Meest opvallend is wel dat dit niet in de nabeschouwing besproken werd, niet in het gesprek met Nijhuis, niet in Rondo, nergens.quote:
Var vd week bij sv.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Meest opvallend is wel dat dit niet in de nabeschouwing besproken werd, niet in het gesprek met Nijhuis, niet in Rondo, nergens.
Benieuwd op Studio Voetbal of VI het wel oppakken. VI niet denk ik, want dan zou Nijhuis een fout gemaakt hebben en dat kan daar niet natuurlijk
maar toch niet de reden dat er 15 keer geen topwedstrijd gewonnen isquote:Op zondag 14 maart 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Var vd week bij sv.
dit is wel het seizoen van dit soort beslissingen in onze top duels he. Bijna elke match was dit het geval.
IEDEREEN IS TEGEN PSVquote:Op maandag 15 maart 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar toch niet de reden dat er 15 keer geen topwedstrijd gewonnen is
ze begonnen erg goed gisteren, beter nog dan Ajax uit vond ik, maar ze verliezen zichzelf in het aanvallen en vergeten de organisatie, we zitten nu in maart dus ik vrees dat het niet verholpen gaat wordenquote:
Of je maakt in die eerste vijf minuten gewoon de 2-0.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze begonnen erg goed gisteren, beter nog dan Ajax uit vond ik, maar ze verliezen zichzelf in het aanvallen en vergeten de organisatie, we zitten nu in maart dus ik vrees dat het niet verholpen gaat worden
2-0 zelfs, volgens was er maar 1 (grote) kans op de 1-0 tot de 0-1 maar wel eens verder over Malen, als hij de top wil halen moet z'n rendement echt omhoogquote:Op maandag 15 maart 2021 14:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of je maakt in die eerste vijf minuten gewoon de 2-0.
Malen is wat dat betreft iemand die veel te veel kansen nodig heeft.
De andere was voor Max. Maar die heeft een excuus, die is er niet om de goals te maken.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
2-0 zelfs, volgens was er maar 1 (grote) kans op de 1-0 tot de 0-1 maar wel eens verder over Malen, als hij de top wil halen moet z'n rendement echt omhoog
Ook niet om te verdedigen blijkbaar, het is wat dat betreft na de winterstop wel duidelijk geworden waarom hij in de eredivisie terecht is gekomen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
De andere was voor Max. Maar die heeft een excuus, die is er niet om de goals te maken.
Dit had ik je in oktober al wel kunnen vertellen hoor. En als ie dan aanvallend ook even wat minder is, wordt het wel pijnlijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet om te verdedigen blijkbaar, het is wat dat betreft na de winterstop wel duidelijk geworden waarom hij in de eredivisie terecht is gekomen.
Eens maar dan nog de beste aankoop van dit seizoen, Götze staat hier natuurlijk wel een beetje buiten, die had ik ook blind gehaald al had ik daar ook wel wat meer van verwacht, Sangare is een miskoop en Mvogo een flopquote:Op maandag 15 maart 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet om te verdedigen blijkbaar, het is wat dat betreft na de winterstop wel duidelijk geworden waarom hij in de eredivisie terecht is gekomen.
Optie om het met een jaar te verlengen wat Twente dan gaat lichten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:39 schreef Zorro het volgende:
Twente doet moeilijk over Drommel, maar hoe dan als zijn contract over 6 maanden afloopt zoals in het artikel staat? Wat mis ik?
https://www.ed.nl/nederla(...)en-details~a929cd06/
Juist. Thx!quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Optie om het met een jaar te verlengen wat Twente dan gaat lichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:47 schreef DonRaja het volgende:
De vloek van VI gaat nu AZ treffen:
AZ is in elke linie beter dan PSV.Barry is een zware drinkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:47 schreef DonRaja het volgende:
De vloek van VI gaat nu AZ treffen:
AZ is in elke linie beter dan PSV.Voor welke club zou Barry van Galen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet eens geluisterd, vond de kop wel weer typisch VI. Zo opportunistisch als de tyfus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor welke club zou Barry van Galen zijn?
Vies madquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:18 schreef PSVCL het volgende:
Te gek voor woorden dat je tegen PSV kan natrappen, ellebogen kan uitdelen en vliegende tackles van achter mag inzetten zonder daar rood voor te krijgen![]()
En dan achteraf Van Egmond die toegeeft dat het arbitrale fouten waren. Heb je lekker veel aan
Je komt de laatste tijd wel erg vaak lekker arrogant hier ons de les lezen niet waar?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens maar dan nog de beste aankoop van dit seizoen, Götze staat hier natuurlijk wel een beetje buiten, die had ik ook blind gehaald al had ik daar ook wel wat meer van verwacht, Sangare is een miskoop en Mvogo een flop
Enkel als je John heet want inhoudelijk kun je toch niet om deze post heen lijkt mij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je komt de laatste tijd wel erg vaak lekker arrogant hier ons de les lezen niet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |