Stemmingmakerij? Serieus?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hou toch op met je stemmingmakerij.
Met zo’n gedachtegang ben je er in mee aan het doen dat er een enorme twee-deling ontstaat in dit land, waarbij we voor elkaar invullen en elkaar veroordelen ipv het gesprek aan te gaan.
Wow!!quote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arme hont! Terecht dat die kerel stokslagen krijgt.
Je legt mij woorden in de mond...quote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stemmingmakerij? Serieus?
Roepen dat Rutte aan het hoofd staat van een al dan niet door Bill Gates-gesponsorde doodscampagne des doods met enge vaccinaties, en bezig is ons fijne Nederland tot een DDR te maken is wat? "Een mening"?
Als je al op de grond ligt hoef je niet nog eens een hond eroverheen te laten gaan. En al helemaal niet nog eens 100 klappen te krijgen van de politie. Ik snap die man wel dat hij die hond pakt. Dat is gewoon een reflex.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die idioot had daar helemaal niet moeten komen.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je al op de grond ligt hoef je niet nog eens een hond eroverheen te laten gaan. En al helemaal niet nog eens 100 klappen te krijgen van de politie. Ik snap die man wel dat hij die hond pakt. Dat is gewoon een reflex.
Klopt, die hond was de enige van de politie die proportionaliteit en zelfbeheersing toonde. Die agent moest hem echt op het been zetten om te laten bijten.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je legt mij woorden in de mond...
Dat zeg ik niet, wel dat het een schande is hoe er gisteren is opgetreden.
Mensen moeten zich gewoon volkomen passief laten stukbijten door een hond. Foute mensen tenminste. Nederlanders dus.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou, Willem Engel vergeet wel snel zijn act waarin het telkens weer gaat over 'liefde'.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is niet de echte Willem Engelquote:Op maandag 15 maart 2021 15:41 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou nou, Willem Engel vergeet wel snel zijn act waarin het telkens weer gaat over 'liefde'.
Die man lag al op de grond toen ze de hond erop af stuurde en die man probeert die hond alleen te stoppen van bijten.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefde voor geld. Alles gaat naar een goed doel. Dat goede doel daar kan hij alleen niet meer bij.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:41 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou nou, Willem Engel vergeet wel snel zijn act waarin het telkens weer gaat over 'liefde'.
Lijkt me een slecht plan. Zal waarschijnlijk weer een max ingesteld worden.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
20 maart een nieuwe demonstratie.
Hopelijk gaat dit veel mensen trekken.
Hopelijk op het Malieveld. Haagse politie weet wel raad met niet luisterende wappiesquote:Op maandag 15 maart 2021 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
20 maart een nieuwe demonstratie.
Hopelijk gaat dit veel mensen trekken.
dat afweren doet hij nog wel goed maar ik neem toch aan dat hem eerst vriendelijk verzocht is te vertrekken, als hij dat dan niet doet is het toch eigen schuld dikke bult, een beetje lijfstraf.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je al op de grond ligt hoef je niet nog eens een hond eroverheen te laten gaan. En al helemaal niet nog eens 100 klappen te krijgen van de politie. Ik snap die man wel dat hij die hond pakt. Dat is gewoon een reflex.
Dan gaat Baudet keihard FRAUDE roepen en vervolgens gaan ze het torentje bestormenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben eens benieuwd, wat de reacties zullen zijn als Mark Rutte weer MP wordt.
wie anders?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:56 schreef MissButterflyy het volgende:
er zal een rechtszaak volgen, aangespannen door iemand met dreadlocks -en- kale plekken op z'n hoofd.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:56 schreef MissButterflyy het volgende:
En daar weet Pols weer alles vanquote:Op maandag 15 maart 2021 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zal een rechtszaak volgen, aangespannen door iemand met dreadlocks -en- kale plekken op z'n hoofd.
om dit financieel rond te krijgen zullen cokedeals plaatsvinden.
Ach no worries. Ik zal nooit op Baudet stemmen. Wat een flapdrol. En met z’n standpunten ben ik het ook niet eens.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan gaat Baudet keihard FRAUDE roepen en vervolgens gaan ze het torentje bestormenWedden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |