SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De finish wordt elke dag verwacht tussen 16:00 en 16:30.
Er zullen een behoorlijk aantal klassement renners starten hier: Tadej Pogačar, Geraint Thomas, Egan Bernal, Nairo Quintana, João Almeida, Sergio Higuita, Simon Yates, Mikel Landa, Ilnur Zakarin, Dan Martin, Romain Bardet, Vincenzo Nibali, Marc Soler.
Andere interessante renners: Wout van Aert, Mathieu van der Poel, Julian Alaphilippe, Filippo Ganna, Pavel Sivakov, Michal Kwiatkowski, Caleb Ewan, Fernando Gaviria, Elia Viviani, Tim Merlier, Davide Ballerini , Andrea Pasqualon, Davide Cimolai, Alex Aranburu, Sonny Colbrelli, Greg van Avermaet, Iván García Cortina, Peter Sagan
Gehele startlijst
De tv uitzending begint elke dag rond 13:30 op Eurosport en GCN. Sporza heeft hier geen rechten voor.
Bergopquote:Op zondag 14 maart 2021 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe is de aankomst plat of bergop?
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe is de aankomst plat of bergop?
Je bent wel erg bezig met HET VLAGGETJEquote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geniet er maar van noorderburen want dit maak je niet iedere jaar mee. Zo'n renner zie je 1 keertje om de dertig jaar ofzo
natuurlijk, daarom sop ik op VDPquote:Op zondag 14 maart 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met HET VLAGGETJE
Geniet er gewoon van
Moeten toch allebei zoveel mogelijk oogsten voordat Remco de boel in handen neemt.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verdelen Pogacar en Roglic dit soort koersen onderling trouwens?
Pogacar won in UAE pas voor het eerst een rittenkoers van een week in de WT, geloof ik. Maar goed, die won dan weer een ander vrij belangrijke rittenkoersje.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verdelen Pogacar en Roglic dit soort koersen onderling trouwens?
Het mooie is dat Mathieu Frankrijk, België en Nederland verenigt. Een echte West-Europeaan.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met HET VLAGGETJE
Geniet er gewoon van
quote:Op zondag 14 maart 2021 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim, waar fiets je naartoe lieve jongen?
California.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar won in UAE pas voor het eerst een rittenkoers van een week in de WT, geloof ik. Maar goed, die won dan weer een ander vrij belangrijke rittenkoersje.
Ik was je net voor.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uw reactie @:Mani89?
1 RÄIM Mihkel Mazowsze Serce Polski
Is ook alweer 34 in Colombiajaren he. De weg naar beneden is steil.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:09 schreef wimderon het volgende:
René is wel echt volledig ontploft, zelfs bij de terugkomers zit hij niet.
zekerquote:Op zondag 14 maart 2021 15:11 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben jullie ook al goesting naar de duiding van José de Cauwer over dit nummer?
Zouden de zaakjes niet zo goed lopen?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Knipperlicht gaat ook al meedoen aan de vermoeiende geef-me-jullie-likes postings.
Zou de organisatie niet wat clementie tonen?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
Zal Mathieu veel renners naar huis sturen zo?
Kan ik hieruit opmaken dat jij het blad Ride nog niet hebt aangeschaft?quote:
Neequote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wout heeft een klein voordeeltje
Pogacar kan geen Massasprints winnen.
Maar wout moet nog 35seconden goed maken. Zal wel bonificaties terug winnen in de sprint. Maar zal WVA dit goed maken in de tijdrit?
Denk dat Van Aert maximaal 10 a 15 secondes kan pakken in de tijdrit op Pogacar.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wout heeft een klein voordeeltje
Pogacar kan geen Massasprints winnen.
Maar wout moet nog 35seconden goed maken. Zal wel bonificaties terug winnen in de sprint. Maar zal WVA dit goed maken in de tijdrit?
ook jammer dat het geen tijdrit is van 40kmquote:
Ik weet niet perse of dat dan in voordeel is van Wout.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ook jammer dat het geen tijdrit is van 40km
Wat een prikkelende naam voor een wielermagazine.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij het blad Ride nog niet hebt aangeschaft?
quote:Op zondag 14 maart 2021 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar gaat er nog twee minuten van af rijden in de laatste twintig kilometer.
Goed punt.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Als Pogacar erbij komt dan is MVP nog niet geklopt...
Ja, op 18kmquote:
Dit oogt meer op het WK-plofquote:Op zondag 14 maart 2021 15:45 schreef Marcoss het volgende:
Binck Bank Tour vorig jaar hervond hij ook opeens energie in de slotfase
Bedankt hugoquote:Op zondag 14 maart 2021 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjeu moet alles op alles zetten om als eerste over de finish te gaan om te winnen
Dat is puik advies!quote:Op zondag 14 maart 2021 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjeu moet alles op alles zetten om als eerste over de finish te gaan om te winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Inderdaad, die zet ook echt exceptionele en bijna ondenkbare prestaties neer.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:53 schreef Marcoss het volgende:
Wout rijdt ook gewoon iedereen naar huis buiten de Tourwinnaar, toch ook enorm knap
Denk dat Pogacar die winst echt wel had willen pakken als hij had gekundquote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pogacar is slimmer dan Roglic gisteren. Hij moet VDP niet inhalen om de Tirreno te winnen. En je weet nooit dat je die ooit nog eens als bondgenoot nodig hebt ...
Inderdaad, beetje ondergesneeuwd door de lange aanval van VDP.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:53 schreef Marcoss het volgende:
Wout rijdt ook gewoon iedereen naar huis buiten de Tourwinnaar, toch ook enorm knap
Om af te ronden met Aert en Gannaquote:Op zondag 14 maart 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal maar zo'n rijtje etappewinnaars hebben in je koers... Aert, Flip, Poel, Pogchamp, Poel
Pogacar ging in Arabië kilometers in het wiel zitten bij Yates en legde hem er in de sprint op, dat was een veel twijfelachtigere kwestie dan Roglic gisterquote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pogacar is slimmer dan Roglic gisteren. Hij moet VDP niet inhalen om de Tirreno te winnen. En je weet nooit dat je die ooit nog eens als bondgenoot nodig hebt ...
quote:Op zondag 14 maart 2021 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
En weet je wat nog straf is
Dat WVA morgen die massasprint kan winnen
Oh?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Joewauw is er ook redelijk doorheen gezakt.
Edit: ah, Tissot had kuren.
Wat is te diep? Dieper gaan dan dit kan niet iig.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik hoop dat VDP niet te diep is gegaan vandaag.
[..]
Inderdaad, beetje ondergesneeuwd door de lange aanval van VDP.
Te diep met het oog op volgende week.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is te diep? Dieper gaan dan dit kan niet iig.
Maar Mathieu heeft zich wel vaker hersteld van grootse inspanningen.
Vetpercentage beneden de 5%.quote:
Mathieu ookquote:Op zondag 14 maart 2021 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
En weet je wat nog straf is
Dat WVA morgen die massasprint kan winnen
Bij de bergop aankomst was hij ook al 36ste, totaal alleen rijdend ergens tussen wal en schip. Echt een fenomeen die man.quote:
Het zal voor Merlier zijn zeker...quote:
Na die solo in de Binck Bank Tour (waar hij ook net genoeg overhield) deed hij een dag later voorin mee in LBL. Qua herstel zit dat vast wel goed.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Te diep met het oog op volgende week.
Waarbij dat ook niet alles zegt, Langeveld loste standaard, terwijl het oogde alsof hij naar de supermarkt fietstequote:Op zondag 14 maart 2021 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
Wout ziet er ook getekend uit afgezet tegen Tadej
Klopt, als was het vandaag wel regenachtig en kou.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na die solo in de Binck Bank Tour (waar hij ook net genoeg overhield) deed hij een dag later voorin mee in LBL. Qua herstel zit dat vast wel goed.
Lauw met dit weer?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die zat net aan een blikje lauwe cola te lurken.
Morgen mag hij zelfs lossen, wat maakt het uitquote:Op zondag 14 maart 2021 16:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klopt, als was het vandaag wel regenachtig en kou.
De meest bestste sportquote:Op zondag 14 maart 2021 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Blijft toch een merkwaardige sport he?
quote:Van der Poel: 'I attacked from far away because I was cold and I felt good until 20km to go.” #tirreno
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:43 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn er al interviews online van de top 3?
Ik hoop dat Alpecin zo verstandig is, om Mathieu niet te laten starten. En wat is een groene trui nou waard, als je eventueel ook Olympisch kampioen kan worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik sop nu al op de aankomende TDF
Hij heeft al gezegd dat hij gaat rijden met een mtb voorbereiding. En hoewel dat nog niet hardop gezegd wordt, gaat hij niet uitrijden en ergens halverwege afstappen.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alpecin zo verstandig is, om Mathieu niet te laten starten. En wat is een groene trui nou waard, als je eventueel ook Olympisch kampioen kan worden.
Maar geel is wel veel waard en dat wordt volgend jaar heel lastig, terwijl die dit jaar een ideale kans heeft.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alpecin zo verstandig is, om Mathieu niet te laten starten. En wat is een groene trui nou waard, als je eventueel ook Olympisch kampioen kan worden.
Dat zei Kroon als grap toen Wout daarna z’n jackje aan deed, blijkt het ook gewoon waar te zijnquote:
Op het WK stond hij zowat volledig stil op een gegeven moment, nu knalde hij toch aardig door. Denk dat in de laatste 20 km ook alleen Wout en Pogacar dichterbij gekomen zijn.quote:
Tijd voor een comeback van Ciolek dan!quote:Op zondag 14 maart 2021 18:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
De weersvoorspelling voor volgende week is overigens ook behoorlijk wat regen en koude temperaturen.
Alle lire's op Mads Pedersen.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
De weersvoorspelling voor volgende week is overigens ook behoorlijk wat regen en koude temperaturen.
Wat zou nog extra kunnen buiten die de dingen je noemt?quote:Op zondag 14 maart 2021 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
Zouden ze op een avond na zo'n enorme inspanning nog iets extra doen om herstel te bevorderen? Of alleen flink eten, massage en slapen?
quote:Op zondag 14 maart 2021 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat zou nog extra kunnen buiten die de dingen je noemt?
quote:Jonas Rickaert slaapt bij Tim Merlier op de kamer. Kopman Van der Poel krijgt een kamer voor hem alleen. “Bij de ploeg vinden we dat logisch”, vertelt de West-Vlaming. “Dan heeft Mathieu de wifi op de kamer voor hem alleen en kan hij ’s avonds naar hartelust Fortnite spelen. Terwijl de concurrentie wellicht al slaapt, amuseert hij zich. Dat is net zijn grote sterkte, dat speelse. Hij moet iets hebben naast de koers.”
Wat bloed bijpompen?quote:Op zondag 14 maart 2021 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat zou nog extra kunnen buiten die de dingen je noemt?
Meer renners zijn wel dichterbij gekomen, behalve (waar is) Robert Geesink, die werd 74-ste op meer dan een kwartier..quote:Op zondag 14 maart 2021 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK stond hij zowat volledig stil op een gegeven moment, nu knalde hij toch aardig door. Denk dat in de laatste 20 km ook alleen Wout en Pogacar dichterbij gekomen zijn.
Juist jaquote:Op maandag 15 maart 2021 13:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Meer renners zijn wel dichterbij gekomen, behalve (waar is) Robert Geesink, die werd 74-ste op meer dan een kwartier..
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:40 schreef Aguero het volgende:
Au, via het ene paaltje op het andere paaltje.
[ afbeelding ]
Carrcrash.
Waarom doet ie ditquote:Op maandag 15 maart 2021 14:40 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Carrcrash.
Iets te lang twijfelen of je links of rechts gaat en voor je het weet, ben je te laat om een keus te makenquote:
Mooie flipperkast welquote:Op maandag 15 maart 2021 14:40 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Carrcrash.
Bakelmans met de bloemen?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We feliciteren de kopgroep.
Die lijkt me nou net het meest kansloos vooraan.quote:
Onvermijdelijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:29 schreef showtimer het volgende:
Mads zal wel winnen voor epodinges. @:slobeend
Enthousiaste jongeman.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:45 schreef wimderon het volgende:
Tesfazion gaat ook een leuken rubriek worden.
quote:Op maandag 15 maart 2021 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kroon kent hem natuurlijk weer niet. Racist.
Dat ging waarschijnlijk meer om zijn kapsel.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En op zijn profielfoto op PCS is hij gitzwart, hahahahaha!
Met een helm lijkt dat mij serieus een lastig kapsel!quote:Op maandag 15 maart 2021 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ging waarschijnlijk meer om zijn kapsel.
Is hip tegenwoordig, plukjes haar door helm heenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met een helm lijkt dat mij serieus een lastig kapsel!
Poging van hem en Geniets is voor niks, raar rijden in het peloton.
Waar is de tijd dat Karsten met een knotje op nationale tv kwam?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ging waarschijnlijk meer om zijn kapsel.
Ze denken dat ze nog een rondje moetenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat er nog iemand aanvallen?
Het is een groepje onbenullen bij elkaar zo te zienquote:Op maandag 15 maart 2021 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat er nog iemand aanvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |