Ja verdomme, laatste weken liep het middenveld eindelijk goed en nu weer niks dan ellende natuurlijkquote:
Eens, ik dacht ff dat Teze geblesseerd was maar hij zit wel op de bank. Rare keuze weer dit.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Rosario, hou op met me.
Waarom niet gewoon Viergever-Teze en Sangare-Boscagli.
Dat doet Schmidt natuurlijk om net als tegen Vitesse in de tweede helft de zaak te kunnen omdraaienquote:Op zondag 14 maart 2021 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Rosario, hou op met me.
Waarom niet gewoon Viergever-Teze en Sangare-Boscagli.
De vraag is alleen aan welke kant van het veld.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:00 schreef tja77 het volgende:
Straks een schroeiende Rosario met 2 doelpunten en 3 assists....
Een verdiende like!quote:Op zondag 14 maart 2021 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De vraag is alleen aan welke kant van het veld.
Sterker nog, vervang PSV en Feyenoord voor elke willekeurige club en het blijft staan als een huis.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou er wat mee gaan doen met deze uitspraak.
Misschien kun je een leuke cent bijverdienen op unibet ofzo.
Mvogod.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
15 minuten niets in te brengen, en de eerste de beste kans vliegt er weer in
Ik vind jou wel heel negatief over Feyenoord.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef 7Eleven het volgende:
Deze ploeg heeft echt niks te zoeken in de (v)CL
Ach, volgend seizoen staat er weer een half nieuw elftal.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef 7Eleven het volgende:
Deze ploeg heeft echt niks te zoeken in de (v)CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |