Voor beide kanten geldt m.i. hetzelfde: niet gaan janken als je een keer het onderspit delft. Ze zijn daar allemaal niet blijven hangen zonder reden, vredelievend mijn reet.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee. Maar bizar dat jij dat allemaal maar normaal vindt.
Je was erbij?quote:Op maandag 15 maart 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor beide kanten geldt m.i. hetzelfde: niet gaan janken als je een keer het onderspit delft. Ze zijn daar allemaal niet blijven hangen zonder reden, vredelievend mijn reet.
heb je die beelden al gezien van die mensen die willens en wetens de wet overtreden, vuurwerk meenemen en niet luisteren naar sommaties van de politie?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Jeetje iemand al de beelden gezien van de hond die eigenlijk niet wil maar naar een demonstrant geduwd wordt die al wordt geslagen terwijl die op de grond ligt? Misdadig!
Ik heb geen beelden gezien van mensen die vuurwerk gooiden. Kun je me die laten zien?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
heb je die beelden al gezien van die mensen die willens en wetens de wet overtreden, vuurwerk meenemen en niet luisteren naar sommaties van de politie?
Nee daar heb ik geen beelden van gezien daar we weten dat de zelfbenoemde journalisten slechts zeer selectief filmen. (zie eindhoven)quote:Op maandag 15 maart 2021 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden gezien van mensen die vuurwerk gooiden. Kun je me die laten zien?
Een man zou met een stok hebben geslagen, maar die had die weer afgepakt toen hij werd geslagen. Of dat klopt, weet ik niet.
Maar ik heb geen beelden van agressie gezien van demonstranten.
Goed dat er het gesprek over aan wordt gegaan nu.
Er zijn veel beelden gemaakt, zowel door de professionele pers, de burger'journalisten' en de politie zelf. Er zal echt wel onderzoek plaatsvinden.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden gezien van mensen die vuurwerk gooiden. Kun je me die laten zien?
Een man zou met een stok hebben geslagen, maar die had die weer afgepakt toen hij werd geslagen. Of dat klopt, weet ik niet.
Maar ik heb geen beelden van agressie gezien van demonstranten.
Goed dat er het gesprek over aan wordt gegaan nu.
Bijna al die ME-busjes hebben 360 graden cams op het dak tegenwoordig, dat waterkanon ook sowieso. Maar ook al blijkt daaruit dat er excessief geweld is gebruikt door politie. Veel verder dan een foei komt dat toch nooit.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er zijn veel beelden gemaakt, zowel door de professionele pers, de burger'journalisten' en de politie zelf. Er zal echt wel onderzoek plaatsvinden.
Ik heb zelf 1 (naar mijn mening) exces gezien, de hier al besproken demonstrant die al op de grond lag en alsnog geknuppeld werd en in zijn been gebeten door een politiehond. Dat was onnodig.
Dat weet je niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna al die ME-busjes hebben 360 graden cams op het dak tegenwoordig, dat waterkanon ook sowieso. Maar ook al blijkt daaruit dat er excessief geweld is gebruikt door politie. Veel verder dan een foei komt dat toch nooit.
Onvrede omdat een paar tokkies wat tikkies hebben gehad?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Zeker als de onvrede groeit onder de bevolking, en er bij volgende demonstraties nog meer boze mensen komen.
Het zou slim zijn als dan ook goed wordt bekeken wat hier nu gebeurd is en mis gaat.
Joh, ik ben ooit betrokken geweest bij een massa-arrestatie waarbij zelfs een onderzoek door de ombudsman is ingesteld die ons in het gelijk stelde dat het nooit op die manier had gemogen.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Zeker als de onvrede groeit onder de bevolking, en er bij volgende demonstraties nog meer boze mensen komen.
Het zou slim zijn als dan ook goed wordt bekeken wat hier nu gebeurd is en mis gaat.
Vervelend voor je. Gelukkig kunnen mensen nu veel meer filmen wat er gebeurd. En hun verhalen delen op internet.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, ik ben ooit betrokken geweest bij een massa-arrestatie waarbij zelfs een onderzoek door de ombudsman is ingesteld die ons in het gelijk stelde dat het nooit op die manier had gemogen.
Drie keer raden wat de burgemeester en de korpschef deden met dat onderzoek.
Ik breng veel tijd door online en jij bent 1 van de meest giftige mensen die ik ken.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Onvrede omdat een paar tokkies wat tikkies hebben gehad?
Ik denk dat jij al lang genoeg op Fok! komt om te weten dat Starhopper aka Nikonlover gewoon een idiote troll is.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik breng veel tijd door online en jij bent 1 van de meest giftige mensen die ik ken.
Je doet je altijd voor als een correct persoon, maar jij bent iemand die verdeelt. Als jij echt zo slim en wijs bent, dan zou je je wat begripvoller moeten opstellen in het leven, toch?
In plaats daarvan laat je het gif, het gif dat jij in je leven hebt opgebouwd en dat je binnen jezelf hebt opgekropt, jouw kijk op het leven beïnvloeden.
Probeer eens wat constructiever met de wereld om te gaan. Als je zo graag verandering wilt zien, dan is heel hard roepen en veroordelen niet de weg. De "wappies" zetten hun hakken alleen maar verder in het zand als je ze keihard veroordeelt. De enige manier om iemand te bereiken en te helpen is om kalm, begripvol en constructief te zijn.
Heb je zelf niet af en toe door dat er een gif in je zit dat jouw beeld van de wereld kleurt?
Constructief zijn naar wappies? Gesprekken voeren met die lui is onmogelijk en de tijd van discussies voeren met die lui is voorbij. Ik ga keihard in tegen alles wat de wappies doen. En uiteraard keihard lachen om de debiele posts en filmpjes die ze maken op social mediaquote:Op maandag 15 maart 2021 19:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik breng veel tijd door online en jij bent 1 van de meest giftige mensen die ik ken.
Je doet je altijd voor als een correct persoon, maar jij bent iemand die verdeelt. Als jij echt zo slim en wijs bent, dan zou je je wat begripvoller moeten opstellen in het leven, toch?
In plaats daarvan laat je het gif, het gif dat jij in je leven hebt opgebouwd en dat je binnen jezelf hebt opgekropt, jouw kijk op het leven beïnvloeden.
Probeer eens wat constructiever met de wereld om te gaan. Als je zo graag verandering wilt zien, dan is heel hard roepen en veroordelen niet de weg. De "wappies" zetten hun hakken alleen maar verder in het zand als je ze keihard veroordeelt. De enige manier om iemand te bereiken en te helpen is om kalm, begripvol en constructief te zijn.
Heb je zelf niet af en toe door dat er een gif in je zit dat jouw beeld van de wereld kleurt?
Manmanman.. Je bent gewoon kinderen aan het opvoeden maar ze zijn al niet meer te redden...quote:Op maandag 15 maart 2021 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een hooligan die de boel kort en klein slaat vind ik toch echt wat anders.
Zie je dat verschil echt niet?
Ook al is de vreedzame demonstrant 10 keer gevraagd te vertrekken.
Rechtvaardigt dat dit soort geweld?
O wat een vreselijk gebiased artikel.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:38 schreef RipCity het volgende:
Eigenaar van vechthond die waarschuwingsschot veroorzaakte, haalt uit: 'Politiegeweld buitensporig’
https://www.ad.nl/binnenl(...)itensporig~a217d6b7/
Jij bent niet helemaal lekker hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
heb je die beelden al gezien van die mensen die willens en wetens de wet overtreden, vuurwerk meenemen en niet luisteren naar sommaties van de politie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |