weet te vangen dan ik *knarskraakkraak*quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Achejeetje Nientje
Kleintjes worden tevree opgepeuzeld, maar de dikke huisspinnen vinden ze maar raaaarrrrrr
niet dat ik weetquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Jeetje, maar daar kan je toch ook nog wel wat leukers mee dan laten klussen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-vrouw heeft zo haar hele huis op laten knappen door een goedgebouwde Joegoslaaf met blauwe ogen, toen het huis klaar was mocht hij ook weer weg
Ja Poppy was daar ook nogal op gefixeerd van de zomer, heb toen maar snel het raam dicht gedaan ondanks hittegolf.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder jaar in Augustus is er hier een lokale sprinkhanenplaag, van die grote groene, spannend altijd wel met haar hoe ze die toch altijd eerder weet te vangen dan ik *knarskraakkraak*
Mijn voormalig bovenbuurvrouw is uiteindelijk samen gaan wonen met de klusser.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom schakel ik zeer beperkt vrienden in, dan moeten ze zich al terloops als vrijwilliger aanbieden ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja precies, ik vind het ook altijd kut om hulp te vragen als ik er niks voor terug kan bieden...
Voormalig extreem wilde fladdervrouw maar toen ik haar leerde kennen gaf ze alleen nog maar om tuinieren, huisdieren, gitaarspelen en mij, heb ik weerquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voormalig extreem wilde fladdervrouw maar toen ik haar leerde kennen gaf ze alleen nog maar om tuinieren, huisdieren, gitaarspelen en mij, heb ik weer
Pehehehe. Nee, dat zit niet in me.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed gereedschap en twee kundige rechterhanden blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn voormalig bovenbuurvrouw is uiteindelijk samen gaan wonen met de klusser.
Ik Kan bijna alles zelfquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed gereedschap en twee kundige rechterhanden blijkbaar.
Klopboor vaker gehoord dan me lief is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed gereedschap en twee kundige rechterhanden blijkbaar.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopboor vaker gehoord dan me lief is.
Voor sommige klussen mis ik wel echt kracht in m'n armen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik Kan bijna alles zelf
Voor je het weet, werkt die voor een of andere loverboy jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Gelijkwaardigheid en onafhankelijkheid is toch wel een moetje voor welke relatie dan ook, vriendin van me heeft een dochter van 16 en die zit in een inrichting omdat ze een bijzonder laag IQ heeft en raarmaarwaar dat zie je niet aan het grietje, is gewoon een knappe jonge meid om te zien en als ze haar mond niet open doet, die hebben ze verplicht aan de pil gedaan maar omdat de sjappies tegen de muren van de instelling omhoog kruipen, bah.
Ik woonde eerst op de bovenverdieping; dus iedere losse plank in de vloer kende ik wel. Chick die er daarna ging wonen had de gewoonte wat ruwe mannen mee te nemen; die hoorde je hoor het hele huis lopen en dan midden in de nacht weer naar beneden lopen.quote:
Mijn vriendin is gestopt met tellen bij abortus 20.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet, werkt die voor een of andere loverboy ja
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendin is gestopt met tellen bij abortus 20.
Noorse?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ThuisStappeltellertje alweer op 6690 ondanks matig weer vandaag. En biljetjes in de post
SPEULEUH
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woonde eerst op de bovenverdieping; dus iedere losse plank in de vloer kende ik wel. Chick die er daarna ging wonen had de gewoonte wat ruwe mannen mee te nemen; die hoorde je hoor het hele huis lopen en dan midden in de nacht weer naar beneden lopen.
Wel eens gelachen om de voordeur op het slot te draaien zodat een van die kerels er niet meer uit kon
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woonde eerst op de bovenverdieping; dus iedere losse plank in de vloer kende ik wel. Chick die er daarna ging wonen had de gewoonte wat ruwe mannen mee te nemen; die hoorde je hoor het hele huis lopen en dan midden in de nacht weer naar beneden lopen.
Wel eens gelachen om de voordeur op het slot te draaien zodat een van die kerels er niet meer uit kon
Nee alleen Thaise en Russische. Dat dan weer welquote:
Hoop dat die Noorse snel in je brievenbus liggenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen Thaise en Russische. Dat dan weer wel
Ehm?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn allemaal mensen aan het ontslaan
Waarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Jawel, denk het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Oh ben niet de enige die er niks van begrijpt zo te zien.
Vast welquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop dat die Noorse snel in je brievenbus liggen
Helemaal mooi. Ben je daar weg EN krijg je WWquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig ben je net door je proeftijdquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
P{AST NIET DOOR HET TRAPGAT GODVERquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:48 schreef Karzai het volgende:
Misschien krijg je een bank mee
Handig voor je nieuwe woning
En dan heb je hem door het trapgat en kan hij 2 maanden later weer naar beneden want kapot.quote:
Een kettingzaag, twee zwembandjes, een rare kwok, een pak hagelslag en veertig ledstrips?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal is as we speak een doosje aan het inpakken met haar spulletjes, vermoed ik?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kettingzaag, twee zwembandjes, een rare kwok, een pak hagelslag en veertig ledstrips?
Geen idee. Iemand is ontslagen na 15 jaar dienstverband. En mij collega van verkoop krijgt net zijn functiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie ontslaan ze? Waarom? En moet jij ook weg?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kettingzaag, twee zwembandjes, een rare kwok, een pak hagelslag en veertig ledstrips?
Zie je, zo snel kan het gaan. De volgende keer krijg jij promotiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand is ontslagen na 15 jaar dienstverband. En mij collega van verkoop krijgt net zijn functie
Ik heb al best veel gegeten en nauwelijks iets gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik moet even gaan lunchen. Heb nog nauwelijks wat gegeten vandaag en wel al best veel gedaan gewoon
Keurig opgevouwen satijnen coca-cola pyjama met puntmutsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fotolijstje met LT zonder hoofd op de balie.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al best veel gegeten en nauwelijks iets gedaan
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://ibb.co/PWDRJCn
fiets is er en zelf gemonteerd
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een verzoek als medefietser, even dubbelchecken dat je tegenliggers niet verblindt met je koplamp.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://ibb.co/PWDRJCn
fiets is er en zelf gemonteerd
Hallo, met mijquote:
Hee, leuk dat ik er ben.quote:
Wie heb ik aan de lijn?quote:
Heb je ook auditie gedaan om de nieuwe Klaasje te worden?quote:
Nee, ik ben niet zo dol op kinderen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ook auditie gedaan om de nieuwe Klaasje te worden?
Dan is het waarschijnlijk geen goede stap in je carričrequote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dol op kinderen.
Oh, zingen en dansen kan ik ook al niet best.
Daarom.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk geen goede stap in je carričre
ik denk da ik moet proberen vanavond wat later naar bed te gaan.quote:
Bleh.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk da ik moet proberen vanavond wat later naar bed te gaan.
ik moet morgen een avonddienstje doen
Ofja, eigenlijk weet ik nog bijna niks over mijn dienst van morgenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bleh.
Gewoon rottig geslapen, enorm levendige dromen ineens.
Huuuu. Buiten draaitijden aan 't werk?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:37 schreef gianni61 het volgende:
o
[..]
Ofja, eigenlijk weet ik nog bijna niks over mijn dienst van morgen
Ik weet dat ik om 16:30 moet beginnen, maar geen idee tot hoe laat. kan tot 0:00 zijn, kan ook tot 4:00 zijn
draaitijden?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huuuu. Buiten draaitijden aan 't werk?
Klinkt nuttig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
draaitijden?
ja, en het mooiste is: ik hoef echt helemaal niks te doen
Ja, het is werk waar niemand bij mag zijn. dus moet in de avond/nachtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt nuttig.
En ja, het heeft een andere naam, maar mijn hoofd nopet 'm.Die tijden houden in "mijn" hoekje meestal in dat er geen productie gedraaid wordt.
Wel zo logisch dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is werk waar niemand bij mag zijn. dus moet in de avond/nacht
maar als er niemand bij mag zijn waarom moet jij er dan bij zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is werk waar niemand bij mag zijn. dus moet in de avond/nacht
toezichthouder/vergunninghouder.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar als er niemand bij mag zijn waarom moet jij er dan bij zijn
oh dat is wel lekker verdienenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toezichthouder/vergunninghouder.
Ik mag buiten de afzetting netflixen tot ze klaar zijn denk ik
dat wel, maar wel dodelijk saai om daar voor wakker te blijven.quote:
En dan om acht uur weer beginnenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
Dat is het belangrijkste anders moet je op werk blijven tot 04.30
Dat zou ik dan ook nog wel doen.quote:
En nu dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Van die mensen die door blijven zagen als je zegt "niet nu".
Beruttelenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:52 schreef G-Pier het volgende:
Ik word de "Waarom stemmen mensen op Mark Rutte?" zat en moet elke keer intern kokhalzen van het verbaal ego-strelen van de acteurs.
Zoiets ja, steeds over hetzelfde beginnen met een paar minuten er tussen. Ik had al koppijn en zo wordt het er niet beter van.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En nu dan?
En nu dan?
En nu dan?
Ben je nu zo ver?
Okee doei!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:16 schreef Karzai het volgende:
Lets just kiss and say Goodbye
Ben omgekleed
En nu?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus nu zal ik wel 'het chagrijn' zijn.
Nou, oke, trek je broek maar uitquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:20 schreef Karzai het volgende:
Werk is gedaan nu moeten jullie mij vermaken
Mooi, dan laten ze je misschien gerust.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus nu zal ik wel 'het chagrijn' zijn.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Mooi, dan laten ze je misschien gerust.
En wat doen ze daar behalve blowen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
De anarchisten hebben weer een kamp gebouwd in het westelijk havengebied
ik heb vanmiddag in m'n pauze nog een heel anarchisten kamp uitgemoord.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
De anarchisten hebben weer een kamp gebouwd in het westelijk havengebied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Balen zeg.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een van mijn favoriete begeleiders heeft een andere baan, wel binnen de GGz maar op die afdeling kom ik niet meer....
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een van mijn favoriete begeleiders heeft een andere baan, wel binnen de GGz maar op die afdeling kom ik niet meer....
hallo mevrouw paddenstoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |