Ging over de behandeling van Alonso aan zijn verwonding aan de kaak. Het klonk alsof Plooij eindelijk eens een keer een verhaal heeft opgehangen met kennis van zaken.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:57 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Wat zeiden ze? Heb het geluid uit.......
Bottas z'n geluk kennende zal er zometeen wel weer een probleem optreden als hij mag rijden...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:02 schreef beantherio het volgende:
Einde eerste sessie. Mercedes heeft in ieder geval redelijk wat rondjes gemaakt deze sessie.
Seb ook lekker vertrouwen getankt vandaag.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:02 schreef beantherio het volgende:
Einde eerste sessie. Mercedes heeft in ieder geval redelijk wat rondjes gemaakt deze sessie.
Ik zei het vorig jaar al en nu nog steeds: McLaren gaat dè verrassing van het jaar wordenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Seb ook lekker vertrouwen getankt vandaag.
En Sainz gaat z'n McLaren nog flink missen dit jaar...
ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zei het vorig jaar al en nu nog steeds: McLaren gaat dè verrassing van het jaar worden
Ik ook.quote:
in wat voor zin? Ik zie ze het Red Bull of Mercedes niet moeilijk maken, zij hadden ook weinig tokens over ivm motorinbouw om verder aerodynamisch veel te doen, zou al heel wat zijn als ze voor Aston Martin blijvenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zei het vorig jaar al en nu nog steeds: McLaren gaat dè verrassing van het jaar worden
In mijn vorige.quote:
Maar dan wel in een andere volgordequote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook.
Norris samen met Ricciardo en Max op het podium zou mooi zijn!
Dat is niet veel nee. Vanmiddag nog maar even 100 erbij rijden dan maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ochtenduitslag:
[ afbeelding ]
Perez, na Vettel, het minste aantal rondes. Das wel jammer.
Heb even gemist waarom zo weinig, problemen?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ochtenduitslag:
[ afbeelding ]
Perez, na Vettel, het minste aantal rondes. Das wel jammer.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
Plaatst RB zichzelf nu niet weer op een achterstand door maar één auto in te zetten?
Ze rijden allemaal maar met 1 auto, maar je mag zelf kiezen hoe je de rijders indeeltquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
Plaatst RB zichzelf nu niet weer op een achterstand door maar één auto in te zetten?
Maar nu is het geen verrassing meer danquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft die Nissany nog geklaagd over te veel grip? (lol)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:37 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze rijden allemaal maar met 1 auto, maar je mag zelf kiezen hoe je de rijders indeelt
Morgen rijden Perez en Verstappen allebei een halve dag.
En als je Williams bent verkoop je je 1e dag
Ze hebben wel de achterkant kunnen aanpassen aan de motor, en dus smaller kunnen maken, zoals de meeste teams. En blijkbaar hebben ze ook een unieke diffuser oplossing, die de andere teams (nog) niet hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
in wat voor zin? Ik zie ze het Red Bull of Mercedes niet moeilijk maken, zij hadden ook weinig tokens over ivm motorinbouw om verder aerodynamisch veel te doen, zou al heel wat zijn als ze voor Aston Martin blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |