Loop je op t strand?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:38 schreef AnneX [quote]
Wat een butweer. En ik ga er ook niet op uit voor onnodige boodschappen.
Vanmiddag had ik in mijn hoofd om cinnamon rolls te bakken. I.p.v. pecannoten = winkel kan ik daarvoor ook geroosterde amandelen gebruiken, toch?
Jullie horen het.
Wat niet vaak gebeurt: de stormwind staat op de voorkant van het huis: dus de ramen voor worden nu gewassen. De tuin ligt ook vol met (dikke) takken.
Verderop in het dorp ging een dikke boom om gister al.
[/quote][quote]
Het is hier vlak aan de kust ook pittig. De schuttingen gaan vervaarlijk heen en weer.
Kaneel met amandelen(=superfood) klinkt mij lekker in de oren![]()
[/quote][b]Op zaterdag 13 maart 2021 13:31 schreef Sarabi het volgende:
Het waait een beetje hard op het strand in Vlissingen
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:48 schreef Blues het volgende:
Die quote, het komt niet meer goed mobiel vrees ik
Oh dat is zo lekker!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:49 schreef Sarabi het volgende:
Na 10 minuten hebben we de strandwandeling maar opgegeven
We kregen net Zeeuwse bolussen van een klant
OMGWTFBBQOMGOMGOMGquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:17 schreef sigme het volgende:
@:vanyel: de slager heeft de lamstongetjes meegeleverd!
Misschienquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
SuperKomt er ook nog een fotoverslagje?
Mooiquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:11 schreef minilot het volgende:
Succes met de kaneelbroodjes @:AnneX!Ik blief ze zonder noot, dus geen advies..
Over bakken gesproken, iemand dit ineens hip geworden bolletjewolbrood al geprobeerd?
[ afbeelding ]
https://www.thekitchn.com/wool-roll-bread-youtube-23147314
Komende week maar eens een poging doen
Die ziet er wel geweldig uitquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:11 schreef minilot het volgende:
Succes met de kaneelbroodjes @:AnneX!Ik blief ze zonder noot, dus geen advies..
Over bakken gesproken, iemand dit ineens hip geworden bolletjewolbrood al geprobeerd?
[ afbeelding ]
https://www.thekitchn.com/wool-roll-bread-youtube-23147314
Komende week maar eens een poging doen
Ik ben al 2 x natgeregend met de hond jaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Iedere keer als ik denk, nu kan ik even gaan wandelen trekt het weer helemaal dicht. Geloof dat ik het wandelplan voor vandaag maar laat varen
En hypotheekdingen regelen....quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:20 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Als je zelf deeg voor hamburgerbroodjes maakt kun je je dag geen luie hangdag noemen
Dat nog afgezien van het verhuisdozen inpakken!
Nou, beide is niet reusachtig veel werk natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:20 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Als je zelf deeg voor hamburgerbroodjes maakt kun je je dag geen luie hangdag noemen
Dat nog afgezien van het verhuisdozen inpakken!
Ik regelde vrij weinig hoor, ik ging alleen even doorlezen waar ik straks mijn handtekening onder ga zetten, dat leek me verstandigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |