Ik vind het gek om een tijdelijke reactie te koppelen aan het huidige nieuws rondom AZ.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoor nu toch wel dat collega's wel echt hondsberoerd zijn van AZ en dat diegene die nog moeten gaan prikken wel heel erg gaan twijfelen nu.....voelt toch een beetje zorgwekkend eigenlijk
Tja, ik maak me er persoonlijk ook geen zorgen over maar collega's nu blijkbaar wel en als dit bij meer zorgmedewerkers speelt nu.....quote:Op maandag 15 maart 2021 15:36 schreef Brad het volgende:
[..]
Ik vind het gek om een tijdelijke reactie te koppelen aan het huidige nieuws rondom AZ.
Het is heel normaal om een reactie te voelen, je afweersysteem wordt immers aan het werk gezet.
Nou, heb je de vergelijking met vorige week maandag gezien? Of ja, dat hoort eigenlijk niet in dit topic thuisquote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef GereDathan het volgende:
Wat moeten we ervan zeggen. Fijn dat de stijging op dit moment even weg is, maar het is wel maandag en dat is altijd een rare dag.
---quote:Op maandag 15 maart 2021 15:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nou, heb je de vergelijking met vorige week maandag gezien? Of ja, dat hoort eigenlijk niet in dit topic thuis
Dat was toch al algemeen bekend, dat je van de bijwerkingen van AZ 1 of 2 dagen goed beroerd kan zijn? Dat is niks nieuws. Waarschijnlijk twijfelen diegenen nu omdat het zo in het nieuws is. Maar als het straks veilig wordt verklaard na extra onderzoek is er toch niks spannends aan?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoor nu toch wel dat collega's wel echt hondsberoerd zijn van AZ en dat diegene die nog moeten gaan prikken wel heel erg gaan twijfelen nu.....voelt toch een beetje zorgwekkend eigenlijk
Pardon? Ik troll nergens.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ga ff lekker ergens anders lopen trollen
Maar het duurt twee weken voor we daar duidelijkheid over krijgen toch en zou het dan de twijfelaars toch nog overtuigen denk je?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat was toch al algemeen bekend, dat je van de bijwerkingen van AZ 1 of 2 dagen goed beroerd kan zijn? Dat is niks nieuws. Waarschijnlijk twijfelen diegenen nu omdat het zo in het nieuws is. Maar als het straks veilig wordt verklaard na extra onderzoek is er toch niks spannends aan?
excuses, ik was te voorbarig. sorry daarvoor. ik haal m weg.quote:
Geen probleemquote:Op maandag 15 maart 2021 15:59 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
excuses, ik was te voorbarig. sorry daarvoor. ik haal m weg.
mwa, de twijfelaars gaan twijfelen als een instantie zegt "er is twijfel".quote:Op maandag 15 maart 2021 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het duurt twee weken voor we daar duidelijkheid over krijgen toch en zou het dan de twijfelaars toch nog overtuigen denk je?
Ja precies.....nou ja komende weken maar even afwachten dan....quote:Op maandag 15 maart 2021 16:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
mwa, de twijfelaars gaan twijfelen als een instantie zegt "er is twijfel".
dat is op zich terecht, maar als deze instantie straks zegt "het is veilig", dan blijft die "er is twijfel" toch hangen.
en dat komt omdat men zich niet inleest, maar af gaat op krantenkoppen. En laten we eerlijk zijn.
De gemiddelde zorgmedewerker is niet vies van een sensatie paniekverhaal.
Ze hopen op kortere termijn het veilig te verklaren. Nu kan je niet ontkennen dat al het nieuws rondom AZ de vaccinatiebereidheid niet beter maakt, maar het zijn klachten die vaak voorkomen dus de kans dat het vaccin dit veroorzaakt is gewoon heel klein.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het duurt twee weken voor we daar duidelijkheid over krijgen toch en zou het dan de twijfelaars toch nog overtuigen denk je?
Zal kijken of ik een doosje voor je kan pikkenquote:Op maandag 15 maart 2021 16:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ze hopen op kortere termijn het veilig te verklaren. Nu kan je niet ontkennen dat al het nieuws rondom AZ de vaccinatiebereidheid niet beter maakt, maar het zijn klachten die vaak voorkomen dus de kans dat het vaccin dit veroorzaakt is gewoon heel klein.
Ik zou me er niet te druk om maken. Weet je, desnoods blijft er wat op de plank liggen, dan pak ik hem wel.
Dat was het ook een beetje hoe het op mij overkwam. bij je 2e post concludeerde ik dat het nooit zo bedoelt kon zijn.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:04 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Als ik mijn comment zo lees kan je het ook anders interpreteren.
Oh als je toch over hebt wil ik er ook wel 1quote:Op maandag 15 maart 2021 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zal kijken of ik een doosje voor je kan pikken
quote:Op maandag 15 maart 2021 16:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Oh als je toch over hebt wil ik er ook wel 1
In principe zijn alle medicijnen rotzooi. Maar het maakt je wel beter.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja klopt.....maar als je toch al geen voorstander was van dit vaccin kun je nu wel extra roepen: zie je wel dat dit rotzooi is!
Wel inclusief blijven: man, vrouw, man, vrouw of man, vrouw, non-binaryquote:Op maandag 15 maart 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en zinnen beginnen we met een hoofdletter.
Man, man, man.
Ja inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2021 16:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In principe zijn alle medicijnen rotzooi. Maar het maakt je wel beter.
Neem als extreem voorbeeld een chemotherapie. De grootste troep maar het helpt je wel van kanker te genezen.
Ja, toen waren we veel blijerquote:Op maandag 15 maart 2021 15:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nou, heb je de vergelijking met vorige week maandag gezien? Of ja, dat hoort eigenlijk niet in dit topic thuis
Het is paniek om niets, maar ja, het kwaad is alweer geschied.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog even voor de duidelijheid.
In de UK bij ruim 10 miljoen AZ prikken 13 gevallen van bloedproppen/trombose.
In de UK bij ruim 10 miljoen Pfizer prikken, 15 gevallen van bloedproppen/trombose.
En in beide gevallen is dat ruim onder het aantal gevallen wat je verwacht bij dergelijke aantallen mensen.
Bron AZ, bron Pfizer
[ twitter ]
Dit gaat wel specifiek over longembolieën. Ik meen ergens gehoord te hebben dat het nu ook om hersenbloedingen bij een verhoogde bloedingsneiging ging?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog even voor de duidelijheid.
In de UK bij ruim 10 miljoen AZ prikken 13 gevallen van bloedproppen/trombose.
In de UK bij ruim 10 miljoen Pfizer prikken, 15 gevallen van bloedproppen/trombose.
En in beide gevallen is dat ruim onder het aantal gevallen wat je verwacht bij dergelijke aantallen mensen.
Bron AZ, bron Pfizer
[ twitter ]
Maar schijnbaar is men daar bij ruim 10 miljoen prikken in de UK nog niet tegenaan gelopen.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:58 schreef ConciergeOpDeRijks het volgende:
[..]
Dit gaat wel specifiek over longembolieën. Ik meen ergens gehoord te hebben dat het nu ook om hersenbloedingen bij een verhoogde bloedingsneiging ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |