Omdat dumfries en Max denken dat de Robben ziJn.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Top dit. Waarom verdedigen met zoveel ruimte in de rug als je dat niet kan?
Ben ook benieuwd naar de uitleg, snap het niet helemaal.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dit buitenspel? De bal was sowieso de goal in gegaan en er wordt niemand gehinderd.
Naja.
Hinderen van Svensson lijkt mij.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar de uitleg, snap het niet helemaal.
Want die werd nu de mogelijkheid ontnomen om de bal met de hand uit het doel te slaan?quote:
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar dat zal de uitleg wel zijn helaas.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Want die werd nu de mogelijkheid ontnomen om de bal met de hand uit het doel te slaan?
Een andere optie had ie namelijk niet.
Ja, al die geweldige aanvallers van ons hebben wel een miljoen kansen nodig om er eens 1 te scoren. Gaat nergens overquote:
Je zou bijna gaan denken dat al die geweldige aanvallers van ons helemaal geen geweldige aanvallers zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, al die geweldige aanvallers van ons hebben wel een miljoen kansen nodig om er eens 1 te scoren. Gaat nergens over
Dumfries stond in de baan van de bal en probeerde nog te koppen. Actief deelname aan het spel in buitenspelpositie. Dus gewoon terecht afgekeurd helaas.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar de uitleg, snap het niet helemaal.
Was buitenspel toch? Keeper was niet bij de laatste veldspeler, daardoor maar 1 (Karlsson) voor de bal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |