Dit dus, dit is niet de enige demo vandaag in Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Onzin. Demonstraties die netjes de maatregelen en afspraken met de driehoek in acht nemen mogen gewoon doorgaan.
Klopt. Er zijn foto's van Revrouwlutie die ook bij occupy rondliepquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat dit dezelfde lui zijn als bij Ocuppy, ik ken een meisje wat in deze beweging zit, die zijn echt helemaal waus, ik ben vrij goed belezen, maar ik las laatst iets, man man man man, moet het zo even opzoeken.
Ben begin dit jaar zelf nog bij een demonstratie in het Vondelpark geweest.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:46 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dit dus, dit is niet de enige demo vandaag in Amsterdam.
Of gewoon een paar uur nat houden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:47 schreef raptorix het volgende:
Overigens schat ik zo in dat ze vandaag iedereen gaan oppakken.
Een demonstratie hoef je niet te melden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Onzin. Demonstraties die netjes de maatregelen en afspraken met de driehoek in acht nemen mogen gewoon doorgaan.
Nee signaal afgeven, ik heb overigens zelf wel eens een provisorische gevangenis gebouwd, destijds met zo een hele grote demo van die activsten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Of gewoon een paar uur nat houden.
Ik zei toch niks over melden? Vind alleen dat je niet moet janken als dan ingeschat wordt dat je demonstratie een bedreiging vormt voor de openbare orde en volksgezondheid en daardoor niet door kan gaan. Dat risico neem je dan, want andere rechten moeten ook worden beschermd. Demonstratierecht gaat niet boven al het andere of zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Een demonstratie hoef je niet te melden.
[ twitter ]
Voor deze demo was ook het terrein rondom de Arena aangeboden, maar dat wilde Tinus niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik zei toch niks over melden? Vind alleen dat je niet moet janken als dan ingeschat wordt dat je demonstratie een bedreiging vormt voor de openbare orde en volksgezondheid en daardoor niet door kan gaan.
Demo waar ik was is ook verplaatst omdat de aantallen in het Vondelpark nu eenmaal beter gereguleerd kunnen worden. Aangezien demonstreren het doel was en niet iets anders was dat geen probleem.
Dat bedoel ik. Demonstreren staat niet voorop voor deze figuren. Tinus wil gewoon confrontatie met de ME en daarna lekker in de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:53 schreef spoilert het volgende:
[..]
Voor deze demo was ook het terrein rondom de Arena aangeboden, maar dat wilde Tinus niet.
Ik denk dat nog geen 50% van wat daar staat echt veteraan is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee joh, doen ze nietRespect voor veteranen, je weet toch
Tinus verdient hier heel veel geld mee door tikkies te ontvangen. Zoveel zelfs dat zijn uitkering is stopgezet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Demonstreren staat niet voorop voor deze figuren. Tinus wil gewoon confrontatie met de ME en daarna lekker in de slachtofferrol.
Zullen we daar 10% van maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 50% van wat daar staat echt veteraan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |