abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 9 april 2021 @ 21:00:49 #151
38148 crew  Innisdemon
pi_198938268
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:49 schreef baskick het volgende:

[..]

Interessant. Maar die was niet eerder genoemd, is het wel?
Jazeker! op de eerste pagina, 5e post :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_198938437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:37 schreef DX11 het volgende:

[..]

Als je te vaak retourneert worden ze wel minder soepel inderdaad.
Dit was bij de eerste retour al zo. Misschien is er verschil tussen ideal en visa betalingen ?
pi_198938862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:08 schreef Sorella het volgende:

[..]

Dit was bij de eerste retour al zo. Misschien is er verschil tussen ideal en visa betalingen ?
Geen idee, of waarde van de producten, of account leeftijd oid, we zullen het niet weten..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198942822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:30 schreef DX11 het volgende:

[..]

Geen idee, of waarde van de producten, of account leeftijd oid, we zullen het niet weten..
Of sociaal-economische kenmerken op basis van postcode/huisnummer. Soms wordt op basis daarvan ook bepaald of je op rekening mag kopen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_198942823
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:00 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Jazeker! op de eerste pagina, 5e post :)
My bad!
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_198948542
Update. Nog eens coolblue opgebeld want niks te doen vandaag.

Ze willen nog steeds niks voor me betekenen want in hun eigen voorwaarden staat dat retourzending eigen verantwoordelijkheid is. Dus ik vroeg waar staat dat dan?

Kon de beste man niet zeggen. Wat een bedrijf....
pi_198948740
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:37 schreef Newby6781 het volgende:
Update. Nog eens coolblue opgebeld want niks te doen vandaag.

Ze willen nog steeds niks voor me betekenen want in hun eigen voorwaarden staat dat retourzending eigen verantwoordelijkheid is. Dus ik vroeg waar staat dat dan?

Kon de beste man niet zeggen. Wat een bedrijf....
Bieden zij ook een alternatief voor het verzenden? Zoals bijvoorbeeld het inleveren bij een centraal punt danwel een winkel alwaar je onmiddellijk een bewijs van inleveren ontvangt?
Want op deze manier ben je wel heel erg afhankelijk van PostNL.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2021 @ 17:52:12 #158
38148 crew  Innisdemon
pi_198948764
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:37 schreef Newby6781 het volgende:
Update. Nog eens coolblue opgebeld want niks te doen vandaag.

Ze willen nog steeds niks voor me betekenen want in hun eigen voorwaarden staat dat retourzending eigen verantwoordelijkheid is. Dus ik vroeg waar staat dat dan?

Kon de beste man niet zeggen. Wat een bedrijf....
Dus. Ga je nu maandag naar het Juridisch Loket?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_198948840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Bieden zij ook een alternatief voor het verzenden? Zoals bijvoorbeeld het inleveren bij een centraal punt danwel een winkel alwaar je onmiddellijk een bewijs van inleveren ontvangt?
Want op deze manier ben je wel heel erg afhankelijk van PostNL.
Nee. Alleen via postnl retour terug. Enige mogelijkheid.
pi_198949544
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:57 schreef Newby6781 het volgende:

[..]

Nee. Alleen via postnl retour terug. Enige mogelijkheid.
Maar je kunt daar wel degelijk kiezen voor verzekerd verzenden. En ze hebben ook fysieke winkels alwaar je kunt retourneren.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:10:23 #161
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_198949632
Coolblue is verantwoordelijk want zij hebben het contract met PostNL.
Als PostNL een pakket kwijtraakt kan Coolblue dit gewoon claimen bij PostNL.
Rare en klantonvriendelijke reactie van Coolblue dus.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_198964260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:52 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Dus. Ga je nu maandag naar het Juridisch Loket?
Interessante zaak overigens. Normaliter ligt het risico van retourzending namelijk gewoon bij de consument. Kantonrechter is hier in de door jou aangehaalde uitspraak tegenin gegaan, met specifieke argumenten (waarvan antwoordnr er maar één was, er waren meer argumenten).
  Redactie Frontpage zondag 11 april 2021 @ 18:53:15 #163
38148 crew  Innisdemon
pi_198964803
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:11 schreef justanick het volgende:

[..]

Interessante zaak overigens. Normaliter ligt het risico van retourzending namelijk gewoon bij de consument. Kantonrechter is hier in de door jou aangehaalde uitspraak tegenin gegaan, met specifieke argumenten (waarvan antwoordnr er maar één was, er waren meer argumenten).
True, maar het geeft TS wel wat perspectief.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_198965287
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:10 schreef Luxuria het volgende:
Coolblue is verantwoordelijk want zij hebben het contract met PostNL.
Als PostNL een pakket kwijtraakt kan Coolblue dit gewoon claimen bij PostNL.
Rare en klantonvriendelijke reactie van Coolblue dus.
Klopt.

Zo zijn meer grote reuzen in Nederland. Schermen met klantenservice en niks daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')