Jazeker! op de eerste pagina, 5e postquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:49 schreef baskick het volgende:
[..]
Interessant. Maar die was niet eerder genoemd, is het wel?
Dit was bij de eerste retour al zo. Misschien is er verschil tussen ideal en visa betalingen ?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:37 schreef DX11 het volgende:
[..]
Als je te vaak retourneert worden ze wel minder soepel inderdaad.
Geen idee, of waarde van de producten, of account leeftijd oid, we zullen het niet weten..quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:08 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dit was bij de eerste retour al zo. Misschien is er verschil tussen ideal en visa betalingen ?
Of sociaal-economische kenmerken op basis van postcode/huisnummer. Soms wordt op basis daarvan ook bepaald of je op rekening mag kopen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:30 schreef DX11 het volgende:
[..]
Geen idee, of waarde van de producten, of account leeftijd oid, we zullen het niet weten..
My bad!quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:00 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jazeker! op de eerste pagina, 5e post
Bieden zij ook een alternatief voor het verzenden? Zoals bijvoorbeeld het inleveren bij een centraal punt danwel een winkel alwaar je onmiddellijk een bewijs van inleveren ontvangt?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:37 schreef Newby6781 het volgende:
Update. Nog eens coolblue opgebeld want niks te doen vandaag.
Ze willen nog steeds niks voor me betekenen want in hun eigen voorwaarden staat dat retourzending eigen verantwoordelijkheid is. Dus ik vroeg waar staat dat dan?
Kon de beste man niet zeggen. Wat een bedrijf....
Dus. Ga je nu maandag naar het Juridisch Loket?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:37 schreef Newby6781 het volgende:
Update. Nog eens coolblue opgebeld want niks te doen vandaag.
Ze willen nog steeds niks voor me betekenen want in hun eigen voorwaarden staat dat retourzending eigen verantwoordelijkheid is. Dus ik vroeg waar staat dat dan?
Kon de beste man niet zeggen. Wat een bedrijf....
Nee. Alleen via postnl retour terug. Enige mogelijkheid.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bieden zij ook een alternatief voor het verzenden? Zoals bijvoorbeeld het inleveren bij een centraal punt danwel een winkel alwaar je onmiddellijk een bewijs van inleveren ontvangt?
Want op deze manier ben je wel heel erg afhankelijk van PostNL.
Maar je kunt daar wel degelijk kiezen voor verzekerd verzenden. En ze hebben ook fysieke winkels alwaar je kunt retourneren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:57 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Nee. Alleen via postnl retour terug. Enige mogelijkheid.
Interessante zaak overigens. Normaliter ligt het risico van retourzending namelijk gewoon bij de consument. Kantonrechter is hier in de door jou aangehaalde uitspraak tegenin gegaan, met specifieke argumenten (waarvan antwoordnr er maar één was, er waren meer argumenten).quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dus. Ga je nu maandag naar het Juridisch Loket?
True, maar het geeft TS wel wat perspectief.quote:Op zondag 11 april 2021 18:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Interessante zaak overigens. Normaliter ligt het risico van retourzending namelijk gewoon bij de consument. Kantonrechter is hier in de door jou aangehaalde uitspraak tegenin gegaan, met specifieke argumenten (waarvan antwoordnr er maar één was, er waren meer argumenten).
Klopt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:10 schreef Luxuria het volgende:
Coolblue is verantwoordelijk want zij hebben het contract met PostNL.
Als PostNL een pakket kwijtraakt kan Coolblue dit gewoon claimen bij PostNL.
Rare en klantonvriendelijke reactie van Coolblue dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |