abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198476815
[/quote]0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
Klussen gaat echt heel voorspoedig :o G is nu kamers aan het schoonmaken, kabel is getrokken en werkt dus de Sonos geeft nu weer geluid O+ Straks weer een berg dozen halen en kijken of we al kasten kunnen inruimen *O*[/quote]

Lekker in zo’n flow. w/

Wat een butweer. En ik ga er ook niet op uit voor onnodige boodschappen.
Vanmiddag had ik in mijn hoofd om cinnamon rolls te bakken. I.p.v. pecannoten = winkel kan ik daarvoor ook geroosterde amandelen gebruiken, toch?
Jullie horen het.

Wat niet vaak gebeurt: de stormwind staat op de voorkant van het huis: dus de ramen voor worden nu gewassen. De tuin ligt ook vol met (dikke) takken.
Verderop in het dorp ging een dikke boom om gister al.
pi_198476900
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:38 schreef AnneX [quote]

Wat een butweer. En ik ga er ook niet op uit voor onnodige boodschappen.
Vanmiddag had ik in mijn hoofd om cinnamon rolls te bakken. I.p.v. pecannoten = winkel kan ik daarvoor ook geroosterde amandelen gebruiken, toch?
Jullie horen het.

Wat niet vaak gebeurt: de stormwind staat op de voorkant van het huis: dus de ramen voor worden nu gewassen. De tuin ligt ook vol met (dikke) takken.
Verderop in het dorp ging een dikke boom om gister al.
[/quote][quote]
Het is hier vlak aan de kust ook pittig. De schuttingen gaan vervaarlijk heen en weer.

Kaneel met amandelen(=superfood) klinkt mij lekker in de oren :9

[/quote]0s.gif [b]Op zaterdag 13 maart 2021 13:31 schreef Sarabi het volgende:

Het waait een beetje hard op het strand in Vlissingen :D
Loop je op t strand? :D :o
Ik ga maar ff niet.

Zo wel even een klein rondje lopen in de buurt. Heb al NLiB en 15 min. cross erop zitten, maar heb de hele week niks gedaan en ja hoor! Afstraffing van de weegschaal o|O
pi_198476915
Die quote, het komt niet meer goed mobiel vrees ik _O-
pi_198476922
Na 10 minuten hebben we de strandwandeling maar opgegeven :D

We kregen net Zeeuwse bolussen van een klant O+
pi_198476971
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:48 schreef Blues het volgende:
Die quote, het komt niet meer goed mobiel vrees ik _O-
B-) o|O -O-
pi_198476987
Ik heb een rondje boodschappen gefietst. Alleen in de stad dus dat scheelt. Alles wat er gisteren niet afgewaaid is, waait er nu ook niet meer af.

De rit ging van liefde - HAAT- liefde - HAAT etc _O-
En ik heb alle soorten weer gehad, behalve sneeuw en ijs. Soms tegelijkertijd.

De markt was maar kaal, meerdere ondernemers hadden hun kraam maar niet opgebouwd of het halverwege opgegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 maart 2021 @ 14:02:38 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198477052
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:49 schreef Sarabi het volgende:
Na 10 minuten hebben we de strandwandeling maar opgegeven :D

We kregen net Zeeuwse bolussen van een klant O+
Oh dat is zo lekker! :D

Net naar de kweker geweest voor wat plantjes. Die zijn gewoon open want het is buiten *O*
Straks nog syrische maaltijd ophalen. Ben benieuwd :9
pi_198477088
Ik ben maar niet naar de markt gegaan. In fact heb ik nog maar heel weinig gedaan vandaag :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198477102
Ik ben wel een beetje gezandstraald nu ja :9 #Scheveningen
Let me see you stripped down to the bone
pi_198477106
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 11:17 schreef sigme het volgende:
@:vanyel: de slager heeft de lamstongetjes meegeleverd!
OMGWTFBBQOMGOMGOMG
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198477119
Proef
Jubel
Wil ze niet meer kwijt....

Beter niet proeven en eerst verkopen :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198477153
Iedere keer als ik denk, nu kan ik even gaan wandelen trekt het weer helemaal dicht. Geloof dat ik het wandelplan voor vandaag maar laat varen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198477159
Succes met de kaneelbroodjes @AnneX! *O* Ik blief ze zonder noot, dus geen advies..

Over bakken gesproken, iemand dit ineens hip geworden bolletjewolbrood al geprobeerd?

https://www.thekitchn.com/wool-roll-bread-youtube-23147314
Komende week maar eens een poging doen *O*
pi_198477184
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:01 schreef Blues het volgende:

[..]

Super *O* Komt er ook nog een fotoverslagje? w/
Misschien :D Maar ik denk dat de helft van de fotos niet echt leuk zijn :P Puur voor ons zelf zeg maar ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198477204
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:11 schreef minilot het volgende:
Succes met de kaneelbroodjes @:AnneX! *O* Ik blief ze zonder noot, dus geen advies..

Over bakken gesproken, iemand dit ineens hip geworden bolletjewolbrood al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Mooi O+ Ik ga me daar eens in verdiepen. Voor vanavond staat er doodordinair deeg voor hamburgerbroodjes te rijzen.

Het kind en ik hebben een luie hangdag. Een van ons heeft zijn pyjama nog aan :P Tussendoor doe ik wat huishoudelijke klusjes, verdiepte ik me in de hypotheek en pakte en passent 6 verhuisdozen in, terwijl de persoon in pyjama zich omringd heeft met een steeds groter wordende stapel boeken en tijdschriften O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198477241
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:11 schreef minilot het volgende:
Succes met de kaneelbroodjes @:AnneX! *O* Ik blief ze zonder noot, dus geen advies..

[ afbeelding ]
Die ziet er wel geweldig uit O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198477250
@Clubsoda Als je zelf deeg voor hamburgerbroodjes maakt kun je je dag geen luie hangdag noemen o|O
Dat nog afgezien van het verhuisdozen inpakken!
pi_198477269
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Iedere keer als ik denk, nu kan ik even gaan wandelen trekt het weer helemaal dicht. Geloof dat ik het wandelplan voor vandaag maar laat varen
Ik ben al 2 x natgeregend met de hond ja :') En heb nog niet significant gelopen. Hond houdt niet van nat.

Straks nog maar keer proberen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198477283
Het ging aan zee net precies hagelen toen we bij een afdakje waren, uitstekende timing! ^O^ En mooi conform stripje in het Vrolijk Weekblad van deze week *O*
pi_198477290
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:20 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Als je zelf deeg voor hamburgerbroodjes maakt kun je je dag geen luie hangdag noemen o|O
En hypotheekdingen regelen....
pi_198477312
Kibbelingtijd!
pi_198477321
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:20 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Als je zelf deeg voor hamburgerbroodjes maakt kun je je dag geen luie hangdag noemen o|O
Nou, beide is niet reusachtig veel werk natuurlijk :+
pi_198477326
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En hypotheekdingen regelen....
Ik regelde vrij weinig hoor, ik ging alleen even doorlezen waar ik straks mijn handtekening onder ga zetten, dat leek me verstandig :P
pi_198477337
Ik maak voor burgers alleen nog maar deze _O_
https://www.seriouseats.c(...)ich-buns-recipe.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')