Zolang het vermoeiende AZ maar geen 2e wordt.quote:
Zou best in het publieksgeluid kunnen zittenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik hoorde steeds een irritant gepiep na telkens 20 seconden. Ik zal de enige wel zijn.
Malen had kunnen scoren zonder te koppenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar PSV was aanvallend niet sterk genoeg meer om nog een goal te maken na de 70e minuut. Mist ook een kopsterke spits.
Ik geloof daar niks van.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het vermoeiende AZ maar geen 2e wordt.
Dan kijken we 10 jaar naar Ajax dat in speelronde 22 al kampioen is. Bayern Munchen 2.0
Ja, dit lijkt me wel een terecht resultaat.quote:
Nee hoor, die schiet altijd op de keeper.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Malen had kunnen scoren zonder te koppen
Moet die niet doenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, die schiet altijd op de keeper.
Nee joh, daar geloof ik niks van. Dit jaar was het ook kunstmatig spannend.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van.
Kan volgend seizoen gewoon weer spannend worden.
Erehaag in De Kuip op het moment.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog steeds op koers van kampioen in de kuip
Ajax zal ook wel weer eens een transferzomer krijgen met vooral miskopen, zeker als Overmars vertrekt.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, daar geloof ik niks van. Dit jaar was het ook kunstmatig spannend.
Je bedoelt volgend jaar wanneer Gravenberch, Rench en Timber een jaartje verder zijn en Kudus op stoom gaat komen?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van.
Kan volgend seizoen gewoon weer spannend worden.
Er valt juist geen zak van te zeggenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
14 maart en jullie gaan al stellige voorspellingen voor volgend seizoen doen (lol).
Kan altijd ineens verkeren ja, maar ik ben wel bang voor een jarenlange doodsimpele dominantie van Ajax als PSV niet de vaste nummer 2 kan blijven. Zeker als ze vanaf nu gezellig Conference League moeten spelen bij een 3e plaats.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:25 schreef Tagliano het volgende:
Juist Bayern dit seizoen is een voorbeeld dat het altijd spannend kan zijn, is ook maar vier puntjes daar
Wat wel altijd veilig is om te stellen: Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er valt juist geen zak van te zeggen
Dat is gewoon een decennium wanbeleid ofzoquote:Op zondag 14 maart 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat wel altijd veilig is om te stellen: Heerenveen heeft een groot probleem.
Ajax is de grote favoriet uiteraard, maar als je dan zo een nieuwe trainer krijgt of pech met wat blessures is het echt nog niet zo zeker hoor. Zeker als een paar van die talenten een dip krijgen, een Tadic minder gaat worden etc.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je bedoelt volgend jaar wanneer Gravenberch, Rench en Timber een jaartje verder zijn en Kudus op stoom gaat komen?
Onder Verbeek haalden ze toen nog jarenlang op rij Europees voetbal.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is gewoon een decennium wanbeleid ofzo
Jij bent bang voor PSV?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:34 schreef Shreyas het volgende:
Prima resultaat, ik was bang dat PSV in de laatste vijf minuten wel weer de winnende zou maken maar gelukkig gebeurde dat nu niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |