abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198774796
quote:
- foto's weer weg-
Die fauteuil, wat gaaf! Zie ‘m wijs zitten zo! :D

[ Bericht 65% gewijzigd door MaJo op 02-04-2021 23:07:11 ]
  woensdag 31 maart 2021 @ 01:47:13 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198775122
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]

Fotodinsdag toch? 8-)

Ik probeer hier weer aan te haken, drukdrukdrukdruk...

Ik twijfel een beetje over de kapper. Van boven kan ik al bekant een mohawk maken, aan de zijkant is het wat korter. Ik denk ook niet dat ie stil blijft zitten :P
O+ O+ O+ O+

Die tandjes O+
Resistance is futile.
pi_198776251
Oh jullie baby's. O+

@Sunshine1982 ik bewaar niet zo veel. Eigenlijk doe ik alle kleertjes weg. Het wordt niet mooier van op zolder liggen. Tandjes vind ik niet zo fris om te bewaren, daar zou ik ook gewoon fotootjes van maken denk ik.

@Carooltje79 goed dat je erover bent gaan praten.
Ik heb ook wel mijn onzekerheden, dat hoort er een beetje bij. Met slaapgebrek hakt alles er ook harder in. Met negen weken heb je geloof ik ook een piek met krampjes, als dat beter wordt scheelt het ook al een hoop. Met negen weken ben je ook pas net mama, al voelt het misschien als heel lang. Geef jezelf de tijd om te wennen aan je nieuwe leven. Het hoeft echt niet perfect en je doet wat je kan. :*

@NicolasJoy ik moet wel lachen om je late roller. Met zoveel wakkere uren zou je toch verwachten dat ze het beter onder de knie zou hebben. ;)

Poffertje rolt ook niet maar ik vind haar wel heel sterk met bewegen. Zo was ze gisteren aan het proberen vooruit te komen richting kattenbrokjes. }:|
Ze is wel geobsedeerd door eten en dan zijn haar handen ook heel gericht. Misschien dat ze vandaag wel wil rollen als ik naast haar 3en mandarijntje eet. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_198777412
Die foto's van jullie, echt om te smelten! Ik ben via zoom een fotocursus aan het volgen voor kind en baby. Zo leuk. Nu al geweldige foto's gemaakt O+

Ik lees een lange nacht slaap bij NJ, wat is dat jullie gegund zeg!

Spullen bewaren: bij F bewaar ik iets meer merk ik. Een erg fijn eerste slaapzakken, kaarten van geboorte, navelding (hierover verschillen de meningen :9 ) eerste set kleren en soms nog wel eens een ontzettend fijn pakje ofzo. Mutsje met naam (via blije doos). Bijzondere slab. Handgemaakte slab met naam en geboortedatum van familielid. Zilveren. Geboortelepel. Dingen uit ziekenhuis. Baby dagboek. En bij de oudste bewaar ik sommige knutsels met datum erop en welke groep van school, en ik hou/hield een boekje bij met alle eerste/grappige uitspraken. En die uitspraken verwerkte ik dan weer in fotoboeken bij dezelfde leeftijden. Dat is wel zo leuk :)
Verder doe ik alles weg, naar familie of kledingbak.
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:03:01 #280
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_198777946
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gaat snel he? Aapie is alweer 5 maanden, waar blijft de tijd!

Zal ik je in het lijstje zetten? En zo ja, wat is zijn online naam?
Oh dat mag hoor :D euhm moet ik ook nog een naam verzinnen hahaha zet er maar gewoon T neer :D
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:05:18 #281
244451 Carooltje79
pi_198777976
quote:
3s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:36 schreef PKM het volgende:
Oh jullie baby's. O+

@:Sunshine1982 ik bewaar niet zo veel. Eigenlijk doe ik alle kleertjes weg. Het wordt niet mooier van op zolder liggen. Tandjes vind ik niet zo fris om te bewaren, daar zou ik ook gewoon fotootjes van maken denk ik.

@:Carooltje79 goed dat je erover bent gaan praten.
Ik heb ook wel mijn onzekerheden, dat hoort er een beetje bij. Met slaapgebrek hakt alles er ook harder in. Met negen weken heb je geloof ik ook een piek met krampjes, als dat beter wordt scheelt het ook al een hoop. Met negen weken ben je ook pas net mama, al voelt het misschien als heel lang. Geef jezelf de tijd om te wennen aan je nieuwe leven. Het hoeft echt niet perfect en je doet wat je kan. :*

@:NicolasJoy ik moet wel lachen om je late roller. Met zoveel wakkere uren zou je toch verwachten dat ze het beter onder de knie zou hebben. ;)

Poffertje rolt ook niet maar ik vind haar wel heel sterk met bewegen. Zo was ze gisteren aan het proberen vooruit te komen richting kattenbrokjes. }:|
Ze is wel geobsedeerd door eten en dan zijn haar handen ook heel gericht. Misschien dat ze vandaag wel wil rollen als ik naast haar 3en mandarijntje eet. ;)
Dank je wel voor je reactie, het voelt inderdaad al alsof we een jaar verder zijn, zo al die gebroken nachten kan ook niet goed blijven gaan natuurlijk. Dus zaterdag gaat T lekker een nachtje bij oma slapen, even een avondje/nachtje me-time :D voel me bijna schuldig hoe ik ernaar uit kijk :@
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:05:53 #282
244451 Carooltje79
pi_198777982
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Carooltje79 op 31-03-2021 12:06:25 (dubbel) ]
pi_198779150
@Carooltje79 ga je vooral niet schuldig voelen anders gaat het zijn doel voorbij.

Als je er zaterdag toch nog moeite mee hebt, stel je dan gerust dat T. vast lekker slaapt zonder mama die steeds zit te gluren. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:36:18 #284
244451 Carooltje79
pi_198781163
quote:
3s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:09 schreef PKM het volgende:
@:Carooltje79 ga je vooral niet schuldig voelen anders gaat het zijn doel voorbij.

Als je er zaterdag toch nog moeite mee hebt, stel je dan gerust dat T. vast lekker slaapt zonder mama die steeds zit te gluren. ;)
ja dat ga ik ook doen en ik weet dat hij bij opa en oma echt in hele goede handen is... ze roepen vanaf dag 1 al dat ze graag willen oppassen haha dus ik ga er wel vanuit dat ik er lekker van kan genieten... En oma kennende zal T lekker de hele dag geknuffeld en gekroeld worden :D
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:16:58 #285
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198781789
@MaJo is goed hoor, wil er wel in.

Vandaag de LK op bezoek. Ik mag nog meer op Pep vertrouwen qu voeden en we hebben de kolf even goed getest qua maat. Voel al wat meer zelfvertrouwen. Hij is nu 48u zonder bijvoeding en de hoop is dat het nu verder goed gaat O+
Kwak
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:34:17 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198782023
Fijn Kwak!

Vertrouwen kan lastig zijn (heel herkenbaar!), maar geef het tijd en dan komt het vast goed. Succes! M'n pb staat eventueel voor je open.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198782110
Ik lees vrij veel positieve berichten! :D Geprobeerd een beetje '+1' in te zetten, want uitgebreid reageren...

We zijn ziek terug gekomen van vakantie. *) M'n vriendin begon zondag, de peuter maandag, ik maandagavond en de baby dinsdagochtend. Na uitsluiting van corona blijkt het gewoon een goede verkoudheid/griep/holte-ontsteking/.. Geef het maar een naam. Er wordt geniest, gehoest, gesnotterd, keelpijn, spierpijn, koorts, hoofdpijn: de hele reutemeteut. Kop vol snot. :9

De eerste zijn op weg terug, dus het komt vast snel goed.

Ze sliep vannacht overigens wel redelijk goed! Maar 2-3 keer er uit geweest! O+
  woensdag 31 maart 2021 @ 19:34:01 #288
244451 Carooltje79
pi_198783767
T had gisteren zijn eerste prikje gehad, dus hij had flinke verhoging en heel hangerig en huilerig gisteren en vannacht maar nu net was zijn temperatuur weer 37 en kon hij weer lachen en een beetje babbelen dus hij begint weer lekker op te knappen gelukkig :D
  woensdag 31 maart 2021 @ 19:34:45 #289
244451 Carooltje79
pi_198783781
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik lees vrij veel positieve berichten! :D Geprobeerd een beetje '+1' in te zetten, want uitgebreid reageren...

We zijn ziek terug gekomen van vakantie. *) M'n vriendin begon zondag, de peuter maandag, ik maandagavond en de baby dinsdagochtend. Na uitsluiting van corona blijkt het gewoon een goede verkoudheid/griep/holte-ontsteking/.. Geef het maar een naam. Er wordt geniest, gehoest, gesnotterd, keelpijn, spierpijn, koorts, hoofdpijn: de hele reutemeteut. Kop vol snot. :9

De eerste zijn op weg terug, dus het komt vast snel goed.

Ze sliep vannacht overigens wel redelijk goed! Maar 2-3 keer er uit geweest! O+
jeetje wat heftig zeg, heel veel beterschap voor jullie allemaal
pi_198785929
Met een grote glimlach (en een klein traantje) neem ik afscheid van het babytopic! Wat was het een jaar, vol met hele grote ups maar ook hele flinke downs helaas. Maar: mijn meisje is vandaag 1 jaar geworden! En wat heeft ze een fijne dag gehad. Helaas niet groot kunnen vieren, maar in de komende dagen komt er nog een handje vol verjaardagsvisite voor haar. Haar Nijntje-taart ging er zeer goed in, (zie filmpje, hoezo je handen gebruiken?!) en het was oprecht heel gezellig. Ik schuif door naar het dreumestopic en hoop jullie daar ook snel te zien. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 maart 2021 @ 21:44:26 #291
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198785980
Gefeliciteerd! En echt ultra schatting hoe ze de taart verorbert :D veel plezier gewenst in het dreumestopic QF!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_198786238
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:40 schreef QuattroF het volgende:
Met een grote glimlach (en een klein traantje) neem ik afscheid van het babytopic! Wat was het een jaar, vol met hele grote ups maar ook hele flinke downs helaas. Maar: mijn meisje is vandaag 1 jaar geworden! En wat heeft ze een fijne dag gehad. Helaas niet groot kunnen vieren, maar in de komende dagen komt er nog een handje vol verjaardagsvisite voor haar. Haar Nijntje-taart ging er zeer goed in, (zie filmpje, hoezo je handen gebruiken?!) en het was oprecht heel gezellig. Ik schuif door naar het dreumestopic en hoop jullie daar ook snel te zien. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met Frum! Super leuke foto’s (en filmpje), ziet eruit alsof ze ervan genoten heeft :D.
pi_198786478
Gefeliciteerd Quattro, wat een schatje O+
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:21:20 #294
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_198786579
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:40 schreef QuattroF het volgende:

SPOILER
Awww gefeliciteerd met jullie grote dappere meid O+ Dat filmpje is echt te schattig.
pi_198787203
Bedankt allemaal. O+
pi_198788856
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:57 schreef QuattroF het volgende:
Bedankt allemaal. O+
Van harte O+
  donderdag 1 april 2021 @ 09:58:54 #297
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_198790684
Gefeliciteerd Quattro!

Baby J had zo'n drukke dag gister! :D Ziekenhuis in de ochtend voor zijn heup check (alles goed), in de middag een wandeling en social distance baby picknick met een kennis en haar baby in een park. 's Avonds nog even naar de schoonouders voor een kleine bbq.

Hij was zo moe dat hij om 8 uur in slaap viel en niet meer wakker te krijgen was! :D Zelfs hem in zijn sleepsuit en slaapzak en in bed leggen maakte hem niet wakker. Hij kwam wel standaard op zijn melktijden, maar hij sliep, sliep, sliep! Haha!
  donderdag 1 april 2021 @ 13:02:28 #298
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198793968
@Tink89 dankjewel O+

Het is zo fijn, hij drinkt overdag gewoon regelmatig nu en slaapt meestal tussendoor lekker (of we doen een rondje doek of een wandelingetje in de wagen). Wordt weleens wakker van poep ofzo maar is enorm tevreden.

S avonds clustert hij en sinds ik dan gewoon op de bank voor de tv zit is dat veel beter te handelen.

Tegen middernacht valt hij in slaap en maakt dan een goeie ruk tot laat in de nacht of vroeg in de ochtend, en dan na die vroege/nachtvoeding nog een fijne slaap tot een uur of 9.

Als zijn groei goed blijft op deze manier dan ben ik dolgelukkig
Kwak
pi_198803227
Hier fit genoeg voor een uitstapje.... Consultatiebureau. :6

Hele discussie gehad waarom ons kind 'nog steeds niet' aan vast voedsel is begonnen. Nou, omdat ze zich er a) niet voor interesseert en b) ze nog amper rechtop kan zitten. Ik wist niet beter dan dat je eigenlijk pas echt een beetje kunt beginnen met hapjes als ze kunnen zitten. Maar goed, zelfs dan. Afgelopen weken wilde ze nog net aan een boontje sabbelen en een banaan likken, maar verder.. :9

Voor de statistieken, onze dame:
7 maanden, 7 kilo en 66,5 cm.
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 23:15:32 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198810545
Wat een onzin @NicolasJoy, als jullie denken dat ze er nog niet klaar voor is zou ik het zeker niet overhaasten. Ik ben ook weer even gestopt met de proefhapjes want het lijkt Aapie niet zoveel te boeien :')

Ik heb bij het CB nog eens nagevraagd of Aapie’s achterhoofd niet erg plat is (hadden wij het hierover @Smart_ass?) en ze beaamde dit. Hij heeft aan de rechterkant van zijn hoofd een flinke afvlakking. Ik heb nu een folder meegekregen over de voorkeurskant om op te liggen en nu ik er goed op let ligt hij inderdaad bijna altijd naar rechts. We moeten nu dus proberen om hem meer naar links te laten liggen en als dit niet lukt een afspraak maken met de fysio. Vooralsnog vindt hij het niet leuk als ik zijn hoofd draai en draait hij hem met een zucht weer terug _O- maar zojuist is het me toch gelukt!

@kwakz0r wat fijn dat de voeding nu op gang komt! En voel je absoluut niet schuldig over bijvoeding, probeer juist te denken dat elke druppel moedermelk mooi meegenomen is maar het echt niet erg is om gedeeltelijk kv te geven :* ik voelde me echt een faalmoeder dat hij niet volledig borstvoeding kreeg maar gelukkig heb ik dit snel uit mijn hoofd weten te krijgen, zo zonde van je energie!

@quattro gefeliciteerd nog met je vrolijke meid, heerlijk filmpje O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')