abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8109330
Vervolg van Idols - Jim (deel 3)

zaterdag 25 januari 2003 @ 23:50:34 #2
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8109366
Die kerel kan echt niet zingen!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_8109420
Kvond em deze week beter dan vorige week... Maar khoop dat veel van die fans van hem die verliefd zijn nu beetje normaler gaan doen als de bron dat z'n vriendin Charlotte is helemaal klopt.... (Wordt misschien MSN meisjesgang beetje normaler zovan geen 'IK WIL JIM' meer in hun naam )
If you can't win the game, just change the rules
pi_8109491
Al zijn liedjes zijn zo eentonig. Hij heeft een mooie stem, maar alles lijkt op elkaar. Ik hoop niet dat hij wint. Zoals hij zelf zegt: van Hind krijg je kippevel (en niet van zijn hijgerige bedoening).

Enne schatje, waarom doe je zo irritant in zijn vorige topic? Open dan meteen een deeltje 4. Deel 3 was zonder jou ook wel vol gekomen. Maar ik kon mijn dingetje niet meer posten DOOR JOU!

[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 26-01-2003 00:01]

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:57:14 #5
30560 2Mini
Official Logo
pi_8109509
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:50 schreef El_Catalan het volgende:
alleen de meisjes vinden hem leuk
Camera 1... 1!
pi_8109578
Wat lul je nou zeg, Jim was goed ! (en nee ik ben geen pedo, ik heb niet op hem gestemt, maar ben gewoon realistisch)

GrEeTz,

I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
  zondag 26 januari 2003 @ 00:00:33 #7
42009 stienus5gtturbo
ALOOORSS KAAAAAAS
pi_8109600
Nummer van de RHCP klonk opzich wel leuk, alleen ik weet niet of dat aan hem lag of aan het nummer
Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
pi_8109618
Ik heb sowieso niet gestemd uit principe.
Of te gierig, you choose.
Maar ik vond het wel goed!
:{
  zondag 26 januari 2003 @ 00:01:22 #9
30560 2Mini
Official Logo
pi_8109622
kom op man!!

Hij verneukte dat hele liedje van Justin!

Camera 1... 1!
  zondag 26 januari 2003 @ 00:02:43 #10
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8109648
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:01 schreef 2Mini het volgende:
kom op man!!

het moet maar eens afgelopen zijn met stemmen op uiterlijk maar mensen moeten gewoon stemmen op kwaliteit!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_8109652
Bas en Dewi verneukte de nummers meer hoor
I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
  zondag 26 januari 2003 @ 00:06:42 #12
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_8109732
hij was echt wel goed en natuurlijk ook weer lekker !! alleen te lage stem voor cry me a river maar dat maakt hem niet minder goed..
  zondag 26 januari 2003 @ 00:08:06 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8109762
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:01 schreef 2Mini het volgende:
kom op man!!

Dat kan niet want Justin is niks kan niks en zal ook nooit wat worden ook.

Verder heeft Jim nu last van de status die hem aangedaan is door hat volk tiener meisjes. Alles wat hij nu doet wordt door vele gewaardeerd maar door net zoveel vreselijk afgebrand.

Jim was vorige week dus niet goed en dan kan je dus niet gaan zeggen dat hij het wel goed deed. Deze week was hij weer wel goed en was weer iedere noot op de kop en hij zingt makkelijk. Alle kritiek die hij dus nu naar zijn hoofd krijgt van zijn tegenstanders is ook gewoon niet terecht. Als je roept dat hij niet zingen kan dan heb je er echt geen verstand van en dan heeft die opmerking meer te maken met iets wat moet lijken op jaloezie dan met een echt oprechte mening.

pi_8109799
Maar hij weet tenminste wel van zichzelf dat het vorige week niet goed ging. Direct daarna zei hij al iets tegen Reinout over vals zingen en nu zag je in de terugblik op vorige week dat hij zei dat het voor geen meter ging. Eén misstap moet hem vergeven worden.
pi_8109809
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:56 schreef Jummy het volgende:

Enne schatje, waarom doe je zo irritant in zijn vorige topic? Open dan meteen een deeltje 4. Deel 3 was zonder jou ook wel vol gekomen. Maar ik kon mijn dingetje niet meer posten DOOR JOU!

zondag 26 januari 2003 @ 00:12:21 #16
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8109843
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:08 schreef marky het volgende:

[..]

Dat kan niet want Justin is niks kan niks en zal ook nooit wat worden ook.

Verder heeft Jim nu last van de status die hem aangedaan is door hat volk tiener meisjes. Alles wat hij nu doet wordt door vele gewaardeerd maar door net zoveel vreselijk afgebrand.

Jim was vorige week dus niet goed en dan kan je dus niet gaan zeggen dat hij het wel goed deed. Deze week was hij weer wel goed en was weer iedere noot op de kop en hij zingt makkelijk. Alle kritiek die hij dus nu naar zijn hoofd krijgt van zijn tegenstanders is ook gewoon niet terecht. Als je roept dat hij niet zingen kan dan heb je er echt geen verstand van en dan heeft die opmerking meer te maken met iets wat moet lijken op jaloezie dan met een echt oprechte mening.

Justin kan heel veel hoor kerel!
En jarloers waarom zou ik jarloers moeten zijn ja ik zeg als jongen dat hij zeker niet lelijk is maar zingen kan hij gewoon niet en dat is mijn mening maar een gevoel van jaloezie nope dat heb ik zeker niet!
pi_8109875
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:09 schreef Minnie_ het volgende:
Maar hij weet tenminste wel van zichzelf dat het vorige week niet goed ging. Direct daarna zei hij al iets tegen Reinout over vals zingen en nu zag je in de terugblik op vorige week dat hij zei dat het voor geen meter ging. Eén misstap moet hem vergeven worden.
Fout is hersteld en Edwin vond dat ook.
  zondag 26 januari 2003 @ 00:19:30 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8110008
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:02 schreef Mercurius69 het volgende:
Bas en Dewi verneukte de nummers meer hoor
Pardon? Dewi deed het fantastisch en Bas deed het niet goed, maar verkrachtte het liedje zeker niet. Die zeurstem van Jim is de enige die nummers so gigantisch kan verkrachten. Ik hoop dat 'ie vanaf nu af aan alleen maar zelfgeschreven werk gaat zingen (als 'ie dat al kan), want dat onrecht mag 'ie geen enkel nummer meer aandoen.
pi_8110611
Phil Collins - Take a look at me now

blijf sinds Jim zijn optreden er steeds aan denken. En ik ivnd Jim dus gewoon nix. Zijn hele stem is niet zo gevarieerd als bijv. Jamai en Hind. Jim zingt op een rare en lage manier die nummers waardoor ik persoonlijk hem dubbelnix vind.

pi_8111365
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:53 schreef Zero_Cool het volgende:

blijf sinds Jim zijn optreden er steeds aan denken. En ik ivnd Jim dus gewoon nix. Zijn hele stem is niet zo gevarieerd als bijv. Jamai en Hind. Jim zingt op een rare en lage manier die nummers waardoor ik persoonlijk hem dubbelnix vind.

Kun je per se alleen maar aan zijn foute optreden denken?
Zijn stem is misschien niet zo gevarieerd maar 't is niet 'vervelend' om naar te luisteren o.i.d...

En inderdaad, die anti-jim clan kan het toch best opbrengen om over dit optreden nog een beetje positief te zijn? Ipv 'hij kan echt niet zingen', laat je oren naspuiten zeg.. Het klonk gewoon lekker deze keer, absoluut. Ik was een beetje teleurgesteld in 'm vorige week, maar is nu weer helemaal goed

pi_8113319
Ik heb nog geen live-uitzendingen gezien, alleen de filmpjes via de idols-site, en Jim is de enige die ik tot nu toe elke keer heb weggeklikt, echt duidelijk de minste (zelfs Joel heb ik deze aflevering kunnen uitzitten)
  zondag 26 januari 2003 @ 09:13:26 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8113327
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:43 schreef Taurus het volgende:
Kun je per se alleen maar aan zijn foute optreden denken?
Zijn stem is misschien niet zo gevarieerd maar 't is niet 'vervelend' om naar te luisteren o.i.d...

En inderdaad, die anti-jim clan kan het toch best opbrengen om over dit optreden nog een beetje positief te zijn? Ipv 'hij kan echt niet zingen', laat je oren naspuiten zeg.. Het klonk gewoon lekker deze keer, absoluut. Ik was een beetje teleurgesteld in 'm vorige week, maar is nu weer helemaal goed

Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat hij kan zingen, maar ik vind er totaal geen kloot aan. Sterker nog, na elke regel zeg ik "au", omdat het gewoon pijn aan m'n oren doet om te horen wat 'ie met mooie liedjes doet.
pi_8113435
Ik vind jamai en hind vind ik veel beter dan hem ik zou geen uren naar hem kunnen luisteren 1 of 2 liedjes is mooi om naar te luisteren maar niet een hele cd.
pi_8113537
Daar zit toch totaal geen melodie in. Zo'n eentonige stem, geen uitstraling on stage. Man die mag er uitgeflikkerd worden.
pi_8113550
quote:
Op zondag 26 januari 2003 09:13 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat hij kan zingen, maar ik vind er totaal geen kloot aan. Sterker nog, na elke regel zeg ik "au", omdat het gewoon pijn aan m'n oren doet om te horen wat 'ie met mooie liedjes doet.

Wat kunnen mensen toch overdrijven zeg.. Ongelooflijk.. Sommigen hebben echt geen leven hier, dat is onvoorstelbaar.

Jim klinkt lekker, geen twijfel over mogelijk, geen kwestie van smaak enz.. Nogmaals; het kan je stijl niet zijn maar hij zingt niet slecht.

Ik heb nog nooit zulke kinderachtige reacties gelezen als in dit topic en 'idols; jammer dat Jim niet mocht opzouten' (de topictitel alleen al ) Ik zou jullie echt 'n ander programma aanraden, want Jim blijft er (hoop ik, al is 't alleen maar voor die kindjes hier) nog wel 'n poosje in; das vast niet goed voor jullie oortjes

zondag 26 januari 2003 @ 10:36:40 #26
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8113573
ik snap niet dat die gast al een hele fanclub heeft... wat zien al die meiden in hem?? alleen omdat die op tv is geweest??
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zondag 26 januari 2003 @ 10:50:36 #27
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8113629
Ik had deze tekst ook al in een ander topic gepost maar ik denk dat het hier ook wel van toepassing is:

Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!

En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.

In Vino Veritas
pi_8113656
Ik ben geen man en toch vind ik Jim niet zo goed als Hind, jamai en Dewi. Maar Jim zal wel gaan winnen, omdat zijn fans wel rtl rijk willen maken. Jim heeft wel een lief koppie en een mooie stem, maar er zit niks in verder. Hij staat erbij alsof hij moet optreden, maar het eigenlijk niet wil, en hij heeft geen emotie in een liedje, alles zingt hij in dezelfde octaaf volgens mij. Hij zal wel een cd gaan maken, maar ik denk dat die heel snel gaat vervelen. Hij zingt elk liedje hetzelfde.
Ik vind Jim niet slecht, maar ik snap absoluut niet waarom hij zo overhyped wordt, er zijn een aantal veel betere zangers daar, met een betere stem, groter bereik en meer uitstraling.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
  zondag 26 januari 2003 @ 11:06:21 #29
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8113700
Ik vind zelf Jamai ook meer uitstraling en talent hebben dan Jim (Jim is wel een goede tweede in mijn lijstje hoor!).
Maar ik vind het zo flauw dat zo'n 15-jarig jochie dan helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt door sommige mensen.
In Vino Veritas
pi_8113706
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:06 schreef Lady_J het volgende:
Ik vind zelf Jamai ook meer uitstraling en talent hebben dan Jim (Jim is wel een goede tweede in mijn lijstje hoor!).
Maar ik vind het zo flauw dat zo'n 15-jarig jochie dan helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt door sommige mensen.
ik deel dezelfde mening met jou alleen bij mij staan jamai en hind op de 1e plaats ik kan niet kiezen tussen die 2
pi_8113737
Sorry hoor maar ik vond hem gister echt heel slecht. Zelfs mijn ouders vonden het slecht, of het kan natuurlijk zijn dat we allemaal doof zijn bij ons in huis
Nu zal ik wel weer jaloers zijn ofzo, maar ik vond het echt helemaal niks.
  zondag 26 januari 2003 @ 12:06:09 #32
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8114096
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:14 schreef roze-meisje het volgende:
Sorry hoor maar ik vond hem gister echt heel slecht. Zelfs mijn ouders vonden het slecht, of het kan natuurlijk zijn dat we allemaal doof zijn bij ons in huis
Nu zal ik wel weer jaloers zijn ofzo, maar ik vond het echt helemaal niks.
Nee, jij bent niet jaloers.
Het is gewoon zo opvallend dat veel mannen zo opgefokt op Jim reageren.
In Vino Veritas
pi_8114117
Ik vond hem gister wel weer goed
.
pi_8114282
quote:
Op zondag 26 januari 2003 12:06 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Het is gewoon zo opvallend dat veel mannen zo opgefokt op Jim reageren.

Dat was mij ook al opgevallen.
pi_8114584
Jim heeft gisteren zijn misser van vorige week weer helemaal goed gemaakt vond ik
pi_8114610
Hij was zeker niet slecht gister. Het was niet storend met zijn lage stem dat hij een toch best hoog liedje heeft gezongen. En hij was in ieder geval beter dan Joel. Less is more, denk ik dan maar.
pi_8115611
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
  zondag 26 januari 2003 @ 14:17:03 #38
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8115710
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:10 schreef Zero_Cool het volgende:
Volgende week: Gareth Gates.
wat komt gareth naar NL????

*bijna begin te flippen*

zondag 26 januari 2003 @ 14:26:22 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8115825
quote:
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
Ik heb die gast live horen zingen... auw!

Mijn favoriet tot nu toe is Hind maar ik vond haar gister dus echt niet zo goed ze had gewoon een misser. En Jim was gisteren weer lekker zuiver en ik ben ervan overtuigd dat als hij echte zanglessen krijgt er met die stem veel meer mogelijk is. Hij is gewoon nu nog veel te jong en mist een stuk techniek. dit is dan ook een beetje mijn kritiek op Idols. Vergelijk ik het bijvoorbeeld met Starmaker daar waren ze echt bezig om de mensen beter te leren zingen. Hier gaat het voor de snelle munten.

pi_8115851
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:26 schreef marky het volgende:

Ik heb die gast live horen zingen... auw!

hij heeft wel een moooie CD
Strawberry Flavour..
pi_8117999
quote:
Volgende week: Gareth Gates.
niet, over 2 weken zei Tooske.
pi_8123043
quote:
Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8123207
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:52 schreef CJ het volgende:
Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
Dat Will Young meer in hetzelfde straatje als jij wandelt heeft daar natuurlijk niets mee te maken .
  zondag 26 januari 2003 @ 22:32:47 #44
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8123979
will haalt altijd heel irritant uit bij het zingen
is ook steeds hetzelfde (goh toeval) en wat ie toen op Concert For The Queen heeft geflikt heb ik hem nog steeds niet vergeven

maar komt Gareth nu naar NL of wat begrijp ik hieruit?

zondag 26 januari 2003 @ 22:48:38 #45
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_8124295
Zijn stem klinkt bij ieder nummer hetzelfde. Da's jammer; aangezien niet ieder liedje om hetzelfde stemgeluid vraagt.

Persoonlijk begint het mij lichtelijk te irriteren. Zoals gisteren met dat Justin Timberlake nummer.

Op zich erg triest dat die jongen niks fout kan doen bij het (vrouwelijk) publiek; als hij opkomt druipen de vaginale sappen al door de zaal heen. Hij kan een nummer uit Sesamstraat gaan zingen en zal nog niet worden weggestemd. Dat is een beetje sneu.
Aan de andere kant is dat ook wel weer precies waar de show om draait; pubermeisjes geld uit de zak kloppen met posters, schriften, bladen, foto's en noem maar op van Jim.

De jury ook erg triest trouwens; die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje. En dat noemen ze "goed".... Please.

Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.

Haters everywhere but I don't really care.
pi_8124832
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.
Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.

persoonlijk vind ik het niks, magoed..

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_8124968
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje.
[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
  zondag 26 januari 2003 @ 23:19:22 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8124986
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:12 schreef BinkeR het volgende:

[..]

Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.

Ik denk toch dat de uitslag andersom wordt!
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 26 januari 2003 @ 23:33:56 #49
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8125299
quote:
Op zondag 26 januari 2003 10:50 schreef Lady_J het volgende:
Ik had deze tekst ook al in een ander topic gepost maar ik denk dat het hier ook wel van toepassing is:

Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!

En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.

Ik heb daar denk ik wel een goede verklaring voor...

Vrouwen (vooral tienermeisjes dan) letten meer op het uiterlijk van Jim!! Positief voor Jim!
Mannen letten meer op de kwaliteit van de muziek en de stem van Jim!! Negatief voor Jim!

In beide gevallen heb je natuurlijk altijd uitzonderingen dus moet je me daar niet op aanvallen!!

Ik vind dat Jim goed kan zingen... alleen die stem doet me compleet niks!! Saai, laag en gevoelloos!!

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_8125501
hij's zoooo'n cutie.. Ik vind het echt heel jammer dat hij niet goed kan zingen. Hijs gewoon lekker.
Hij kan geen hogere of lagere tonen.. is gewoon een monotoon stemmetje... ik snap niet dat de jury zo vol lof over hem blijft spreken..

beetje jammer....

pi_8125594
en zijn stem heeft totaal geen bereik, whatsoever.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 26 januari 2003 @ 23:50:21 #52
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8125654
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:42 schreef DarkMaxie het volgende:
hij's zoooo'n cutie.. Ik vind het echt heel jammer dat hij niet goed kan zingen. Hijs gewoon lekker.
Hij kan geen hogere of lagere tonen.. is gewoon een monotoon stemmetje... ik snap niet dat de jury zo vol lof over hem blijft spreken..

beetje jammer....

Kijk dit is een goed voorbeeld van wat ik daarnet beweerde...
Maar je hebt helemaal gelijk, Jim z'n stem is gewoon niet geweldig om naar te luisteren!!
pi_8127898
Ik las ergens dat ze volgende week Nederlandstalige liedjes gaan zingen.

Ik vraag me af hoe Jim dat tot een goed einde zou kunnen brengen.

Dat accent, dat gemompel.... (en dan heb ik het over zijn spreekstem, als hij bij Reinout in de stoel zit.)

pi_8127904
quote:
Op maandag 27 januari 2003 07:19 schreef postinggirl het volgende:
Nederlandstalige liedjes
[offtopic]
Daar zat ik al op te wachten! .
[/offtopic]
C’est Davie :o)
pi_8128111
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:53 schreef Zero_Cool het volgende:
Dat nummer heet Against all odds
Niets is minder dan meer
  maandag 27 januari 2003 @ 09:32:21 #56
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8128424
Ik had er een hard hoofd in, maar ik noet zeggen dat ie Cry me a River verrassend goed zong! Goed hersteld, na die afgang van vorige week!
Back in town
pi_8128464
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:32 schreef Elbutre het volgende:
Ik had er een hard hoofd in, maar ik noet zeggen dat ie Cry me a River verrassend goed zong! Goed hersteld, na die afgang van vorige week!
Ja vond ik ook wel, ben je even in ieder idolstopic aan het posten?
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 27 januari 2003 @ 09:41:16 #58
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8128511
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

ben je even in ieder idolstopic aan het posten?

Back in town
pi_8128525
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:50 schreef El_Catalan het volgende:
Dan moet je toch echt je oren uit laten spuiten...
pi_8128535
quote:
Op zondag 26 januari 2003 10:36 schreef dJ-Zcore het volgende:
ik snap niet dat die gast al een hele fanclub heeft... wat zien al die meiden in hem?? alleen omdat die op tv is geweest??
eeeh omdat ie gewoon een gruwelijk lekker koppie heeft?
pi_8129024
Jim gaat misschien wel jantje smit nadoen ik zing dit lied voor jou alleen

of iets van bzn ofzo of dat liedje van die Albert Heyn Reclame met de vlam in pijp !!

Kzie hem wel jantje smit nadoen

" Werkend brein! "
pi_8133326
misschien dat Jim nu minder stemmen krijgt aangezien hij geen vrijgezel meer is
http://krant.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.jim.charlotte.elkaar.wist.marieke.html
pi_8136952
OK, nu KAN ik 't dus niet langer aanzien:
Hoe iedere keer die Jim de hemel in wordt geprezen, en wat iedereen 'm toch zo'n lekker ding vindt ...

Ik kom er met mijn hoofd niet bij, dat die gast gewoon een potentieel winnaar van idols is... Hij heeft een vreselijke klotestem!! En hij kan ook nog niet es zingen..
Nou kan 'ie daar zelf niet zo gek veel aan doen, maar waarom in GODSNAAM laat die jury 'm door naar de finale, en krijgt 'ie ook nog es zoveel aanhang van tienermeisjes die verliefd zijn geworden op zijn babyface (no affence, maar hij heeft gewoon een kindersnoetje)..

Nou kun je zeggen: Ik ben zelf van de zelfde leeftijdscategorie, dus ik ben gewoon vet jaloers... Nou, nee in dit geval ben ik gewoon echt helemaal de draad kwijt!! Ik kom er werkelijk met m'n hoofd niet bij, mijn hersenen raken doorweekt, mijn verstand slaat op hol, kan iemand mij vertellen wat mensen in dat manneke zien/horen?
En daar dan eerlijk bij: Gaat 't voor jullie om zijn zogenaamde 'zangtalent' of gewoon om zijn blitse looks?

pi_8137065
Ik dacht dat het om de binnenkant ging...
pi_8137211
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:42 schreef webfreak het volgende:
Hoe iedere keer die Jim de hemel in wordt geprezen, en wat iedereen 'm toch zo'n lekker ding vindt ...

Ik kom er met mijn hoofd niet bij, dat die gast gewoon een potentieel winnaar van idols is... Hij heeft een vreselijke klotestem!! En hij kan ook nog niet es zingen..
Nou kan 'ie daar zelf niet zo gek veel aan doen, maar waarom in GODSNAAM laat die jury 'm door naar de finale, en krijgt 'ie ook nog es zoveel aanhang van tienermeisjes die verliefd zijn geworden op zijn babyface (no affence, maar hij heeft gewoon een kindersnoetje)..

Nou kun je zeggen: Ik ben zelf van de zelfde leeftijdscategorie, dus ik ben gewoon vet jaloers... Nou, nee in dit geval ben ik gewoon echt helemaal de draad kwijt!! Ik kom er werkelijk met m'n hoofd niet bij, mijn hersenen raken doorweekt, mijn verstand slaat op hol, kan iemand mij vertellen wat mensen in dat manneke zien/horen?
En daar dan eerlijk bij: Gaat 't voor jullie om zijn zogenaamde 'zangtalent' of gewoon om zijn blitse looks?

Ik ben benieuwd op wat voor types jij zou vallen als je van 't vrouwelijk geslacht zou zijn

Als jim echt zo verschriiiikkelijk klonk, was hij niet doorgegaan, en hadden er echt niet zoveel meiden voor 'm gebeld.. Kom nou zeg.. Jij kan toch zelf ook wel horen dat ie lekker klinkt?
Hij heeft zangtalent, geen twijfel over mogelijk.. En hij ziet er heel goed uit, dat speelt ook 'n grote rol.. Maar vanaf 't begin af aan was in het programma idols al duidelijk dat het om 't totaal plaatje ging, en niet alleen om je zangtalent. Jim is lekker & klinkt lekker, dat is het hele punt.

En jij succes met je niet-jaloezie, want volgens mij zit je er wel heel, heel erg mee he? Arme jongen... Best zielig..

pi_8137363
Had ik al gezegd dat ik vond dat Jim het er beter van af had gebracht dan ik had verwacht? Justin vind ik niet echt een topstem hebben, en ik vond Jim er beter bij passen dan Justin's piepende en krakende stem.
  maandag 27 januari 2003 @ 18:10:24 #67
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_8137444
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:06 schreef CJ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vond dat Jim het er beter van af had gebracht dan ik had verwacht? Justin vind ik niet echt een topstem hebben, en ik vond Jim er beter bij passen dan Justin's piepende en krakende stem.
Ome Henkjan zal het wel weer even rechtzetten

Jim is goed voor het geld en de kijkcijfers dat mag duidelijk zijn
Justin is echter de nieuwe King Of Pop en zal wereldwijd uitgroeien tot megaster van de jaren 2000+
Jim zal uitgroeien tot een grote van je euhm, jody bernal

Boris, Irma, Maud of Alice?
Als dat zakkenvullen van me maar snel is!
heb jij al gesms't?
pi_8137473
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:47 schreef Argento het volgende:
en zijn stem heeft totaal geen bereik, whatsoever.
Inderdaad, een hele matte stem heeft hij waar hij niet echt veel mee kan zingen qua stijlen.
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
pi_8137475
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:10 schreef Henkjan_Smits het volgende:

[..]

Ome Henkjan zal het wel weer even rechtzetten

Jim is goed voor het geld en de kijkcijfers dat mag duidelijk zijn
Justin is echter de nieuwe King Of Pop en zal wereldwijd uitgroeien tot megaster van de jaren 2000+
Jim zal uitgroeien tot een grote van je euhm, jody bernal

Ach joh, ga fietsen.
  maandag 27 januari 2003 @ 18:16:22 #70
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_8137537
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:12 schreef CJ het volgende:

[..]

Ach joh, ga fietsen.

wat is het jochie, zijn je argumenten op
ga gezellig websites ontwerpen ofzo
ipv altijd betweterigheid en dat oevrdreven geilen op jim, en hoe goed hij wel niet is.

iets in perspectief zien is lastig he
Jim kan zingen, maar zal nooit uitgroeien tot wereldster omdat ie daar gewoon geen bereik voor heeft

hij is 15 laat dat joch nog een paar jaar groeien, geef hem zangles om die cappaciteiten uit te breiden, dat is wat ie nodig heeft, niet heel tienernederland die achter zijn reet aanloopt en beltegoed aan hem op maakt

heb jij al gesms't?
pi_8137554
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:16 schreef Henkjan_Smits het volgende:

[..]

wat is het jochie, zijn je argumenten op
ga gezellig websites ontwerpen ofzo
ipv altijd betweterigheid en dat oevrdreven geilen op jim, en hoe goed hij wel niet is.

iets in perspectief zien is lastig he
Jim kan zingen, maar zal nooit uitgroeien tot wereldster omdat ie daar gewoon geen bereik voor heeft

hij is 15 laat dat joch nog een paar jaar groeien, geef hem zangles om die cappaciteiten uit te breiden, dat is wat ie nodig heeft, niet heel tienernederland die achter zijn reet aanloopt en beltegoed aan hem op maakt

maandag 27 januari 2003 @ 18:20:02 #72
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_8137594
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:17 schreef CJ het volgende:

[..]

ja dus
heb jij al gesms't?
pi_8137608
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:20 schreef Henkjan_Smits het volgende:

[..]

ja dus

pi_8137621
quote:
Op maandag 27 januari 2003 14:57 schreef FunnyMuffin het volgende:
misschien dat Jim nu minder stemmen krijgt aangezien hij geen vrijgezel meer is
http://krant.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.jim.charlotte.elkaar.wist.marieke.html
Daar dacht ik idd ook meteen aan toen ik het las. Ze hadden het beter nog een tijdje kunnen geheimhouden, denk ik...
pi_8137648
Tis wel opvallend dat zijn populariteit drastisch aan het dalen is, gaan de sms-grieten tegenwoordig toch vroeg naar bed???
pi_8137672
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:23 schreef Dragonwizard het volgende:
Tis wel opvallend dat zijn populariteit drastisch aan het dalen is, gaan de sms-grieten tegenwoordig toch vroeg naar bed???
Hoe zie jij dat z'n populariteit drastisch aan het dalen is? Door de meningen hier op Fok! ?
pi_8137707
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:24 schreef Taurus het volgende:
Hoe zie jij dat z'n populariteit drastisch aan het dalen is? Door de meningen hier op Fok! ?
We zijn het zowaar eens eens ! Ik wou net zoiets gaan posten!

Kijk, dat Hind hem voorbij is gegaan is wel terecht enzo, maar drastisch dalen is ook weer een beetje overdreven, volgens mij.

pi_8137713
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee, maar ook op straat her en der... eigenlijk overal.
pi_8137753
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:42 schreef webfreak het volgende:

Als ik 15 was, wist ik het wel Of als hij 10 jaar ouder was..
  maandag 27 januari 2003 @ 19:16:42 #80
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8138653
Ik vind het wel een beetje dom van Jim dat hij nou zo met z'n nieuwe vriendinnetje loopt te pronken.
Dat gaat hem zeker stemmen kosten!!
(En als ik hem was zou ik voorlopig nog lekker vrijgezel blijven, hij kan écht veel lekkerdere wijven regelen!)
In Vino Veritas
pi_8140014
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:16 schreef Lady_J het volgende:
(En als ik hem was zou ik voorlopig nog lekker vrijgezel blijven, hij kan écht veel lekkerdere wijven regelen!)
En jongens.
pi_8140367
mensen die zo tegen Jim zijn moeten toch echt es hun jaloerse puberige ego achter zich laten en nog eens oordelen, nog even voor de duidelijkheid, er wordt een idool gezocht....

Jim kan heel goed zingen, hij heeft een hele mooie warme stem.
Jim is lekker, heeft een gruwelijk mooi hoofd.
Jim is een idool.

Maar toch gaat Hind winnen, want die heeft een stuk meer talent

pi_8140774
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd op wat voor types jij zou vallen als je van 't vrouwelijk geslacht zou zijn

Als jim echt zo verschriiiikkelijk klonk, was hij niet doorgegaan, en hadden er echt niet zoveel meiden voor 'm gebeld.. Kom nou zeg.. Jij kan toch zelf ook wel horen dat ie lekker klinkt?
Hij heeft zangtalent, geen twijfel over mogelijk.. En hij ziet er heel goed uit, dat speelt ook 'n grote rol..

Ja, kijk, DAT is nou juist wat ik niet snap... Dat ie door is gegaan, ik kom er gewoon niet bij... Niet dat ik 't verder erg vind, ik bedoel: Idols kan me wat dat betreft gestolen worden, maar gewoon het idee dat iemand met zo'n stem doorkomt..
Toen ik 't voor het eerst hoorde was ik er haast van overtuigd dat de jury 'm meteen eruit zou sturen... Maar daarintegen staat ie nou in de finale... Persoonlijk snap ik 't niet, als ik kijk wie naast 'm staat: Hind, Jamai, Dewi,
die zijn toch zeker niet verkeerd gekozen..

Hij is ook niet lelijk, maar in eerste instantie vind ik 'm nogal vrij gewoontjes..

quote:
En jij succes met je niet-jaloezie, want volgens mij zit je er wel heel, heel erg mee he? Arme jongen...
Valt gelukkig nog wel mee hoor
  maandag 27 januari 2003 @ 21:30:30 #84
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_8141665
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:24 schreef CJ het volgende:

[..]

En jongens.

zie je, liefde maakt blind
heb jij al gesms't?
pi_8141863
quote:
Jim kan heel goed zingen, hij heeft een hele mooie warme stem.
Dat IS gewoon niet zo.

Hij KAN niet zingen. Zijn stem heeft geen bereik en is nasaal. Dus zingt hij monotoon. Is er dan geen zangpedagoog in de zaal?? Bovendien is hij niet bij machte om enige bezieling in een song te leggen.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8141878
Wel grappig, van iemand met een Mudvayne-icoon.
pi_8142135
Het is alweer bekent, het volgende liedje van Jim!!
Van dezelfde betrouwbare bron als vorige keer heb ik vandaag gehoort gekregen dat Jim zaterdag het liedje De Poema's - Zij maakt het verschil gaat zingen. Het onderwerp van zaterdag is namelijk Nederlandse Hit.
pi_8142294
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:51 schreef Klop_Klop het volgende:
Het is alweer bekent, het volgende liedje van Jim!!
Van dezelfde betrouwbare bron als vorige keer heb ik vandaag gehoort gekregen dat Jim zaterdag het liedje De Poema's - Zij maakt het verschil gaat zingen. Het onderwerp van zaterdag is namelijk Nederlandse Hit.
Thanks, dat is snel. Altijd leuk om te weten van te voren.

Leuk thema ook Nederlandse Hits!!!
Van andere ook al het nummer bekend??

pi_8143862
heeft niemand een plaatje van zijn nieuwe vlam. heb 8 dagen in the states gezeten en nog niet de live uitzendingen gezien. Die zijn opgenomen en liggen 2 uurtjes reizen verderop:-)
pi_8144125
quote:
Op maandag 27 januari 2003 22:59 schreef PetraV het volgende:
heeft niemand een plaatje van zijn nieuwe vlam. heb 8 dagen in the states gezeten en nog niet de live uitzendingen gezien. Die zijn opgenomen en liggen 2 uurtjes reizen verderop:-)
Hier :http://krant.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.jim.charlotte.elkaar.wist.marieke.html
pi_8144525
Oh leuke meid. Ik zou alleen niet als 18jarige met een 15jarige gaan. Maar ken zelf ook een meisje van 20 die met een van 15 ging, en nu gaat ze met een jongen die 2 jaar jonger is. Dus leeftijd mag niks zeggen.
pi_8144582
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:39 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat IS gewoon niet zo.

Hij KAN niet zingen. Zijn stem heeft geen bereik en is nasaal. Dus zingt hij monotoon. Is er dan geen zangpedagoog in de zaal?? Bovendien is hij niet bij machte om enige bezieling in een song te leggen.

Ik hoef geen verstand van zang te hebben om iets mooi te vinden, net als de mensen hier die een positieve mening over Jim hebben. Als jij alleen daar op let; ga je gang, zal jij ff genieten van je muziek zeg..

Ik vind Jim gewoon super lekker klinken en ik vind dat hij wel kan zingen. Klaar.

pi_8144896
quote:

[..]

Dat IS gewoon niet zo.

Even de zin verbouwen: "Jij vindt dat hij niet kan zingen". En dat is dus juist het punt. Het gaat er niet om wat jij, ik, of de buurman van hiertegenover er van vindt. Het gaat er om wat de doelgroep van Idols vindt. Correct me if I'm wrong, maar ik denk niet dat jij tot de doelgroep van Idols behoort...

En die doelgroep vindt hem blijkbaar geweldig. Het maakt niet uit of iemand slecht zingt, lelijk er uit ziet, goed zingt etc. Dat de doelgroep hem leuk vindt, is het belangrijkste, want die kopen z'n CDs wel ongeacht of hij vals zingt of niet. Ze zien hem al als een idool. Daar draait dit programma op.

pi_8145033
Eindelijk gaat het hier es de goeie kant op! Was er net van overtuigd dat de mensen die 'er zogenaamd verstand van hebben' de overhand kregen. Nu eindelijk ook es mannelijke fokkers die *wel* weten hoe het zit. Jim is een idool! Lekker puh

Niet mee eens? Ga je dan lekker vemaken op Idols deel 24. Jammer dat Jim niet mocht opzouten!

Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_8146316
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:42 schreef DaZilva het volgende:
Eindelijk gaat het hier es de goeie kant op! Was er net van overtuigd dat de mensen die 'er zogenaamd verstand van hebben' de overhand kregen. Nu eindelijk ook es mannelijke fokkers die *wel* weten hoe het zit. Jim is een idool! Lekker puh

Niet mee eens? Ga je dan lekker vemaken op Idols deel 24. Jammer dat Jim niet mocht opzouten!

pi_8147088
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:12 schreef BinkeR het volgende:

[..]

Wat op zich toch niets uitmaakt want ze hebben toch allemaal een contract voor 3 jaar ondertekend.

De nummers 1, 2 en 3 zal je de komende jaren toch nog wel vaak zien.

pi_8147889
quote:

[..]

Dat IS gewoon niet zo.

Als hij niet KAN zingen dan zou hij daar never nooit hebben gestaan....
pi_8147894
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:40 schreef Argento het volgende:
Wel grappig, van iemand met een Mudvayne-icoon.
Icoon, eeh idols? any connection? nop...
  dinsdag 28 januari 2003 @ 08:49:50 #100
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8147945
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 08:42 schreef Nyles het volgende:

[..]

Als hij niet KAN zingen dan zou hij daar never nooit hebben gestaan....

Jim kan wel zingen, alleen niet het beste.
En als het alleen puur om zangkwaliteiten had gegaan, had hij na de workshop eruit gelegen.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 28 januari 2003 @ 08:54:37 #101
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8147996
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:24 schreef CJ het volgende:

[..]

En jongens.

Sorry, dat zag ik even over het hoofd!
In Vino Veritas
  dinsdag 28 januari 2003 @ 12:17:29 #102
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_8150655
quote:

quote:
Ga fietsen joh
nou dat zegt het wel
voor en tegenstanders hebben evenveel recht hier te komen
heb jij al gesms't?
pi_8150829
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 08:49 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Jim kan wel zingen, alleen niet het beste.
En als het alleen puur om zangkwaliteiten had gegaan, had hij na de workshop eruit gelegen.

hmmmm, dat wel, hij is niet de beste, hind is verreweg gewoon de allerbeste van degenen die over zijn , das overduidelijk!
pi_8151832
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 12:17 schreef Henkjan_Smits het volgende:

[..]

[..]

nou dat zegt het wel
voor en tegenstanders hebben evenveel recht hier te komen

evenveel recht...en ik moet gaan fietsen
gelukkig is schatje het met me eens
  dinsdag 28 januari 2003 @ 13:38:58 #105
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_8151931
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:33 schreef DaZilva het volgende:

[..]

gelukkig is schatje het met me eens

daar heb je wat aan

Ik en anderen hebben hier eveneveel recht om jim af te kraken dan jullie recht hebben om jim de hemel in te geilen

heb jij al gesms't?
pi_8152009
JIM is een loser. Ten eerste hij kan niet zingen. Ten Tweede : De voorlaatste Idols show was niet zo goed gelukt bij JIM. Dat zeiden de jruy-leden ook na zijn optreden. De hele rest van de uitzending heeft hij met een ontevreden gezicht gezeten. Dat irriteerde me.

Ik denk dat JIM Idols niet gaat winnen. Want nu vertoond hij zich wel eens met zijn vriendin, en dat gaat hem veel stemmen kosten

Nou dit was mijn mening

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  dinsdag 28 januari 2003 @ 14:21:25 #107
39446 303
(C) Roland
pi_8152700
Ik vind Jim wel aardig zingen, het is alleen zo monotoom de hele tijd.

Ik zou het jammer vinden als Jim zou winnen omdat al die gillende meisjes op hem stemmen. De show wordt dan wel erg oneerlijk (maarja, dat is maar hoe je het bekijkt). Ik vind het toch een show die wat gericht is op oudere jongeren en naar mijn mening hadden er zeker geen kinderen onder de 16 in meegedaan.

Jamaï en Hind steken toch echt met kop en schouders boven Jim uit, maar het gegil van die puberale kleuters onder Jim zijn nummer heeft ook wel wat.

Ik hoop alleen niet dat Jim hier in de toekomst nadelige gevolgen van krijgt, het is niet niks wat RTL4 en YORIN met het uithalen.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8153871
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:43 schreef EminemRulezz het volgende:
De hele rest van de uitzending heeft hij met een ontevreden gezicht gezeten. Dat irriteerde me.

Als je ontevreden bent over je eigen performance, dan mag je dat niet laten blijken?

Wees blij dat hij niet deed alsof z'n neus bloedde. Hij had tenminste door dat hij het niet best deed, en dat is iets wat hem (en ook de overige finalisten) scheidt van kandidaten als Tim, miss Mariah Carey wannabee, Wanda, Lick-my-pussy etc die denken dat ze echt goed zingen.

pi_8154215
ik wil graag jim anaal verwennen, wie helpt?
ja
pi_8157576
quote:
JIM is een loser. Ten eerste hij kan niet zingen. Ten Tweede : De voorlaatste Idols show was niet zo goed gelukt bij JIM. Dat zeiden de jruy-leden ook na zijn optreden. De hele rest van de uitzending heeft hij met een ontevreden gezicht gezeten. Dat irriteerde me.

Ik denk dat JIM Idols niet gaat winnen. Want nu vertoond hij zich wel eens met zijn vriendin, en dat gaat hem veel stemmen kosten

Nou dit was mijn mening

Jim is geen loser, en al helemaal niet met als reden dat hij niet zou kunnen zingen.. Als je niet kan zingen maakt dat je nog geen loser.

En 1 foutje moet kunnen.. Hij zat er even naast, maar dat heeft hij weer helemaal goed gemaakt. Dat hebben ze bijna allemaal 1 keer gehad tot nu toe. Dat 'ontevreden gezicht' is mij trouwens ook niet opgevallen, misschien ben je in de war met Bas afgelopen live uitzending.

pi_8157720
quote:
De hele rest van de uitzending heeft hij met een ontevreden gezicht gezeten. Dat irriteerde me.
Je bedoelt zeker Bas?? Die heeft zaterdag toch ook de hele uitzending met een gezicht als een oorwurm gezeten. Als er iemand niet tegen kritiek kan...
pi_8157886
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:19 schreef CJ het volgende:

[..]

Als je ontevreden bent over je eigen performance, dan mag je dat niet laten blijken?

Wees blij dat hij niet deed alsof z'n neus bloedde. Hij had tenminste door dat hij het niet best deed, en dat is iets wat hem (en ook de overige finalisten) scheidt van kandidaten als Tim, miss Mariah Carey wannabee, Wanda, Lick-my-pussy etc die denken dat ze echt goed zingen.

Ey Wanda Rulesssssssssssssss.....
pi_8160093
Ik vind het echt zo jammer dat er heel veel mensen zijn die zo moeten afgeven op Jim.. Oke, stel, ze vinden 'm echt niet goed zingen (waar ik niks van geloof), dan kunnen die kotssmilies en rotdingen die over hem gezegd worden toch wel achterwege gelaten worden?!

Bovendien geloof ik er niks van dat er zoveel mensen hier zijn, die hem echt 'niet' vinden kunnen zingen.. Moet je maar eens kijken naar die lijstjes, in dat andere topic. Alleen maar Jim op nr 8. Alsof Bas of Marieke beter is dan Jim> no way.. Ik vind het echt overkomen als jaloezie, of als expres tegen de hype ingaan.. Alleen omdat die zo populair is, is 't behalve dat hij *niet* kan zingen ook nog 'n sukkel enz..

pi_8162153
Leuk al die discussies over Jim

Zelf ben ik een vrouw (dus het kan niet aan jaloezie liggen ) en ik denk er hetzelfde over als de meeste mensen hier. Jim ziet er wel aardig uit, maar voor de rest is het drie keer niks. Zijn stem is , hij staat er als een betonpaal bij en ik hem hem tot nu toe nog niks interessants kunnen zeggen....

Er straalt gewoon niks vanaf! En als je kan zingen betekent dat je op verschillende hoogtes kan zingen en dat lukt hem niet. De toonhoogte die hij steeds heeft klinkt goed, maar er is geen variatie dus krijg je het effect.. Jim heeft het voor mij TOTAAL niet..

Ik ben trouwens niet lesbisch

pi_8162309
Jim ziet er best leuk uit, hij kan best leuk zingen, maar ik vind niet dat ie wat 'toevoegd' ofzo.. Gewoon beetje standaard en wel leuk, misschien een mogelijk popidool, maar zeker niet de beste!!

Voor hem misschien ook maar de vraag of hij nou doorkomt door z'n stem, of omdat ie er lekker uitziet?? Hij blijft er toch wel bij, hoe vals hij ook gaat zingen, er blijven toch van die hysterische dozen die hem doorstemmen..

(Jamai rulez.. )

Daaag!
pi_8162355
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:36 schreef Noenoe het volgende:

Voor hem misschien ook maar de vraag of hij nou doorkomt door z'n stem, of omdat ie er lekker uitziet??

omdat hij er lekker uitziet
En dat weet hij, daarom kijkt hij de hele tijd zo zielig als die kleuters gaan gillen..
pi_8162575
quote:

sorry
pi_8162597
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:38 schreef whiskas het volgende:

[..]

omdat hij er lekker uitziet
En dat weet hij, daarom kijkt hij de hele tijd zo zielig als die kleuters gaan gillen..

Das dan best sneu voor hem.
Daaag!
pi_8164291
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:30 schreef whiskas het volgende:
En als je kan zingen betekent dat je op verschillende hoogtes kan zingen en dat lukt hem niet. De toonhoogte die hij steeds heeft klinkt goed, maar er is geen variatie dus krijg je het effect.. Jim heeft het voor mij TOTAAL niet..

Ik ben trouwens niet lesbisch

Maar je bent blijkbaar wel zanglerares, gezien je expertise op het gebied van de definitie van 'zingen'?
pi_8168337
ach, Jim is niet de beste zanger van het stel, maar ik gun het dat kereltje wel als hij wint. Als wat professionals hem bijschaven kan hij voor heel jong nederland nog wel een idool worden, leuk toch?

de twee die écht geweldig kunnen zingen, Hind en Jamai, komen er wel op eigen kracht, de anderen hebben niet iets wat echt speciaal is, dus die mogen wat mij betreft gerust afvallen.

"If I had to choose between betraying my country and betraying my friend, I hope I should have the guts to betray my country."
pi_8168379
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:30 schreef whiskas het volgende:
Leuk al die discussies over Jim

Zelf ben ik een vrouw (dus het kan niet aan jaloezie liggen ) en ik denk er hetzelfde over als de meeste mensen hier. Jim ziet er wel aardig uit, maar voor de rest is het drie keer niks. Zijn stem is , hij staat er als een betonpaal bij en ik hem hem tot nu toe nog niks interessants kunnen zeggen....

Er straalt gewoon niks vanaf! En als je kan zingen betekent dat je op verschillende hoogtes kan zingen en dat lukt hem niet. De toonhoogte die hij steeds heeft klinkt goed, maar er is geen variatie dus krijg je het effect.. Jim heeft het voor mij TOTAAL niet..

Ik kan me hier wel in vinden. Jim zingt goed, zolang het op zijn toonhoogte is. Laatst kwam er ineens een iets moeilijker plaatje aan en toen liep het ook al gedeeltelijk scheef. Hij heeft de uitstraling van een idool enzo, maar ik denk dat als hij een album maakt, je het hele album al na één nummer gehoord hebt.
  Redactie Frontpage woensdag 29 januari 2003 @ 09:11:39 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8168500
Wat een walgelijk stuk stond er van de week in de Telegraaf:

Jim werd breed uitgemeten met zijn nieuwe liefde, iemand van Idols ook. Liefdespaar van het jaar blablabla, die blaag is net 15 man.

pi_8168574
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:09 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het echt zo jammer dat er heel veel mensen zijn die zo moeten afgeven op Jim.. Oke, stel, ze vinden 'm echt niet goed zingen (waar ik niks van geloof), dan kunnen die kotssmilies en rotdingen die over hem gezegd worden toch wel achterwege gelaten worden?!

Bovendien geloof ik er niks van dat er zoveel mensen hier zijn, die hem echt 'niet' vinden kunnen zingen.. Moet je maar eens kijken naar die lijstjes, in dat andere topic. Alleen maar Jim op nr 8. Alsof Bas of Marieke beter is dan Jim> no way.. Ik vind het echt overkomen als jaloezie, of als expres tegen de hype ingaan.. Alleen omdat die zo populair is, is 't behalve dat hij *niet* kan zingen ook nog 'n sukkel enz..

Je slaat de spijker op z'n kop!
pi_8169689
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 09:11 schreef SunChaser het volgende:

Jim werd breed uitgemeten met zijn nieuwe liefde, iemand van Idols ook. Liefdespaar van het jaar blablabla, die blaag is net 15 man.

Is toch juist goed of niet ?? Des te meer 10er meiden zien dat Jim bezet is en de liefde van zijn leven heeft gevonden, des te weiniger smsje worden er verzonden
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 29 januari 2003 @ 11:12:04 #125
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8169976
Jim staat bij mij voorlopig op de derde plaats, achter Hind en Jamai! Het manneke heeft een goeie stem en uitstraling, maar Hnd en Jamai spreken me net iets meer aan!

Op dit moment is Hind de enige die nog geen enkele keer in de fout is gegaan, elke keer overtuigde ze. Daarom mag ze van mij winnen.

Ik vind die gillende puberchicks wel gruwelijk irritant, maar dan kan Jim in feite niks aan doen. Die chicks zitten gewoon in een fase dat hun hormonen op hol slaan. Ze geilen daardoor snel op goeduitziende jongens die veelvuldig op tv komen. Dat was al zo in de tijd van the Beatles en The Rolling Stones, later via Take That, de Backstreet Boys N'Sync en Five en heel recent met de mannen van K-Otic en nu Jim!

Dat Jim minder zingt dan Hind of Jamai zien ze niet!

Het is dus aan de oudere en wijzere mensen om te voorkomen dat een stel geile pubers de uitslag van Idols bepaalt!

[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 29-01-2003 11:22]

Back in town
  Redactie Frontpage woensdag 29 januari 2003 @ 11:15:59 #126
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8170027
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:12 schreef Elbutre het volgende:
Het is dus aan de oudere en wijzere mensen om te voorkomen dat een stel geile pubers de uitslag van Idols bepaald!
Wijzere mensen geven geen geld uit aan Idols. Het zal mij verder een zorg zijn wie er uiteindelijk wint.
pi_8170357
Jim heeft gewoon een eigen startpagina gekregen

Startpagina heeft zelfs een hele Idolspagina in het leven geroepen. Via http://idols.pagina.nl kun je vrijwel alle pagina's vinden die ook maar iets met het programma of de kandidaten te maken hebben. De websites voor Jim groeiden echter ook startpagina boven het hoofd en dus heeft deze knul uit Egmond-Binnen maar een eigen startpagina gekregen... http://idols-jim.pagina.nl/.

pi_8170980
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:12 schreef Elbutre het volgende:
Op dit moment is Hind de enige die nog geen enkele keer in de fout is gegaan, elke keer overtuigde ze. Daarom mag ze van mij winnen.
Ik vind Hind ook enorm goed. Ik heb al vaker gezegd dat ik haar 'te goed' vind voor dit programma. Die komt er zo ook wel, want na die paar optredens in Idols krijgt ze echt genoeg aanbiedingen. En zelfs zonder Idols was ze er wel gekomen, daar ben ik van overtuigd.

Maar daarom vind ik dus ook dat iemand anders Idols moet winnen dan Hind, zoals Dewi, Jim of Jamai. Een Jamai zou zonder Idols niet in de spotlight zijn gekomen, dus de winst gun ik hem zeker. Hetzelfde geldt in iets mindere mate voor Dewi en Jim. Je moet gewoon de goede contacten zien te vinden, en Idols is een perfect opstapje. Maar Idols winnen zou voor hen helemaal perfect zijn (zie bijvoorbeeld in Engeland met Will Young).

pi_8171069
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:35 schreef imsweetie het volgende:

Startpagina heeft zelfs een hele Idolspagina in het leven geroepen. Via http://idols.pagina.nl kun je vrijwel alle pagina's vinden die ook maar iets met het programma of de kandidaten te maken hebben. De websites voor Jim groeiden echter ook startpagina boven het hoofd en dus heeft deze knul uit Egmond-Binnen maar een eigen startpagina gekregen... http://idols-jim.pagina.nl/.

pi_8174734
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 09:11 schreef SunChaser het volgende:

Stel je niet zo aan zeg.
pi_8174921
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:35 schreef imsweetie het volgende:

Dit komt lekker officieel over die startpagina is gewoon door een fan gemaakt..
  woensdag 29 januari 2003 @ 15:29:12 #132
13973 ranja
image means nothing
pi_8175731
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:09 schreef Taurus het volgende:
Bas is een beetje erg neutraal, doet me niks. Jim ergert me heel snel, die stem vind ik niks. Marieke vind ik een stuk beter...
pi_8176122
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:29 schreef ranja het volgende:
Bas is een beetje erg neutraal, doet me niks. Jim ergert me heel snel, die stem vind ik niks. Marieke vind ik een stuk beter...
Inderdaad. En mag ik misschien ook nog zelf weten of ik Jim wel of niet leuk vind?
pi_8176304
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wijzere mensen geven geen geld uit aan Idols. Het zal mij verder een zorg zijn wie er uiteindelijk wint.

idd de winaar zal misschien een hitje scoren en daarna zal het wel zijn gebeurd...
pi_8176429
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Inderdaad. En mag ik misschien ook nog zelf weten of ik Jim wel of niet leuk vind?

Zeg ik dat je het niet zelf mag weten? Ik geloof 't gewoon niet.. Bas heeft totaal geen bereik met z'n stem, nog minder dan Jim.. Jim heeft 'n mooi stem geluid, dat is 'n feit. En Marieke heeft 'n leukere uitstraling ja, maar die kan echt niet zingen..

Ik vind het gewoon zo overdreven, er is 1 gozer super populair en de helft hier op Fok! Vind dat hij helemaal niet kan zingen.. dat klopt toch niet?? En nee hij is niet alleen populair vanwege zijn uiterlijk, als hij echt zo slecht zong was hij niet zo ver gekomen, echt niet.. Je hoort toch hoe eerlijk de jury is?? Ik vind hem heel lekker klinken.. Kan me niet voorstellen dat daar verschil van mening over is..

pi_8176597
Mijn god, het is gewoon mijn mening ja???? Ik vind Jim lang niet zo goed als Zosja en Yuli. Dat kan toch? Dan hoef jij toch niet te gaan roepen dat dat niet kan?
  woensdag 29 januari 2003 @ 16:00:01 #137
13973 ranja
image means nothing
pi_8176684
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:51 schreef Taurus het volgende:

Jim heeft 'n mooi stem geluid, dat is 'n feit.

Niks feit. Mening.
pi_8176719
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn god, het is gewoon mijn mening ja???? Ik vind Jim lang niet zo goed als Zosja en Yuli. Dat kan toch? Dan hoef jij toch niet te gaan roepen dat dat niet kan?
Ik heb 't niet eens over Zosja of Yuli! Fijn dat jij Jim lang niet zo goed als die 2 vind, maar ik had 't niet over die 2.. Ik had 't niet eens over jou! Ik heb het over de mensen die Jim op nr 8 zetten, dan mag ik toch wel gaan twijfelen of ze dat nou echt vinden omdat hij volgens hun 'niet kan zingen' of omdat 'alle breezahsletjes' Jim al zo fantastisch vinden??
Mijn god..
pi_8176839
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef ranja het volgende:

[..]

Niks feit. Mening.

Ik zou ook geen hele CD van die gozer moeten, maar ik ben tenminste niet te kinderachtig om toe te geven dat hij wel kan zingen! Laat ik het zo zeggen: ik kan me voorstellen dat veel mensen vinden dat hij wel lekker klinkt.. Het kan je stijl niet zijn, het kan je smaak niet zijn, je kan de manier waarop hij zich uitdrukt niet mooi vinden, weet ik 't.. Maar het is gewoon niet zo dat hij niet kan zingen..
pi_8176900
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:01 schreef Taurus het volgende:
Ik heb 't niet eens over Zosja of Yuli! Fijn dat jij Jim lang niet zo goed als die 2 vind, maar ik had 't niet over die 2.. Ik had 't niet eens over jou! Ik heb het over de mensen die Jim op nr 8 zetten, dan mag ik toch wel gaan twijfelen of ze dat nou echt vinden omdat hij volgens hun 'niet kan zingen' of omdat 'alle breezahsletjes' Jim al zo fantastisch vinden??
Mijn god..
Ik heb Jim ook op 7 staan ofzo, dus ik voel me aangesproken.
  woensdag 29 januari 2003 @ 16:07:50 #141
13973 ranja
image means nothing
pi_8176923
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik zou ook geen hele CD van die gozer moeten, maar ik ben tenminste niet te kinderachtig om toe te geven dat hij wel kan zingen! Laat ik het zo zeggen: ik kan me voorstellen dat veel mensen vinden dat hij wel lekker klinkt.. Het kan je stijl niet zijn, het kan je smaak niet zijn, je kan de manier waarop hij zich uitdrukt niet mooi vinden, weet ik 't.. Maar het is gewoon niet zo dat hij niet kan zingen..

Dat hebben we anderhalve week geleden wel gehoord ja En hij heeft, op Joel na maar die is al weg, de hoogste irritatiefactor van de 10 finalisten qua stem bij mij. En dat komt niet door hoe hij er uitziet of het gegil op de achtergrond.
pi_8180610
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:07 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat hebben we anderhalve week geleden wel gehoord ja En hij heeft, op Joel na maar die is al weg, de hoogste irritatiefactor van de 10 finalisten qua stem bij mij. En dat komt niet door hoe hij er uitziet of het gegil op de achtergrond.

Beetje flauw om steeds terug te gaan naar 'anderhalve week geleden' he?? Heb je 'm afgelopen keer niet gehoord dan? En ik denk dat jij onbewust toch expres tegen het populaire jongetje wil zijn, als je je alleen al 'irriteert' aan een mooie jongen die goed kan zingen
pi_8180687
Ik vind em ook niet altijd even goed zingen hoor; natuurlijk zijn er wel eens momenten waarop hij best wel goed zingt, maar ik vind hem niet beter als Jamaï of Hind. En ik ben niet te kinderachtig om toe te geven dat hij voor meiden best aantrekkelijk is ... al heeftie wel een babyface
"How do you explain school to a higher intelligence?"
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:15:41 #144
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8181019
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:48 schreef DvdM het volgende:

al heeft ie wel een babyface

Kom op he, het manneke is vijftien! Moet ie dan zo'n kop hebben als Jaap Stam?
Back in town
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:20:12 #145
34384 Destroyer2000
Saddam may be bombed...
pi_8181073
Jantje Smit 2

Ja, daar zie ik hem wel voor aan!

"Al-Sahaf, the men that cheers everyone up!"
pi_8181655
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:29 schreef ranja het volgende:

[..]

kolere, gelukkig verschillen meningen
pi_8210419
Grappig stukje trouwens gister in de Telegraaf in de column van Rob Hoogland. Daar stond zoiets in dat Jim vaak bij hem langsfietste (kan ook wel kloppen, want deze meneer woont in Egmond a/d Hoef) en dat meiden wel een plekje in de voortuin bij hem konden reserveren.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:17:29 #148
42723 BB-Sandra
BB was kort maar hevig
pi_8215676
Jim vindt ik ook wel een leuk ventje en hij mag ook wel ver komen eigelijk
BB fan
pi_8215738
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:17 schreef BB-Sandra het volgende:
Jim vindt ik ook wel een leuk ventje en hij mag ook wel ver komen eigelijk
Eg niet

Pstttt de clib is er nog

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:22:46 #150
42723 BB-Sandra
BB was kort maar hevig
pi_8215754
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:21 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Eg niet

Pstttt de clib is er nog

Vindt jij Jim niet leuk of mag hij niet verkomen
BB fan
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:23:44 #151
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8215766
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 10:20 schreef Destroyer2000 het volgende:
Jantje Smit 2

Ja, daar zie ik hem wel voor aan!

Jantje Smit vind ik zelfs een betere zanger dan Jim...
pi_8215767
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:22 schreef BB-Sandra het volgende:

[..]

Vindt jij Jim niet leuk of mag hij niet verkomen

Ik vind hem helemaal niks!
En gelukkig mijn kids ook niet
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:29:43 #153
42723 BB-Sandra
BB was kort maar hevig
pi_8215846
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:23 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Ik vind hem helemaal niks!
En gelukkig mijn kids ook niet

Hij is nog erg jong en staat nog wat onwennig op het podium maar ik denk dat het nog wel wat wordt in de toekomst maar hij mag niet winnen hoor!
BB fan
pi_8215904
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:29 schreef BB-Sandra het volgende:

[..]

Hij is nog erg jong en staat nog wat onwennig op het podium maar ik denk dat het nog wel wat wordt in de toekomst maar hij mag niet winnen hoor!

Egggggg nieee
  zaterdag 1 februari 2003 @ 04:08:23 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8217193
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:34 schreef late_vogel het volgende:
Egggggg nieee
Je kon wel de pest aan hem hebben
pi_8217208
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 04:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je kon wel de pest aan hem hebben

zaterdag 1 februari 2003 @ 04:20:01 #157
44810 JusdRanz
Tjaaaaaaaaaaaaa
pi_8217213
Hoe stem je Tooske weg

pi_8217349
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat Jim in de aandacht staat en jullie niet, eikels.
Ja, jij ja. Smoel houden,
pi_8217370
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 07:19 schreef CrackUpDaSound het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat Jim in de aandacht staat en jullie niet, eikels.
het blijft grappig, dat als je zegt dat Jim niet kan zingen, je meteen jaloers bent! Maar Jamai kan toch echt heel wat beter zingen dan Jim hoor!
pi_8217711
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 07:37 schreef Sonho het volgende:

[..]

het blijft grappig, dat als je zegt dat Jim niet kan zingen, je meteen jaloers bent! Maar Jamai kan toch echt heel wat beter zingen dan Jim hoor!

True, maar Jim kan niet niet zingen.. En is geen eikel, en is niet arrogant, en is niet 'alleen zo ver gekomen vanwege z'n uiterlijk', als je dat soort dingen zegt, hoe grappig 't ook is, komt 't toch jaloers over..
pi_8219654
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

True, maar Jim kan niet niet zingen.. En is geen eikel, en is niet arrogant, en is niet 'alleen zo ver gekomen vanwege z'n uiterlijk', als je dat soort dingen zegt, hoe grappig 't ook is, komt 't toch jaloers over..

Yup.. hier ben ik et mee eens
Ikzelf vind Jim's stem zelfs prettiger om naar te luisteren dan Jamai ofzo..
pi_8220700
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:19 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik vond zijn ontevreden uitstraling wel mee vallen, Bas had vorige week zaterdag een zuurder gezicht, haha
  zaterdag 1 februari 2003 @ 15:32:16 #163
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_8220729
Jimmeke mag idd. zijn gezichtje wat vaker laten stralen!!!

Maar goed. Ik ben gewoon niet weg van zijn stem, sommigen krijgen er kippenvel van: ik niet.
Verder heeft ie lekkere nuchtere persoonlijkheid en daar hou ik wel van.

Mn favo is het niet.

IK ben BENIEUWD vanavond ;;;;; jim goed NEDERLANDSSSSSSS

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_8220802
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:57 schreef CJ het volgende:

[..]

Maar je bent blijkbaar wel zanglerares, gezien je expertise op het gebied van de definitie van 'zingen'?

Nou .. het is wel duidelijk dat hij niet op meerdere toonhoogtes kan zingen. Dat kan iedereen horen Zeg eens, hoeveel verschillende toonhoogtes kan jij horen in z'n zang? Jij hebt er toch wel verstand van?
  zaterdag 1 februari 2003 @ 15:52:43 #165
44810 JusdRanz
Tjaaaaaaaaaaaaa
pi_8220973
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:37 schreef whiskas het volgende:

[..]

Nou .. het is wel duidelijk dat hij niet op meerdere toonhoogtes kan zingen. Dat kan iedereen horen Zeg eens, hoeveel verschillende toonhoogtes kan jij horen in z'n zang? Jij hebt er toch wel verstand van?

Ben zelf zeker geen Jim-Fan, maar hij kan zeker wel meerdere toonhoogtes, denk alleen idd dat hij moeite zal hebben wanneer hij een octaaf hoger zou moeten zingen.

Jamai for President

[Dit bericht is gewijzigd door JusdRanz op 01-02-2003 15:55]

pi_8220990
En wat dan nog, ik bedoel, een beperkt stemgeluid is echt geen ramp, het gaat er gewoon om dat je een goede stem hebt, of je met die stem nou een glas kan laten knappen en een trombone na kan doen, lijkt mij eerlijk gezegd niet zo belangrijk
  zaterdag 1 februari 2003 @ 15:57:46 #167
44810 JusdRanz
Tjaaaaaaaaaaaaa
pi_8221037
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:54 schreef NiKos het volgende:
En wat dan nog, ik bedoel, een beperkt stemgeluid is echt geen ramp, het gaat er gewoon om dat je een goede stem hebt, of je met die stem nou een glas kan laten knappen en een trombone na kan doen, lijkt mij eerlijk gezegd niet zo belangrijk
Ik heb ook niet gezegd dat zijn stem niet mooi is, vind zelfs dat hij een onwijs mooie stem heeft!
Maar hoop dat Jamai wint!
Er zijn al 1000 Jim's!

Na twee succesvolle jaren hebben de leden van K-otic besloten om vanaf 27 januari aanstaande hun eigen weg te gaan. In overleg met elkaar en het management ...........

[Dit bericht is gewijzigd door JusdRanz op 01-02-2003 16:04]

pi_8221986
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:52 schreef JusdRanz het volgende:

[..]

Ben zelf zeker geen Jim-Fan, maar hij kan zeker wel meerdere toonhoogtes, denk alleen idd dat hij moeite zal hebben wanneer hij een octaaf hoger zou moeten zingen.

Jamai for President

dat bedoelde ik eigenlijk
dankje
pi_8228518
Hee, kijk eens NL is wel bestand tegen het sms geweld van de TMF peeps

Ok volgende week hij, marieke of david eruit...
En laat Hind en Jamai en in mindere mate Dewi (vond het niet zo vanavond) maar komen

Die zijn toch het meest muzikaal!

zaterdag 1 februari 2003 @ 23:32:09 #170
30560 2Mini
Official Logo
pi_8228685
volgende week is ie weg... en dan ben ik blij
Camera 1... 1!
pi_8229008
Ik vond Jim toch best wel aandoenlijk toen hij huilend in de armen van Marieke (en de rest) terecht kwam na het bekend maken van de uitslag.

Zo zie je maar weer onder wat voor een druk die jongen zit. Hij heeft dondersgoed door dat hij gehyped wordt, en de ontlading kwam er toen duidelijk. Als hij maar niet net zoals Judith uit Duitsland er uit stapt, want zij was naar mijn mening de beste Idol.

zaterdag 1 februari 2003 @ 23:54:16 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8229154
Ik word die kut-excuzen nu toch wel zat. Ja, hij is nog maar 15. Ja, maar hij wordt zo lastig gevallen met verhalen in de media. Ja, maar hij heeft toch wel een lekker bekkie. Ja, maar het is nog maar zo'n jong ventje. Ja, maar hij is ziek geweest. Ja, maar hij is verkouden. Ja, maar hij heeft nog melktandjes.

Jim moet opzouten. Weg ermee. Laat 'm lekker een krantewijk lopen...

pi_8229184
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:54 schreef twi het volgende:
Ik word die kut-excuzen nu toch wel zat. Ja, hij is nog maar 15. Ja, maar hij wordt zo lastig gevallen met verhalen in de media. Ja, maar hij heeft toch wel een lekker bekkie. Ja, maar het is nog maar zo'n jong ventje. Ja, maar hij is ziek geweest. Ja, maar hij is verkouden. Ja, maar hij heeft nog melktandjes.

pi_8229286
quote:

zondag 2 februari 2003 @ 00:10:04 #175
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8229502
ik vond het zonde van het menneke, zow zenuwachtig! en persoonlijk snap ik nie hoe er nou gestemd wordt want ik krijg echt dikke twijfel of het wel allemaal zow eerlijk gaat...

ik vond jim persoonlijk wel goe, zo met die verkoudheid, ik ben eerlijk gezegd nog steeds geen favo van david...

put
your
clothes
on!
  zondag 2 februari 2003 @ 12:03:44 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_8234149
Dat eeuwige gejank dat Jim niet kan zingen is ronduit triest.Als dat daadwerkelijk zo is, had die jongen er allang uitgelegen.Bovendien was er prachtig commentaar wat betreft Jim van John Ewbank, die was nog het meest positief over hem, en dat is toch iemand die in het vak zit.
pi_8234247
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:03 schreef schatje het volgende:
Dat eeuwige gejank dat Jim niet kan zingen is ronduit triest.Als dat daadwerkelijk zo is, had die jongen er allang uitgelegen.Bovendien was er prachtig commentaar wat betreft Jim van John Ewbank, die was nog het meest positief over hem, en dat is toch iemand die in het vak zit.
Jim kan wel zingen inderdaad, anders was hij niet zover gekomen.
Maar ik vind hem gewoon het slechts vergeleken met de rest, het zingen van hem doet mij niets.
Hij had trouwens wel leuke kleding aan gister
Maar goed, genoeg gezegt over Jim.
  zondag 2 februari 2003 @ 12:15:19 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_8234275
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:13 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Jim kan wel zingen inderdaad, anders was hij niet zover gekomen.
Maar ik vind hem gewoon het slechts vergeleken met de rest, het zingen van hem doet mij niets.
Hij had trouwens wel leuke kleding aan gister
Maar goed, genoeg gezegt over Jim.

Kijk, dit is nou normale kritiek.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:04:03 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8234898
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:03 schreef schatje het volgende:
Hij zingt meestal niet vals ofzo, maar het klinkt gewoon zéér saai. 'Monotoon' is ook al vaak gevallen en dat klopt ook. Verder heeft hij nou niet echt uitstraling op het podium. Lijken me toch redenen genoeg om hem eruit te willen. Wat hij voor heeft is zijn leeftijd en zijn uiterlijk.
pi_8235110
Ik vind Jim ook niet veel, maar goed ik ben dan ook al 32 Ik denk dat hij als 15 jarige goed valt en dat moet natuurlijk ook de bedoeling zijn van een idol. En zingen kan die wel en of dat nou beter is of minder goed is als de rest doet denk ik niet zoveel ter zake. Als je alle andere boybandjes neemt vind ik dat ook niks maar daar lopen toch hordes gillende meisjes achter aan. En dat is wat een idol moet hebben denk ik. Ik heb Britneu Spears wel eens live horen zingen, maar ook dat is niet veel hoor. Maar een idol is het wel. Ik denk dat iedereen het er toch wel over eens is dat het bij idols niet gaat om HET zangtalent. Dat is door de jury ook meerdere malen benadrukt. En wat de ene een leuk ventje/meisje vind heoft de ander neit te vinden. Maar het merendeel van de jongen meisjes vind Jim nou eenmaal een lekker ding en leuk zingen. Nou dan zijn we er toch. Dat is idols, of wij het nou leuk vinden of niet.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 2 februari 2003 @ 15:58:15 #181
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8237968
Hij probeert nog leuk te zijn ook met die neppe humor van 'm
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 2 februari 2003 @ 16:18:40 #182
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8238337
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:58 schreef FritsFlits het volgende:
Hij probeert nog leuk te zijn ook met die neppe humor van 'm
Zucht....

Hij stinkt ook uit zijn mond heb ik gehoord.
Volgens zijn vriendinnetje bakt hij er niks van in bed.
Hij kan ook niet eens auto rijden.
Hij heeft blond haar... nou jaaa zeg.
Hij lijkt op een jongere uitvoering van Frits Bolkesteijn.
Ze hebben een gewoon rijtjes huis

Het is triest allemaal. Ik snap niet dat zo'n jongen nog in het programma zit.

zondag 2 februari 2003 @ 18:25:21 #183
16715 Mylene
*schatje*
pi_8240394
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:18 schreef marky het volgende:

[..]

Zucht....

Hij stinkt ook uit zijn mond heb ik gehoord.
Volgens zijn vriendinnetje bakt hij er niks van in bed.
Hij kan ook niet eens auto rijden.
Hij heeft blond haar... nou jaaa zeg.
Hij lijkt op een jongere uitvoering van Frits Bolkesteijn.
Ze hebben een gewoon rijtjes huis

Het is triest allemaal. Ik snap niet dat zo'n jongen nog in het programma zit.

zondag 2 februari 2003 @ 18:36:00 #184
37351 krezip
Toffe-Tjik heet Ik
pi_8240547
Wie wil er nou de kop van Jim boven z'n bed hebben.
Hij kan niet zingen en ziet er ook niet eens lekker uit.

Geef mij maar Jamai, hij ziet er misschien niet uit als een popster, maar hij heeft humor en hij kan ook heel errug goed zingen.

Dus mensen ff allemaal op Jamai stemmuh

zondag 2 februari 2003 @ 19:58:11 #185
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_8241859
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:25 schreef schatje het volgende:

[..]

indeed
pi_8242008
Tis een kwezelmannetje,met zijn mooie stemmetje,dat gepush alle x,en die domme lui blijven het maar kopen,staat hij te zingen met zijn ogen dicht,alsof hij weet wat dat is,hij is net uit de luiers,de meelmieter
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 2 februari 2003 @ 21:00:22 #187
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_8243079
quote:
staat hij te zingen met zijn ogen dicht,alsof hij weet wat dat is
Heh, inderdaad, ik dacht eerst dat het lag aan de Engelse teksten; dat hij simpelweg geen Engels kan ofzo en daardoor niet weet wat hij zingt, maar bij "Zij maakt het verschil" zong hij ook net zo vrolijk op zijn eigen debiele maniertje; alles om het maar anders te laten klinken dan het origineel, waarbij het geen ruk uitmaakt of het begin en eind van 1 zin nou bij elkaar horen of niet.
Prutswerk!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_8243172
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:06 schreef woediewokkie het volgende:
Tis een kwezelmannetje,met zijn mooie stemmetje,dat gepush alle x,en die domme lui blijven het maar kopen,staat hij te zingen met zijn ogen dicht,alsof hij weet wat dat is,hij is net uit de luiers,de meelmieter
Nou jouw Nederlands klinkt anders ook niet erg volwassen, met je grote bek en slechte formulering..
pi_8243220
Ik ga dit topic maar mijden denk ik...
pi_8244685
quote:

Dit slaat volkomen nergens op.

Wat helaas wel het geval is dat Jim niet overloopt van zangtalent, maar hij heeft een goed verkoopsmoeltje. Het jammere vind ik dat die jongen het zeker niet gaat maken in de toekomst (misschien 1 album en dan is het over) maar dat hij u wel zijn schoolcarriere weggooit.

Jamai is ook pas 16, maar dat is een natural singer, dus die gaar het nog wel heel ver schoppen.

It's in the air tonight
pi_8244974
quote:
Op zondag 2 februari 2003 21:05 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nou jouw Nederlands klinkt anders ook niet erg volwassen, met je grote bek en slechte formulering..

En jij kunt alleen maar op de vorm van een argument reageren en nooit op de inhoud. Jij discusieert zoals Jim zingt; pijnlijk beperkt.
  zondag 2 februari 2003 @ 22:42:59 #192
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_8245148
Jim mag van mij zo ver komen als ie wil, zolang Hind maar Idols wint die vind ik gewoon het best zingen en meest prettig om naar te luisteren!

Jim is best populair en zal denk ik de volgende ronde ook wel overleven Ik denk dat David er toch nog voor hem uitgaat (tenzij hij weer een steengoede performance heeft, maar ja David heeft toch al vaker op die stoel gezeten).

Eigenlijk zegt dát ook niet veel... ach ja we zullen gewoon wel zien

patat ftw :)
pi_8245208
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:34 schreef Argento het volgende:

[..]

En jij kunt alleen maar op de vorm van een argument reageren en nooit op de inhoud. Jij discusieert zoals Jim zingt; pijnlijk beperkt.

Dat is verdomme precies de spijker op zijn kop !
It's in the air tonight
pi_8245303
En dat voor iemand die geen greintje verstand heeft van muziek...
  zondag 2 februari 2003 @ 23:26:02 #195
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_8245420
Ik vind dat die Jim echt het slechtse van alle Idols kandidaten (de laatste 3 weken) was.
Schandalig dat het publiek meer afgaat om uiterlijk dan om zangtalent.
Want laten we eerlijk zijn: het was niet om aan te horen zaterdag. Ik vind dat ie moet opzouten, dus volgende keer allemaal Jim wegstemmen!
pi_8245437
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:48 schreef Argento het volgende:
En dat voor iemand die geen greintje verstand heeft van muziek...
die is voor jou
It's in the air tonight
pi_8245460
quote:

[..]

Nou pakte je toevallig een reactie van mij die net zo laag was als waar ik op reageerde, idd, was een stomme reactie, mag ik ook es?? .. Zo reageer ik zeker niet 'alleen maar', thank you, en bovendien; het was niet naar jou bedoeld, dus waarom voel je je aangesproken? en waarom reageer jij uberhaupt nog op iemand die je slecht vind discussieren?

Ik vind trouwens de manier hoe jij net hebt gereageerd op mij van hetzelfde niveau als mijn 'foute' reactie net..

pi_8246108
quote:

[..]

Jij zoekt anders wel hetzelfde niveau op.

Plaat voor je kop.

pi_8247336
Taurus,uit welk deel van rusland komt zo'n bewoner?Ga op de inhoud in,reageren op een reaktie is zo makkelijk,je zal dat idols gebler wel mooi vinden,je voelt je persoonlijk aangevallen,zou ik ook zijn als ik kaartjes voor dit flopfestijn zou hebben
Refuse/Resist/Innerself
pi_8247749
pi_8248450
pi_8248518
quote:
Op maandag 3 februari 2003 01:43 schreef woediewokkie het volgende:
Taurus,uit welk deel van rusland komt zo'n bewoner?Ga op de inhoud in,reageren op een reaktie is zo makkelijk,je zal dat idols gebler wel mooi vinden,je voelt je persoonlijk aangevallen,zou ik ook zijn als ik kaartjes voor dit flopfestijn zou hebben
Zie vorige reactie..
  maandag 3 februari 2003 @ 09:17:45 #203
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8248885
quote:
Op zondag 2 februari 2003 23:26 schreef brotherlouie98 het volgende:

Want laten we eerlijk zijn: het was niet om aan te horen zaterdag. IK VIND dat ie moet opzouten, dus volgende keer allemaal Jim wegstemmen!

Jij vind???
Ik ga volgende week mooi vóór Jim sms-en want IK VIND dat hij moet blijven.
En laten we eerlijk zijn: sommige mensen vonden het zaterdag WEL om aan te horen!
Smaken verschillen....

[Dit bericht is gewijzigd door Lady_J op 03-02-2003 09:29]

In Vino Veritas
pi_8248967
quote:
Op maandag 3 februari 2003 09:17 schreef Lady_J het volgende:

[..]

En laten we eerlijk zijn: sommige mensen vonden het zaterdag WEL om aan te horen!
Smaken verschillen....

Precies..ik vond hem namelijk wel erg goed zaterdag..en ik heb ook gesms't voor Jim (1 keertje omdat ik het niet laten kon) en ik ben niet eens een breezermeisje
Smaken verschillen inderdaad
pi_8249021
Daar zou je je niet meer aan vergrijpen
Refuse/Resist/Innerself
pi_8249360
quote:
Op maandag 3 februari 2003 09:17 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Jij vind???
Ik ga volgende week mooi vóór Jim sms-en want IK VIND dat hij moet blijven.
Smaken verschillen....

* CJ gaat a.s. zaterdag ook voor Jim SMS-en uit solidariteit
pi_8249449
Mijn mond viel echt open toen hij op de kruk moest. Dat had wat geworden zeg, als hij eruit had gemoeten! .

Was erg spannend.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_8249462
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:08 schreef SmashBro het volgende:
Mijn mond viel echt open toen hij op de kruk moest. Dat had wat geworden zeg, als hij eruit had gemoeten! .

Was erg spannend.

Zijn eigen mond ook trouwens!
pi_8249835
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:08 schreef SmashBro het volgende:

Was erg spannend.

Het deed me echt denken aan de keren dat Martijn en Mustafa uit BB4 weg moesten gaan. Je verwacht het niet en dan moeten ze ineens weg.
pi_8249924
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:35 schreef CJ het volgende:

[..]

Het deed me echt denken aan de keren dat Martijn en Mustafa uit BB4 weg moesten gaan. Je verwacht het niet en dan moeten ze ineens weg.

Idd dat had ik ook. Ook bij Kelly in BB3.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 03-02-2003 10:44]

LaToya rules
pi_8249955
quote:
Op maandag 3 februari 2003 07:47 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
woeii leuke foto

ik was wel echt verbaasd zeg toen hij op de kruk kwam, hijzelf volgens mij ook.... ik denk dat het gewoon een publiciteitsstunt was

maandag 3 februari 2003 @ 10:50:40 #212
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8250061
we waren er zo dichtbij zaterdag, BIJNAAAAAAAA 100 jankende BrEeZaH-sletjes in de studio.........

Anyway, kan iemand zich voortellen dat je een heel album van die knakker luisterd? ik zou na 2 nummers al gek worden, zelfde monotone stem.......ik vind jimbo
D
R
A
M
A

Zaterdag naar Jim!

pi_8250217
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Anyway, kan iemand zich voortellen dat je een heel album van die knakker luisterd?
Yep. Daar wil ik best naar luisteren hoor. Ik kan -tig zangers opnoemen naar wie ik niet kan luisteren zonder dat al m'n haren er recht overeind van gaan staan. En Jim is niet een van die zangers.
pi_8251301
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:
we waren er zo dichtbij zaterdag, BIJNAAAAAAAA 100 jankende BrEeZaH-sletjes in de studio.........

Anyway, kan iemand zich voortellen dat je een heel album van die knakker luisterd? ik zou na 2 nummers al gek worden, zelfde monotone stem.......ik vind jimbo
D
R
A
M
A

Zaterdag naar Jim!

Jaloers Doopy-X
pi_8251361
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Jaloers Doopy-X

ik ben het helemaal eens met Doopy-X, Jim kan gewoon niet zo goed zingen als de rest..
Dus van mij mag hij de volgende keer gaan

Idols - Waarom ben je jaloers als je kritiek hebt?

maandag 3 februari 2003 @ 12:25:02 #216
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8251426
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Jaloers Doopy-X

op wie? op Jim? omdat ie al 15 is? omdat ie er zo hip uitziet dat alle 15/16-jarige beugelbekkies hun breezer bekkie door hem uit willen laten likken of omdat ie voor heel nederland voor lul stond toen hij z'n hele wereld in zag storten zaterdag toen ie hoorde dat ie niet zo stoer is als ie zelf denkt........

trust me, jimmy krijgt het nog moeilijk, 15 en nu al zoveel kapsones dat de wereld te klein voor hem is?

doeggggggggggggggggggggggggg

pi_8251446
Jim deed de BrEeZaH-sletjes wel leuk na. "Je ben lekker je ben lekker" en die kop die hij erbij trok: .
LaToya rules
pi_8251449
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

trust me, jimmy krijgt het nog moeilijk, 15 en nu al zoveel kapsones dat de wereld te klein voor hem is?

doeggggggggggggggggggggggggg

Kapsones? Jij kent hem natuurlijk persoonlijk he?

Daaaaaag!!!

pi_8251468
Kunnen jullie het niet gewoon over Jim hebben in plaats van over elkaar. .
LaToya rules
  maandag 3 februari 2003 @ 12:33:40 #220
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8251562
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:26 schreef CJ het volgende:

[..]

Kapsones? Jij kent hem natuurlijk persoonlijk he?

Daaaaaag!!!

nee, zit niet zo in de 15-jarigen........pubers laat ik meestal links liggen....

als ie het niet heeft kan ie in iedergeval ERG goed doen alsof...

pi_8251567
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:28 schreef SmashBro het volgende:
Kunnen jullie het niet gewoon over Jim hebben in plaats van over elkaar. .
Ik wil het best over Jim hebben , maar het schiet ook niet op als je om de 3 posts steeds het enorm gehypte woord "BReeZaH" tegen moet komen. Sommige mensen schijnen een enorme plaat voor hun kop te hebben en niet door te hebben dat niet alleen BReeZaH-chicks stemmen op Jim. Ontkenningsfase noem je dat geloof ik.
pi_8251591
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:34 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik wil het best over Jim hebben , maar het schiet ook niet op als je om de 3 posts steeds het enorm gehypte woord "BReeZaH" tegen moet komen. Sommige mensen schijnen een enorme plaat voor hun kop te hebben en niet door te hebben dat niet alleen BReeZaH-chicks stemmen op Jim. Ontkenningsfase noem je dat geloof ik.

Ik ben ook geen breezah meisje hoor en ik vind hem leuk en ik kan goed naar hem luisteren

mijn moeder vind hem wel niet zo mooi zingen. Maar er zijn ook zat meiden en vrouwen die dat wel vinden.

Mijn nr 1 is jamai en hind

maandag 3 februari 2003 @ 12:36:48 #223
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8251621
quote:

[..]

ow ja, wacht.....niet alleen de BrEeZaH's (wel goed schrijven) stemmen op hem, de wat ouderen die mooie philips oorbellen hebben en dus alleen naar het koppie kunnen kijken stemmen ook voor hem.......sorry, forgot that 1!
pi_8251622
quote:
niet alleen BReeZaH-chicks stemmen op Jim.
Zoals het er nu voor staat stemt vrijwel niemand meer op Jim... Anders zat ie niet op de kruk
LaToya rules
pi_8251783
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:36 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Zoals het er nu voor staat stemt vrijwel niemand meer op Jim... Anders zat ie niet op de kruk

Dat is maar een momentopname. David heeft ook meerdere malen op de kruk gezeten. Marieke heeft er ook wel eens gezeten.

En de fans zijn nu wel geschrokken en stemmen volgende week massaal weer op hem. Alhoewel, ik zou wel willen zien wat er ging gebeuren als Jim er uit zou gaan... de reactie van het publiek is volgens mij dan echt zo'n moment dat je nooit meer vergeet.

Maar goed, er uit of er in. Van Jim ga je ongeacht de uitslag nog heel erg veel horen. Dat zeiden zelfs de afvallers bij Live & Cooking.

pi_8251836
Het zal idd wel aan het "hij gaat toch wel door dus ik hoef niet te bellen/smssen"-syndroom gelegen hebben dat hij op de kruk moest. Maar dat syndroom is wel gevaarlijk, het heeft bijvoorbeeld Mustapha uit BB ook de kop gekost.
LaToya rules
  maandag 3 februari 2003 @ 13:04:23 #227
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8252196
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:45 schreef CJ het volgende:
Alhoewel, ik zou wel willen zien wat er ging gebeuren als Jim er uit zou gaan... de reactie van het publiek is volgens mij dan echt zo'n moment dat je nooit meer vergeet.
ik ken zulke momenten wel hoor, Take That/New Kids On The Block/K-Otic die stoppen, heerlijk om te zien.......beugeltjes die gaan roesten door de tranen
pi_8252245
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:47 schreef SmashBro het volgende:
Het zal idd wel aan het "hij gaat toch wel door dus ik hoef niet te bellen/smssen"-syndroom gelegen hebben dat hij op de kruk moest. Maar dat syndroom is wel gevaarlijk, het heeft bijvoorbeeld Mustapha uit BB ook de kop gekost.
En vergeet Martijn niet.
pi_8252389
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:06 schreef CJ het volgende:

[..]

En vergeet Martijn niet.

Wie? .
LaToya rules
pi_8253018
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:35 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik ben ook geen breezah meisje hoor en ik vind hem leuk en ik kan goed naar hem luisteren

Ik ook geen breezah dame, en sms/bellen doe ik sowieso niet.
  maandag 3 februari 2003 @ 13:43:29 #231
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8253156
Ik vind dat je Jim lekker op zijn stem mag aanvallen, maar ik op mensen die hem 'arrogant' of een 'kapsoneslijer' noemen.

NIEMAND van idols heeft tot nu toe zich voorgedaan als arrogante kwal. Ik moet echt zeggen dat ik ze allemaal zonder uitzondering symphatiek vind overkomen. Zelfs Joel die zijn hele idols avontuur al bij voorbaat verpest zag door zijn pa tijdens de audities.

Er zijn er wel een paar zoals Marieke die ik ervan verdenk eigenlijk gewoon een beetje bitchy te zijn, maar ik heb het nog nergens bewezen zien worden!

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 3 februari 2003 @ 15:46:16 #232
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_8255573
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:43 schreef Vamos het volgende:

NIEMAND van idols heeft tot nu toe zich voorgedaan als arrogante kwal

buiten de tien finalisten om zijn volgens mij sunny en wayne wel zo genoemd!!!! en die zijn ook van IDOLS
patat ftw :)
  maandag 3 februari 2003 @ 16:12:13 #233
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8256069
quote:
Op maandag 3 februari 2003 15:46 schreef daniman het volgende:

[..]

buiten de tien finalisten om zijn volgens mij sunny en wayne wel zo genoemd!!!! en die zijn ook van IDOLS

Idols finale bedoel ik natuurlijk en dat wist jij best
En die 2 zijn er dus niet voor niets uitgestemd. Want Sunny kon best goed zingen. Ze was alleen een beetje teveel van het goede
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8257467
Mijn zusje heeft een brief naar Jim gestuurd en ze heeft antwoord gekregen. Op een ansichtkaart met zijn eigen hoofd erop:

"Lieve Jessica,

Hartstikke bedankt voor je brief.

Heel veel liefs en xxx-jes Jim"

Hij kan niet geweldig zingen, maar dit vind ik wel lief van hem.

maandag 3 februari 2003 @ 19:05:35 #235
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8258390
quote:
Op maandag 3 februari 2003 17:52 schreef Jummy het volgende:
Mijn zusje heeft een brief naar Jim gestuurd en ze heeft antwoord gekregen. Op een ansichtkaart met zijn eigen hoofd erop:

"Lieve Jessica,

Vind ik ook heel schattig van Jim....
In Vino Veritas
pi_8258459
quote:
Op maandag 3 februari 2003 17:52 schreef Jummy het volgende:

"Lieve Jessica,

naar welk e-mail adres heeft ze dat gedaan

want ik heb jimbakkum@hotmail.com geprobeert maar werkt niet

ik heb btw wel een mail naar jamai gestuurd een hele leuke en lange brief zondag avond verstuurd nu nog niks terug maar hij heeft het ontzettend druk denk ik

pi_8258633
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:10 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb btw wel een mail naar jamai gestuurd een hele leuke en lange brief zondag avond verstuurd nu nog niks terug maar hij heeft het ontzettend druk denk ik

Ik denk dat ze het naar z'n huisadres heeft verstuurd. Toch??
pi_8260747
quote:
Ik heb een mail al een paar weken geleden gestuurd, de zaterdag dat de eerste liveshow was. Nog steeds niets terug.
  maandag 3 februari 2003 @ 22:42:39 #239
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8262459
belachelijk wat hart van nederland weer doet

maken ze een item over het feit dat jim er bijna uitlag
nee, niet dat bas er juist wel uit moest
nee het mag natuurlijk weer alleen over jim gaan

maandag 3 februari 2003 @ 22:50:34 #240
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8262621
ROFL een quote van een meisje van rond de 12 jaar:

ik ben met hem op de foto
dat wilde ik altijd al

pi_8263024
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:42 schreef Cybart het volgende:
belachelijk wat hart van nederland weer doet

maken ze een item over het feit dat jim er bijna uitlag
nee, niet dat bas er juist wel uit moest
nee het mag natuurlijk weer alleen over jim gaan

Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken.
  maandag 3 februari 2003 @ 23:07:44 #242
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8263026
quote:
AMSTERDAM - De meningen over Jim zijn niet van de lucht. Sommige Idolskijkers zijn echt loeihard in hun oordeel. Daar tegenover staan weer dolenthousiaste reacties van de echte fans.

Jim kon maandag alweer lachen. Hij reikte in zijn woonplaats een prijs uit voor een kleurwedstrijd.

Nu Jim de afgelopen week totaal onverwachts plaats heeft moeten nemen op de schopstoel, dachten wij dat het misschien eens tijd was om een aantal van die meningen op een rij te zetten. Een kleine selectie uit de mailtjes van de afgelopen dagen:

Gerda van Dam uit Wieringerwerf tikt naar ons: "Die Jim kan echt niet zingen. Alle nummers in hetzelfde monotone geluid. Maar ja, hij zal wel winnen want hij ziet er vlot uit en ligt al goed bij de media."

Een soortgelijke reactie kwam van Frederique uit Amsterdam: "Jim die zo geroemd wordt, vind ik helemaal niets. Hij heeft een ontzettende saaie monotone stem. Er zit geen klank in."

Bibi uit Blaricum is wat minder hard, maar ook niet erg positief: "Uiteraard snap ik dat Jim zeer populair is, hij is dan ook een lekker ding. Maar zijn stem vind ik te ééntonig. Alleen denk ik dat hij misschien wel Idols gaat winnen en dan alleen om zijn looks."

Diehard fans

Fan van het eerste uur, Amanda Verschuur uit Huizen, is een heel andere mening toegedaan. Met kapitalen schrijft zij: "Ik ben een super fan van Idols. VOORAL VAN JIM!! HIJ KAN SUPER ZINGEN EN HIJ IS GEWOON EEN LEKKER DING!"

Ook Yasemin uit Roosendaal is een echte fan: "Ik vind dat Jim ECHT moet winnen. Het is niet alleen een schattige en knappe jongen maar heeft ook een mooie stem om naar te luisteren. Hij zingt goed, vind ik. Ik wil ECHT dat hij gaat winnen! Jim, héél veel succes!"

Dan een berichtje uit Oostenrijk waar Idols ook gevolgd wordt. Marika Kröll-Kooyman uit Fussach, Oostenrijk schrijft: "Ik kan via de schotel Nederlandse televisie ontvangen. Ik heb gehoord er veel over Jim wordt geschreven en dat hij van te voren al als winnaar wordt voorspeld. Erg jammer! Zijn zangkwaliteiten zijn zeker goed maar z'n stem is voor mijn gehoor veel te zeurderig. De andere kandidaten zingen naar mijn mening veel beter. De roddelblaadjes heb ik hier niet, maar het programma vind ik super."

Laten we even positief afsluiten. Milou uit Nijmegen: "Jim moet winnen, want hij is niet alleen leuk, hij heeft nog een hele carrière voor zich omdat hij nog zo jong is, beter dan die ouwe lullen. Jim is muzikaal, kan goed zingen en ziet er nog eens leuk uit ook. Hij mag van mij wel met een poster boven mijn bed hangen."

Bron: telegraaf.nl
pi_8263049
Belachelijk dat het stukje vandaag in de telegraaf over de exit van bas alsnog helemaal in het teken stond van de nominatie van Jim
  maandag 3 februari 2003 @ 23:09:20 #244
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8263065
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:07 schreef CJ het volgende:

[..]

Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken.

scheve media voering
pi_8263077
quote:

[..]

Ze heeft die brief naar zijn huis gestuurd! Zijn telefoon is al afgesloten (ander nummer) omdat ie lastig wordt gevallen door tientallen meisjes. Dus lijkt me niet slim om zijn adres hier neer te zetten.
Er zijn trouwens een heleboel e-mail adressen met jimbakkum@nogwat.... Maar dat is niet de echte!!
pi_8263078
Oh ja, die kleurwedstrijd, daar heb ik wat over gelezen bij ons in de krant. Had volgens mij iets te maken met de bloemendagen in Egmond-Binnen.
pi_8263110
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:09 schreef Cybart het volgende:

[..]

scheve media voering

En erger je je nou aan de media die Jim hyped, of aan Jim die er eigenlijk niets aan kan doen dat hij de hormoonhuishouding van vele jonge meisjes op hol doet slaan?
pi_8263277
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:11 schreef CJ het volgende:

[..]

En erger je je nou aan de media die Jim hyped, of aan Jim die er eigenlijk niets aan kan doen dat hij de hormoonhuishouding van vele jonge meisjes op hol doet slaan?

Pfffff... geef het toch op
Leuk om te zien dat je er elke keer weer op ingaat, maar word je er nu niet moe van
pi_8263543
Ik ben echt jaloers op Jim, echtwel
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_8263604
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:39 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben echt jaloers op Jim, echtwel
Nergens voor nodig. Volgens mij heeft hij niets wat jij niet hebt. Hij krijgt veel aandacht maar ook heeeeel veel kritiek!
pi_8263681
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:42 schreef Jummy het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Volgens mij heeft hij niets wat jij niet hebt. Hij krijgt veel aandacht maar ook heeeeel veel kritiek!

je hebt gelijk

eigenlijk vind ik Jim (excuse me, ik heb Idols nu pas 1x gezien) gewoon te monotoom maar als je zoiets zegt schijn je jaloers te zijn dus dan maar jaloers

Die rare met zijn brilletjes moet winnen, die is zo leuk irritant

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_8263729
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:46 schreef ArTiC het volgende:
Die rare met zijn brilletjes moet winnen, die is zo leuk irritant
Dat is Jamai, wel grappig ja... niet super goed.
pi_8263823
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:21 schreef whiskas het volgende:

[..]

Pfffff... geef het toch op
Leuk om te zien dat je er elke keer weer op ingaat, maar word je er nu niet moe van

Nee hoor. Dit keer niet. Ik geniet er intens van om sommige mensen zo te stangen. Heerlijk om te zien hoe fijn ze soms toe happen en heel vermakelijk om te zien hoe dom, kortzichtig en niet-beargumenteerd sommige mensen soms reageren.
pi_8263832
Trouwens nog 2 posts en dat is het tijd voor deeltje 5.
pi_8263869
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:56 schreef CJ het volgende:
Trouwens nog 2 posts en dat is het tijd voor deeltje 5.
Ik verheug me er al op.
pi_8263902
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:59 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ik verheug me er al op.

Ik ook!

Slotje!!

pi_8263906
Is dit dan de laatste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')