https://www.ad.nl/utrecht(...)en-we-niet~ac5d58da/quote:
PostNL niet blij met dildo’s op Utrechtse brievenbussen: ‘Dit pikken we niet
Waarom er sinds donderdag een zwarte dildo op een PostNL-brievenbus in de Utrechtse wijk Wittevrouwen prijkt, is nog altijd een raadsel. Ook bij het Bartholomeus Gasthuis zou een dildo op de brievenbus zijn vastgeplakt. Postbedrijf PostNL kan de actie niet waarderen. ,,Dit pikken we natuurlijk niet.”
Piks van je zus?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:10 schreef Speekselklier het volgende:
Mijn zus stopt af en toe een zwarte dildo IN haar brievenbus. Mag dat dan weer wel?
Lijkt me niet wenselijk om dit van postbezorgers te vragen.quote:Aan de medewerkers die de brievenbussen leeghalen hebben we gevraagd om, als ze zo'n dildo aantreffen, ze te verwijderen.”
Zie het probleem ook niet zo. Over een sticker hoor je ze nooit, terwijl die een stuk moeilijker te verwijderen zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
Of je schenkt er als bedrijf geen aandacht aan en verwijdert ze gewoon, nu krijg je alleen maar copycats.
Ze maken de situatie veel groter dan hij is.
Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden. Fantasie slaat op hol.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:14 schreef Nober het volgende:
Wat staat hier?
,,Het is op zich geen vernieling. Mocht zich toch de eigenaar van de brievenbus melden, dan kijken we wat de mogelijkheden zijn”, aldus een politiewoordvoerder.
En daarmee een beetje gratis publiciteit laten liggen? Kom nou!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
Of je schenkt er als bedrijf geen aandacht aan en verwijdert ze gewoon, nu krijg je alleen maar copycats.
Ze maken de situatie veel groter dan hij is.
Jij steekt natuurlijk grotere in je aars?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wat een kleine dildo eigenlijk
Daar ben ik niet van. Succes met de zoektochtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij steekt natuurlijk grotere in mijn aars?
Liegen mag nietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van. Succes met de zoektocht
En dan zegt de buurvrouw: Sorry buurman ik had per ongeluk uw pakketje opgemaaktquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Grappig aangezien het versturen van seksspeeltjes toch één van de hoofdbezigheden van PostNL is.
Vooral in mijn geval lullig. Had een realdol laten maken die sprekend op de dochter van de buren lijkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan zegt de buurvrouw: Sorry buurman ik had per ongeluk uw pakketje opgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |