Wees niet zo ontiegelijk koppig, mijn godquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
NRC (autoriteit op het gebied van sport?): Klopt allemaal.
Krabbedam, clubwatcher bij grootste sportblad Nederland: klopt niets van.
Nou ben ik ook nog wel zo realistisch om Krabby niet direct te geloven, maar toch mooi hoe dat dan werkt. Zodra ze ook maar een beetje in je straatje lullen is het allemaal waar, doen ze dat niet ligt het even wat anders.
Ja prima, als jij dan niet meer zo hypocriet doet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wees niet zo ontiegelijk koppig, mijn god
Ik word vooral moe van dat eeuwige argument dat we vijf jaar op rij de beste jeugdopleiding hadden. Zelfs toen was de aanvoer naar het eerste gewoon matig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "Lot van Brard bepaalt nu welke richting de academy van Feyenoord op gaat" op VI - https://www.vi.nl/pro/lot(...)aat/share/89fc2a0984
Er staat weinig in hoor maar ik krijg een beetje het idee dat Krabby voor Brard is.
gurney is daar niet zo goed inquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja prima, als jij dan niet meer zo hypocriet doet.
Nee sorryquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja prima, als jij dan niet meer zo hypocriet doet.
Lekker makkelijk ditquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee sorry. Iets linea recta naar de prullenbak verwijzen omdat er anonieme bronnen gebruikt zijn zonder de rest van de inhoud serieus te nemen is echt anders dan Krabby’s journalistieke integriteit meer dan in twijfel trekken (gezien zijn verleden is dat namelijk meer dan te rechtvaardigen lol).
Ik wil graag meer woorden gebruiken om mijn punt te maken maar dat mag niet van Scrummiequote:
Verschil met nu is dat instroom van jeugd toen pure noodzaak was, eigenlijk moeten we daar naar terug. Niet naar de schulden maar men haalt te gemakkelijk een (middelmatige) speler terwijl een jeugdspeler dat ook prima kan invullen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van dat eeuwige argument dat we vijf jaar op rij de beste jeugdopleiding hadden. Zelfs toen was de aanvoer naar het eerste gewoon matig.
O jeequote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM heeft Slot BMI, Clasie en Sander van der Streek op het lijstje staan/benaderd
Frank van Geel
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM heeft Slot BMI, Clasie en Sander van der Streek op het lijstje staan/benaderd
Frank van Geel
Nee nee nee, dat kan écht niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Frank van Geel
hou opquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
Nu al zin in een middenveld met Clasie, Diemers en Fer.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Frank van Geel
Zucht...quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Frank van Geel
Heel AZ hoopt dat dit waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Frank van Geel
Het is maar 1 (vage) bron die dat roept hè. Staat ook letterlijk bij die insta post.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef fetX het volgende:
We gaan dus gewoon op dezelfde voet verder![]()
Hoe ziet een weldenkend mens versterkingen in deze spelers?
Tja, BMI en Clasie kwamen ook op voorspraak van Slot naar AZ gok ik zo. Slotgod.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Frank van Geel
Ik hoop zó dat dit waar isquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Frank van Geel
Goede vraag om aan Slot te stellen inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef fetX het volgende:
Slot heeft met Indi en Clasie samengewerkt he. En onze financiële situatie is penibel natuurlijk. VdStreek lijkt mij niks maar is wel beter dan Diemers.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |