Ja, dat is ook precies de bedoeling van degene denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, nice. Haar stream is redelijk onkijkbaar daardoor. Het komt niet bij haar op om de trilstand uit te schakelen?
Als je niet actief dienend bent is het naar mijn weten sowieso niet strafbaar omdat je dan uiteraard niet onder het militair recht valt, de reden waarom het not done is, is omdat je als millitair altijd als eenheid iets doet, vandaar dat het ook belangrijk is dat je er allemaal exact het zelfde uit ziet, kortom ga jij in je 1 demonstreren dan zou je de indruk wekken dat andere militairen jouw idee ondersteunen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
De meeste hebben alleen een baret op volgens mij, mag dat ook niet?
quote:Het in uniform deelnemen aan betogingen buiten een militaire plaats is slechts toegestaan indien de demonstratie in Nederland plaatsvindt en is gericht op verbetering van de algemeen geldende arbeidsvoorwaarden voor militairen.
Schijnen dan ook veteranen te zijn. Niet actief.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je niet actief dienend bent is het naar mijn weten sowieso niet strafbaar omdat je dan uiteraard niet onder het militair recht valt, de reden waarom het not done is, is omdat je als millitair altijd als eenheid iets doet, vandaar dat het ook belangrijk is dat je er allemaal exact het zelfde uit ziet, kortom ga jij in je 1 demonstreren dan zou je de indruk wekken dat andere militairen jouw idee ondersteunen.
Overigens is er 1 uitzondering:
[..]
Klopt, alleen schat ik zo in dat het voornamelijk oud dienstplichtigen zijn, de meeste Nederlandse veteranen zijn vrij jongquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Schijnen dan ook veteranen te zijn. Niet actief.
Sven is nooit onafhankelijk geweest.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:40 schreef Tourniquet het volgende:
Tot zover de "onafhankelijke" verslaggeving van Sven.
Idd snap dat niet ...laat ze er lekker staan..doen niemand kwaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:39 schreef raptorix het volgende:
Wat de politie veel beter kan doen is geen aandacht aan schenken, laat ze gewoon daar een paar weken staan, dan is de lol er vanzelf af.
Ik schat zo in dat dit dezelfde lui zijn als bij Ocuppy, ik ken een meisje wat in deze beweging zit, die zijn echt helemaal waus, ik ben vrij goed belezen, maar ik las laatst iets, man man man man, moet het zo even opzoeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd snap dat niet ...laat ze er lekker staan..doen niemand kwaad.
Welke grondwetten? graag artikelen noemenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:43 schreef falling_away het volgende:
Ik vind het echt behoorlijk kwalijk dat het plein wederom ontruimd wordt. Volgende week misschien maar een weekendje Amsterdam doen om me aan te sluiten. Grondwetten worden aan de laars gelapt alsof het niks is en hier zit iedereen te juichen voor de doorgesnoven ME'ers
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat dit dezelfde lui zijn als bij Ocuppy, ik ken een meisje wat in deze beweging zit, die zijn echt helemaal waus, ik ben vrij goed belezen, maar ik las laatst iets, man man man man, moet het zo even opzoeken.
Onzin. Demonstraties die netjes de maatregelen en afspraken met de driehoek in acht nemen mogen gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:43 schreef falling_away het volgende:
Grondwetten worden aan de laars gelapt alsof het niks is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |