SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezo heb jij het over Ierse whiskey terwijl je over Schotland praatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo haal je de hond van Flodder erbij
De Fairy Glen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Die is wel cute. Kijken of mijn peace teken er nog ligt in Fairy Glen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha ja die fuckers zijn wel nasty als ze in een kudde op je oor komen zitten.
Ieren en Schotten houden van elkaar dus po-tay-to po-tah-to.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoezo heb jij het over Ierse whiskey terwijl je over Schotland praat
quote:
Juist ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieren en Schotten houden van elkaar dus po-tay-to po-tah-to.
Haalt bij mij de lol er wel een beetje vanafquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha ja die fuckers zijn wel nasty als ze in een kudde op je oor komen zitten.
Nee, niet gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Zag je toevallig een peace teken?
Ze zullen hem wel gesloopt hebben. Ik had keiveel moeite gedaan om steentjes bij elkaar te zoeken zonder anderen hun boodschappen te vernietigen.
Ajoh even gemoedelijk uitgelachen worden door de locals en weer door.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haalt bij mij de lol er wel een beetje vanaf
In het voor- of najaar gaan dusquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haalt bij mij de lol er wel een beetje vanaf
Nooooooooooooooquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet gezien
Maar de inwoners slopen regelmatig alle dingen die toeristen maken en laten alleen de 'originele' vormen liggen.
Toen ik 20 was zou ik het makkelijk gedurfd hebben om het gas open te trekken tijdens de race.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Schotland was nog een bestemming met de motor. En dan ook een bezoek aan de isle of man.
twee nog wel dat is best heftigquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben in de coronatijd 2 broekmaten omhoog gegaan...Wel lastig om dan een goede broek te kopen, ik wacht liever totdat ik op een stabiel gewicht zit
Tja dat was wel iets voor de meest lelijke mensen om te doen. Kijk naar Joe Dunlop.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik 20 was zou ik het makkelijk gedurfd hebben om het gas open te trekken tijdens de race.
Gezien hoe populair ik ben bij bloedzuigers en hoe ik op de meeste reageer:quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ajoh even gemoedelijk uitgelachen worden door de locals en weer door.
En dan logeren in het Uig Hotel zodat je daar kunt zijn voordat de minibusjes met Chinezen arriverenquote:
regent hier... ik heb een fiets gekocht om te gaan fietsen met mooi weer. ben het lopen zatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
Wel zeer matig weer vandaag, zo krijg ik toch helemaal geen zin om te gaan lopen
Ik moet van mezelf toch wel gaan lopen, wil mijn 'streak' niet brekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
regent hier... ik heb een fiets gekocht om te gaan fietsen met mooi weer. ben het lopen zat
* jerney hult ijsdraakje in een wolkje DEETquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe populair ik ben bij bloedzuigers en hoe ik op de meeste reageer:![]()
![]()
Stenen aan elkaar metselenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met onverwoestbare secondelijm, eat that Skye fuckers
Oh die waren er bij ons nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan logeren in het Uig Hotel zodat je daar kunt zijn voordat de minibusjes met Chinezen arriveren
hoeveel km loop jij danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet van mezelf toch wel gaan lopen, wil mijn 'streak' niet breken
Ik was er in september. Half tien verschenen de eerste busjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh die waren er bij ons nietIn april ofzo denk ik
De afgelopen 365 dagen zit ik op ruim 17 km per dag gemiddeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoeveel km loop jij dan
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De afgelopen 365 dagen zit ik op ruim 17 km per dag gemiddeld.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney hult ijsdraakje in een wolkje DEET
Ja ik heb niet eens een fiets, vind lopen ook niet zo erg, alleen met weer zoals nu is het wel vervelendquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ik loop op mijn vrije dagen ook gemiddeld 15 km. maar wil overstappen op fietsen
Ja dan is het meer tricky.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er in september. Half tien verschenen de eerste busjes
Had ook geen fiets meer maar wordt vandaag gebrachtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb niet eens een fiets, vind lopen ook niet zo erg, alleen met weer zoals nu is het wel vervelend
Heb je in de VS ook veel op sommige plekkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er in september. Half tien verschenen de eerste busjes
Je wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Ik neem geen fiets meer want ze pikken die zelfs van mijn koertje
Dat krijg je in zo'n tuigstad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Blijft een fascinerend woordjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
lekker rustigquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Mail ligt er uit en de telefoon gaat ook niet
Koertje Russellquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een fascinerend woordje![]()
Nu wil ik een tam tortelduifje hebben, Koertje.
Ik heb hier vaak twee duiven in mijn meest nutteloze koertje ooit! Koertje en Koertjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een fascinerend woordje![]()
Nu wil ik een tam tortelduifje hebben, Koertje.
Poppy TVquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb hier vaak twee duiven in mijn meest nutteloze koertje ooit! Koertje en Koertje
Heb ik nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zet hier de fiets gewoon in de schuur
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaa
Word nog steeds vrolijk van dat filmpje
De kleine speelvogel
Iedereen die nu kaartjes koopt en nog niet doorheeft dat lowlands gewoon weer gecanceld gaat wordenquote:
Datisjouwmeningquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die nu kaartjes koopt en nog niet doorheeft dat lowlands gewoon weer gecanceld gaat worden![]()
Er zijn geen kaartjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die nu kaartjes koopt en nog niet doorheeft dat lowlands gewoon weer gecanceld gaat worden![]()
Ik ben eens benieuwd. Sneltesten aan de deur werkt ook niet. Sta je daar met 50.000 mensen in de rij en heeft degene waar je net een half uur bij hebt staan wachten ineens Corona te pakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik denk dat ze met vaccinatiepaspoorten gaan werken
Mij lukt hetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Puzziewuzzie!!!
Ik ben nogal slecht met mentions
Puzzupieeeeequote:
Wel bizar als de eigenlijke doelgroep tegen die tijd waarschijnlijk nog niet gevaccineerd zal zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik denk dat ze met vaccinatiepaspoorten gaan werken
Mee EEns maar zo willen ze al dat je kan en mag gaan reizen binnen europa deze zomerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel bizar als de eigenlijke doelgroep tegen die tijd waarschijnlijk nog niet gevaccineerd zal zijn.
Alle ouderen, zieken en zorgmedewerkers het land uitquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mee EEns maar zo willen ze al dat je kan en mag gaan reizen binnen europa deze zomer
zorgmedewerkers op verdiende vakantiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle ouderen, zieken en zorgmedewerkers het land uit
Leasekindquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dan is het meer tricky.
Ooit eens in het hoogseizoen geweest omdat het leasekind mee ging. Faaaaak
puzziequote:
Ja ik ook niet per sequote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderenOok geen leasekinderen
Een aantal jaren geleden dagelijks , nu nog zeldenquote:
En dan ben je er net aan gehecht en dan ga je uit elkaar. Hoe werkt zoiets dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ook niet per seIt’s kind of a package deal
En ik had geluk met die van mijEn hij was er maar een weekendje op de twee weken.
Ja ik ook niet maar leasekinderen zijn vaak wel een fluitje van een cent, is alleen maar krijgen i.p.v. geven, of ik heb altijd geluk gehad, dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderenOok geen leasekinderen
Of je blijft elkaar zien of je neemt afscheid zoals van een dierbaar huisdierquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ben je er net aan gehecht en dan ga je uit elkaar. Hoe werkt zoiets dan?
Mjaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je blijft elkaar zien of je neemt afscheid zoals van een dierbaar huisdier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |