Cote d'Or godenquote:Op maandag 15 maart 2021 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Cote d'Or, Ritter, Milka zijn veel en veel beter.
Ik heb liever verkadequote:Op maandag 15 maart 2021 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Cote d'Or, Ritter, Milka zijn veel en veel beter.
chocolonely is hetquote:Op maandag 15 maart 2021 21:44 schreef Karina het volgende:
TOny Chocolony smaakt totaal niet naar chocolade en die stukjes zijn gewoon stom.
'Kanker Meghan'quote:Op maandag 15 maart 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
Dit zei René net, maar jullie kijken natuurlijk niet
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik mijn bericht aanpassen.quote:
Dat vind ik echt smerig, en nee, ben niet zwanger.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Caramel seasalt voor alle ongestelde vrouwen
Leuk, maar hier kom je niet zomaar mee weg!quote:Op maandag 15 maart 2021 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn bericht aanpassen.
Het was dus niet: 'Kanker Meghan'
maar wel: 'Meghan, kanker hoer'
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop