quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dikke studieschuld eerder. En dan nog zo'n pretstudie als politicologie ookquote:Op maandag 15 maart 2021 19:33 schreef Dierckxsens het volgende: 27 en dan nog met je hbo bezig... Uitvreter
Aaltje gaat naar de dokter. Ze heeft een kwaaltjequote:Op maandag 15 maart 2021 19:33 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik schrok van de leeftijd van die vent!En die naam, Aaltje wtf...
Social Return on Investment doelstelling bereiktquote:Op maandag 15 maart 2021 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Met deze date kunnen ze de subsidie weer binnenharken
Kinkyquote:Op maandag 15 maart 2021 19:37 schreef DKUp het volgende:
Bordspellenzaak en een biologische supermarkt
Nou nou nou
Iets bedachtzamer mag ook welquote:Op maandag 15 maart 2021 19:39 schreef Revanches het volgende:
Haha ze praten wel snel, maar liever snel praten dan mensen die heeeeel langzaam praten..
Ja dit.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Hard to like, twee studenten die grote mensen spelen.
Yupquote:Op maandag 15 maart 2021 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
Wat? Heeft zij haar kind Harry genoemd? Was ff wc
Dan voelen ze zich speciaal als je het dan niet begrijpt.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:44 schreef itchycoo het volgende:
Mensen die ‘hun sarcasme’ als kenmerk pronken
En dan van die tengere types die snel gaan huilen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:44 schreef itchycoo het volgende:
Mensen die ‘hun sarcasme’ als kenmerk pronken
Zei ze dat dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, het liefst je eigen beesten opeten
Echt, hoe dan.
“Ja lekker paardenbiefstuk...”quote:Op maandag 15 maart 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zei ze dat dan?
Ik dacht dat ze het gewoon over algemeen had.
Ja idd, ze moest nog etenquote:
Ja dat of was hij flabbergasted door haar voortvarende antwoorden?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Zij wil heel graag, hij weet nog niet beter.
Niet letterlijk nee, maar daar komt het uiteindelijk toch wel op neer.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zei ze dat dan?
Ik dacht dat ze het gewoon over algemeen had.
Ja toch niet haar eigen paard?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Ja lekker paardenbiefstuk...”
Leuke meid Aaltje
Hij wil haar de afgang op tv besparen of is gewoon een sukkel. Hij heeft nul interesse.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toen hij begon met 'maar' zag je haar ineenkrimpen
Geen idee, ik hoorde niet of het haar eigen paarden waren....quote:Op maandag 15 maart 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja toch niet haar eigen paard?Ik snap het punt niet zo.
Interesse in gamen vooral jaquote:Op maandag 15 maart 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wil haar de afgang op tv besparen of is gewoon een sukkel. Hij heeft nul interesse.
al die nerds willen een prinses leiaquote:Op maandag 15 maart 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil haar de afgang op tv besparen of is gewoon een sukkel. Hij heeft nul interesse.
Leek inderdaad alsof hij eerst nee wilde zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste plaats in een maand of tien dat me niks zegtquote:
Was zijn eerste date ooit ongeveer. Dus denk combi van geen idee hebben wat zijn League is en zoeken naar hoe je netjes iemand op tv afwijst.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daglicht is engquote:Op maandag 15 maart 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Een date in zonlicht. Blijft apart. Tenzij het hartje zomer is en dat is het niet
Ik kom er net achter dat ik er een maandje geleden, met die sneeuw, nog geweest ben (doorheen gereden)quote:Op maandag 15 maart 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste plaats in een maand of tien dat me niks zegt
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een vreselijk gesprek, de tandjes.
Echt bizar inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2021 19:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik irriteer mij zo erg aan dat snel praten van Aaltje
Tim gaat er ook in mee.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik irriteer mij zo erg aan dat snel praten van Aaltje
Op haar navel ja.quote:
Blijft knap hoe mannen het op een rotkop kunnen op basis van een lichaam.quote:
Haha, ik zeg vaak maar wat ter vermaak, ben meer van de kleinere boezem. Mooi gevormde billen zijn het belangrijkst.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijft knap hoe mannen het op een rotkop kunnen op basis van een lichaam.
Vrouwen kunnen dat echt niet.
Genoeg oppervlakkige vrouwen die dat wel kunnenquote:Op maandag 15 maart 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Blijft knap hoe mannen het op een rotkop kunnen op basis van een lichaam.
Vrouwen kunnen dat echt niet.
Wow inderdaad ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Deze blonde homo lijkt op Mensur
Die laten zich betalen denk ik.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Genoeg oppervlakkige vrouwen die dat wel kunnen
Leiden, waar is dat?quote:Op maandag 15 maart 2021 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet weten hoe ver een halve marathon is, niet weten hoe je met bestek moet eten. Ik vind het knap hoe weinig mensen soms weten.
neequote:Op maandag 15 maart 2021 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/emmy.huijsser
Ben je al fb friends?
Haar voortanden anders ook.quote:
Programma's als Temptation Island bewijzen anders het tegendeel.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die laten zich betalen denk ik.![]()
Een vrouw die zich door een lelijke jongen laat naaien. Ik geloof het echt niet. (Tenzij ze niks beter kan krijgen.)
En die wijven worden betaald of krijgen tien minuten fame.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Programma's als Temptation Island bewijzen anders het tegendeel.
Of haar as in zijn ovenquote:Op maandag 15 maart 2021 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Als deze banketbakker zich aan haar hecht en ze wil uiteindelijk weg, dan vinden ze haar over 20 jaar begraven onder zijn kelder.
'Deze week: overheerlijke vleespasteitjes in de aanbieding. 'quote:Op maandag 15 maart 2021 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Als deze banketbakker zich aan haar hecht en ze wil uiteindelijk weg, dan vinden ze haar over 20 jaar begraven onder zijn kelder.
Kan alleen maar beter worden deze week.quote:
Meid ik keek niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:04 schreef Rickocum het volgende:
Goede goden. Zelfs bro @:rene zou deze boy te gay vinden.
Hij beseft het zelf nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Dat lijkt me echt tegenvallen, een bekende, waarsoor je al eens afgewezen bent. Geld terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |