SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, koffietijd. M'n snack is een mandarijn, dat matcht niet.quote:
ik heb een banaanquote:Op maandag 15 maart 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, koffietijd. M'n snack is een mandarijn, dat matcht niet.
Barry.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wattenstaafje in de neus leek wel weer een keniaanse kinderarm
Echt heel typisch hoe het afhangt van wie 'm er in propt.
hoe was het met je amandelen? of wacht je nog?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Cavia’s maar dat allitereert niet.
Ik moet een test gaan doenquote:Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe was het met je amandelen? of wacht je nog?
wattenstaaf incomingquote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet een test gaan doen
Volgens de huisarts is het een virale keelinfectie. Hij zag niks aan mijn amandelen, maar mijn keel is wel rood. Hij was verbaasd dat ik geen keelpijn heb
quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de huisarts is het een virale keelinfectie. Hij zag niks aan mijn amandelen, maar mijn keel is wel rood. Hij was verbaasd dat ik geen keelpijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zenuwen afgestorven natuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, bezoek doe ik al een paar jaar niet aanquote:Op maandag 15 maart 2021 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
besteed je er verder nog wat 'aandacht' aan? voor zover dat kan?
Zeelandgenotquote:Op maandag 15 maart 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vul mijn postcode in. Komen ze met Terneuzen en Goes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |