abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 21:44:01 #101
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198539351
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dit is echt bullshit hoor. Die vrouw tegen die bus, de man met zn fiets, het geloste schot. Daar kan je misschien over discussiëren (al hoewel daar ook fouten zijn gemaakt).

Bij die man op de grond kunnen we echt niet meer praten over fouten hoor, kom op zeg...
Mja je weet niet wat er voorgevallen is, sure ze bleven verdomd lang doorslaan maar als zo'n gek een uur voor m'n kop zou staan en mn moeder constant voor hoer zou uitmaken zou ik ook even wat langer doorslaan op hem dan gerda die gewoon doorloopt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198539489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Mja je weet niet wat er voorgevallen is, sure ze bleven verdomd lang doorslaan maar als zo'n gek een uur voor m'n kop zou staan en mn moeder constant voor hoer zou uitmaken zou ik ook even wat langer doorslaan op hem dan gerda die gewoon doorloopt.
Daarom ben jij geen agent (hoop ik). Niets moet een excuus zijn voor een professionele agent om zo los te slaan op iemand die al uitgeschakeld is.
pi_198539908
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Daarom ben jij geen agent (hoop ik). Niets moet een excuus zijn voor een professionele agent om zo los te slaan op iemand die al uitgeschakeld is.
idd, met het geweldsmonopolie komen ook grotere verantwoordelijkheden.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 22:07:24 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198539978
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Daarom ben jij geen agent (hoop ik). Niets moet een excuus zijn voor een professionele agent om zo los te slaan op iemand die al uitgeschakeld is.
Nah, zou niet goedkomen als ik dat wel was :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198541498
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Daarom ben jij geen agent (hoop ik). Niets moet een excuus zijn voor een professionele agent om zo los te slaan op iemand die al uitgeschakeld is.
Doordat hij die hond van zich af houdt zien ze hem waarschijnlijk niet als uitgeschakeld. Moet ie zich dan laten bijten? Nee. Moet ie daar überhaupt nog zijn op dat moment? Nee.

Deze mensen zijn niet het slachtoffer geworden van politiegeweld, deze mensen hebben zichzelf slachtoffer gemaakt van politiegeweld. Ik kan nul sympathie opbrengen voor dat (deel) hersenloze demonstranten.
pi_198541518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Doordat hij die hond van zich af houdt zien ze hem waarschijnlijk niet als uitgeschakeld. Moet ie zich dan laten bijten? Nee. Moet ie daar überhaupt nog zijn op dat moment? Nee.

Deze mensen zijn niet het slachtoffer geworden van politiegeweld, deze mensen hebben zichzelf slachtoffer gemaakt van politiegeweld. Ik kan nul sympathie opbrengen voor dat (deel) hersenloze demonstranten.
Echt complete onzin.. omdat je geen sympathie hebt voor de demonstranten (ik ook niet) wil niet zeggen dat je alles mag doen bij zo iemand als politie zijnde. Ik ben het volkomen met je eens dat hij daar niet meer had moeten zijn, maar dan nog is niet ALLES geoorloofd. Net alsof een agent iemand mag neerschieten als hij door een rood stoplicht fiets. Deze man is wel degelijk slachtoffer van politiegeweld... hoe en wat doet er helemaal niet toe. Er moet ten allen tijden binnen proporties worden opgetreden, dit was er ver buiten.

En wat betreft de hont:
twitter


[ Bericht 33% gewijzigd door indiaantje89 op 17-03-2021 00:14:25 ]
pi_198541652
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt complete onzin.. omdat je geen sympathie hebt voor de demonstranten (ik ook niet) wil niet zeggen dat je alles mag doen bij zo iemand als politie zijnde. Ik ben het volkomen met je eens dat hij daar niet meer had moeten zijn, maar dan nog is niet ALLES geoorloofd. Net alsof een agent iemand mag neerschieten als hij door een rood stoplicht fiets. Deze man is wel degelijk slachtoffer van politiegeweld... hoe en wat doet er helemaal niet toe. Er moet ten allen tijden binnen proporties worden opgetreden, dit was er ver buiten.

En wat betreft de hont:
[ twitter ]
Zo te zien is er inderdaad wat langer dan nodig geweld gebruikt. Veranderd overigens mijn mening niet. Ik blijf erbij dat hij zichzelf slachtoffer heeft gemaakt van politiegeweld, aangezien hij dit heel eenvoudig had kunnen voorkomen. Ik denk overigens ook dat deze ervaring er ook voor zorgt dat hij de volgende keer niet weer in zo'n situatie terecht komt, dus ik heb er eerlijk gezegd nog steeds geen enkele moeite mee.
pi_198541687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:32 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Zo te zien is er inderdaad wat langer dan nodig geweld gebruikt. Veranderd overigens mijn mening niet. Ik blijf erbij dat hij zichzelf slachtoffer heeft gemaakt van politiegeweld, aangezien hij dit heel eenvoudig had kunnen voorkomen. Ik denk overigens ook dat deze ervaring er ook voor zorgt dat hij de volgende keer niet weer in zo'n situatie terecht komt, dus ik heb er eerlijk gezegd nog steeds geen enkele moeite mee.
Dus als jij morgen door het rood fietst, dan mag iemand je zo maar aanrijden? Sterker nog, die gene zet hem daarna in zijn achteruit en doet het even dunnetjes over, Dan weer naar voren en terug. Nu ben je 10x aangereden, had je tenslotte kunnen voorkomen door niet door het rood te fietsen toch?
pi_198541731
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus als jij morgen door het rood fietst, dan mag iemand je zo maar aanrijden? Sterker nog, die gene zet hem daarna in zijn achteruit en doet het even dunnetjes over, Dan weer naar voren en terug. Nu ben je 10x aangereden, had je tenslotte kunnen voorkomen door niet door het rood te fietsen toch?
Ja, dat is inderdaad een uitstekend vergelijk ^O^
Maar goed, als jij graag wil vergelijken met door rood fietsen. Als ik door rood fiets dan weet ik wat de consequentie daarvan kan zijn. Ik kan een bekeuring krijgen of als ik pech heb word ik aangereden. Kan ik beide voorkomen door niet door rood te fietsen.

Als je niet luistert naar de vorderingen van de politie/ME dan weet je dat de consequentie kan zijn dat je met politiegeweld te maken gaat krijgen. We weten namelijk allemaal dat de ME niet ingezet wordt om iedereen netjes individueel te vragen of ze alsjeblieft weg willen gaan. Die kans heb je dan al gekregen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:37:52 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_198543362
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:57 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Als je niet luistert naar de vorderingen van de politie/ME dan weet je dat de consequentie kan zijn dat je met politiegeweld te maken gaat krijgen. We weten namelijk allemaal dat de ME niet ingezet wordt om iedereen netjes individueel te vragen of ze alsjeblieft weg willen gaan. Die kans heb je dan al gekregen.
On top of that: meneer in kwestie kan een klacht indienen of zelfs aangifte doen. En daar wordt dan serieus naar gekeken en als de agent inderdaad te ver is gegaan heeft dat weer consequenties. etc.

ik ben zeker geen fan van politiegeweld, maar heb er wel redelijk vaak van dichtbij mee te maken gehad. Al die keren had ik ruimschoots de kans om weg te gaan; voelde je het al van verre aankomen, en als de dan toch blijft staan dan kunnen er dingen gebeuren.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_198543738
quote:
19s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:37 schreef manny het volgende:

[..]

On top of that: meneer in kwestie kan een klacht indienen of zelfs aangifte doen. En daar wordt dan serieus naar gekeken en als de agent inderdaad te ver is gegaan heeft dat weer consequenties. etc.

ik ben zeker geen fan van politiegeweld, maar heb er wel redelijk vaak van dichtbij mee te maken gehad. Al die keren had ik ruimschoots de kans om weg te gaan; voelde je het al van verre aankomen, en als de dan toch blijft staan dan kunnen er dingen gebeuren.
Dat laatste was ook niet echt mijn punt ;). Ze mogen van mij ook best tikken uitdelen om ze weg te jagen (maar ook dat moet een van de laatste opties zijn naar mijn mening). Dus een paar blauwe plekken of een enkele klap die per ongeluk verkeerd valt vind ik prima. Maar die man op de grond ging gewoon te ver, en die betreffende agenten mogen van mij oprecht gewoon aangepakt worden. Als de politie daar zelf ook naar zal handelen dan heeft dat ook niets met het gezag/handelen van de andere agenten te maken naar mijn mening.
pi_198546633
Dat bpoc kan ik weinig mee. Bovendien klinken de verklaringen alsof ze allemaal door dezelfde persoon zijn geschreven.
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:35:16 #114
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198546643
quote:
BPOC met anonieme verklaringen :').

Klinkt geloofwaardig ja
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198546714
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:35 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

BPOC met anonieme verklaringen :').

Klinkt geloofwaardig ja
Wat betekent BPOC? :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:43:25 #116
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198546738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat betekent BPOC? :@
Buiten Parlementaire Onderzoeks Commissie.

Gewoon een groepje burgers die interessant wil klinken en rapporten wil verkopen oid. Heeft geen enkele officiële of wettelijke grondslag of betekenis.

Zijn ook overduidelijk anti-maatregelen en anti-overheid dus als ze opeens dit soort anonieme “getuigenissen” posten weet ik voldoende _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198546849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Buiten Parlementaire Onderzoeks Commissie.

Gewoon een groepje burgers die interessant wil klinken en rapporten wil verkopen oid. Heeft geen enkele officiële of wettelijke grondslag of betekenis.

Zijn ook overduidelijk anti-maatregelen en anti-overheid dus als ze opeens dit soort anonieme “getuigenissen” posten weet ik voldoende _O-
Oh tnx. Volgens mij eerder al deze week iets over gelezen of iets wat erop lijkt.

Wat een bullshit wordt er dezer dagen toch de wereld ingeslingerd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198546974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat laatste was ook niet echt mijn punt ;). Ze mogen van mij ook best tikken uitdelen om ze weg te jagen (maar ook dat moet een van de laatste opties zijn naar mijn mening). Dus een paar blauwe plekken of een enkele klap die per ongeluk verkeerd valt vind ik prima. Maar die man op de grond ging gewoon te ver, en die betreffende agenten mogen van mij oprecht gewoon aangepakt worden. Als de politie daar zelf ook naar zal handelen dan heeft dat ook niets met het gezag/handelen van de andere agenten te maken naar mijn mening.
Precies.
pi_198547220
kan ik zelf ook een zelfverzonnen kantje insturen als politie ME'er? niet dat ik ME'er ben die daar aanwezig was maar dat lijkt mij geen bezwaar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198547343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan ik zelf ook een zelfverzonnen kantje insturen als politie ME'er? niet dat ik ME'er ben die daar aanwezig was maar dat lijkt mij geen bezwaar.
Je zult toch aannemelijk moeten maken dat je daadwerkelijk werkt als ME-er. Bovendien worden alle getuigen op beeld opgenomen. Voor de politieagenten hebben ze ervoor gekozen deze beelden niet openbaar beschikbaar te maken, omdat zij niet de veiligheid van deze agenten kunnen garanderen.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:34 schreef mootie het volgende:
Dat bpoc kan ik weinig mee. Bovendien klinken de verklaringen alsof ze allemaal door dezelfde persoon zijn geschreven.
Verklaringen worden genotuleerd door dezelfde persoon.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Buiten Parlementaire Onderzoeks Commissie.

Gewoon een groepje burgers die interessant wil klinken en rapporten wil verkopen oid. Heeft geen enkele officiële of wettelijke grondslag of betekenis.

Zijn ook overduidelijk anti-maatregelen en anti-overheid dus als ze opeens dit soort anonieme “getuigenissen” posten weet ik voldoende _O-
Ach het staat iedere burger toch vrij om zijn eigen onderzoek uit te voeren? Hun argument is, de overheid doet het niet, dus doen wij het maar. Lekker makkelijk om binnen 1 minuut overal tegen aan te schoppen zonder je er goed in te verdiepen.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 13:25:51 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198547347
Tinus is afgewezen bij zijn sollicitatie omdat hij zich niet wil laten testen :') Hij gaat nu aangifte doen :')


Een uitkering heeft hij inmiddels niet meer omdat hij zoveel donaties/tikkies krijgt :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198547413


Dat ging niet helemaal goed he?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198547517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Doordat hij die hond van zich af houdt zien ze hem waarschijnlijk niet als uitgeschakeld. Moet ie zich dan laten bijten? Nee. Moet ie daar überhaupt nog zijn op dat moment? Nee.

Deze mensen zijn niet het slachtoffer geworden van politiegeweld, deze mensen hebben zichzelf slachtoffer gemaakt van politiegeweld. Ik kan nul sympathie opbrengen voor dat (deel) hersenloze demonstranten.
Ik ging er steeds vanuit bij het zien van de beelden, dat dit die doorgesnoven idioot was die knuppel van agent onvreemd had en daarmee op agenten insloeg. Maar wellicht was dat een andere.
pi_198547524
het taalgebruik is zo simpel dat 't meer lijkt op een spreekbeurt van iemand uit groep 7.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198547832
quote:
Komend van een website waarvan dezelfde mensen aangifte hebben gedaan tegen regering en tevens een website hebben om verkiezingen te boycotten. lekker onafhankelijk |:( |:( |:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')