Dat mag volgens mij ook niet, maar als je de link in een incognitovenster opent schijn je het artikel gewoon te kunnen lezen.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kun je de tekst in een spoiler posten![]()
Of mag dat niet?
Werkt helaas niet meerquote:Op zondag 14 maart 2021 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij ook niet, maar als je de link in een incognitovenster opent schijn je het artikel gewoon te kunnen lezen.
Nope: 'Columns van Angela de Jong zijn alleen voor abonnees.'quote:Op zondag 14 maart 2021 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij ook niet, maar als je de link in een incognitovenster opent schijn je het artikel gewoon te kunnen lezen.
Samequote:Op zondag 14 maart 2021 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Vind haar columns ook nooit zo bijzonder maar naar deze was ik toch wel benieuwd.
Dat is ook zo, ik geef aan hoe ik dat ervaar en dat is wat minder positief dan sunshine. Zeker als dat samen gaat met emoij’s zoalsquote:Op zondag 14 maart 2021 11:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe het gebracht wordt. En dat deed Duderinnetje m.i. op een nette manier zonder belerend over te komen
Och ik heb toen in januari de hele bestorming in Amerika gemist door Trump-aanhangers omdat ik toen heel druk was in het Barbie-topicquote:Op zondag 14 maart 2021 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Veel columnisten (oa van het Parool en het NRC) schrijven over Marco en André.. best bijzonder in verkiezingstijd.
Achteraf een prima keuze. Al is het er verdacht stil dit weekend...quote:Op zondag 14 maart 2021 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Och ik heb toen in januari de hele bestorming in Amerika gemist door Trump-aanhangers omdat ik toen heel druk was in het Barbie-topic
Goeie ff kijken,quote:Op zondag 14 maart 2021 12:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lees maar even op de Facebookpagina van RTL Boulevard.
Vlak daarna....quote:Op zondag 14 maart 2021 12:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik bekijk nu de Linda aflevering terug, dat begin met al zijn hoogtepunten.Walgelijk
Die man is 50+.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:16 schreef Guanabana het volgende:
'Ik heb wel echt heel slecht gezeten. Er zijn weinig mensen die dat weten, maar een paar van mijn beste vriendjes weten dat wel'.
VRIENDJES
WALGELIJK
Kijk dan ook maar niet op de Facebook pagina van RTL boulevard...quote:Op zondag 14 maart 2021 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga niet eens kijken. Word hier op mijn wenken bediend door jullie![]()
Waarvoor dank natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |