SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De finish wordt elke dag verwacht tussen 16:00 en 16:30.
Er zullen een behoorlijk aantal klassement renners starten hier: Tadej Pogačar, Geraint Thomas, Egan Bernal, Nairo Quintana, João Almeida, Sergio Higuita, Simon Yates, Mikel Landa, Ilnur Zakarin, Dan Martin, Romain Bardet, Vincenzo Nibali, Marc Soler.
Andere interessante renners: Wout van Aert, Mathieu van der Poel, Julian Alaphilippe, Filippo Ganna, Pavel Sivakov, Michal Kwiatkowski, Caleb Ewan, Fernando Gaviria, Elia Viviani, Tim Merlier, Davide Ballerini , Andrea Pasqualon, Davide Cimolai, Alex Aranburu, Sonny Colbrelli, Greg van Avermaet, Iván García Cortina, Peter Sagan
Gehele startlijst
De tv uitzending begint elke dag rond 13:30 op Eurosport en GCN. Sporza heeft hier geen rechten voor.
Het is geen verwennerquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Hij is dikke miet want hij probeert het niet.
soms zou je toch beetje mogen meekijken UCI zijnde denk ik. Bij de vrouwen is het ook drama met alle paarse kleurenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Van boven lijken de shirts van Arkea en Bahrein teveel op elkaar.
Oké.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Aert heeft ondertussen al meer kopwerk gedaan dan Roglic in alle zijn overwinningen in kleinere rittenkoersen samen.
Wel leuk, een fan van Roglic op dit forumquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Aert heeft ondertussen al meer kopwerk gedaan dan Roglic in alle zijn overwinningen in kleinere rittenkoersen samen.
moet hij wetenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan was het Fossquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink zat er sowieso al niet meer bij toch? Foss was er net nog
Zie het nu ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet zo heel sterk bezet hier.
En ook nog tijdritten kunnen winnenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:46 schreef Mansjester het volgende:
Massasprints winnen en mee kunnen met de besten in de bergen. Ongekend sterk
Toch zou ik dat niet zo willen noemen als je nog in een groep met Bernal en Quintana zitquote:
Bij langere inspanningen heeft hij ongetwijfeld meer last van de rug. We zetten er een streep door voor de Giro.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:50 schreef Aguero het volgende:
Simon Carrfunkel in dit rijtje met namen is wel bijzonder.
Het is nog niet de oude Egan op lange beklimmen blijkbaar.
Er was een moment dat hij niet leek te kunnen aansluiten. Nu gaat het beter en is hij aan het trekken in de groep.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch zou ik dat niet zo willen noemen als je nog in een groep met Bernal en Quintana zit
En dat gunnen we hem.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat Jeets zo nog de etappe winnen.
Denk dat hij ook dan tekort was gekomenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch knap de schade beperkt. Met een goede ploeg wint Van Aert de TA.
Misschien de komende dagen een dealtje maken met Mathieu en ergens een duo-aanval opzetten.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan zal Wout vooral zelf stuk beter moeten zijn denk ik. Morgen wordt ook loodzwaar. En tijdrit pak je ook niet heel veel op Pogacar als het niet andersom isquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral benieuwd hoe Pogacar morgen gaat koersen, in principe zou de voorsprong genoeg moeten zijn voor eindwinst, maar die zal morgen vast ook willen winnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal Wout vooral zelf stuk beter moeten zijn denk ik. Morgen wordt ook loodzwaar. En tijdrit pak je ook niet heel veel op Pogacar als het niet andersom is
Wout rijdt zich maandag waarschijnlijk nog behoorlijk in de boni, dus hij zal wel moeten. 25 seconden is plots speelbaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe Pogacar morgen gaat koersen, in principe zou de voorsprong genoeg moeten zijn voor eindwinst, maar die zal morgen vast ook willen winnen.
De vulkanen zijn nog hoger dit jaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef DeeBee het volgende:
De brommers zijn echt tot de nok toe gevuld dit jaar, 6+ W / kg stelt niks meer voor.
Terwijl me dan iedere keer weer opvalt dat hij helemaal niet zoveel haar heeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat trouwens met dat plukje haar altijd
Daar win je wedstrijden meequote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat trouwens met dat plukje haar altijd
Hopelijk doet hij dat dit jaar ookquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
WVA moet echt eens zijn zinnen zetten op groen in de TDF. Die kerel wint dit zo easy. geraakt easy een col over
Wel met amper hulp in de massasprints, afwachten of hij dan elke rit gaat scoren, hij zal vast een paar keer ingesloten raken. Maar dat kan hij altijd compenseren met ritten waar de andere sprinters allang gelost zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat dit jaar ook
Eerder een mini LBL met een vlakke aanloop.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:12 schreef Faraday01 het volgende:
Waar kun je de rit van vandaag mee vergelijken? Een mini Amstel met een vlakke aanloop?
Zijn smerig lange muurtjes inderdaad. Dit gaat toch een enorm slagveld worden vanmiddag?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerder een mini LBL met een vlakke aanloop.
Ja, elke keer een kilometer aan 15%, dat moet wel losgaan.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn smerig lange muurtjes inderdaad. Dit gaat toch een enorm slagveld worden vanmiddag?
LBL heeft minder klimmetjes dan deze rit toch? Volgens mij idms het een loodzware rit als een ploeg (QS?) besluit om oorlog te makenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerder een mini LBL met een vlakke aanloop.
Van Aert lijkt me ook niet een renner die een heel treintje nodig heeft zoals een Bennett of Demare. Sagan bijvoorbeeld had dat ook niet echt nodig. Ik hoop gewoon dat hij zijn gang mag gaan, want Wout is veel te talentvol om te gebruiken als een soort luxeknecht.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel met amper hulp in de massasprints, afwachten of hij dan elke rit gaat scoren, hij zal vast een paar keer ingesloten raken. Maar dat kan hij altijd compenseren met ritten waar de andere sprinters allang gelost zijn natuurlijk.
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat Mathieu vandaag niet gaat wachten tot dat andere toppers iets gaan doen.
[ twitter ]
Ik zie een mogelijk pact
Een pact met z'n drieënquote:Op zondag 14 maart 2021 11:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[ twitter ]
Niet alleen Mathieu zit te peinzen.
In totaal wel minder, maar ze volgen elkaar wel sneller op in de laatste honderd kilometer. Het lijkt vooral heel lastig te controleren als de gang er eenmaal inzit.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
LBL heeft minder klimmetjes dan deze rit toch? Volgens mij idms het een loodzware rit als een ploeg (QS?) besluit om oorlog te maken
Zoef!quote:Op zondag 14 maart 2021 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Er wordt al ongekend geschroeid.
En dan ook nog eens Stannard en Bilbao, koekoek.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met Ganna, Rickaert en Ballerini mag Jumbo vol aan de bak in de achtervolging.
Of Jumbo en UAE zijn vooral bang voor elkaar vandaag..quote:Op zondag 14 maart 2021 12:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met Ganna, Rickaert en Ballerini mag Jumbo vol aan de bak in de achtervolging.
Die gaat straks niet meer op kop komen want in deze kopgroep gaat Rickaert het nooit redden.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of Jumbo en UAE zijn vooral bang voor elkaar vandaag..
Als Mathieu echt kans denkt te maken, geloof ik niet dat ze gaan gokken op Rickaert overigens.
En das niet met muntjes, maar meteen met de kredietkaart, Bam!quote:Op zondag 14 maart 2021 12:22 schreef Marcoss het volgende:
Wel kans op een parkeeractie van Ganna op die muur
En twee jaar achter elkaar Sloveens kampioen tijdrijden. In 2019 11e tijdrit Vuelta en 5e in de tijdrit van Algarve.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:31 schreef wimderon het volgende:
Pogiboy was vierdes in de tijdrit in de UAE Tour, Karsten.
Halvorsen bij een continental ploegje ook nogquote:Op zondag 14 maart 2021 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit klopt niet, Stef.
Ik hoor zoveel onzin dat ik er echt razend van word!!
Hoe zit het in elkaar RR?quote:Op zondag 14 maart 2021 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit klopt niet, Stef.
Ik hoor zoveel onzin dat ik er echt razend van word!!
Halvorsen komt ook bij een kleinere ploeg nog niet echt vooruit trouwensquote:Op zondag 14 maart 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Halvorsen bij een continental ploegje ook nog
Robbie Hunter brengt Nippo naar Delko. Heeft daar contact met ene Frederic Rostaing. Die krijgt ruzie met Lannes, Delkomannetje voor vrienden. Delkomannetje neemt de ploeg over en schopt Rostaing weg. Hunter ook op z'n pik getrapt want die heeft ineens met iemand anders te maken. Gaat daarom leuren met Nippo bij andere ploegen en komt bij EF uit. Bij Delko zitten nog enkele kleinere Franse sponsoren, die worden dan weer door Rostaing meegenomen naar een nieuwe continentale ploeg, waar Hunter en Nippo ook weer bij betrokken zijn. Delko blijft alleen achter en staat volledig los van die andere ploegen.quote:
Reed gisteren ook geen slechte beklimming en dat was nog met prima weer en eerder in de week was het ook niet slecht.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Het regent en opeens is Wellens voorin te zien
Denk dat hij goed genoeg is om "alles" mee te pakken. Al was gisteren wel heel matig op een lange klim.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zou wel geinig zijn als Bernal zich gaat richten op dit soort ritten en klassiekers als LBL en Lombardije
10 seconden hierachter denk ikquote:Op zondag 14 maart 2021 14:22 schreef Aguero het volgende:
Waar hangen Julian en Joao ergens uit inmiddels?
Mikt misschien op de Aprilklassiekers?quote:
Gewoon beetje last van de windstoten lijkt me.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Of kramp bij Mathieu? Hoewel dat niet voor te stellen is
Leek me meer vanwege de windquote:Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Of kramp bij Mathieu? Hoewel dat niet voor te stellen is
Toen hij 3, 2 en 1 werd in Amstel/WP/Luik was hij in februari al bijzonder goed.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mikt misschien op de Aprilklassiekers?
Zou kunnen, maar afgelopen jaren was hij eigenlijk overal goed waar hij starttequote:Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mikt misschien op de Aprilklassiekers?
Gewoon GCN of de plejert nemenquote:Op zondag 14 maart 2021 14:35 schreef Aguero het volgende:
Dit is het type koers waar reclames extra storend zijn.
Maar juist Fugl werd de afgelopen jaren opeens heel veel beter, terwijl hij al op leeftijd was..quote:Op zondag 14 maart 2021 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fuglsang wordt "gewoon" langzaam minder. Sommige zaken zijn niet tegen te houden.
De rest heeft natuurlijk ook een stap gezet en hij wordt zelf langzaam oud.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen hij 3, 2 en 1 werd in Amstel/WP/Luik was hij in februari al bijzonder goed.
Nee het is iets anders.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest heeft natuurlijk ook een stap gezet en hij wordt zelf langzaam oud.
Maar in dat wonderjaar was hij ook al 34quote:Op zondag 14 maart 2021 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest heeft natuurlijk ook een stap gezet en hij wordt zelf langzaam oud.
Dat was inderdaad onnatuurlijk, maar die ontwikkelingen moet je los van elkaar zien imo. Ook Armstrong takelde gewoon af.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar juist Fugl werd de afgelopen jaren opeens heel veel beter, terwijl hij al op leeftijd was..
Dat is wel al weer 2 jaar geleden. Zelfs Valverde wordt nu langzaam oud.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar in dat wonderjaar was hij ook al 34
Ja, maar Valverde is altijd goed geweest, Fugl ging op latere leeftijd opeens vliegen en lijkt nu weer terug te gaan naar zijn "oude" niveau.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel al weer 2 jaar geleden. Zelfs Valverde wordt nu langzaam oud.
Formolo hoeft het ook niet dicht te rijden. Van UAE mag Van der Poel gerust 10 minuten voorsprong pakken, dat interesseert ze niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Formolo gaat dit niet dichtrijden, dan is het aan de favorieten zelf...
De vraag is wie er nog bezig is met de ritzege in de groep daarachter. Een groot deel zal blij zijn dat ze er nog bij zitten, dan zijn er al niet zoveel meer over.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Formolo gaat dit niet dichtrijden, dan is het aan de favorieten zelf...
Ferrari zit al een hele tijd in zelfisolatie omdat hij bang is voor Corona. Dit is voorlopig de meest waarschijnlijk hypothese.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Valverde is altijd goed geweest, Fugl ging op latere leeftijd opeens vliegen en lijkt nu weer terug te gaan naar zijn "oude" niveau.
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Boeken toe. Dit is de allerbeste wielrenner die er ooit heeft gewielrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |