FvD thuis altijd lastigquote:
Kanker toch op met je diversiteit.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
FvD thuis altijd lastig
Erg veel diversiteit zie ik ook niet tussen de FvD-supporters.
Ik zei van mensen rondom de club niet van mensen binnen de club, journalisten etc. Was die Van Bodegom vorig jaar zomer niet terecht gewezen dat hij niets meer tegen de Telegraaf mocht zeggen daarover, omdat er helemaal geen concrete gesprekken gevoerd worden?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoort er juist zo goed als niks over (vanuit de club in elk geval). Behalve dan dat het allemaal nog wel even gaat duren.
Ja oke. Dan heb je gelijk ja. Dat laatste kan, weet ik niet meer zo.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zei van mensen rondom de club niet van mensen binnen de club, journalisten etc. Was die Van Bodegom vorig jaar zomer niet terecht gewezen dat hij niets meer tegen de Telegraaf mocht zeggen daarover, omdat er helemaal geen concrete gesprekken gevoerd worden?
Dit was gisteren. Hij zal er niet nog steeds staan toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kan iemand die Amsterdammer even gauw van het terrein schoppen.
voor wat voor spelers van enig niveau geldt dat niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit wordt duur of een grote gok. Iedere Europese topclub kijkt naar Boca...
Spelers van clubs waar je een scoutingvoordeel hebt ten opzichte van de (rijkere) concurrentie. Dus voor Feyenoord geen enkele club waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor wat voor spelers van enig niveau geldt dat niet?
Niet haalbaar lijkt me. Eind 2025 dan denk je toch al snel aan een miljoen of 10.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit wordt duur of een grote gok. Iedere Europese topclub kijkt naar Boca...
ben benieuwd of arnesen hier ook aan denktquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet haalbaar lijkt me. Eind 2025 dan denk je toch al snel aan een miljoen of 10.
als het minder is dan is hij niet goed genoegquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet haalbaar lijkt me. Eind 2025 dan denk je toch al snel aan een miljoen of 10.
Dat is ook weer te stellig. Spelers kunnen ook weinig voorstellen op die leeftijd en toch goed genoeg worden. Maar dan is het geen speler die Berghuis komend seizoen gelijk vervangt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het minder is dan is hij niet goed genoeg
Zoals Senesi? Of Sinisterra?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het minder is dan is hij niet goed genoeg
kan ook meteen wel weer in het parodietopicquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Bom barst binnen jeugdopleiding Feyenoord: Brard wil van jonge trainers af
https://www.rijnmond.nl/n(...)an-jonge-trainers-af
topsportklimaatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Brardquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |