SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, koffietijd. M'n snack is een mandarijn, dat matcht niet.quote:
ik heb een banaanquote:Op maandag 15 maart 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, koffietijd. M'n snack is een mandarijn, dat matcht niet.
Barry.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wattenstaafje in de neus leek wel weer een keniaanse kinderarm
Echt heel typisch hoe het afhangt van wie 'm er in propt.
hoe was het met je amandelen? of wacht je nog?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Cavia’s maar dat allitereert niet.
Ik moet een test gaan doenquote:Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe was het met je amandelen? of wacht je nog?
wattenstaaf incomingquote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet een test gaan doen
Volgens de huisarts is het een virale keelinfectie. Hij zag niks aan mijn amandelen, maar mijn keel is wel rood. Hij was verbaasd dat ik geen keelpijn heb
quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de huisarts is het een virale keelinfectie. Hij zag niks aan mijn amandelen, maar mijn keel is wel rood. Hij was verbaasd dat ik geen keelpijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zenuwen afgestorven natuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, bezoek doe ik al een paar jaar niet aanquote:Op maandag 15 maart 2021 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
besteed je er verder nog wat 'aandacht' aan? voor zover dat kan?
Zeelandgenotquote:Op maandag 15 maart 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vul mijn postcode in. Komen ze met Terneuzen en Goes
ah!quote:Op maandag 15 maart 2021 10:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, bezoek doe ik al een paar jaar niet aan
Geen witte pus in je keel?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I beg to differquote:Op maandag 15 maart 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
4:05 langer zonlicht dan gisterenDe grootste dagverlenging van het jaar
![]()
Mannen kunnen beter kleine lettertjes lezen, maar vrouwen kunnen beter horen.
Horen wel, maar luisteren...quote:Op maandag 15 maart 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
4:05 langer zonlicht dan gisterenDe grootste dagverlenging van het jaar
![]()
Mannen kunnen beter kleine lettertjes lezen, maar vrouwen kunnen beter horen.
Horen is niet luisteren.quote:
Tussen de regels doorlezen hebben ze ook nogal eens moeite mee.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horen is niet luisteren.
En ik kan juist beter kleine letters lezen dan kerel.
Maar goed, mannen luisteren vaak ook niet. dus daar valt eigenlijk weinig over te zeggen, amar het was natuurlijk een inkopper.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horen is niet luisteren.
En ik kan juist beter kleine letters lezen dan kerel.
Nu al online gedaan. Wat verschillende postcodes geprobeerd. Nu kan ik naar Bergen op Zoomquote:Op maandag 15 maart 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof je als belt dat je dan ook andere opties krijgt
Dit was vooral het gevolg van slecht lezen, dus eh.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar goed, mannen luisteren vaak ook niet. dus daar valt eigenlijk weinig over te zeggen, amar het was natuurlijk een inkopper.
Wanneer?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu al online gedaan. Wat verschillende postcodes geprobeerd. Nu kan ik naar Bergen op Zoom
Ik heb wel eens plaatjes langs zien komen, dus laat maar.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
h
[..]
eb er ook nog wel plaatjes bij uit m'n medische training
quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)astiest_thing_thats/
Staat hier ergens tussen
Opeens smaken mn radijsjes toch een beetje raar..quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)astiest_thing_thats/
Staat hier ergens tussen
*zwoel Barry White-muziekje*quote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe collega ziet er wel leuk uit. Voor de verandering weer eens een vrouw erbij. Schoolverlater dus die moet nog alles leren; maar ze was in ieder geval vrolijk.
Spannend!quote:
Hopelijk is het snel over, lijkt me serieus zwaar irritantquote:Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Ik ga nog 2 weken zonder bittersapremmers proberen. als het niet beter wordt krijg ik weer pilletjes
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ze zeiden dat het misschien aan die aansluiting ligt. konden we onderzoeken met een cameraatjeheb nog even bedankt :p
Hupshupshupshupshupsquote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe collega ziet er wel leuk uit. Voor de verandering weer eens een vrouw erbij. Schoolverlater dus die moet nog alles leren; maar ze was in ieder geval vrolijk.
ja eten is ook minder leuk zoquote:Op maandag 15 maart 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel over, lijkt me serieus zwaar irritant
Lente. Lammetjes. Zon.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hupshupshupshupshups [ afbeelding ]
ja ik wacht nog wel een ronde pilletjes afquote:
Ik had ooit een bevallige jongedame aangenomen voor achter de balie, extreem knap was ze niet maar dat mens had epic borsten, wat een ellende met dat mannelijke personeel zeg, zo'n vijf relaties op de klippen en nog steeds had ze een droge dwarsfluitquote:Op maandag 15 maart 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien.
Maar voor de dynamiek in het team wel goed.
Heb je ook gevraagd waar het cameraatje naar binnen gaat?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ze zeiden dat het misschien aan die aansluiting ligt. konden we onderzoeken met een cameraatjeheb nog even bedankt :p
Ja van boven naar benedenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd waar het cameraatje naar binnen gaat?
rectaal minimaal 12m naar binnen om via de maag naar de aanhechting op de slokdarm te kijkenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gastroscopiequote:Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja van boven naar benedenGastrocopie? of scopie?
oh onderkantquote:Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rectaal minimaal 12m naar binnen om via de maag naar de aanhechting op de slokdarm te kijken
met die klep is niet oz snel iets mis hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh onderkant
zo het gerriekanaal in
"Ontspannen maar jongedame Ballie, u loopt niet op de catwalk, geen zorgen"quote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hue hue huequote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zei da ik daar niet zo happig op was moesten ze lachen.
Wie is barry?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hue hue hue
je kan wellicht oefenen met Barry
Barry Batsbak?quote:
Vergeet de Gloup niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic is van de poep en de negerlullen.
Barry is een negerlul?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic is van de poep en de negerlullen.
Die liepen hier vaak huilend weg. Zaten uiteindelijk altijd van die taaie vrouwenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een bevallige jongedame aangenomen voor achter de balie, extreem knap was ze niet maar dat mens had epic borsten, wat een ellende met dat mannelijke personeel zeg, zo'n vijf relaties op de klippen en nog steeds had ze een droge dwarsfluit
Goh, wat gek.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die liepen hier vaak huilend weg. Zaten uiteindelijk altijd van die taaie vrouwen
Bij ons loopt wat dat betreft echt de creme de la creme rond wel, snap het roddel-, hupshupshups- en salestechnisch wel maar het leid wel tot een hoop zuipende alleenstaande mannen die op de bank slapen met oude kranten als gordijnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die liepen hier vaak huilend weg. Zaten uiteindelijk altijd van die taaie vrouwen
Dat doen ze zelf hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons loopt wat dat betreft echt de creme de la creme rond wel, snap het roddel-, hupshupshups- en salestechnisch wel maar het leid wel tot een hoop zuipende alleenstaande mannen die op de bank slapen met oude kranten als gordijnen.
De schoolverlaters die er neergezet werden hadden simpelweg te weinig ervaring; of konden niet met bepaalde werkdruk omgaan. De leukste waren wel die recruiters doorverbonden en dat ook vrolijk bleven doen.quote:
Ik lees tussen de regels een "ach, arme kerels toch".quote:
Soms ben je echt niet heel erg snugger;quote:
Nee hoor totaal niet, relatiebreuken overkomt beide seksen, het is alleen wel zo dat vrouwen sneller verder hupsen daarna.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels een "ach, arme kerels toch".
In de tijd dat we nog callcenters deden ook wel eens wat verhalen gehoordquote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons loopt wat dat betreft echt de creme de la creme rond wel, snap het roddel-, hupshupshups- en salestechnisch wel maar het leid wel tot een hoop zuipende alleenstaande mannen die op de bank slapen met oude kranten als gordijnen.
Leg het eens uit alsof ik vijf ben.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ben je echt niet heel erg snugger;
Bij ons loopt wat dat betreft echt de creme de la creme rond wel, snap het roddel-, hupshupshups- en salestechnisch wel maar het leid wel tot een hoop zuipende alleenstaande vrouwen die op de bank slapen met oude kranten als gordijnen.
Hebt ik al lang gedaantquote:Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leg het eens uit alsof ik vijf ben.
Wij wisten altijd precies welke plee veilig wasquote:Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de tijd dat we nog callcenters deden ook wel eens wat verhalen gehoord
Nee, je impliceerde een verband. Dat de vrouwelijke "creme de la creme" leidt tot alleenstaande, zuipende kerels.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, relatiebreuken overkomt beide seksen, het is alleen wel zo dat vrouwen sneller verder hupsen daarna.
Kiek maar, staat er letterlijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
wat was de vraag? Heb het niet gezienquote:Op maandag 15 maart 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jeugdjournaaldebat. Vond de vraag over het haar van Wilders ook erg goed.
Andersom net zo goed schat, dat staat er later maar dat negeer je maar eventjes voor het gemak.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je impliceerde een verband. Dat de vrouwelijke "creme de la creme" leidt tot alleenstaande, zuipende kerels.
[..]
Kiek maar, staat er letterlijk.
ik heb geen vrouwelijke creme nodig om alleenstaand te zuipenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je impliceerde een verband. Dat de vrouwelijke "creme de la creme" leidt tot alleenstaande, zuipende kerels.
[..]
Kiek maar, staat er letterlijk.
Wat hij in zijn haar deed omdat het zo naar achteren zat.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat was de vraag? Heb het niet gezien
Zelfstandige man gespot.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen vrouwelijke creme nodig om alleenstaand te zuipen
En?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat hij in zijn haar deed omdat het zo naar achteren zat.
Als heb ik dit jaar nog niet gezopenquote:
Kan daar slecht tegenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
Het werkt in discussies altijd heel goed als je vrouwen schat noemt
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een bevallige jongedame aangenomen voor achter de balie, extreem knap was ze niet maar dat mens had epic borsten, wat een ellende met dat mannelijke personeel zeg, zo'n vijf relaties op de klippen en nog steeds had ze een droge dwarsfluit
Taxi's stonden daarna klaar om naar hotel afgevoerd te wordenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij wisten altijd precies welke plee veilig was
hoort bij de bedrijfscultuur.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan daar slecht tegen![]()
er is ergens zon salesmanager, heb de man nog nooit ontmoet maar elke keer aan de telefoon mij schat noemen...
Dat kan toch nietquote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is ergens zon salesmanager, heb de man nog nooit ontmoet maar elke keer aan de telefoon mij schat noemen...
Daar weet jij helemaal niets van.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
Het werkt in discussies altijd heel goed als je vrouwen schat noemt
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andersom net zo goed schat, dat staat er later maar dat negeer je maar eventjes voor het gemak.
Het ging hier toch om?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeggen dat je pas met hem kan praten als hij niet zo emotioneel is.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat pik ik alleen van een Jannie met shagstem.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoort bij de bedrijfscultuur.
Iedereen schatje, lieffie, moppie noemen
ja vind het echt zo dom. En hij heeft ook nog es zon denigrerend toontje.quote:
Is goed moppiequote:Op maandag 15 maart 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van.
Het matcht wel goed bij de actualiteiten.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het echt zo dom. En hij heeft ook nog es zon denigrerend toontje.
Mag hem nu al niet terwijl ik hem dus nog nooit heb ontmoet
Maar jij weet ook dat het in praktijk niet zo is.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar je mag de geslachten wat mij betreft ook gewon netjes omdraaien hoor.
Hoe weet je hoe ik klinkquote:Op maandag 15 maart 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat pik ik alleen van een Jannie met shagstem.
Ja weet ik veel, jij woont in Den Haag.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
en wijffie trek ik ook niet
wat is dat nou? Wijffie?
ja ga nie met mensen om die elkaar wijffie noemen hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij woont in Den Haag.
Limburgers zeggen pop tegen hun eega, die slaat ook wel op mijn sluitspier.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
en wijffie trek ik ook niet
wat is dat nou? Wijffie?
Niet perse Limburg alleen hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgers zeggen pop tegen hun eega, die slaat ook wel op mijn sluitspier.
ja zou ik ook moeite mee hebbenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
verwarming aan en eten dan maarquote:
Vaak zit daar een causaal verband tussen.quote:
Als ik nu ga eten, heb ik vanmiddag spijt.quote:
Wat zeggen ze in Den Bosch?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
beter dat dan banken verkopenquote:
Krijg het wel eens naar m'n hoofd, kan er niet mee zitten eigenlijk.quote:
Bolletje.quote:
So sad.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vaak zit daar een causaal verband tussen.
ja maar dat doe ik sowieso nietquote:
Gelukkig is de smaak van mn radijsjes weer normaal na dat reddit verhaal van CLquote:
Docile ben je eigenlijk hč?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg het wel eens naar m'n hoofd, kan er niet mee zitten eigenlijk.
amateurs.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik sowieso niet![]()
Ik zou zon slechte verkoper zijn heHet is zo wanhopig hoe ze maar door blijven pushen om die bank te verkopen. Sommige mensen sneaken gewoon de winkel uit
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
amateurs.
Een vriend van me werkte bij een louche keukenzaak, daar werd de deur gewoon op slot gedraaid
Hoe zou jij door je toekomstige partner genoemd willen worden? Snackje? Mijn lieve krokante salpicongenotje?quote:
Het boeit me gewoon niet zo.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe zou jij door je toekomstige partner genoemd willen worden? Snackje? Mijn lieve krokante salpicongenotje?
Ik vraag dit voor een vriend @:ltvdk
Lolwhut.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo dat is erg![]()
ja hier zien ze dat dat ze het goed hebben gedaan als iemand de winkel uit sneakt zonder te zeggen dat ze het niet doen. Begrijp die gedachtegang niet helemaal maar dan hebben ze alles uit de kast getrokken ofzo.
Ik zie gewoon iemand die weg loopt
Click&collect bedoel je? Wat ik hoorde laatst was dat dé manier momenteel.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Bestellingen ophalen bij Ikea zelf, gaat dat nog wel goed?
Bij ballie zou ik gaan voor Kroepoekje, opzekers.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe zou jij door je toekomstige partner genoemd willen worden? Snackje? Mijn lieve krokante salpicongenotje?
Ik vraag dit voor een vriend @:ltvdk
Oké, daar eens naar kijken dan.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Click&collect bedoel je? Wat ik hoorde laatst was dat dé manier momenteel.
Gisteren sneakte er 1 weg dus terwijl de verkopen zon overeenkomst briefje kwam pakken.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwhut."Ik had geen sale, dus go ikke!
"
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ballie zou ik gaan voor Kroepoekje, opzekers.
Dit mocht toch niet meerquote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ballie zou ik gaan voor Kroepoekje, opzekers.
Stond je gister op het Malieveld?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gisteren sneakte er 1 weg dus terwijl de verkopen zon overeenkomst briefje kwam pakken.
Dus ik zei van dat gaat dan toch niet goed maar dat vonden de verkopers van wel![]()
ze probeerde het uit te leggen maar ik vatte em gewoon echt niet.
Iemand zo onder druk zetten dat ze niet eens nee durven te zeggen maar wachten totdat de verkoper weg loopt omdan stiekem de zaak uit te sneaken
Kroepoek niet?quote:
Rare, rare lui.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gisteren sneakte er 1 weg dus terwijl de verkopen zon overeenkomst briefje kwam pakken.
Dus ik zei van dat gaat dan toch niet goed maar dat vonden de verkopers van wel![]()
Iemand zo onder druk zetten dat ze niet eens nee durven te zeggen maar wachten totdat de verkoper weg loopt omdan stiekem de zaak uit te sneaken
Niet in elke soort zit toch garnaal?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kroepoek niet?
Ok, ok, ik zou het eigenlijk moeten laten staan, want garnaal.
Dan ben je als klant ook wel een lamme tak hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O ik zou het ook doen bij zulke drammende verkopers.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je als klant ook wel een lamme tak hoor
Ik zou gewoon zeggen dat ik geen interesse heb en weglopen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zou het ook doen bij zulke drammende verkopers.
Doet me weer denken aan het garnalenseksverhaal maar ik zal me inhoudenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in elke soort zit toch garnaal?
Maar het koosnaampje.
Da's technisch gezien geen kroepoek.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in elke soort zit toch garnaal?
Maar het koosnaampje.
Niet zo een in ieder geval.quote:
we moeten zo hard lachen toen we ze weg zagen sneaken en die verkopen die klanten aan het zoeken was in de winkelquote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je als klant ook wel een lamme tak hoor
Bedenk maar zo, als je het hebt ben je ook eens een keer positief.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!
Ik ga me zo laten testen.
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Bedenk maar zo, als je het hebt ben je ook eens een keer positief.
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hebben jullie geen knop waarmee je de deur op slot kunt doen en de rolluiken dicht?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moeten zo hard lachen toen we ze weg zagen sneaken en die verkopen die klanten aan het zoeken was in de winkel
Grapjasquote:Op maandag 15 maart 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
"Eerst betalen voor dat bord spaghetti godverdomme"quote:Op maandag 15 maart 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie geen knop waarmee je de deur op slot kunt doen en de rolluiken dicht?
"Nee mevrouwtje, zo werkt dat niet. Eerst papiertje invullen en dan mogen we weg."
nee misschien maar beter ookquote:Op maandag 15 maart 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie geen knop waarmee je de deur op slot kunt doen en de rolluiken dicht?
"Nee mevrouwtje, zo werkt dat niet. Eerst papiertje invullen en dan mogen we weg."
Nee, ik heb al een paar weken pijnlijke klieren in mijn hals en had vrijdag ook last van mijn amandelen. Maar geen koorts, hoesten, snotneus of wat dan ookquote:Op maandag 15 maart 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar, ben je erg ziek nu? Veel klachten?
Ze zien wel je staartje afkeurend schudden.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Als mensen twijfelen zeggen ze ook gewoon ohhhh het gaat u gewoon om geld
![]()
en dan gaan ze zogenaamd met manager bellen en overleggen of ze echt die korting eenmalig mogen geven. Het is maar goed dat ik een mondkapje op heb zodat mensen mijn gezicht niet zien
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zien wel je staartje afkeurend schudden.
Oh ja, die onzin telefoontjes deden ze bij die keukenzaak ookquote:Op maandag 15 maart 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Als mensen twijfelen zeggen ze ook gewoon ohhhh het gaat u gewoon om geld
![]()
en dan gaan ze zogenaamd met manager bellen en overleggen of ze echt die korting eenmalig mogen geven. Het is maar goed dat ik een mondkapje op heb zodat mensen mijn gezicht niet zien
ja verkopers klagen daar over, dat de klanten zo 'gierig'' zijnquote:Op maandag 15 maart 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
natuurlijk gaat het mensen om het geld. daarom gaan ze toch naar zo'n goedkopere bankenboer als slobber en slippen
Ah okay wel vervelend. Sterkte!quote:Op maandag 15 maart 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een paar weken pijnlijke klieren in mijn hals en had vrijdag ook last van mijn amandelen. Maar geen koorts, hoesten, snotneus of wat dan ook
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verkopers klagen daar over, dat de klanten zo 'gierig'' zijn
Moeten verkopers ook intern een training volgen?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verkopers klagen daar over, dat de klanten zo 'gierig'' zijn
alleen voor vrouwen?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah okay wel vervelend. Sterkte!
Ik kreeg na die test toch wat meer respect voor vrouwen die aan deepthroat doen.
nee.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moeten verkopers ook intern een training volgen?
Maar alles nu gemaakt?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:51 schreef LTVDK het volgende:
Nou dat zit er ook weer op, gewoon bijna een uur bij de tandarts gelegen en daarna nog een half uur bij de fysio
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:51 schreef LTVDK het volgende:
Nou dat zit er ook weer op, gewoon bijna een uur bij de tandarts gelegen en daarna nog een half uur bij de fysio
Hoop het wel jaquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah okay wel vervelend. Sterkte!
Ik kreeg na die test toch wat meer respect voor vrouwen die aan deepthroat doen.
Een new and improved LTVDK!quote:Op maandag 15 maart 2021 11:51 schreef LTVDK het volgende:
nu 50 km lopen?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het wel jaWortelkanaalbehandeling is als het goed is klaar, althans hij heeft hem wel helemaal afgevuld en netjes afgewerkt en de kapotte kies is ook weer gerepareerd
Erg fijn is het niet nee maar ach ja bent er binnen enkele seconden vanafquote:Op maandag 15 maart 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen zin in dingen in mijn keel.
Nee gierend kutweer hier momenteelquote:
Vrouwen bij de meeste mannen ook.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg fijn is het niet nee maar ach ja bent er binnen enkele seconden vanaf
proberen het nog 2 weken zonder pilletjes anders mag ik de pilletjes weerquote:Op maandag 15 maart 2021 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gierend kutweer hier momenteelHoe was jouw gesprek met de huisarts?
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg fijn is het niet nee maar ach ja bent er binnen enkele seconden vanaf
Als ze het goed doen wel.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen bij de meeste mannen ook.
Schiet ook niet echt op dusquote:Op maandag 15 maart 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
proberen het nog 2 weken zonder pilletjes anders mag ik de pilletjes weer
Hier moest ik iets te hard om lachen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken
En daar zei je nee opquote:
Succes!!quote:Op maandag 15 maart 2021 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik ga zo maar richting Bergen op Zoom. Als ik die afspraak mis, moet ik de volgende keer naar Delfzijl of zo
Roadtrip.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik ga zo maar richting Bergen op Zoom. Als ik die afspraak mis, moet ik de volgende keer naar Delfzijl of zo
Succes Buda, je kunt het!! Boks ouwequote:Op maandag 15 maart 2021 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar jij bent toch altijd zo nieuwsgierig, misschien hebben ze wel een schermpje dat je mee kan kijkenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Succes Buda, je kunt het!! Boks ouwe
Xoxox
Goed ontspannen, dat helpt.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is mijn wattenstaafontmaagding.
Is het al weer zo druk dat je helemaal daarheen moet?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Sterktequote:Op maandag 15 maart 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is mijn wattenstaafontmaagding.
Ja dat klopt wel maar kijk dan liever op het schermpje als het bij iemand anders naar binnen gaatquote:Op maandag 15 maart 2021 12:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent toch altijd zo nieuwsgierig, misschien hebben ze wel een schermpje dat je mee kan kijken
In eerste instantie kwamen ze met Terneuzenquote:Op maandag 15 maart 2021 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al weer zo druk dat je helemaal daarheen moet?
tegenwoordig doen ze gerrieswabsquote:Op maandag 15 maart 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waar ging die wattenstaaf ook alweer in?
quote:Op maandag 15 maart 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In eerste instantie kwamen ze met Terneuzen
Beetje matig wel dit hoor, wel helemaal stuiteren als het bij iemand anders is maar bij jezelf ga je zo moeilijk doenquote:Op maandag 15 maart 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar kijk dan liever op het schermpje als het bij iemand anders naar binnen gaat
Alles is beter als je ontspannen bent.quote:
Een leuk uitstapjequote:Op maandag 15 maart 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In eerste instantie kwamen ze met Terneuzen
ja no shitquote:Op maandag 15 maart 2021 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje matig wel dit hoor, wel helemaal stuiteren als het bij iemand anders is maar bij jezelf ga je zo moeilijk doen
Correct, da's de andere kant.quote:
Afvoerputje iddquote:Op maandag 15 maart 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terneuzen is wel een beetje het Emmen van Zeeland.
Ja gun ons ook eens een pleziertjequote:
Het gaat ook niet over de bestemming maar om de reisquote:Op maandag 15 maart 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terneuzen is wel een beetje het Emmen van Zeeland.
Die is al even kut.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over de bestemming maar om de reis
Het is inderdaad wel een beetje nat en vochtig vandaagquote:
Bwoahquote:Op maandag 15 maart 2021 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje nat en vochtig vandaag
"Wanneer ik het overmaak"quote:Op maandag 15 maart 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
op welke datum krijgen jullie salaris?
De horror.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hele weg Blof op de radio.
Een-na-laatste werkdag van de maand. Deze maand dus maandag de 30e.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
Ja, da's een van m'n taken hier.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gelijk de Westerschelde in rijdenquote:
Jezelf beetje extra overmakenquote:Op maandag 15 maart 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet alleen van mezelf hoor, de rest mag het ook op die dag.
Kwakteksten altijd;quote:Op maandag 15 maart 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze maand kunnen ze toch niet alles uitbetalen. Je krijgt de helft in kussens voor je bank uitbetaald.quote:
23equote:Op maandag 15 maart 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze maand kunnen ze toch niet alles uitbetalen. Je krijgt de helft in kussens voor je bank uitbetaald.
Hier schatje, zoek maar een kussen uit, alles aan de linkerkant mag je kiezen.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze maand kunnen ze toch niet alles uitbetalen. Je krijgt de helft in kussens voor je bank uitbetaald.
Uiteraard wel met een betalingsregeling er aan vast want die kussens zijn meer waard dan wat je eigenlijk zou moeten krijgenquote:Op maandag 15 maart 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
hoe is dat afgelopen?quote:Op maandag 15 maart 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel ooit ergens gewerkt waarbij er even geen geld was voor een deel van het salaris. Dat was niet zo leuk.
Ik heb wel eens in een Ierse pub gewerkt, eigenaar Paddy had vele reizen gemaakt en evenzovele souvenirs aan de muur maar nooit geld "ja kies maar uit jongen"quote:Op maandag 15 maart 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel ooit ergens gewerkt waarbij er even geen geld was voor een deel van het salaris. Dat was niet zo leuk.
Dat mag je net als die vijf euro ook zelf betalen zekerquote:Op maandag 15 maart 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
oke
had gisteren 200 verschil... dat had ik blijkbaar verkeerd geteld. nu stuurt boekhouding dat er 800 verschil is
weet niet of het plus of min isquote:Op maandag 15 maart 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag je net als die vijf euro ook zelf betalen zeker
Tellen is ook wel moeilijkquote:Op maandag 15 maart 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet of het plus of min is
die 200 is opgelost want had cash geld niet goed geteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |