Enne schatje, waarom doe je zo irritant in zijn vorige topic? Open dan meteen een deeltje 4. Deel 3 was zonder jou ook wel vol gekomen. Maar ik kon mijn dingetje niet meer posten DOOR JOU!
[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 26-01-2003 00:01]
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:50 schreef El_Catalan het volgende:
Die kerel kan echt niet zingen!
GrEeTz,
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:01 schreef 2Mini het volgende:
kom op man!!Hij verneukte dat hele liedje van Justin!
quote:Dat kan niet want Justin is niks kan niks en zal ook nooit wat worden ook.
Op zondag 26 januari 2003 00:01 schreef 2Mini het volgende:
kom op man!!Hij verneukte dat hele liedje van Justin!
Verder heeft Jim nu last van de status die hem aangedaan is door hat volk tiener meisjes. Alles wat hij nu doet wordt door vele gewaardeerd maar door net zoveel vreselijk afgebrand.
Jim was vorige week dus niet goed en dan kan je dus niet gaan zeggen dat hij het wel goed deed. Deze week was hij weer wel goed en was weer iedere noot op de kop en hij zingt makkelijk. Alle kritiek die hij dus nu naar zijn hoofd krijgt van zijn tegenstanders is ook gewoon niet terecht. Als je roept dat hij niet zingen kan dan heb je er echt geen verstand van en dan heeft die opmerking meer te maken met iets wat moet lijken op jaloezie dan met een echt oprechte mening.
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:56 schreef Jummy het volgende:Enne schatje, waarom doe je zo irritant in zijn vorige topic? Open dan meteen een deeltje 4. Deel 3 was zonder jou ook wel vol gekomen. Maar ik kon mijn dingetje niet meer posten DOOR JOU!
quote:Justin kan heel veel hoor kerel!
Op zondag 26 januari 2003 00:08 schreef marky het volgende:[..]
Dat kan niet want Justin is niks kan niks en zal ook nooit wat worden ook.
Verder heeft Jim nu last van de status die hem aangedaan is door hat volk tiener meisjes. Alles wat hij nu doet wordt door vele gewaardeerd maar door net zoveel vreselijk afgebrand.
Jim was vorige week dus niet goed en dan kan je dus niet gaan zeggen dat hij het wel goed deed. Deze week was hij weer wel goed en was weer iedere noot op de kop en hij zingt makkelijk. Alle kritiek die hij dus nu naar zijn hoofd krijgt van zijn tegenstanders is ook gewoon niet terecht. Als je roept dat hij niet zingen kan dan heb je er echt geen verstand van en dan heeft die opmerking meer te maken met iets wat moet lijken op jaloezie dan met een echt oprechte mening.
quote:Fout is hersteld en Edwin vond dat ook.
Op zondag 26 januari 2003 00:09 schreef Minnie_ het volgende:
Maar hij weet tenminste wel van zichzelf dat het vorige week niet goed ging. Direct daarna zei hij al iets tegen Reinout over vals zingen en nu zag je in de terugblik op vorige week dat hij zei dat het voor geen meter ging. Eén misstap moet hem vergeven worden.
quote:Pardon? Dewi deed het fantastisch en Bas deed het niet goed, maar verkrachtte het liedje zeker niet. Die zeurstem van Jim is de enige die nummers so gigantisch kan verkrachten. Ik hoop dat 'ie vanaf nu af aan alleen maar zelfgeschreven werk gaat zingen (als 'ie dat al kan), want dat onrecht mag 'ie geen enkel nummer meer aandoen.
Op zondag 26 januari 2003 00:02 schreef Mercurius69 het volgende:
Bas en Dewi verneukte de nummers meer hoor
blijf sinds Jim zijn optreden er steeds aan denken. En ik ivnd Jim dus gewoon nix. Zijn hele stem is niet zo gevarieerd als bijv. Jamai en Hind. Jim zingt op een rare en lage manier die nummers waardoor ik persoonlijk hem dubbelnix vind.
quote:Kun je per se alleen maar aan zijn foute optreden denken?
Op zondag 26 januari 2003 00:53 schreef Zero_Cool het volgende:
Phil Collins - Take a look at me now
blijf sinds Jim zijn optreden er steeds aan denken. En ik ivnd Jim dus gewoon nix. Zijn hele stem is niet zo gevarieerd als bijv. Jamai en Hind. Jim zingt op een rare en lage manier die nummers waardoor ik persoonlijk hem dubbelnix vind.
En inderdaad, die anti-jim clan kan het toch best opbrengen om over dit optreden nog een beetje positief te zijn? Ipv 'hij kan echt niet zingen', laat je oren naspuiten zeg.. Het klonk gewoon lekker deze keer, absoluut. Ik was een beetje teleurgesteld in 'm vorige week, maar is nu weer helemaal goed
quote:Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat hij kan zingen, maar ik vind er totaal geen kloot aan. Sterker nog, na elke regel zeg ik "au", omdat het gewoon pijn aan m'n oren doet om te horen wat 'ie met mooie liedjes doet.
Op zondag 26 januari 2003 01:43 schreef Taurus het volgende:
Kun je per se alleen maar aan zijn foute optreden denken?![]()
Zijn stem is misschien niet zo gevarieerd maar 't is niet 'vervelend' om naar te luisteren o.i.d...En inderdaad, die anti-jim clan kan het toch best opbrengen om over dit optreden nog een beetje positief te zijn? Ipv 'hij kan echt niet zingen', laat je oren naspuiten zeg.. Het klonk gewoon lekker deze keer, absoluut. Ik was een beetje teleurgesteld in 'm vorige week, maar is nu weer helemaal goed
quote:Wat kunnen mensen toch overdrijven zeg.. Ongelooflijk.. Sommigen hebben echt geen leven hier, dat is onvoorstelbaar.
Op zondag 26 januari 2003 09:13 schreef twi het volgende:[..]
Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat hij kan zingen, maar ik vind er totaal geen kloot aan. Sterker nog, na elke regel zeg ik "au", omdat het gewoon pijn aan m'n oren doet om te horen wat 'ie met mooie liedjes doet.
Jim klinkt lekker, geen twijfel over mogelijk, geen kwestie van smaak enz.. Nogmaals; het kan je stijl niet zijn maar hij zingt niet slecht.
Ik heb nog nooit zulke kinderachtige reacties gelezen als in dit topic en 'idols; jammer dat Jim niet mocht opzouten' (de topictitel alleen al ) Ik zou jullie echt 'n ander programma aanraden, want Jim blijft er (hoop ik, al is 't alleen maar voor die kindjes hier) nog wel 'n poosje in; das vast niet goed voor jullie oortjes
Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!
En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.
quote:ik deel dezelfde mening met jou alleen bij mij staan jamai en hind op de 1e plaats ik kan niet kiezen tussen die 2
Op zondag 26 januari 2003 11:06 schreef Lady_J het volgende:
Ik vind zelf Jamai ook meer uitstraling en talent hebben dan Jim (Jim is wel een goede tweede in mijn lijstje hoor!).
Maar ik vind het zo flauw dat zo'n 15-jarig jochie dan helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt door sommige mensen.
quote:Nee, jij bent niet jaloers.
Op zondag 26 januari 2003 11:14 schreef roze-meisje het volgende:
Sorry hoor maar ik vond hem gister echt heel slecht. Zelfs mijn ouders vonden het slecht, of het kan natuurlijk zijn dat we allemaal doof zijn bij ons in huis![]()
Nu zal ik wel weer jaloers zijn ofzo, maar ik vond het echt helemaal niks.![]()
![]()
quote:Dat was mij ook al opgevallen.
Op zondag 26 januari 2003 12:06 schreef Lady_J het volgende:[..]
Het is gewoon zo opvallend dat veel mannen zo opgefokt op Jim reageren.
quote:wat komt gareth naar NL????
Op zondag 26 januari 2003 14:10 schreef Zero_Cool het volgende:
Volgende week: Gareth Gates.
*bijna begin te flippen*
quote:Ik heb die gast live horen zingen... auw!
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
Mijn favoriet tot nu toe is Hind maar ik vond haar gister dus echt niet zo goed ze had gewoon een misser. En Jim was gisteren weer lekker zuiver en ik ben ervan overtuigd dat als hij echte zanglessen krijgt er met die stem veel meer mogelijk is. Hij is gewoon nu nog veel te jong en mist een stuk techniek. dit is dan ook een beetje mijn kritiek op Idols. Vergelijk ik het bijvoorbeeld met Starmaker daar waren ze echt bezig om de mensen beter te leren zingen. Hier gaat het voor de snelle munten.
quote:hij heeft wel een moooie CD
Op zondag 26 januari 2003 14:26 schreef marky het volgende:Ik heb die gast live horen zingen... auw!
quote:niet, over 2 weken zei Tooske.
Volgende week: Gareth Gates.
quote:Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
quote:Dat Will Young meer in hetzelfde straatje als jij wandelt heeft daar natuurlijk niets mee te maken
Op zondag 26 januari 2003 21:52 schreef CJ het volgende:
Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
maar komt Gareth nu naar NL of wat begrijp ik hieruit?
Persoonlijk begint het mij lichtelijk te irriteren. Zoals gisteren met dat Justin Timberlake nummer.
Op zich erg triest dat die jongen niks fout kan doen bij het (vrouwelijk) publiek; als hij opkomt druipen de vaginale sappen al door de zaal heen. Hij kan een nummer uit Sesamstraat gaan zingen en zal nog niet worden weggestemd. Dat is een beetje sneu.
Aan de andere kant is dat ook wel weer precies waar de show om draait; pubermeisjes geld uit de zak kloppen met posters, schriften, bladen, foto's en noem maar op van Jim.
De jury ook erg triest trouwens; die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje. En dat noemen ze "goed".... Please.
Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.
quote:Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.
persoonlijk vind ik het niks, magoed..
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje.
quote:Ik denk toch dat de uitslag andersom wordt!
Op zondag 26 januari 2003 23:12 schreef BinkeR het volgende:[..]
Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.
quote:Ik heb daar denk ik wel een goede verklaring voor...
Op zondag 26 januari 2003 10:50 schreef Lady_J het volgende:
Ik had deze tekst ook al in een ander topic gepost maar ik denk dat het hier ook wel van toepassing is:Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.
Vrouwen (vooral tienermeisjes dan) letten meer op het uiterlijk van Jim!! Positief voor Jim!
Mannen letten meer op de kwaliteit van de muziek en de stem van Jim!! Negatief voor Jim!
In beide gevallen heb je natuurlijk altijd uitzonderingen dus moet je me daar niet op aanvallen!!
Ik vind dat Jim goed kan zingen... alleen die stem doet me compleet niks!! Saai, laag en gevoelloos!!
beetje jammer....
quote:Kijk dit is een goed voorbeeld van wat ik daarnet beweerde...
Op zondag 26 januari 2003 23:42 schreef DarkMaxie het volgende:
hij's zoooo'n cutie.. Ik vind het echt heel jammer dat hij niet goed kan zingen. Hijs gewoon lekker.
Hij kan geen hogere of lagere tonen.. is gewoon een monotoon stemmetje... ik snap niet dat de jury zo vol lof over hem blijft spreken..beetje jammer....
Ik vraag me af hoe Jim dat tot een goed einde zou kunnen brengen.
Dat accent, dat gemompel.... (en dan heb ik het over zijn spreekstem, als hij bij Reinout in de stoel zit.)
quote:[offtopic]
Op maandag 27 januari 2003 07:19 schreef postinggirl het volgende:
Nederlandstalige liedjes
quote:Dat nummer heet Against all odds
Op zondag 26 januari 2003 00:53 schreef Zero_Cool het volgende:
Phil Collins - Take a look at me now
quote:Ja vond ik ook wel, ben je even in ieder idolstopic aan het posten?
Op maandag 27 januari 2003 09:32 schreef Elbutre het volgende:
Ik had er een hard hoofd in, maar ik noet zeggen dat ie Cry me a River verrassend goed zong! Goed hersteld, na die afgang van vorige week!
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ben je even in ieder idolstopic aan het posten?
quote:Dan moet je toch echt je oren uit laten spuiten...
Op zaterdag 25 januari 2003 23:50 schreef El_Catalan het volgende:
Die kerel kan echt niet zingen!
quote:eeeh omdat ie gewoon een gruwelijk lekker koppie heeft?
Op zondag 26 januari 2003 10:36 schreef dJ-Zcore het volgende:
ik snap niet dat die gast al een hele fanclub heeft... wat zien al die meiden in hem?? alleen omdat die op tv is geweest??
of iets van bzn ofzo of dat liedje van die Albert Heyn Reclame met de vlam in pijp !!
Kzie hem wel jantje smit nadoen
Ik kom er met mijn hoofd niet bij, dat die gast gewoon een potentieel winnaar van idols is... Hij heeft een vreselijke klotestem!! En hij kan ook nog niet es zingen..
Nou kan 'ie daar zelf niet zo gek veel aan doen, maar waarom in GODSNAAM laat die jury 'm door naar de finale, en krijgt 'ie ook nog es zoveel aanhang van tienermeisjes die verliefd zijn geworden op zijn babyface (no affence, maar hij heeft gewoon een kindersnoetje)..
Nou kun je zeggen: Ik ben zelf van de zelfde leeftijdscategorie, dus ik ben gewoon vet jaloers... Nou, nee in dit geval ben ik gewoon echt helemaal de draad kwijt!! Ik kom er werkelijk met m'n hoofd niet bij, mijn hersenen raken doorweekt, mijn verstand slaat op hol, kan iemand mij vertellen wat mensen in dat manneke zien/horen?
En daar dan eerlijk bij: Gaat 't voor jullie om zijn zogenaamde 'zangtalent' of gewoon om zijn blitse looks?
quote:Ik ben benieuwd op wat voor types jij zou vallen als je van 't vrouwelijk geslacht zou zijn
Op maandag 27 januari 2003 17:42 schreef webfreak het volgende:
OK, nu KAN ik 't dus niet langer aanzien:
Hoe iedere keer die Jim de hemel in wordt geprezen, en wat iedereen 'm toch zo'n lekker ding vindt...
Ik kom er met mijn hoofd niet bij, dat die gast gewoon een potentieel winnaar van idols is... Hij heeft een vreselijke klotestem!! En hij kan ook nog niet es zingen..
Nou kan 'ie daar zelf niet zo gek veel aan doen, maar waarom in GODSNAAM laat die jury 'm door naar de finale, en krijgt 'ie ook nog es zoveel aanhang van tienermeisjes die verliefd zijn geworden op zijn babyface (no affence, maar hij heeft gewoon een kindersnoetje)..Nou kun je zeggen: Ik ben zelf van de zelfde leeftijdscategorie, dus ik ben gewoon vet jaloers... Nou, nee in dit geval ben ik gewoon echt helemaal de draad kwijt!! Ik kom er werkelijk met m'n hoofd niet bij, mijn hersenen raken doorweekt, mijn verstand slaat op hol, kan iemand mij vertellen wat mensen in dat manneke zien/horen?
En daar dan eerlijk bij: Gaat 't voor jullie om zijn zogenaamde 'zangtalent' of gewoon om zijn blitse looks?
Als jim echt zo verschriiiikkelijk klonk, was hij niet doorgegaan, en hadden er echt niet zoveel meiden voor 'm gebeld.. Kom nou zeg.. Jij kan toch zelf ook wel horen dat ie lekker klinkt?
Hij heeft zangtalent, geen twijfel over mogelijk.. En hij ziet er heel goed uit, dat speelt ook 'n grote rol.. Maar vanaf 't begin af aan was in het programma idols al duidelijk dat het om 't totaal plaatje ging, en niet alleen om je zangtalent. Jim is lekker & klinkt lekker, dat is het hele punt.
En jij succes met je niet-jaloezie, want volgens mij zit je er wel heel, heel erg mee he? Arme jongen... Best zielig..
quote:Ome Henkjan zal het wel weer even rechtzetten
Op maandag 27 januari 2003 18:06 schreef CJ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vond dat Jim het er beter van af had gebracht dan ik had verwacht?Justin vind ik niet echt een topstem hebben, en ik vond Jim er beter bij passen dan Justin's piepende en krakende stem.
Jim is goed voor het geld en de kijkcijfers dat mag duidelijk zijn
Justin is echter de nieuwe King Of Pop en zal wereldwijd uitgroeien tot megaster van de jaren 2000+
Jim zal uitgroeien tot een grote van je euhm, jody bernal
quote:Inderdaad, een hele matte stem heeft hij waar hij niet echt veel mee kan zingen qua stijlen.
Op zondag 26 januari 2003 23:47 schreef Argento het volgende:
en zijn stem heeft totaal geen bereik, whatsoever.
quote:Ach joh, ga fietsen.
Op maandag 27 januari 2003 18:10 schreef Henkjan_Smits het volgende:[..]
Ome Henkjan zal het wel weer even rechtzetten
Jim is goed voor het geld en de kijkcijfers dat mag duidelijk zijn
Justin is echter de nieuwe King Of Pop en zal wereldwijd uitgroeien tot megaster van de jaren 2000+
Jim zal uitgroeien tot een grote van je euhm, jody bernal
quote:wat is het jochie, zijn je argumenten op
Op maandag 27 januari 2003 18:12 schreef CJ het volgende:[..]
Ach joh, ga fietsen.
iets in perspectief zien is lastig he
Jim kan zingen, maar zal nooit uitgroeien tot wereldster omdat ie daar gewoon geen bereik voor heeft
hij is 15 laat dat joch nog een paar jaar groeien, geef hem zangles om die cappaciteiten uit te breiden, dat is wat ie nodig heeft, niet heel tienernederland die achter zijn reet aanloopt en beltegoed aan hem op maakt
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:16 schreef Henkjan_Smits het volgende:[..]
wat is het jochie, zijn je argumenten op
ga gezellig websites ontwerpen ofzo
ipv altijd betweterigheid en dat oevrdreven geilen op jim, en hoe goed hij wel niet is.iets in perspectief zien is lastig he
Jim kan zingen, maar zal nooit uitgroeien tot wereldster omdat ie daar gewoon geen bereik voor heefthij is 15 laat dat joch nog een paar jaar groeien, geef hem zangles om die cappaciteiten uit te breiden, dat is wat ie nodig heeft, niet heel tienernederland die achter zijn reet aanloopt en beltegoed aan hem op maakt
quote:ja dus
Op maandag 27 januari 2003 18:17 schreef CJ het volgende:[..]
quote:Daar dacht ik idd ook meteen aan toen ik het las. Ze hadden het beter nog een tijdje kunnen geheimhouden, denk ik...
Op maandag 27 januari 2003 14:57 schreef FunnyMuffin het volgende:
misschien dat Jim nu minder stemmen krijgt aangezien hij geen vrijgezel meer is
http://krant.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.jim.charlotte.elkaar.wist.marieke.html
quote:Hoe zie jij dat z'n populariteit drastisch aan het dalen is? Door de meningen hier op Fok! ?
Op maandag 27 januari 2003 18:23 schreef Dragonwizard het volgende:
Tis wel opvallend dat zijn populariteit drastisch aan het dalen is, gaan de sms-grieten tegenwoordig toch vroeg naar bed???
quote:We zijn het zowaar eens eens
Op maandag 27 januari 2003 18:24 schreef Taurus het volgende:
Hoe zie jij dat z'n populariteit drastisch aan het dalen is? Door de meningen hier op Fok! ?
Kijk, dat Hind hem voorbij is gegaan is wel terecht enzo, maar drastisch dalen is ook weer een beetje overdreven, volgens mij.
quote:Nee, maar ook op straat her en der... eigenlijk overal.
Op maandag 27 januari 2003 18:24 schreef Taurus het volgende:[..]
Hoe zie jij dat z'n populariteit drastisch aan het dalen is? Door de meningen hier op Fok! ?
quote:Als ik 15 was, wist ik het wel
Op maandag 27 januari 2003 17:42 schreef webfreak het volgende:
OK, nu KAN ik 't dus niet langer aanzien:
Hoe iedere keer die Jim de hemel in wordt geprezen, en wat iedereen 'm toch zo'n lekker ding vindt...
Nou kan 'ie daar zelf niet zo gek veel aan doen, maar waarom in GODSNAAM laat die jury 'm door naar de finale, en krijgt 'ie ook nog es zoveel aanhang van tienermeisjes die verliefd zijn geworden op zijn babyface (no affence, maar hij heeft gewoon een kindersnoetje)..Nou kun je zeggen: Ik ben zelf van de zelfde leeftijdscategorie, dus ik ben gewoon vet jaloers... Nou, nee in dit geval ben ik gewoon echt helemaal de draad kwijt!! Ik kom er werkelijk met m'n hoofd niet bij, mijn hersenen raken doorweekt, mijn verstand slaat op hol, kan iemand mij vertellen wat mensen in dat manneke zien/horen?
quote:En jongens.
Op maandag 27 januari 2003 19:16 schreef Lady_J het volgende:
(En als ik hem was zou ik voorlopig nog lekker vrijgezel blijven, hij kan écht veel lekkerdere wijven regelen!)
Jim kan heel goed zingen, hij heeft een hele mooie warme stem.
Jim is lekker, heeft een gruwelijk mooi hoofd.
Jim is een idool.
Maar toch gaat Hind winnen, want die heeft een stuk meer talent
quote:Ja, kijk, DAT is nou juist wat ik niet snap... Dat ie door is gegaan, ik kom er gewoon niet bij... Niet dat ik 't verder erg vind, ik bedoel: Idols kan me wat dat betreft gestolen worden, maar gewoon het idee dat iemand met zo'n stem doorkomt..
Op maandag 27 januari 2003 17:57 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik ben benieuwd op wat voor types jij zou vallen als je van 't vrouwelijk geslacht zou zijn
![]()
Als jim echt zo verschriiiikkelijk klonk, was hij niet doorgegaan, en hadden er echt niet zoveel meiden voor 'm gebeld.. Kom nou zeg.. Jij kan toch zelf ook wel horen dat ie lekker klinkt?
![]()
Hij heeft zangtalent, geen twijfel over mogelijk.. En hij ziet er heel goed uit, dat speelt ook 'n grote rol..
Hij is ook niet lelijk, maar in eerste instantie vind ik 'm nogal vrij gewoontjes..
quote:Valt gelukkig nog wel mee hoor
En jij succes met je niet-jaloezie, want volgens mij zit je er wel heel, heel erg mee he? Arme jongen...
quote:zie je, liefde maakt blind
Op maandag 27 januari 2003 20:24 schreef CJ het volgende:[..]
En jongens.
quote:Dat IS gewoon niet zo.
Jim kan heel goed zingen, hij heeft een hele mooie warme stem.
Hij KAN niet zingen. Zijn stem heeft geen bereik en is nasaal. Dus zingt hij monotoon. Is er dan geen zangpedagoog in de zaal?? Bovendien is hij niet bij machte om enige bezieling in een song te leggen.
quote:Thanks, dat is snel. Altijd leuk om te weten van te voren.
Op maandag 27 januari 2003 21:51 schreef Klop_Klop het volgende:
Het is alweer bekent, het volgende liedje van Jim!!
Van dezelfde betrouwbare bron als vorige keer heb ik vandaag gehoort gekregen dat Jim zaterdag het liedje De Poema's - Zij maakt het verschil gaat zingen. Het onderwerp van zaterdag is namelijk Nederlandse Hit.
Leuk thema ook Nederlandse Hits!!!
Van andere ook al het nummer bekend??
quote:Hier :http://krant.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.jim.charlotte.elkaar.wist.marieke.html
Op maandag 27 januari 2003 22:59 schreef PetraV het volgende:
heeft niemand een plaatje van zijn nieuwe vlam. heb 8 dagen in the states gezeten en nog niet de live uitzendingen gezien. Die zijn opgenomen en liggen 2 uurtjes reizen verderop:-)
quote:Ik hoef geen verstand van zang te hebben om iets mooi te vinden, net als de mensen hier die een positieve mening over Jim hebben. Als jij alleen daar op let; ga je gang, zal jij ff genieten van je muziek zeg..
Op maandag 27 januari 2003 21:39 schreef Argento het volgende:[..]
Dat IS gewoon niet zo.
Hij KAN niet zingen. Zijn stem heeft geen bereik en is nasaal. Dus zingt hij monotoon. Is er dan geen zangpedagoog in de zaal?? Bovendien is hij niet bij machte om enige bezieling in een song te leggen.
Ik vind Jim gewoon super lekker klinken en ik vind dat hij wel kan zingen. Klaar.
quote:Even de zin verbouwen: "Jij vindt dat hij niet kan zingen". En dat is dus juist het punt. Het gaat er niet om wat jij, ik, of de buurman van hiertegenover er van vindt. Het gaat er om wat de doelgroep van Idols vindt. Correct me if I'm wrong, maar ik denk niet dat jij tot de doelgroep van Idols behoort...
Dat IS gewoon niet zo.
En die doelgroep vindt hem blijkbaar geweldig. Het maakt niet uit of iemand slecht zingt, lelijk er uit ziet, goed zingt etc. Dat de doelgroep hem leuk vindt, is het belangrijkste, want die kopen z'n CDs wel ongeacht of hij vals zingt of niet. Ze zien hem al als een idool. Daar draait dit programma op.
Niet mee eens? Ga je dan lekker vemaken op Idols deel 24. Jammer dat Jim niet mocht opzouten!
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:42 schreef DaZilva het volgende:
Eindelijk gaat het hier es de goeie kant op! Was er net van overtuigd dat de mensen die 'er zogenaamd verstand van hebben' de overhand kregen. Nu eindelijk ook es mannelijke fokkers die *wel* weten hoe het zit. Jim is een idool! Lekker puh![]()
Niet mee eens? Ga je dan lekker vemaken op Idols deel 24. Jammer dat Jim niet mocht opzouten!
quote:Wat op zich toch niets uitmaakt want ze hebben toch allemaal een contract voor 3 jaar ondertekend.
Op zondag 26 januari 2003 23:12 schreef BinkeR het volgende:[..]
Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.
De nummers 1, 2 en 3 zal je de komende jaren toch nog wel vaak zien.
quote:Als hij niet KAN zingen dan zou hij daar never nooit hebben gestaan....
Dat IS gewoon niet zo.
quote:Icoon, eeh idols? any connection? nop...
Op maandag 27 januari 2003 21:40 schreef Argento het volgende:
Wel grappig, van iemand met een Mudvayne-icoon.
quote:Jim kan wel zingen, alleen niet het beste.
Op dinsdag 28 januari 2003 08:42 schreef Nyles het volgende:[..]
Als hij niet KAN zingen dan zou hij daar never nooit hebben gestaan....
quote:Sorry, dat zag ik even over het hoofd!
Op maandag 27 januari 2003 20:24 schreef CJ het volgende:[..]
En jongens.
quote:
Eindelijk gaat het hier es de goeie kant op! Was er net van overtuigd dat de mensen die 'er zogenaamd verstand van hebben' de overhand kregen. Nu eindelijk ook es mannelijke fokkers die *wel* weten hoe het zit. Jim is een idool! Lekker puh![]()
quote:nou dat zegt het wel
Ga fietsen joh
quote:hmmmm, dat wel, hij is niet de beste, hind is verreweg gewoon de allerbeste van degenen die over zijn , das overduidelijk!
Op dinsdag 28 januari 2003 08:49 schreef RedGuy het volgende:[..]
Jim kan wel zingen, alleen niet het beste.
En als het alleen puur om zangkwaliteiten had gegaan, had hij na de workshop eruit gelegen.
quote:evenveel recht...en ik moet gaan fietsen
Op dinsdag 28 januari 2003 12:17 schreef Henkjan_Smits het volgende:[..]
[..]nou dat zegt het wel
voor en tegenstanders hebben evenveel recht hier te komen
quote:daar heb je wat aan
Op dinsdag 28 januari 2003 13:33 schreef DaZilva het volgende:[..]
gelukkig is schatje het met me eens
Ik en anderen hebben hier eveneveel recht om jim af te kraken dan jullie recht hebben om jim de hemel in te geilen
Ik denk dat JIM Idols niet gaat winnen. Want nu vertoond hij zich wel eens met zijn vriendin, en dat gaat hem veel stemmen kosten
Nou dit was mijn mening
Ik zou het jammer vinden als Jim zou winnen omdat al die gillende meisjes op hem stemmen. De show wordt dan wel erg oneerlijk (maarja, dat is maar hoe je het bekijkt). Ik vind het toch een show die wat gericht is op oudere jongeren en naar mijn mening hadden er zeker geen kinderen onder de 16 in meegedaan.
Jamaï en Hind steken toch echt met kop en schouders boven Jim uit, maar het gegil van die puberale kleuters onder Jim zijn nummer heeft ook wel wat.
Ik hoop alleen niet dat Jim hier in de toekomst nadelige gevolgen van krijgt, het is niet niks wat RTL4 en YORIN met het uithalen.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:43 schreef EminemRulezz het volgende:
De hele rest van de uitzending heeft hij met een ontevreden gezicht gezeten. Dat irriteerde me.
Als je ontevreden bent over je eigen performance, dan mag je dat niet laten blijken?
Wees blij dat hij niet deed alsof z'n neus bloedde. Hij had tenminste door dat hij het niet best deed, en dat is iets wat hem (en ook de overige finalisten) scheidt van kandidaten als Tim, miss Mariah Carey wannabee, Wanda, Lick-my-pussy etc die denken dat ze echt goed zingen.
quote:Jim is geen loser, en al helemaal niet met als reden dat hij niet zou kunnen zingen.. Als je niet kan zingen maakt dat je nog geen loser.
JIM is een loser. Ten eerste hij kan niet zingen. Ten Tweede : De voorlaatste Idols show was niet zo goed gelukt bij JIM. Dat zeiden de jruy-leden ook na zijn optreden. De hele rest van de uitzending heeft hij met een ontevreden gezicht gezeten. Dat irriteerde me.Ik denk dat JIM Idols niet gaat winnen. Want nu vertoond hij zich wel eens met zijn vriendin, en dat gaat hem veel stemmen kosten
Nou dit was mijn mening
En 1 foutje moet kunnen.. Hij zat er even naast, maar dat heeft hij weer helemaal goed gemaakt. Dat hebben ze bijna allemaal 1 keer gehad tot nu toe. Dat 'ontevreden gezicht' is mij trouwens ook niet opgevallen, misschien ben je in de war met Bas afgelopen live uitzending.
quote:Je bedoelt zeker Bas?? Die heeft zaterdag toch ook de hele uitzending met een gezicht als een oorwurm gezeten. Als er iemand niet tegen kritiek kan...
De hele rest van de uitzending heeft hij met een ontevreden gezicht gezeten. Dat irriteerde me.
quote:Ey Wanda Rulesssssssssssssss.....
Op dinsdag 28 januari 2003 15:19 schreef CJ het volgende:[..]
Als je ontevreden bent over je eigen performance, dan mag je dat niet laten blijken?
![]()
Wees blij dat hij niet deed alsof z'n neus bloedde. Hij had tenminste door dat hij het niet best deed, en dat is iets wat hem (en ook de overige finalisten) scheidt van kandidaten als Tim, miss Mariah Carey wannabee, Wanda, Lick-my-pussy etc die denken dat ze echt goed zingen.
Bovendien geloof ik er niks van dat er zoveel mensen hier zijn, die hem echt 'niet' vinden kunnen zingen.. Moet je maar eens kijken naar die lijstjes, in dat andere topic. Alleen maar Jim op nr 8. Alsof Bas of Marieke beter is dan Jim> no way.. Ik vind het echt overkomen als jaloezie, of als expres tegen de hype ingaan.. Alleen omdat die zo populair is, is 't behalve dat hij *niet* kan zingen ook nog 'n sukkel enz..
Zelf ben ik een vrouw (dus het kan niet aan jaloezie liggen ) en ik denk er hetzelfde over als de meeste mensen hier. Jim ziet er wel aardig uit, maar voor de rest is het drie keer niks. Zijn stem is
, hij staat er als een betonpaal bij en ik hem hem tot nu toe nog niks interessants kunnen zeggen....
Er straalt gewoon niks vanaf! En als je kan zingen betekent dat je op verschillende hoogtes kan zingen en dat lukt hem niet. De toonhoogte die hij steeds heeft klinkt goed, maar er is geen variatie dus krijg je het effect.. Jim heeft het voor mij TOTAAL niet..
Ik ben trouwens niet lesbisch
Voor hem misschien ook maar de vraag of hij nou doorkomt door z'n stem, of omdat ie er lekker uitziet?? Hij blijft er toch wel bij, hoe vals hij ook gaat zingen, er blijven toch van die hysterische dozen die hem doorstemmen..
(Jamai rulez.. )
quote:omdat hij er lekker uitziet
Op dinsdag 28 januari 2003 21:36 schreef Noenoe het volgende:
Voor hem misschien ook maar de vraag of hij nou doorkomt door z'n stem, of omdat ie er lekker uitziet??
quote:sorry
quote:Das dan best sneu voor hem.
Op dinsdag 28 januari 2003 21:38 schreef whiskas het volgende:[..]
omdat hij er lekker uitziet
En dat weet hij, daarom kijkt hij de hele tijd zo zielig als die kleuters gaan gillen..
quote:Maar je bent blijkbaar wel zanglerares, gezien je expertise op het gebied van de definitie van 'zingen'?
Op dinsdag 28 januari 2003 21:30 schreef whiskas het volgende:
En als je kan zingen betekent dat je op verschillende hoogtes kan zingen en dat lukt hem niet. De toonhoogte die hij steeds heeft klinkt goed, maar er is geen variatie dus krijg je heteffect.. Jim heeft het voor mij TOTAAL niet..
Ik ben trouwens niet lesbisch
de twee die écht geweldig kunnen zingen, Hind en Jamai, komen er wel op eigen kracht, de anderen hebben niet iets wat echt speciaal is, dus die mogen wat mij betreft gerust afvallen.
quote:Ik kan me hier wel in vinden. Jim zingt goed, zolang het op zijn toonhoogte is. Laatst kwam er ineens een iets moeilijker plaatje aan en toen liep het ook al gedeeltelijk scheef. Hij heeft de uitstraling van een idool enzo, maar ik denk dat als hij een album maakt, je het hele album al na één nummer gehoord hebt.
Op dinsdag 28 januari 2003 21:30 schreef whiskas het volgende:
Leuk al die discussies over JimZelf ben ik een vrouw (dus het kan niet aan jaloezie liggen
) en ik denk er hetzelfde over als de meeste mensen hier. Jim ziet er wel aardig uit, maar voor de rest is het drie keer niks. Zijn stem is
, hij staat er als een betonpaal bij en ik hem hem tot nu toe nog niks interessants kunnen zeggen....
Er straalt gewoon niks vanaf! En als je kan zingen betekent dat je op verschillende hoogtes kan zingen en dat lukt hem niet. De toonhoogte die hij steeds heeft klinkt goed, maar er is geen variatie dus krijg je het
effect.. Jim heeft het voor mij TOTAAL niet..
Jim werd breed uitgemeten met zijn nieuwe liefde, iemand van Idols ook. Liefdespaar van het jaar blablabla, die blaag is net 15 man.
quote:Je slaat de spijker op z'n kop!
Op dinsdag 28 januari 2003 20:09 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het echt zo jammer dat er heel veel mensen zijn die zo moeten afgeven op Jim.. Oke, stel, ze vinden 'm echt niet goed zingen (waar ik niks van geloof), dan kunnen die kotssmilies en rotdingen die over hem gezegd worden toch wel achterwege gelaten worden?!![]()
Bovendien geloof ik er niks van dat er zoveel mensen hier zijn, die hem echt 'niet' vinden kunnen zingen.. Moet je maar eens kijken naar die lijstjes, in dat andere topic. Alleen maar Jim op nr 8.
Alsof Bas of Marieke beter is dan Jim> no way.. Ik vind het echt overkomen als jaloezie, of als expres tegen de hype ingaan.. Alleen omdat die zo populair is, is 't behalve dat hij *niet* kan zingen ook nog 'n sukkel enz..
quote:Is toch juist goed of niet ?? Des te meer 10er meiden zien dat Jim bezet is en de liefde van zijn leven heeft gevonden, des te weiniger smsje worden er verzonden
Op woensdag 29 januari 2003 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Wat een walgelijk stuk stond er van de week in de Telegraaf:Jim werd breed uitgemeten met zijn nieuwe liefde, iemand van Idols ook. Liefdespaar van het jaar blablabla, die blaag is net 15 man.
Op dit moment is Hind de enige die nog geen enkele keer in de fout is gegaan, elke keer overtuigde ze. Daarom mag ze van mij winnen.
Ik vind die gillende puberchicks wel gruwelijk irritant, maar dan kan Jim in feite niks aan doen. Die chicks zitten gewoon in een fase dat hun hormonen op hol slaan. Ze geilen daardoor snel op goeduitziende jongens die veelvuldig op tv komen. Dat was al zo in de tijd van the Beatles en The Rolling Stones, later via Take That, de Backstreet Boys N'Sync en Five en heel recent met de mannen van K-Otic en nu Jim!
Dat Jim minder zingt dan Hind of Jamai zien ze niet!
Het is dus aan de oudere en wijzere mensen om te voorkomen dat een stel geile pubers de uitslag van Idols bepaalt!
[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 29-01-2003 11:22]
quote:Wijzere mensen geven geen geld uit aan Idols. Het zal mij verder een zorg zijn wie er uiteindelijk wint.
Op woensdag 29 januari 2003 11:12 schreef Elbutre het volgende:
Het is dus aan de oudere en wijzere mensen om te voorkomen dat een stel geile pubers de uitslag van Idols bepaald!
quote:Ik vind Hind ook enorm goed. Ik heb al vaker gezegd dat ik haar 'te goed' vind voor dit programma. Die komt er zo ook wel, want na die paar optredens in Idols krijgt ze echt genoeg aanbiedingen. En zelfs zonder Idols was ze er wel gekomen, daar ben ik van overtuigd.
Op woensdag 29 januari 2003 11:12 schreef Elbutre het volgende:
Op dit moment is Hind de enige die nog geen enkele keer in de fout is gegaan, elke keer overtuigde ze. Daarom mag ze van mij winnen.
Maar daarom vind ik dus ook dat iemand anders Idols moet winnen dan Hind, zoals Dewi, Jim of Jamai. Een Jamai zou zonder Idols niet in de spotlight zijn gekomen, dus de winst gun ik hem zeker. Hetzelfde geldt in iets mindere mate voor Dewi en Jim. Je moet gewoon de goede contacten zien te vinden, en Idols is een perfect opstapje. Maar Idols winnen zou voor hen helemaal perfect zijn (zie bijvoorbeeld in Engeland met Will Young).
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:35 schreef imsweetie het volgende:
Jim heeft gewoon een eigen startpagina gekregen
Startpagina heeft zelfs een hele Idolspagina in het leven geroepen. Via http://idols.pagina.nl kun je vrijwel alle pagina's vinden die ook maar iets met het programma of de kandidaten te maken hebben. De websites voor Jim groeiden echter ook startpagina boven het hoofd en dus heeft deze knul uit Egmond-Binnen maar een eigen startpagina gekregen... http://idols-jim.pagina.nl/.
quote:Stel je niet zo aan zeg.
Op woensdag 29 januari 2003 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Wat een walgelijk stuk stond er van de week in de Telegraaf:Jim werd breed uitgemeten met zijn nieuwe liefde, iemand van Idols ook. Liefdespaar van het jaar blablabla, die blaag is net 15 man.
quote:Dit komt lekker officieel over
Op woensdag 29 januari 2003 11:35 schreef imsweetie het volgende:
Jim heeft gewoon een eigen startpagina gekregen
Startpagina heeft zelfs een hele Idolspagina in het leven geroepen. Via http://idols.pagina.nl kun je vrijwel alle pagina's vinden die ook maar iets met het programma of de kandidaten te maken hebben. De websites voor Jim groeiden echter ook startpagina boven het hoofd en dus heeft deze knul uit Egmond-Binnen maar een eigen startpagina gekregen... http://idols-jim.pagina.nl/.
quote:Bas is een beetje erg neutraal, doet me niks. Jim ergert me heel snel, die stem vind ik niks. Marieke vind ik een stuk beter...
Op dinsdag 28 januari 2003 20:09 schreef Taurus het volgende:
Bovendien geloof ik er niks van dat er zoveel mensen hier zijn, die hem echt 'niet' vinden kunnen zingen.. Moet je maar eens kijken naar die lijstjes, in dat andere topic. Alleen maar Jim op nr 8.Alsof Bas of Marieke beter is dan Jim> no way.. Ik vind het echt overkomen als jaloezie, of als expres tegen de hype ingaan.. Alleen omdat die zo populair is, is 't behalve dat hij *niet* kan zingen ook nog 'n sukkel enz..
quote:Inderdaad. En mag ik misschien ook nog zelf weten of ik Jim wel of niet leuk vind?
Op woensdag 29 januari 2003 15:29 schreef ranja het volgende:
Bas is een beetje erg neutraal, doet me niks. Jim ergert me heel snel, die stem vind ik niks. Marieke vind ik een stuk beter...
quote:idd de winaar zal misschien een hitje scoren en daarna zal het wel zijn gebeurd...
Op woensdag 29 januari 2003 11:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wijzere mensen geven geen geld uit aan Idols. Het zal mij verder een zorg zijn wie er uiteindelijk wint.
quote:Zeg ik dat je het niet zelf mag weten? Ik geloof 't gewoon niet.. Bas heeft totaal geen bereik met z'n stem, nog minder dan Jim.. Jim heeft 'n mooi stem geluid, dat is 'n feit. En Marieke heeft 'n leukere uitstraling ja, maar die kan echt niet zingen..
Op woensdag 29 januari 2003 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Inderdaad. En mag ik misschien ook nog zelf weten of ik Jim wel of niet leuk vind?
Ik vind het gewoon zo overdreven, er is 1 gozer super populair en de helft hier op Fok! Vind dat hij helemaal niet kan zingen.. dat klopt toch niet?? En nee hij is niet alleen populair vanwege zijn uiterlijk, als hij echt zo slecht zong was hij niet zo ver gekomen, echt niet.. Je hoort toch hoe eerlijk de jury is?? Ik vind hem heel lekker klinken.. Kan me niet voorstellen dat daar verschil van mening over is..
quote:Niks feit. Mening.
Op woensdag 29 januari 2003 15:51 schreef Taurus het volgende:Jim heeft 'n mooi stem geluid, dat is 'n feit.
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn god, het is gewoon mijn mening ja???? Ik vind Jim lang niet zo goed als Zosja en Yuli. Dat kan toch? Dan hoef jij toch niet te gaan roepen dat dat niet kan?
quote:Ik zou ook geen hele CD van die gozer moeten, maar ik ben tenminste niet te kinderachtig om toe te geven dat hij wel kan zingen!
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef ranja het volgende:[..]
Niks feit. Mening.
quote:Ik heb Jim ook op 7 staan ofzo, dus ik voel me aangesproken.
Op woensdag 29 januari 2003 16:01 schreef Taurus het volgende:Ik heb 't niet eens over Zosja of Yuli! Fijn dat jij Jim lang niet zo goed als die 2 vind, maar ik had 't niet over die 2.. Ik had 't niet eens over jou! Ik heb het over de mensen die Jim op nr 8 zetten, dan mag ik toch wel gaan twijfelen of ze dat nou echt vinden omdat hij volgens hun 'niet kan zingen' of omdat 'alle breezahsletjes' Jim al zo fantastisch vinden??
Mijn god..
quote:Dat hebben we anderhalve week geleden wel gehoord ja
Op woensdag 29 januari 2003 16:04 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik zou ook geen hele CD van die gozer moeten, maar ik ben tenminste niet te kinderachtig om toe te geven dat hij wel kan zingen!
Laat ik het zo zeggen: ik kan me voorstellen dat veel mensen vinden dat hij wel lekker klinkt.. Het kan je stijl niet zijn, het kan je smaak niet zijn, je kan de manier waarop hij zich uitdrukt niet mooi vinden, weet ik 't.. Maar het is gewoon niet zo dat hij niet kan zingen..
quote:Beetje flauw om steeds terug te gaan naar 'anderhalve week geleden' he?? Heb je 'm afgelopen keer niet gehoord dan? En ik denk dat jij onbewust toch expres tegen het populaire jongetje wil zijn, als je je alleen al 'irriteert' aan een mooie jongen die goed kan zingen
Op woensdag 29 januari 2003 16:07 schreef ranja het volgende:[..]
Dat hebben we anderhalve week geleden wel gehoord ja
En hij heeft, op Joel na maar die is al weg, de hoogste irritatiefactor van de 10 finalisten qua stem bij mij. En dat komt niet door hoe hij er uitziet of het gegil op de achtergrond.
quote:Kom op he, het manneke is vijftien! Moet ie dan zo'n kop hebben als Jaap Stam?
Op woensdag 29 januari 2003 19:48 schreef DvdM het volgende:al heeft ie wel een babyface
quote:kolere, gelukkig verschillen meningen
Op woensdag 29 januari 2003 15:29 schreef ranja het volgende:[..]
Bas is een beetje erg neutraal, doet me niks. Jim ergert me heel snel, die stem vind ik niks. Marieke vind ik een stuk beter...
quote:Eg niet
Op zaterdag 1 februari 2003 01:17 schreef BB-Sandra het volgende:
Jim vindt ik ook wel een leuk ventje en hij mag ook wel ver komen eigelijk
Pstttt de clib is er nog
quote:Vindt jij Jim niet leuk of mag hij niet verkomen
Op zaterdag 1 februari 2003 01:21 schreef late_vogel het volgende:[..]
Eg niet
Pstttt de clib is er nog
quote:Jantje Smit vind ik zelfs een betere zanger dan Jim...
Op donderdag 30 januari 2003 10:20 schreef Destroyer2000 het volgende:
Jantje Smit 2Ja, daar zie ik hem wel voor aan!
quote:Ik vind hem helemaal niks!
Op zaterdag 1 februari 2003 01:22 schreef BB-Sandra het volgende:[..]
Vindt jij Jim niet leuk of mag hij niet verkomen
quote:Hij is nog erg jong en staat nog wat onwennig op het podium maar ik denk dat het nog wel wat wordt in de toekomst maar hij mag niet winnen hoor!
Op zaterdag 1 februari 2003 01:23 schreef late_vogel het volgende:[..]
Ik vind hem helemaal niks!
En gelukkig mijn kids ook niet
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:29 schreef BB-Sandra het volgende:[..]
Hij is nog erg jong en staat nog wat onwennig op het podium maar ik denk dat het nog wel wat wordt in de toekomst maar hij mag niet winnen hoor!
quote:Je kon wel de pest aan hem hebben
Op zaterdag 1 februari 2003 01:34 schreef late_vogel het volgende:Egggggg nieee
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 04:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je kon wel de pest aan hem hebben
quote:het blijft grappig, dat als je zegt dat Jim niet kan zingen, je meteen jaloers bent! Maar Jamai kan toch echt heel wat beter zingen dan Jim hoor!
Op zaterdag 1 februari 2003 07:19 schreef CrackUpDaSound het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat Jim in de aandacht staat en jullie niet, eikels.
quote:True, maar Jim kan niet niet zingen.. En is geen eikel, en is niet arrogant, en is niet 'alleen zo ver gekomen vanwege z'n uiterlijk', als je dat soort dingen zegt, hoe grappig 't ook is, komt 't toch jaloers over..
Op zaterdag 1 februari 2003 07:37 schreef Sonho het volgende:[..]
het blijft grappig, dat als je zegt dat Jim niet kan zingen, je meteen jaloers bent! Maar Jamai kan toch echt heel wat beter zingen dan Jim hoor!
quote:Yup.. hier ben ik et mee eens
Op zaterdag 1 februari 2003 09:56 schreef Taurus het volgende:[..]
True, maar Jim kan niet niet zingen.. En is geen eikel, en is niet arrogant, en is niet 'alleen zo ver gekomen vanwege z'n uiterlijk', als je dat soort dingen zegt, hoe grappig 't ook is, komt 't toch jaloers over..
quote:Ik vond zijn ontevreden uitstraling wel mee vallen, Bas had vorige week zaterdag een zuurder gezicht, haha
Op dinsdag 28 januari 2003 15:19 schreef CJ het volgende:[..]
![]()
Maar goed. Ik ben gewoon niet weg van zijn stem, sommigen krijgen er kippenvel van: ik niet.
Verder heeft ie lekkere nuchtere persoonlijkheid en daar hou ik wel van.
Mn favo is het niet.
IK ben BENIEUWD vanavond ;;;;; jim goed NEDERLANDSSSSSSS
quote:Nou .. het is wel duidelijk dat hij niet op meerdere toonhoogtes kan zingen. Dat kan iedereen horen
Op dinsdag 28 januari 2003 22:57 schreef CJ het volgende:[..]
Maar je bent blijkbaar wel zanglerares, gezien je expertise op het gebied van de definitie van 'zingen'?
![]()
quote:Ben zelf zeker geen Jim-Fan, maar hij kan zeker wel meerdere toonhoogtes, denk alleen idd dat hij moeite zal hebben wanneer hij een octaaf hoger zou moeten zingen.
Op zaterdag 1 februari 2003 15:37 schreef whiskas het volgende:[..]
Nou .. het is wel duidelijk dat hij niet op meerdere toonhoogtes kan zingen. Dat kan iedereen horen
Zeg eens, hoeveel verschillende toonhoogtes kan jij horen in z'n zang? Jij hebt er toch wel verstand van?
Jamai for President
[Dit bericht is gewijzigd door JusdRanz op 01-02-2003 15:55]
quote:Ik heb ook niet gezegd dat zijn stem niet mooi is, vind zelfs dat hij een onwijs mooie stem heeft!
Op zaterdag 1 februari 2003 15:54 schreef NiKos het volgende:
En wat dan nog, ik bedoel, een beperkt stemgeluid is echt geen ramp, het gaat er gewoon om dat je een goede stem hebt, of je met die stem nou een glas kan laten knappen en een trombone na kan doen, lijkt mij eerlijk gezegd niet zo belangrijk
Na twee succesvolle jaren hebben de leden van K-otic besloten om vanaf 27 januari aanstaande hun eigen weg te gaan. In overleg met elkaar en het management ...........
[Dit bericht is gewijzigd door JusdRanz op 01-02-2003 16:04]
quote:dat bedoelde ik eigenlijk
Op zaterdag 1 februari 2003 15:52 schreef JusdRanz het volgende:[..]
Ben zelf zeker geen Jim-Fan, maar hij kan zeker wel meerdere toonhoogtes, denk alleen idd dat hij moeite zal hebben wanneer hij een octaaf hoger zou moeten zingen.
Jamai for President
Ok volgende week hij, marieke of david eruit...
En laat Hind en Jamai en in mindere mate Dewi (vond het niet zo vanavond) maar komen
Die zijn toch het meest muzikaal!
Zo zie je maar weer onder wat voor een druk die jongen zit. Hij heeft dondersgoed door dat hij gehyped wordt, en de ontlading kwam er toen duidelijk. Als hij maar niet net zoals Judith uit Duitsland er uit stapt, want zij was naar mijn mening de beste Idol.
Jim moet opzouten. Weg ermee. Laat 'm lekker een krantewijk lopen...
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:54 schreef twi het volgende:
Ik word die kut-excuzen nu toch wel zat. Ja, hij is nog maar 15. Ja, maar hij wordt zo lastig gevallen met verhalen in de media. Ja, maar hij heeft toch wel een lekker bekkie. Ja, maar het is nog maar zo'n jong ventje. Ja, maar hij is ziek geweest. Ja, maar hij is verkouden. Ja, maar hij heeft nog melktandjes.Jim moet opzouten. Weg ermee. Laat 'm lekker een krantewijk lopen...
quote:
Ik word die kut-excuzen nu toch wel zat. Ja, hij is nog maar 15. Ja, maar hij wordt zo lastig gevallen met verhalen in de media. Ja, maar hij heeft toch wel een lekker bekkie. Ja, maar het is nog maar zo'n jong ventje. Ja, maar hij is ziek geweest. Ja, maar hij is verkouden. Ja, maar hij heeft nog melktandjes.Jim moet opzouten. Weg ermee. Laat 'm lekker een krantewijk lopen...
ik vond jim persoonlijk wel goe, zo met die verkoudheid, ik ben eerlijk gezegd nog steeds geen favo van david...
quote:Jim kan wel zingen inderdaad, anders was hij niet zover gekomen.
Op zondag 2 februari 2003 12:03 schreef schatje het volgende:
Dat eeuwige gejank dat Jim niet kan zingen is ronduit triest.Als dat daadwerkelijk zo is, had die jongen er allang uitgelegen.Bovendien was er prachtig commentaar wat betreft Jim van John Ewbank, die was nog het meest positief over hem, en dat is toch iemand die in het vak zit.
quote:Kijk, dit is nou normale kritiek.
Op zondag 2 februari 2003 12:13 schreef roze-meisje het volgende:[..]
Jim kan wel zingen inderdaad, anders was hij niet zover gekomen.
Maar ik vind hem gewoon het slechts vergeleken met de rest, het zingen van hem doet mij niets.
Hij had trouwens wel leuke kleding aan gister
Maar goed, genoeg gezegt over Jim.
quote:Hij zingt meestal niet vals ofzo, maar het klinkt gewoon zéér saai. 'Monotoon' is ook al vaak gevallen en dat klopt ook. Verder heeft hij nou niet echt uitstraling op het podium. Lijken me toch redenen genoeg om hem eruit te willen. Wat hij voor heeft is zijn leeftijd en zijn uiterlijk.
Op zondag 2 februari 2003 12:03 schreef schatje het volgende:
Dat eeuwige gejank dat Jim niet kan zingen is ronduit triest.Als dat daadwerkelijk zo is, had die jongen er allang uitgelegen.Bovendien was er prachtig commentaar wat betreft Jim van John Ewbank, die was nog het meest positief over hem, en dat is toch iemand die in het vak zit.
quote:Zucht....
Op zondag 2 februari 2003 15:58 schreef FritsFlits het volgende:
Hij probeert nog leuk te zijn ook met die neppe humor van 'm
Hij stinkt ook uit zijn mond heb ik gehoord.
Volgens zijn vriendinnetje bakt hij er niks van in bed.
Hij kan ook niet eens auto rijden.
Hij heeft blond haar... nou jaaa zeg.
Hij lijkt op een jongere uitvoering van Frits Bolkesteijn.
Ze hebben een gewoon rijtjes huis
Het is triest allemaal. Ik snap niet dat zo'n jongen nog in het programma zit.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:18 schreef marky het volgende:[..]
Zucht....
Hij stinkt ook uit zijn mond heb ik gehoord.
Volgens zijn vriendinnetje bakt hij er niks van in bed.
Hij kan ook niet eens auto rijden.
Hij heeft blond haar... nou jaaa zeg.
Hij lijkt op een jongere uitvoering van Frits Bolkesteijn.
Ze hebben een gewoon rijtjes huisHet is triest allemaal. Ik snap niet dat zo'n jongen nog in het programma zit.
Geef mij maar Jamai, hij ziet er misschien niet uit als een popster, maar hij heeft humor en hij kan ook heel errug goed zingen.
Dus mensen ff allemaal op Jamai stemmuh
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:25 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
quote:Heh, inderdaad, ik dacht eerst dat het lag aan de Engelse teksten; dat hij simpelweg geen Engels kan ofzo en daardoor niet weet wat hij zingt, maar bij "Zij maakt het verschil" zong hij ook net zo vrolijk op zijn eigen debiele maniertje; alles om het maar anders te laten klinken dan het origineel, waarbij het geen ruk uitmaakt of het begin en eind van 1 zin nou bij elkaar horen of niet.
staat hij te zingen met zijn ogen dicht,alsof hij weet wat dat is
quote:Nou jouw Nederlands klinkt anders ook niet erg volwassen, met je grote bek en slechte formulering..
Op zondag 2 februari 2003 20:06 schreef woediewokkie het volgende:
Tis een kwezelmannetje,met zijn mooie stemmetje,dat gepush alle x,en die domme lui blijven het maar kopen,staat hij te zingen met zijn ogen dicht,alsof hij weet wat dat is,hij is net uit de luiers,de meelmieter
quote:Dit slaat volkomen nergens op.
Wat helaas wel het geval is dat Jim niet overloopt van zangtalent, maar hij heeft een goed verkoopsmoeltje. Het jammere vind ik dat die jongen het zeker niet gaat maken in de toekomst (misschien 1 album en dan is het over) maar dat hij u wel zijn schoolcarriere weggooit.
Jamai is ook pas 16, maar dat is een natural singer, dus die gaar het nog wel heel ver schoppen.
quote:En jij kunt alleen maar op de vorm van een argument reageren en nooit op de inhoud. Jij discusieert zoals Jim zingt; pijnlijk beperkt.
Op zondag 2 februari 2003 21:05 schreef Taurus het volgende:[..]
Nou jouw Nederlands klinkt anders ook niet erg volwassen, met je grote bek en slechte formulering..
Jim is best populair en zal denk ik de volgende ronde ook wel overleven Ik denk dat David er toch nog voor hem uitgaat (tenzij hij weer een steengoede performance heeft, maar ja David heeft toch al vaker op die stoel gezeten).
Eigenlijk zegt dát ook niet veel... ach ja we zullen gewoon wel zien
quote:Dat is verdomme precies de spijker op zijn kop !
Op zondag 2 februari 2003 22:34 schreef Argento het volgende:[..]
En jij kunt alleen maar op de vorm van een argument reageren en nooit op de inhoud. Jij discusieert zoals Jim zingt; pijnlijk beperkt.
quote:die is voor jou
Op zondag 2 februari 2003 22:48 schreef Argento het volgende:
En dat voor iemand die geen greintje verstand heeft van muziek...
quote:Nou pakte je toevallig een reactie van mij die net zo laag was als waar ik op reageerde, idd, was een stomme reactie, mag ik ook es??
En jij kunt alleen maar op de vorm van een argument reageren en nooit op de inhoud. Jij discusieert zoals Jim zingt; pijnlijk beperkt.
Ik vind trouwens de manier hoe jij net hebt gereageerd op mij van hetzelfde niveau als mijn 'foute' reactie net..
quote:Jij zoekt anders wel hetzelfde niveau op.
Plaat voor je kop.
quote:Zie vorige reactie..
Op maandag 3 februari 2003 01:43 schreef woediewokkie het volgende:
Taurus,uit welk deel van rusland komt zo'n bewoner?Ga op de inhoud in,reageren op een reaktie is zo makkelijk,je zal dat idols gebler wel mooi vinden,je voelt je persoonlijk aangevallen,zou ik ook zijn als ik kaartjes voor dit flopfestijn zou hebben
quote:Jij vind???
Op zondag 2 februari 2003 23:26 schreef brotherlouie98 het volgende:Want laten we eerlijk zijn: het was niet om aan te horen zaterdag. IK VIND dat ie moet opzouten, dus volgende keer allemaal Jim wegstemmen!
[Dit bericht is gewijzigd door Lady_J op 03-02-2003 09:29]
quote:Precies..ik vond hem namelijk wel erg goed zaterdag..en ik heb ook gesms't voor Jim (1 keertje omdat ik het niet laten kon) en ik ben niet eens een breezermeisje
Op maandag 3 februari 2003 09:17 schreef Lady_J het volgende:[..]
En laten we eerlijk zijn: sommige mensen vonden het zaterdag WEL om aan te horen!
Smaken verschillen....
quote:* CJ gaat a.s. zaterdag ook voor Jim SMS-en uit solidariteit
Op maandag 3 februari 2003 09:17 schreef Lady_J het volgende:[..]
Jij vind???
Ik ga volgende week mooi vóór Jim sms-en want IK VIND dat hij moet blijven.
En laten we eerlijk zijn: sommige mensen vonden het zaterdag WEL om aan te horen!
Smaken verschillen....
Was erg spannend.
quote:Zijn eigen mond ook trouwens!
Op maandag 3 februari 2003 10:08 schreef SmashBro het volgende:
Mijn mond viel echt open toen hij op de kruk moest. Dat had wat geworden zeg, als hij eruit had gemoeten!.
Was erg spannend.
quote:Het deed me echt denken aan de keren dat Martijn en Mustafa uit BB4 weg moesten gaan. Je verwacht het niet en dan moeten ze ineens weg.
Op maandag 3 februari 2003 10:08 schreef SmashBro het volgende:
Mijn mond viel echt open toen hij op de kruk moest. Dat had wat geworden zeg, als hij eruit had gemoeten!.
Was erg spannend.
quote:Idd dat had ik ook. Ook bij Kelly in BB3.
Op maandag 3 februari 2003 10:35 schreef CJ het volgende:[..]
Het deed me echt denken aan de keren dat Martijn en Mustafa uit BB4 weg moesten gaan. Je verwacht het niet en dan moeten ze ineens weg.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 03-02-2003 10:44]
quote:
Op maandag 3 februari 2003 07:47 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
ik was wel echt verbaasd zeg toen hij op de kruk kwam, hijzelf volgens mij ook.... ik denk dat het gewoon een publiciteitsstunt was
Anyway, kan iemand zich voortellen dat je een heel album van die knakker luisterd? ik zou na 2 nummers al gek worden, zelfde monotone stem.......ik vind jimbo
D
R
A
M
A
Zaterdag naar Jim!
quote:Yep. Daar wil ik best naar luisteren hoor. Ik kan -tig zangers opnoemen naar wie ik niet kan luisteren zonder dat al m'n haren er recht overeind van gaan staan. En Jim is niet een van die zangers.
Op maandag 3 februari 2003 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Anyway, kan iemand zich voortellen dat je een heel album van die knakker luisterd?
quote:Jaloers Doopy-X
Op maandag 3 februari 2003 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:
we waren er zo dichtbij zaterdag, BIJNAAAAAAAA 100 jankende BrEeZaH-sletjes in de studio.........Anyway, kan iemand zich voortellen dat je een heel album van die knakker luisterd? ik zou na 2 nummers al gek worden, zelfde monotone stem.......ik vind jimbo
D
R
A
M
AZaterdag
naar Jim!
quote:ik ben het helemaal eens met Doopy-X, Jim kan gewoon niet zo goed zingen als de rest..
Op maandag 3 februari 2003 12:18 schreef schatje het volgende:[..]
Jaloers Doopy-X
quote:op wie? op Jim? omdat ie al 15 is? omdat ie er zo hip uitziet dat alle 15/16-jarige beugelbekkies hun breezer bekkie door hem uit willen laten likken of omdat ie voor heel nederland voor lul stond toen hij z'n hele wereld in zag storten zaterdag toen ie hoorde dat ie niet zo stoer is als ie zelf denkt........
Op maandag 3 februari 2003 12:18 schreef schatje het volgende:[..]
Jaloers Doopy-X
trust me, jimmy krijgt het nog moeilijk, 15 en nu al zoveel kapsones dat de wereld te klein voor hem is?
doeggggggggggggggggggggggggg
quote:Kapsones? Jij kent hem natuurlijk persoonlijk he?
Op maandag 3 februari 2003 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
![]()
![]()
trust me, jimmy krijgt het nog moeilijk, 15 en nu al zoveel kapsones dat de wereld te klein voor hem is?
doeggggggggggggggggggggggggg
Daaaaaag!!!
quote:nee, zit niet zo in de 15-jarigen........pubers laat ik meestal links liggen....
Op maandag 3 februari 2003 12:26 schreef CJ het volgende:[..]
Kapsones? Jij kent hem natuurlijk persoonlijk he?
Daaaaaag!!!
als ie het niet heeft kan ie in iedergeval ERG goed doen alsof...
quote:Ik wil het best over Jim hebben
Op maandag 3 februari 2003 12:28 schreef SmashBro het volgende:
Kunnen jullie het niet gewoon over Jim hebben in plaats van over elkaar..
quote:Ik ben ook geen breezah meisje hoor en ik vind hem leuk en ik kan goed naar hem luisteren
Op maandag 3 februari 2003 12:34 schreef CJ het volgende:[..]
Ik wil het best over Jim hebben
, maar het schiet ook niet op als je om de 3 posts steeds het enorm gehypte woord "BReeZaH" tegen moet komen.
Sommige mensen schijnen een enorme plaat voor hun kop te hebben en niet door te hebben dat niet alleen BReeZaH-chicks stemmen op Jim. Ontkenningsfase noem je dat geloof ik.
mijn moeder vind hem wel niet zo mooi zingen. Maar er zijn ook zat meiden en vrouwen die dat wel vinden.
Mijn nr 1 is jamai en hind
quote:ow ja, wacht.....niet alleen de BrEeZaH's (wel goed schrijven) stemmen op hem, de wat ouderen die mooie philips oorbellen hebben en dus alleen naar het koppie kunnen kijken stemmen ook voor hem.......sorry, forgot that 1!
Op maandag 3 februari 2003 12:34 schreef CJ het volgende:[..]
Ik wil het best over Jim hebben
, maar het schiet ook niet op als je om de 3 posts steeds het enorm gehypte woord "BReeZaH" tegen moet komen.
Sommige mensen schijnen een enorme plaat voor hun kop te hebben en niet door te hebben dat niet alleen BReeZaH-chicks stemmen op Jim. Ontkenningsfase noem je dat geloof ik.
quote:Zoals het er nu voor staat stemt vrijwel niemand meer op Jim... Anders zat ie niet op de kruk
Op maandag 3 februari 2003 12:34 schreef CJ het volgende:
niet alleen BReeZaH-chicks stemmen op Jim.
quote:Dat is maar een momentopname. David heeft ook meerdere malen op de kruk gezeten. Marieke heeft er ook wel eens gezeten.
Op maandag 3 februari 2003 12:36 schreef SmashBro het volgende:[..]
Zoals het er nu voor staat stemt vrijwel niemand meer op Jim... Anders zat ie niet op de kruk
En de fans zijn nu wel geschrokken en stemmen volgende week massaal weer op hem. Alhoewel, ik zou wel willen zien wat er ging gebeuren als Jim er uit zou gaan... de reactie van het publiek is volgens mij dan echt zo'n moment dat je nooit meer vergeet.
Maar goed, er uit of er in. Van Jim ga je ongeacht de uitslag nog heel erg veel horen. Dat zeiden zelfs de afvallers bij Live & Cooking.
quote:ik ken zulke momenten wel hoor, Take That/New Kids On The Block/K-Otic die stoppen, heerlijk om te zien.......beugeltjes die gaan roesten door de tranen
Op maandag 3 februari 2003 12:45 schreef CJ het volgende:
Alhoewel, ik zou wel willen zien wat er ging gebeuren als Jim er uit zou gaan... de reactie van het publiek is volgens mij dan echt zo'n moment dat je nooit meer vergeet.
quote:En vergeet Martijn niet.
Op maandag 3 februari 2003 12:47 schreef SmashBro het volgende:
Het zal idd wel aan het "hij gaat toch wel door dus ik hoef niet te bellen/smssen"-syndroom gelegen hebben dat hij op de kruk moest. Maar dat syndroom is wel gevaarlijk, het heeft bijvoorbeeld Mustapha uit BB ook de kop gekost.
quote:Wie?
Op maandag 3 februari 2003 13:06 schreef CJ het volgende:[..]
En vergeet Martijn niet.
quote:Ik ook geen breezah dame, en sms/bellen doe ik sowieso niet.
Op maandag 3 februari 2003 12:35 schreef Riann het volgende:[..]
Ik ben ook geen breezah meisje hoor en ik vind hem leuk en ik kan goed naar hem luisteren
NIEMAND van idols heeft tot nu toe zich voorgedaan als arrogante kwal. Ik moet echt zeggen dat ik ze allemaal zonder uitzondering symphatiek vind overkomen. Zelfs Joel die zijn hele idols avontuur al bij voorbaat verpest zag door zijn pa tijdens de audities.
Er zijn er wel een paar zoals Marieke die ik ervan verdenk eigenlijk gewoon een beetje bitchy te zijn, maar ik heb het nog nergens bewezen zien worden!
quote:buiten de tien finalisten om zijn volgens mij sunny en wayne wel zo genoemd!!!!
Op maandag 3 februari 2003 13:43 schreef Vamos het volgende:NIEMAND van idols heeft tot nu toe zich voorgedaan als arrogante kwal
quote:Idols finale bedoel ik natuurlijk en dat wist jij best
Op maandag 3 februari 2003 15:46 schreef daniman het volgende:[..]
buiten de tien finalisten om zijn volgens mij sunny en wayne wel zo genoemd!!!!
en die zijn ook van IDOLS
"Lieve Jessica,
Hartstikke bedankt voor je brief.
Heel veel liefs en xxx-jes Jim"
Hij kan niet geweldig zingen, maar dit vind ik wel lief van hem.
quote:Vind ik ook heel schattig van Jim....
Op maandag 3 februari 2003 17:52 schreef Jummy het volgende:
Mijn zusje heeft een brief naar Jim gestuurd en ze heeft antwoord gekregen. Op een ansichtkaart met zijn eigen hoofd erop:"Lieve Jessica,
quote:naar welk e-mail adres heeft ze dat gedaan
Op maandag 3 februari 2003 17:52 schreef Jummy het volgende:
Mijn zusje heeft een brief naar Jim gestuurd en ze heeft antwoord gekregen. Op een ansichtkaart met zijn eigen hoofd erop:"Lieve Jessica,
want ik heb jimbakkum@hotmail.com geprobeert maar werkt niet
ik heb btw wel een mail naar jamai gestuurd een hele leuke en lange brief zondag avond verstuurd nu nog niks terug maar hij heeft het ontzettend druk denk ik
quote:Ik denk dat ze het naar z'n huisadres heeft verstuurd. Toch??
Op maandag 3 februari 2003 19:10 schreef Riann het volgende:[..]
naar welk e-mail adres heeft ze dat gedaan
ik heb btw wel een mail naar jamai gestuurd een hele leuke en lange brief
zondag avond verstuurd nu nog niks terug maar hij heeft het ontzettend druk denk ik
quote:Ik heb een mail al een paar weken geleden gestuurd, de zaterdag dat de eerste liveshow was. Nog steeds niets terug.
Op maandag 3 februari 2003 19:10 schreef Riann het volgende:
ik heb btw wel een mail naar jamai gestuurd een hele leuke en lange briefzondag avond verstuurd nu nog niks terug maar hij heeft het ontzettend druk denk ik
maken ze een item over het feit dat jim er bijna uitlag
nee, niet dat bas er juist wel uit moest
nee het mag natuurlijk weer alleen over jim gaan
quote:Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken.
Op maandag 3 februari 2003 22:42 schreef Cybart het volgende:
belachelijk wat hart van nederland weer doetmaken ze een item over het feit dat jim er bijna uitlag
nee, niet dat bas er juist wel uit moest
nee het mag natuurlijk weer alleen over jim gaan
quote:Bron: telegraaf.nl
AMSTERDAM - De meningen over Jim zijn niet van de lucht. Sommige Idolskijkers zijn echt loeihard in hun oordeel. Daar tegenover staan weer dolenthousiaste reacties van de echte fans.Jim kon maandag alweer lachen. Hij reikte in zijn woonplaats een prijs uit voor een kleurwedstrijd.
Nu Jim de afgelopen week totaal onverwachts plaats heeft moeten nemen op de schopstoel, dachten wij dat het misschien eens tijd was om een aantal van die meningen op een rij te zetten. Een kleine selectie uit de mailtjes van de afgelopen dagen:Gerda van Dam uit Wieringerwerf tikt naar ons: "Die Jim kan echt niet zingen. Alle nummers in hetzelfde monotone geluid. Maar ja, hij zal wel winnen want hij ziet er vlot uit en ligt al goed bij de media."
Een soortgelijke reactie kwam van Frederique uit Amsterdam: "Jim die zo geroemd wordt, vind ik helemaal niets. Hij heeft een ontzettende saaie monotone stem. Er zit geen klank in."
Bibi uit Blaricum is wat minder hard, maar ook niet erg positief: "Uiteraard snap ik dat Jim zeer populair is, hij is dan ook een lekker ding. Maar zijn stem vind ik te ééntonig. Alleen denk ik dat hij misschien wel Idols gaat winnen en dan alleen om zijn looks."
Diehard fans
Fan van het eerste uur, Amanda Verschuur uit Huizen, is een heel andere mening toegedaan. Met kapitalen schrijft zij: "Ik ben een super fan van Idols. VOORAL VAN JIM!! HIJ KAN SUPER ZINGEN EN HIJ IS GEWOON EEN LEKKER DING!"
Ook Yasemin uit Roosendaal is een echte fan: "Ik vind dat Jim ECHT moet winnen. Het is niet alleen een schattige en knappe jongen maar heeft ook een mooie stem om naar te luisteren. Hij zingt goed, vind ik. Ik wil ECHT dat hij gaat winnen! Jim, héél veel succes!"
Dan een berichtje uit Oostenrijk waar Idols ook gevolgd wordt. Marika Kröll-Kooyman uit Fussach, Oostenrijk schrijft: "Ik kan via de schotel Nederlandse televisie ontvangen. Ik heb gehoord er veel over Jim wordt geschreven en dat hij van te voren al als winnaar wordt voorspeld. Erg jammer! Zijn zangkwaliteiten zijn zeker goed maar z'n stem is voor mijn gehoor veel te zeurderig. De andere kandidaten zingen naar mijn mening veel beter. De roddelblaadjes heb ik hier niet, maar het programma vind ik super."Laten we even positief afsluiten. Milou uit Nijmegen: "Jim moet winnen, want hij is niet alleen leuk, hij heeft nog een hele carrière voor zich omdat hij nog zo jong is, beter dan die ouwe lullen. Jim is muzikaal, kan goed zingen en ziet er nog eens leuk uit ook. Hij mag van mij wel met een poster boven mijn bed hangen."
quote:scheve media voering
Op maandag 3 februari 2003 23:07 schreef CJ het volgende:[..]
Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken.
quote:Ze heeft die brief naar zijn huis gestuurd! Zijn telefoon is al afgesloten (ander nummer) omdat ie lastig wordt gevallen door tientallen meisjes. Dus lijkt me niet slim om zijn adres hier neer te zetten.
Op maandag 3 februari 2003 19:10 schreef Riann het volgende:[..]
naar welk e-mail adres heeft ze dat gedaan
ik heb btw wel een mail naar jamai gestuurd een hele leuke en lange brief
zondag avond verstuurd nu nog niks terug maar hij heeft het ontzettend druk denk ik
quote:En erger je je nou aan de media die Jim hyped, of aan Jim die er eigenlijk niets aan kan doen dat hij de hormoonhuishouding van vele jonge meisjes op hol doet slaan?
Op maandag 3 februari 2003 23:09 schreef Cybart het volgende:[..]
scheve media voering
quote:Pfffff... geef het toch op
Op maandag 3 februari 2003 23:11 schreef CJ het volgende:[..]
En erger je je nou aan de media die Jim hyped, of aan Jim die er eigenlijk niets aan kan doen dat hij de hormoonhuishouding van vele jonge meisjes op hol doet slaan?
quote:Nergens voor nodig. Volgens mij heeft hij niets wat jij niet hebt. Hij krijgt veel aandacht maar ook heeeeel veel kritiek!
Op maandag 3 februari 2003 23:39 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben echt jaloers op Jim, echtwel
quote:je hebt gelijk
Op maandag 3 februari 2003 23:42 schreef Jummy het volgende:[..]
Nergens voor nodig. Volgens mij heeft hij niets wat jij niet hebt. Hij krijgt veel aandacht maar ook heeeeel veel kritiek!
eigenlijk vind ik Jim (excuse me, ik heb Idols nu pas 1x gezien) gewoon te monotoom maar als je zoiets zegt schijn je jaloers te zijn dus dan maar jaloers
Die rare met zijn brilletjes moet winnen, die is zo leuk irritant
quote:Dat is Jamai, wel grappig ja... niet super goed.
Op maandag 3 februari 2003 23:46 schreef ArTiC het volgende:
Die rare met zijn brilletjes moet winnen, die is zo leuk irritant
quote:Nee hoor. Dit keer niet. Ik geniet er intens van om sommige mensen zo te stangen.
Op maandag 3 februari 2003 23:21 schreef whiskas het volgende:[..]
Pfffff... geef het toch op
Leuk om te zien dat je er elke keer weer op ingaat, maar word je er nu niet moe van
quote:Ik verheug me er al op.
Op maandag 3 februari 2003 23:56 schreef CJ het volgende:
Trouwens nog 2 posts en dat is het tijd voor deeltje 5.
quote:Ik ook!
Op maandag 3 februari 2003 23:59 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ik verheug me er al op.
Slotje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |