Tot weer Spriet!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:45 schreef espri het volgende:
Dankjewel weer voor de gezellige avond lieve mensen maar trek het niet langer om te zitten, ik ga dus plat, fijne avond verder en tot snel weer.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:45 schreef espri het volgende:
Dankjewel weer voor de gezellige avond lieve mensen maar trek het niet langer om te zitten, ik ga dus plat, fijne avond verder en tot snel weer.![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:45 schreef espri het volgende:
Tot snel spriquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:45 schreef espri het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:45 schreef espri het volgende:
quote:
Adiosquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:45 schreef espri het volgende:
kleur is prachtigquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:46 schreef Fogel het volgende:
Voor Mei? https://www.brouwerijhetij.nl/struis/?lang=en
Weltrusten alvast espriquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:45 schreef espri het volgende:
Ik wilquote:
Lekkah en lekker Amsterdamsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:46 schreef Fogel het volgende:
Voor Mei? https://www.brouwerijhetij.nl/struis/?lang=en
Barley wine is een fantastische stijl, zeker de Britse. De Amerikaanse met hun hopverkloting dan weer niet.quote:
quote:
Soms verwar ik het met geeuwen... maar het is een mooi woordquote:[bla bla bla
Yearning
Die verven ze toch...johquote:
Amerikanen doen soms stomme dingenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Barley wine is een fantastische stijl, zeker de Britse. De Amerikaanse met hun hopverkloting dan weer niet.
Wacht je op een spuitje?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:49 schreef Fogel het volgende:
Meh, ik wil dat de wereld weer open gaat...
Qua hop doen ze vaak stomme dingen.quote:
Groetjes Deesquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al vanaf 5 uur vanmorgen wakker, dus kak nu een beetje in. Fijne avond verders
Alvast lekker slapen!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al vanaf 5 uur vanmorgen wakker, dus kak nu een beetje in. Fijne avond verders
Let op je stok...... Welterusten alvast, het was gezelligquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
trusten Deesquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Onduidelijk... Ga je nu weg...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben niet oud genoeg of ziek om prioriteit te hebben, dus ik moet geduld hebben. Gelukkig woon ik in een land waar best veel moois te zien is en waar ik best een stuk kan vliegen enzo. Morgen even een trip naar het noorden boeken, via het zuiden... zo'n 1600 km in luchtlijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht je op een spuitje?
Of neem je het heft in eigen hand?
Dat klinkt als eigen koersquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben niet oud genoeg of ziek om prioriteit te hebben, dus ik moet geduld hebben. Gelukkig woon ik in een land waar best veel moois te zien is en waar ik best een stuk kan vliegen enzo. Morgen even een trip naar het noorden boeken, via het zuiden... zo'n 1600 km in luchtlijn.
ik weetquote:
Met in achtneming van de geldende regels, dus het kan en mag. En zo niet dan annuleer ik wel weer. ALWEER. GVD. GRRRRRRRRRRRRr.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt als eigen koers
Enjoy! Tot weerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij gaan nog even onze film afkijken. 7 uur gaat de wekker...
We vonden het supergezellig en tot gauw,
Nog een fijne avond.
En lindy hopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |