Nou inderdaad, ik was 90% zeker PvdA te gaan stemmen, nu weet ik weer niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:51 schreef bamibij het volgende:
Opmerking van Ploumen over 'gewoon 4 keer gehaktballen per week eten' viel mij erg tegen
Kijk zo reageer je ergens op.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:36 schreef JohnBercow het volgende:
Reactie van Azarkan op Lubach
[ twitter ]
Haha das een mooie reactiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:36 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
De link met Turkije houdt me uiteraard tegen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:40 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel weer een beetje ver
Azarkan is een sympathieke en sterke politicus, heeft een heerlijk accent, alleen had ik hem liever bij een partij als PvdA gezien ipv bij de lange arm van Ankara. Daarmee doet hij helaas inbreuk op zijn integriteit mijn inziens.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kijk zo reageer je ergens op.
Beetje zelfspot.
Zou bijna op azarkan stemmen. Komt sympathiek en welbespraakt over.
Haha, netjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:36 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:36 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Flowt minder dan Lubach maar alsnog sportief.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:36 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Gevoel voor humor is altijd goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:36 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Zal vast beter zijn dan de woke show van hiervoorquote:
Tis nu al beterquote:Op zondag 21 maart 2021 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal vast beter zijn dan de woke show van hiervoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |