SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, koffietijd. M'n snack is een mandarijn, dat matcht niet.quote:
ik heb een banaanquote:Op maandag 15 maart 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, koffietijd. M'n snack is een mandarijn, dat matcht niet.
Barry.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wattenstaafje in de neus leek wel weer een keniaanse kinderarm
Echt heel typisch hoe het afhangt van wie 'm er in propt.
hoe was het met je amandelen? of wacht je nog?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Cavia’s maar dat allitereert niet.
Ik moet een test gaan doenquote:Op maandag 15 maart 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe was het met je amandelen? of wacht je nog?
wattenstaaf incomingquote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet een test gaan doen
Volgens de huisarts is het een virale keelinfectie. Hij zag niks aan mijn amandelen, maar mijn keel is wel rood. Hij was verbaasd dat ik geen keelpijn heb
quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de huisarts is het een virale keelinfectie. Hij zag niks aan mijn amandelen, maar mijn keel is wel rood. Hij was verbaasd dat ik geen keelpijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zenuwen afgestorven natuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, bezoek doe ik al een paar jaar niet aanquote:Op maandag 15 maart 2021 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
besteed je er verder nog wat 'aandacht' aan? voor zover dat kan?
Zeelandgenotquote:Op maandag 15 maart 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vul mijn postcode in. Komen ze met Terneuzen en Goes
ah!quote:Op maandag 15 maart 2021 10:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, bezoek doe ik al een paar jaar niet aan
Geen witte pus in je keel?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I beg to differquote:Op maandag 15 maart 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
4:05 langer zonlicht dan gisterenDe grootste dagverlenging van het jaar
![]()
Mannen kunnen beter kleine lettertjes lezen, maar vrouwen kunnen beter horen.
Horen wel, maar luisteren...quote:Op maandag 15 maart 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
4:05 langer zonlicht dan gisterenDe grootste dagverlenging van het jaar
![]()
Mannen kunnen beter kleine lettertjes lezen, maar vrouwen kunnen beter horen.
Horen is niet luisteren.quote:
Tussen de regels doorlezen hebben ze ook nogal eens moeite mee.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horen is niet luisteren.
En ik kan juist beter kleine letters lezen dan kerel.
Maar goed, mannen luisteren vaak ook niet. dus daar valt eigenlijk weinig over te zeggen, amar het was natuurlijk een inkopper.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horen is niet luisteren.
En ik kan juist beter kleine letters lezen dan kerel.
Nu al online gedaan. Wat verschillende postcodes geprobeerd. Nu kan ik naar Bergen op Zoomquote:Op maandag 15 maart 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof je als belt dat je dan ook andere opties krijgt
Dit was vooral het gevolg van slecht lezen, dus eh.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar goed, mannen luisteren vaak ook niet. dus daar valt eigenlijk weinig over te zeggen, amar het was natuurlijk een inkopper.
Wanneer?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu al online gedaan. Wat verschillende postcodes geprobeerd. Nu kan ik naar Bergen op Zoom
Ik heb wel eens plaatjes langs zien komen, dus laat maar.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
h
[..]
eb er ook nog wel plaatjes bij uit m'n medische training
quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)astiest_thing_thats/
Staat hier ergens tussen
Opeens smaken mn radijsjes toch een beetje raar..quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)astiest_thing_thats/
Staat hier ergens tussen
*zwoel Barry White-muziekje*quote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe collega ziet er wel leuk uit. Voor de verandering weer eens een vrouw erbij. Schoolverlater dus die moet nog alles leren; maar ze was in ieder geval vrolijk.
Spannend!quote:
Hopelijk is het snel over, lijkt me serieus zwaar irritantquote:Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Ik ga nog 2 weken zonder bittersapremmers proberen. als het niet beter wordt krijg ik weer pilletjes
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ze zeiden dat het misschien aan die aansluiting ligt. konden we onderzoeken met een cameraatjeheb nog even bedankt :p
Hupshupshupshupshupsquote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe collega ziet er wel leuk uit. Voor de verandering weer eens een vrouw erbij. Schoolverlater dus die moet nog alles leren; maar ze was in ieder geval vrolijk.
ja eten is ook minder leuk zoquote:Op maandag 15 maart 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel over, lijkt me serieus zwaar irritant
Lente. Lammetjes. Zon.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hupshupshupshupshups [ afbeelding ]
ja ik wacht nog wel een ronde pilletjes afquote:
Ik had ooit een bevallige jongedame aangenomen voor achter de balie, extreem knap was ze niet maar dat mens had epic borsten, wat een ellende met dat mannelijke personeel zeg, zo'n vijf relaties op de klippen en nog steeds had ze een droge dwarsfluitquote:Op maandag 15 maart 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien.
Maar voor de dynamiek in het team wel goed.
Heb je ook gevraagd waar het cameraatje naar binnen gaat?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ze zeiden dat het misschien aan die aansluiting ligt. konden we onderzoeken met een cameraatjeheb nog even bedankt :p
Ja van boven naar benedenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd waar het cameraatje naar binnen gaat?
rectaal minimaal 12m naar binnen om via de maag naar de aanhechting op de slokdarm te kijkenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gastroscopiequote:Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja van boven naar benedenGastrocopie? of scopie?
oh onderkantquote:Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rectaal minimaal 12m naar binnen om via de maag naar de aanhechting op de slokdarm te kijken
met die klep is niet oz snel iets mis hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh onderkant
zo het gerriekanaal in
"Ontspannen maar jongedame Ballie, u loopt niet op de catwalk, geen zorgen"quote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hue hue huequote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zei da ik daar niet zo happig op was moesten ze lachen.
Wie is barry?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hue hue hue
je kan wellicht oefenen met Barry
Barry Batsbak?quote:
Vergeet de Gloup niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic is van de poep en de negerlullen.
Barry is een negerlul?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic is van de poep en de negerlullen.
Die liepen hier vaak huilend weg. Zaten uiteindelijk altijd van die taaie vrouwenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een bevallige jongedame aangenomen voor achter de balie, extreem knap was ze niet maar dat mens had epic borsten, wat een ellende met dat mannelijke personeel zeg, zo'n vijf relaties op de klippen en nog steeds had ze een droge dwarsfluit
Goh, wat gek.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die liepen hier vaak huilend weg. Zaten uiteindelijk altijd van die taaie vrouwen
Bij ons loopt wat dat betreft echt de creme de la creme rond wel, snap het roddel-, hupshupshups- en salestechnisch wel maar het leid wel tot een hoop zuipende alleenstaande mannen die op de bank slapen met oude kranten als gordijnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die liepen hier vaak huilend weg. Zaten uiteindelijk altijd van die taaie vrouwen
Dat doen ze zelf hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons loopt wat dat betreft echt de creme de la creme rond wel, snap het roddel-, hupshupshups- en salestechnisch wel maar het leid wel tot een hoop zuipende alleenstaande mannen die op de bank slapen met oude kranten als gordijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |