IJsselmeer uitbreiden, zoetwater kan je niet genoeg hebben met die stijgende zeespiegelquote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon volbouwen met lelijke betonnen flats.
Die kans heb je ook met elke vrouwelijke kandidaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop dat het CDA wint. Dan hebben we voor het eerst een premier die tijdens zijn regeerperiode meerdere keren op tv gaat huilen. Ik vind dat je zo’n kans nooit moet laten liggen.
Is Wopke zo'n huilebalk?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop dat het CDA wint. Dan hebben we voor het eerst een premier die tijdens zijn regeerperiode meerdere keren op tv gaat huilen. Ik vind dat je zo’n kans nooit moet laten liggen.
Klopt, zeker niet als ze zo klein zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Volt gaat er de komende jaren achterkomen dat veel van wat zij Europees willen regelen niet haalbaar zal zijn. Verfrissende partij, wel beetje naief.
En graag de belasting op bier afschaffen (dit briljante idee komt bij @JanCees r.i.p. vandaan)quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl het zo simpel is, kroegen open, beginnen met bouwen van kerncentrales, wietteelt legaliseren, studiefinanciering terug en Limburg afstoten.
#caland4MP
Dat deed die nooit, vorige keer was het ook al een Wilders-light in verkiezingstijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat Rutte niet eens meer moeite doet om te verbloemen dat het steeds meer een populist aan het worden is. Maar ook daar heeft de hele politiek last van.
Ik ga donderdag vooral met een bak popcorn twitter afstruinen naar FVD’ers die de uitslag in twijfel trekken. Zal er nog gemobiliseerd gaan worden of zijn WE daar toch te nuchter voor?
Welk gebouw zouden ze hier gaan bestormen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat Rutte niet eens meer moeite doet om te verbloemen dat het steeds meer een populist aan het worden is. Maar ook daar heeft de hele politiek last van.
Ik ga donderdag vooral met een bak popcorn twitter afstruinen naar FVD’ers die de uitslag in twijfel trekken. Zal er nog gemobiliseerd gaan worden of zijn WE daar toch te nuchter voor?
Lijst 32, de feestpartijquote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En graag de belasting op bier afschaffen (dit briljante idee komt bij @:JanCees r.i.p. vandaan)
Die ben ik al vaker tegengekomen, dat moet ook wel een goeie partij zijn.quote:
Dat wil hij je graag doen geloven ja. Ondertussen zou ie z’n eigen moeder verkopen voor het premierschap.quote:
Ik heb even gekeken, Johan Vlemmix is de lijsttrekker. Daar zit ik ook niet echt op te wachten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat er bij ons niet op, walgelijk.
Oh nee dan ben ik erg blij dat ze niks met ons te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, Johan Vlemmix is de lijsttrekker. Daar zit ik ook niet echt op te wachten.
die partij heb je dus ook niet in Frieslandquote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zag ook 'wij zijn Nederland' erop staan, dat leek me ook nog wel interessant.
JAWELquote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die partij heb je dus ook niet in Friesland
En Jezus Leeft dan? Het zou een klap in het gezicht van alle gelovigen zijn als jullie Bonifatiusmoordenaars daar iets in te zeggen hebben.quote:
Bestaat Jezus redt nog ?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
En Jezus Leeft dan? Het zou een klap in het gezicht van alle gelovigen zijn als jullie Bonifatiusmoordenaars daar iets in te zeggen hebben.
Kaag ziet er niet uit alsof ze ooit gehuild heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kans heb je ook met elke vrouwelijke kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |