Ordnung muss seinquote:Op woensdag 16 juni 2021 00:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Het is dus allemaal anders georganiseerd dan hier.
Ouwe bromsnor, fijn dat je weer kan reizen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, dat is de laatste keer dat ik op onderdak bezuinig. Weekje Kerkrade is onderweg, maar ik zit nu in de trein naar Deventer. Even een nachtje in mijn eigen bed liggen. Wat een shithole hotel daar zeg, ongelooflijk. Morgenavond weer terug (met de schone was van twee man) en zaterdag janken we door naar Oostenrijk.
In Porto (of eigenlijk aan de overkant in Villanova de Gaia, met uitzicht óp Porto) heb ik in een van de beste restaurants ooit gegeten: Vinum. Absolute aanrader!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij zitten nu alweer een halve week in Porto. Heerlijk hier. Zo fijn om er na een jaar eindelijk weer op uit te kunnen in het buitenland. Lekker weer, mooie locaties en veel wandelen/fotograferen. Uitwaaien bij de oceaan. Zondag weer terug en dat is ook wel prima, leventje thuis is ook leuk. Maar af en toe hebben we zo’n weekje echt nodigJe waant je even totaal ergens anders; andere landschappen, etc.
Ooooh, meteen even opzoeken! Thanks!quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Porto (of eigenlijk aan de overkant in Villanova de Gaia, met uitzicht óp Porto) heb ik in een van de beste restaurants ooit gegeten: Vinum. Absolute aanrader!
Dit is het: http://www.vinumatgrahams.com/ Zit dus in een (oude?) fabriek met mooi uitzicht over Porto. Met heerlijk eten en lekkere portjesquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ooooh, meteen even opzoeken! Thanks!
Ik zeg (hotel)zwembad en koud bierquote:Op maandag 28 juni 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels in Oostenrijk aangeland. Goed hotel, en het belooft vandaag een warme dag te worden. 33 graden hebben ze het over. Dus niet al te veel inspanning denk ik
Waar in Oostenrijk zit je? Ik zat vorig jaar in de buurt van Salzburg, mooie omgevingquote:Op maandag 28 juni 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels in Oostenrijk aangeland. Goed hotel, en het belooft vandaag een warme dag te worden. 33 graden hebben ze het over. Dus niet al te veel inspanning denk ik
Deltavariantje nog gepakt?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij zitten nu alweer een halve week in Porto. Heerlijk hier. Zo fijn om er na een jaar eindelijk weer op uit te kunnen in het buitenland. Lekker weer, mooie locaties en veel wandelen/fotograferen. Uitwaaien bij de oceaan. Zondag weer terug en dat is ook wel prima, leventje thuis is ook leuk. Maar af en toe hebben we zo’n weekje echt nodigJe waant je even totaal ergens anders; andere landschappen, etc.
Mwah, vonden we een nogal gehypte bezienswaardigheden, dus maar overgeslagen.quote:
Veel plezier daar! Oostenrijk staat nog steeds hoog op de verlanglijst hier; vooral omgeving Salzburg en Innsbruck.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ouwe bromsnorquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Net terug van Swarovski Kristallwelten. Zelden zulke overhypede troep gezien. Gelukkig konden we er gratis in.
Ja dat cash betalen viel me vorig jaar ook op! Zelfs ons hotel accepteerde geen creditcardquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het maar een raar zootje hier. Je moet elke avond je drankjes afrekenen en dat kan alleen maar cash. Enneh.. Groente?
Doe niet zo raar![]()
Bij het ontbijt maar wat extra komkommer en tomaat nemen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |