SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stevig ontbijtjequote:
Dank je. Ik doe m'n best.quote:
Is dit de nette versie van 'dan mot je in je tiete knijpen'?quote:
inderdaad hoog tijd voor politieke zweefteverijquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pyjama's heb ik niet, de kwark is al op en nu ik bij de kapper ben geweest zit mijn haar nauwelijks nog in de war
Heb liever dat die talkshows weer gewoon over corona gaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inderdaad hoog tijd voor politieke zweefteverij![]()
Het zal ook wel wat prettiger lopen zijn dan gisteren, stuk minder windquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben alweer terug van mijn rondje. Het is vandaag echt super lekker weer om te wandelenStepcounter alweer over de 3800
Gewoon op Rutte stemmen om de schuimbekkende wappies te treiteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
ohja.. stemmen.. dat komt er ook nog aan...
geen idee op wie.. misschien maar nattevingerwerk stemmen, tis niet alsof die verkiezingsprogramma's serieus te nemen zijn
Of gewoon niet stemmen, like my grandma said, it makes no big difference if you got bitten by a similar size dog or a cat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
ohja.. stemmen.. dat komt er ook nog aan...
geen idee op wie.. misschien maar nattevingerwerk stemmen, tis niet alsof die verkiezingsprogramma's serieus te nemen zijn
Meer zon, minder regen en hagel vooral. Nog wel aardig wat wind maar ook lang niet meer zo veel als gisteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zal ook wel wat prettiger lopen zijn dan gisteren, stuk minder wind
Ik kan niet meer op Baas Dijkhoff stemmen, dus op wie moet ik nu stemmenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon op Rutte stemmen om de schuimbekkende wappies te treiteren.
Dat hele A0 blaadje uitvouwen en nalezen en dan toch gewoon vakje 1 inkleuren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon op Rutte stemmen om de schuimbekkende wappies te treiteren.
Of ze gewoon in dat hokje allemaal gaan inkleurenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat hele A0 blaadje uitvouwen en nalezen en dan toch gewoon vakje 1 inkleuren.
Zouden ze na een half uur komen vragen of het allemaal wel goed gaat?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gewoon in dat hokje allemaal gaan inkleuren
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
Maar onthoud: bij twijfel is er altijd nog Johan Vlemmix en feestpartij
En Kees van Kooten en Wim de Bie met De Tegenpartij.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
Maar onthoud: bij twijfel is er altijd nog Johan Vlemmix en feestpartij
Genoeg van de politieke mores, iedereen in een hangmat zonder soresquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Kees van Kooten en Wim de Bie met De Tegenpartij.
"Geen gezeik, iedereen rijk!"
ik ga hier op stemmen danquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Kees van Kooten en Wim de Bie met De Tegenpartij.
"Geen gezeik, iedereen rijk!"
of deze. Zie je nu kan ik niet meer kiezenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg van de politieke mores, iedereen in een hangmat zonder sores
Lekker zorgeloos hangen in een hangmat is ook pure rijkdom.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of deze. Zie je nu kan ik niet meer kiezen
Goed planquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gewoon in dat hokje allemaal gaan inkleuren
nou zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zorgeloos hangen in een hangmat is ook pure rijkdom.
Ik ga wel de Spek & Bitterballen partij oprichtenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of deze. Zie je nu kan ik niet meer kiezen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel de Spek & Bitterballen partij oprichten
Spek & Bitterballen gratis voor iedereen en 365 vakantiedagen per jaarquote:
*stemt*quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spek & Bitterballen gratis voor iedereen en 365 vakantiedagen per jaar
ik denk niet dat ik 1 jaar zou overleven.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spek & Bitterballen gratis voor iedereen en 365 vakantiedagen per jaar
Houden we dus bakken met geld over voor ouderenzorg en pensioenenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik 1 jaar zou overleven.
Ja dat is een offer dat helaas gemaakt moet wordenquote:
de hele week?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heb ik volgende week weekend.
lekker lang weekend toch?quote:
dat duurt langquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heb ik volgende week weekend.
En het hele land is er weer druk mee.quote:Verslaggever Floor Bremer van RTL
neemt afstand van de manier waarop
Thierry Baudet gisteravond bij Jinek
werd bejegend door cabaretier Martijn
Koning."Ik distantieer me totaal van de
inhoud",twittert zij.Zij had Baudet in
dezelfde uitzending geīnterviewd.
Baudet liep weg toen de cabaretier hem
toesprak over het vermeende racisme en
antisemitisme van hem en zijn aanhang.
Hij had het onder meer over Baudets
Joodse vriendin."Zometeen wordt u vader
van Menachim of Sarah Baudet."
Baudet is ook boos omdat RTL zo in een
gesprek met Hiddema knipte dat het zou
lijken of deze hem een racist vindt.
#ballieproblemsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
tussen 1 en 2 wat ophalen bij klick en collect praxis. tussen 1 en 2 komt er pakket
arg
verkiezingstijd flesquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het hele land is er weer druk mee.
anders haal je je pakket straks bij de buren opquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jehele dag en het moet precies tegelijk
ja denk dat dat het wordt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
anders haal je je pakket straks bij de buren op
ik heb ongebrande amandelen liggenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je al naar de fysio geweest hiervoor?
ohquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit is nog niet het oordeel van de arts. Dat is maandag pas. Maar ik heb net even met een lampje in mijn keel gekeken. En mijn amandelen zijn een stuk groter dan normaal![]()
Voel daar nu ook wat pijn.
Hoe kijk je met een lampje in je keel?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit is nog niet het oordeel van de arts. Dat is maandag pas. Maar ik heb net even met een lampje in mijn keel gekeken. En mijn amandelen zijn een stuk groter dan normaal![]()
Voel daar nu ook wat pijn.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Ik kan ze er wel voor je uithalen?
Gewoon van onder een er een lampje in steken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kijk je met een lampje in je keel?
lampje in je keel mikken terwijl je voor de spiegel staat. Duh.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik weet niet of dit een goed plan isquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
komen we maar op 1 manier achter.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
lampje in je keel mikken terwijl je voor de spiegel staat. Duh.
[..]
ik weet niet of dit een goed plan is
Samen met de rest van mijn hoofd?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
bvquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Samen met de rest van mijn hoofd?
Voor de spiegel met je telefoon in je strot schijnen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is waar .Ik stem voor.quote:
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon van onder een er een lampje in steken?
Hmm, werkt dat? Nog nooit over nagedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de spiegel met je telefoon in je strot schijnen?
Een fantoomontsteking?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, werkt dat? Nog nooit over nagedacht eigenlijkMaar zijn je amandelen er niet al als kind uitgehaald?
Bij Siswet kan dit gewoonquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat licht zou toch helemaal naar boven moeten schijnen
Nee niet bij elk kind worden ze er uit gehaaldquote:
johquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet bij elk kind worden ze er uit gehaald
Heb je haar vriendinnetje ook al gezien die dezelfde weg op wil gaan?quote:
niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je haar vriendinnetje ook al gezien die dezelfde weg op wil gaan?
Nou hij heeft wel de leeftijd waarin het nog vrij gebruikelijk was dat het bij kinderen preventief werd gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh![]()
maar je vraagt het zo alsof het een uitzondering is als hij ze nog heeft
wet_denisequote:
Neequote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, werkt dat? Nog nooit over nagedacht eigenlijkMaar zijn je amandelen er niet al als kind uitgehaald?
Nee, ik heb ze gewoon.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel de leeftijd waarin het nog vrij gebruikelijk was dat het bij kinderen preventief werd gedaan
ahquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel de leeftijd waarin het nog vrij gebruikelijk was dat het bij kinderen preventief werd gedaan
zal ik de scalpels aanleveren of heb je die zelf liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
ja dan moeten we het nu toch doen voor de zekerheid
Als je ze hebt graagquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal ik de scalpels aanleveren of heb je die zelf liggen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDat is toch geen standaardbehandeling, zoals besnijdenis of zo?
quote:Er zijn opvallend grote verschillen binnen en tussen landen in hoe vaak de operatie wordt uitgevoerd. Vrijwel nergens ter wereld vindt de ingreep zo vaak plaats als in Nederland waar verhoudingsgewijs ruim 70% meer operaties aan de amandelen worden uitgevoerd dan gemiddeld in andere Europese landen
Volgens verschillende artsen en onderzoekers vindt de operatie bij kinderen vaak onnodig plaats doordat ouders aandringen op de operatie.[23] Amerikaans onderzoek uit 2020 toonde aan dat veel ouders al besloten hadden dat ze bij hun kind de amandelen wilden laten verwijderen,
In 1995 noemde hoogleraar medische ethiek Heleen Dupuis het knippen van de amandelen "een soort rituele besnijdenis die in de meeste gevallen onnodig en zelfs schadelijk is".[
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tonsillectomie
komt eraanquote:
Amerikanen zijn dan ook wel compleet achterlijkquote:
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon van onder een er een lampje in steken?
Nederland was daar juist koploper inquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amerikanen zijn dan ook wel compleet achterlijk
lampje in je kont en dan kijken of je licht uit de voorkant kan schijnenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken
QFTquote:
volgens mij hebben we dat nietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek een NL woord dat eindigt op het Engelse splurge.
Help.
encyclo zegt We hebben geen woorden gevonden die eindigen op `splurge`quote:
je kent het Engelse woord splurge niet?quote:
waarom verbaast die me nietquote:
Moet je met zo'n lijmstok aan de gang dan komen er sijzen op.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
De vogeltjes komen niet echt op het nieuwe voederhuis af
Heb pas 1 koolmees er op gezien
saucijzen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je met zo'n lijmstok aan de gang dan komen er sijzen op.
Wat voor lekkers hebben ze te snacken dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
De vogeltjes komen niet echt op het nieuwe voederhuis af
Heb pas 1 koolmees er op gezien
Nee. https://nl.wikipedia.org/wiki/Sijsquote:
Het stomme is ik had ze wel in de tuin toen ik het gewoon strooide. Maar dan werd niet alles gegeten en het maakt zo'n zooi.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je met zo'n lijmstok aan de gang dan komen er sijzen op.
strooivoer.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor lekkers hebben ze te snacken dan?
mooi beestjequote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. https://nl.wikipedia.org/wiki/Sijs
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
Als het Bittermeesjes zijn lusten ze alleen lekkere dingen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]dan moet ik gebakken spek buiten hangen
haha, if i fits i sitsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zit er ineens zon grote gier in je huisje
Maar heb je dat al geprobeerd dan? Neequote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]dan moet ik gebakken spek buiten hangen
Mja, vroeger was het inderdaad zo dat als je als kind maar een beetje keelpijn had, die amandelen er gelijk uit gingen. Zijn ze ook weer van terug gekomen. Maar ik heb als kind nooit keelpijn gehad blijkbaarquote:
Denk dat je huisje dan wel op de grond ligt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
schrik je je ook de tyfus toch als dat op je voerderhuis zit
Of aan het voeteinde terwijl je knieën zich een meter van elkaar af bevinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
schrik je je ook de tyfus toch als dat op je voerderhuis zit
Ik heb m'n wekker al uitgezetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Net de laatste meeting van deze week gehad
Tijd om met een hete kaasschaaf in je keel bezig te gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Lucky you.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat je huisje dan wel op de grond ligt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd om met een hete kaasschaaf in je keel bezig te gaan.
De Aziaten gaan langzaam offline; nu kunnen de Europeanen weer zeiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht. Krijg net een berichtje of ik tijd heb om even wat dingen door te spreken
Dat zegt toch wel heel watquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs ik dat zou dat niet voorstellen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs ik dat zou dat niet voorstellen
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Aziaten gaan langzaam offline; nu kunnen de Europeanen weer zeiken.
Ik vertel modus dat ik 1 april de eindinspectie heb van rotterdam. En dat normaal gesproken je zelf de meterstanden moet opschrijven die dag maar dat er nu in de mail staat dat de makelaar dit voor ons doet en dit ons later mailt ( verkoper en ik)quote:
oh, dat is standaard nu in keroowna tijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vertel modus dat ik 1 april de eindinspectie heb van rotterdam. En dat normaal gesproken je zelf de meterstanden moet opschrijven die dag maar dat er nu in de mail staat dat de makelaar dit voor ons doet en dit ons later mailt ( verkoper en ik)
nu begrijpt modus dat dus als dat ik niet zelf in die meterkast mag kijken
ik dacht het is een service vanuit de makelaar?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat is standaard nu in keroowna tijden.
Ja waarom zou je dat niet doen dan als je er toch allebei bent??quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vertel modus dat ik 1 april de eindinspectie heb van rotterdam. En dat normaal gesproken je zelf de meterstanden moet opschrijven die dag maar dat er nu in de mail staat dat de makelaar dit voor ons doet en dit ons later mailt ( verkoper en ik)
Nee hoor, op het moment van de eindopname is het nog niet jouw huisquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef bitterbal het volgende:
modus zegt ja maar het is jouw huis dus je mag toch wel in de meterkast kijken
Is dat een topic dat ik heb gemist?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja waarom zou je dat niet doen dan als je er toch allebei bent??
ja oke das ook zo ja ;Pquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, op het moment van de eindopname is het nog niet jouw huis
nee via dmquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een topic dat ik heb gemist?
Ist VERBOTEN!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef bitterbal het volgende:
modus zegt ja maar het is jouw huis dus je mag toch wel in de meterkast kijken
dat ook, maar het scheelt gewoon als niet makelaar + koper + verkoper met zn 3en op de metertjes zitten te kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht het is een service vanuit de makelaar?
Ah dus vanwege corona @Modusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook, maar het scheelt gewoon als niet makelaar + koper + verkoper met zn 3en op de metertjes zitten te kijken.
Als verkoper kun je het natuurlijk al doen voordat de anderen komen, maar met de slimme meters van tegenwoordig boeit het eigenlijk toch niet.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:30 schreef Modus het volgende:
Dus je mag overal komen in dat huis op die dag, behalve in de meterkast? Want daar zit meer corona ofzo???
een meterstandje opschrijven?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht het is een service vanuit de makelaar?
nee ik betaal de makelaar nietsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een meterstandje opschrijven?![]()
En wat betaal je daarvoor? ¤ 250 service fee?![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:30 schreef Modus het volgende:
Dus je mag overal komen in dat huis op die dag, behalve in de meterkast? Want daar zit meer corona ofzo???
normaal liep je ook samen een rondje door het huis.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
volgende TT: Hazes, Thierry en het mysterie van de meterstanden.
Ja want daar is een Probleem meequote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
@:modus,. zodat je niet met zijn 3en zoals Gianna zegt voor dat kastje staat te turen
Hoezo. Je moet toch minstens een kwartier binnen anderhalve meter van elkaar zijn?quote:
Ik ben geen meisjequote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
@:modus,. zodat je niet met zijn 3en zoals Gianna zegt voor dat kastje staat te turen
Ah ja die ruimte laten zij niet geloof ikquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo. Je moet toch minstens een kwartier binnen anderhalve meter van elkaar zijn?
ja met z'n drieën een meterstandje aflezen duurt zeker een kwartierquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja die ruimte laten zij niet geloof ik
Ja want dat kan je ook niet even apart achter elkaar doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Oh joh. Ja de notaris is daarna om half 11 in den haag. Zou voor de verkoper wel schelen als die daar niet heen hoeftquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben geen meisje
normaal ging je daarna ook met zn allen naar de notars. maar nu geeft de verkoper vooraf volmacht en de makelaar kun je bellen als je vragen hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want dat kan je ook niet even apart achter elkaar doen natuurlijk.
En daarna loop je gewoon weer met zijn drieën door dat huis te zeulen.
hij wacht maar..quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Maar @:Modus . er staat ook een korte inspectie dus denk dat als ik naar de meterkast sneak om het ook zelf op te schrijven de makelaar begint te roepen dat de tijd voorbij is
Ik vond het ook wel makkelijk, want de koper had een notaris in Maastricht. Vond het al lang prima dat ik niet mee hoefde.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh. Ja de notaris is daarna om half 11 in den haag. Zou voor de verkoper wel schelen als die daar niet heen hoeft
Ik weet 100% zeker dat dit gelogen is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:37 schreef Modus het volgende:
Dit is echt het meest debiele wat ik in jaren gehoord heb.
nee, gekquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat dit gelogen is.
Aangezien jij elk Braddie filmpje van buiten kent.
tevens: Hou jullie dm meuk fijn in dm
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:37 schreef Modus het volgende:
Dit is echt het meest debiele wat ik in jaren gehoord heb.
beetje vermaak moeten we wel hebben hierquote:
Maar hoe doe je het met de sleutel dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel makkelijk, want de koper had een notaris in Maastricht. Vond het al lang prima dat ik niet mee hoefde.
De makelaar maakt een probleem dat er niet is en jij houdt dat in stand door er mee akkoord te gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar jij maakt er een probleem van. Dat is het er niet
het is toch prima zo ? Of denk jij dat de makelaar die meterstanden niet goed opschrijft?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:42 schreef Modus het volgende:
[..]
De makelaar maakt een probleem dat er niet is en jij houdt dat in stand door er mee akkoord te gaan.
Ik heb bij de eindafname alle sleutels in huis achter gelaten.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hoe doe je het met de sleutel dan?
Ja ik ga wel. BIj de eindinspectie is de verkoper er , ik en dus die makelaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
omdat ze zelf niet naar de woning toe gaat om de meterstanden op te nemen?
Dus die krijg je dus voordat het transport heeft plaatsgevonden?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb bij de eindafname alle sleutels in huis achter gelaten.
Dat gaat ze wel maar dan mag het niet. Gevaarlijk!!!!!!!!!1111quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
omdat ze zelf niet naar de woning toe gaat om de meterstanden op te nemen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel maar dan mag het niet. Gevaarlijk!!!!!!!!!1111
ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus die krijg je dus voordat het transport heeft plaatsgevonden?
Maar je mag niet zelf de meterstanden aflezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ga wel. BIj de eindinspectie is de verkoper er , ik en dus die makelaar.
er spelen rare scenario's af in jouw hoofdquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel maar dan mag het niet. Gevaarlijk!!!!!!!!!1111
ja tuurlijk wel. Mag toch het huis inspecteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je mag niet zelf de meterstanden aflezen?
natuurlijk mag dat wel, er is alleen gezegd dat de makelaar ze voor je opschrijftquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je mag niet zelf de meterstanden aflezen?
En een walk-in keukenkast voor haar messenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:49 schreef dud0r het volgende:
zit er een spekrokerij in ballie haar nieuwe huis?
nicequote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een walk-in keukenkast voor haar messen
Waarom doe je dat dan nietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. Mag toch het huis inspecteren.
Modus zegt dat het niet zelf mag
Dat lijkt wel wat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een walk-in keukenkast voor haar messen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet
Als je nou 1 iemand niet moet vertrouwen zijn het wel makelaars, dat weet je zelf ook.
moet ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
Krijgen we wel een KSC housewarmingparty als de corona voorbij is ballie?
We nemen allemaal spek mee en bitterballen!quote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
We nemen allemaal spek mee en bitterballen!
Ik zou het wel echt raar vinden als het een Bring Your Own Bitterbal feest zou zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent wel makkelijk te overtuigenquote:
En bal zorgt dat haar messen geslepen zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Offers moeten we makenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou het wel echt raar vinden als het een Bring Your Own Bitterbal feest zou zijn
Ja, neem aan dat jij ook gewoon een online dossier hebt bij de notaris waar alles in staat?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik krijg van de notaris toch ook enkele dagen voor de afspraak een eind afrekening?
Ik hoor niks van die notaris.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, neem aan dat jij ook gewoon een online dossier hebt bij de notaris waar alles in staat?
Ik krijg je bij de overdracht ook nog eens op papier mee, beetje onnodig, amar toch.
Die eindafrekening is vooral handig als je het jaar er na de belastingaangifte invult
huehuehuequote:
hmm, oke.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoor niks van die notaris.
Heb alles in het begin ingevuld en opgestuurd. Daarna niks meer gehoord ?
nee, dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar bedoel dat je een rekening krijgt met het bedrag bv voor de overdrachtsbelasting en de kosten van de notaris. Denk toch niet dat ik dat daar ter plekke moeten pinnen ? :p
ook de overdachtsbelasting?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
[..]
nee, dat heb ik nog niet meegemaakt
Ligt er natuurlijk aan wat je hebt afgesproken, bij mij waren al die kosten meegerekend in de financiering.
ja, alleen de taxateur heb ik zo betaald.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook de overdachtsbelasting?
hmm nou zal wel goed zitten. Het huis is betaald voor de afspraak sowieso en dan ga ik er vanuit dat ze nog een rekening stuurt voor de overdrachts belasting en haar kosten
heb ook meerdere malen gevraagd of ik nog moet aantonen hoe ik aan het geld kom maar reageert ze ook niet dus al wel niet moeten dan bij haar
Allemaal niet gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja ga ik toch ook doen![]()
het is een flinke lijst
Werkt alles nog tijdens de eindinspectie?
Tijdens de inspectie is het ook noodzakelijk om te controleren of alles nog heel is. Eigenlijk controleert de koper of het huis in dezelfde staat is als toen er bezichtigd werd/de koopovereenkomst is getekend. Controleer daarom samen of alle keukenapparatuur het nog doet en de cv-ketel. Dit zijn de duurste zaken in de woning. Daarbij is het handig om te controleren of de volgende punten nog goed werken en onbeschadigd zijn:
Het eerste wat je moet doen is de thermostaat van de verwarming op 25 graden zetten. Aan het eind van de inspectie kun je dan voelen of de verwarmingen warm zijn geworden.
Begin op zolder en werk kamer voor kamer en verdieping voor verdieping af. Is alles netjes opgeruimd en schoon? Staan de roerende zaken er volgens afspraak?
Meestal op zolder hangt de CV-ketel. Check of de druk op minimaal 1 bar staat. Tussen 1 en 2 bar is goed en kijk of de vulslang aanwezig is.
Ook hangt de mechanische ventilatie naast de CV-ketel. Zit de stekker erin? Meestal zit de schakelaar in de keuken en/of badkamer, draai deze op de hoogste stand en luister of het werkt.
Check of alle kranen het doen en of alles doorspoeld; ook de wc’s. Check of het water warm wordt.
Werken alle lichtschakelaars?
De ramen en deuren; zijn alle sleutels er en gaan ze goed open en dicht.
De sloten (tip: vervang deze nadat de woning is overgedragen);
Uitgangspunt is dat als er iets niet werkt, dit door de verkopers gemeld moet zijn in de vragenlijst die tijdens de verkoop is overhandigd aan de koper. Soms staat deze vragenlijst in de brochure die bij de woning hoort.
En wat moet er nog meer gecontroleerd worden tijdens de eindinspectie?
Ook is het handig om te controleren of de volgende zaken aanwezig zijn:
Onderhoudsboekjes en garantiepapieren;
Eventuele groene en grijze containers;
De afvalpas die bij de woning hoort;
De roerende zaken.
Roerende zaken
Dat wordt gelijk allemaal verrekend. De voorlopige rekening krijg je een of twee weken voor de overdracht.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar bedoel dat je een rekening krijgt met het bedrag bv voor de overdrachtsbelasting en de kosten van de notaris. Denk toch niet dat ik dat daar ter plekke moeten pinnen ? :p
Oke. zal dat binnenkort wel komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt gelijk allemaal verrekend. De voorlopige rekening krijg je een of twee weken voor de overdracht.
Ja, en anders bellen. Bij mij waren ze ook rijkelijk laatquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. zal dat binnenkort wel komen.
hoeveel dagen voor het transport?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en anders bellen. Bij mij waren ze ook rijkelijk laat
En toch een huis gekregen?quote:
Dat was mijn warme lul in dat koffiebekertje van die chick toch?quote:
Uiteindelijk een week van tevoren. En toen haalde ik nog een fout uit de voorlopige afrekening ook. Dus ook even goed checkenquote:
Okequote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uiteindelijk een week van tevoren. En toen haalde ik nog een fout uit de voorlopige afrekening ook. Dus ook even goed checken
Je harde lepel. Wel opletten, Fles.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was mijn warme lul in dat koffiebekertje van die chick toch?
Oh ja zoietsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je harde lepel. Wel opletten, Fles.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
One giant leap voor bitterbal![]()
Maar het komt allemaal goed
Ja super vetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een maand zit je nu voor je raam bootjes te kijken[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja super vet![]()
zag net deze foto voorbij komen van een bouwproject aan de overkant
[ afbeelding ]
Ik zag dat je daar in de buurt ook van die drijvende hottubs kunt huren. Kunnen we gewoon voor je huis voorbij dobberen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja super vet![]()
zag net deze foto voorbij komen van een bouwproject aan de overkant
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag dat je daar in de buurt ook van die drijvende hottubs kunt huren. Kunnen we gewoon voor je huis voorbij dobberen.
https://www.rentahottug.nlquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja die zag ik toen ik daar een keer was. Zag er zo grappig uitMaar je mag er niet zo de maas mee op :p
Schipperbalquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Vacatures Rotterdam
Gezocht schippers (m / v)
Wij zoeken verantwoordelijke schippers die onze gasten rond varen in de Leuvehaven, Wijnhaven, oude Haven & Haringvliet.
Je hoeft geen ervaring of een klein vaarbewijs te hebben. Wij leiden je op.
Soms willen onze gasten niet zelf varen, omdat ze het eng vinden of omdat ze allemaal alcohol willen drinken of simpelweg er geen zin in hebben. soms is het een stelletje, soms is het een groep jongens of meisjes soms is het een gezin.
Omdat we veel buitenlandse gasten hebben is het fijn als je ook engels kunt spreken.
- je hebt een gastgericht;
- je bent flexibel en stress bestendig;
- je bent representatief;
Wij leren je hoe je met de HotTug vaart en waar in het gebied plekken zijn waar je beter op moet letten.
Je werkt op oproepbasis en als schipper vaar je twee uur rond met een groep. Je werktijden zijn vaak in het weekend.
En dan jou als schipperquote:
Nee maar komen ze snel genoeg achter als ze opeens de Noordzee in de verte zienquote:
Ja maar dan is het al te laat voor ze.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar komen ze snel genoeg achter als ze opeens de Noordzee in de verte zien
oh wat vet zegquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Engeland hadden ze een BBQ boat![]()
https://www.skunaboats.com/bbq-boat
Heb daar eens naar gekeken toen ik in London was :p
Zal dan wel hard gaan met de drankfactuur ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen willen gewoon zuipen.
Beetje roepen dat Bitterbal wat meer hout op het vuur moet gooien omdat het koud aan het worden is. Wel ideaal voor bitterbal, altijd lekker warme werkomgeving.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal dan wel hard gaan met de drankfactuur ja.
https://9gag.com/gag/a8E3qn3quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal dan wel hard gaan met de drankfactuur ja.
Geen slecht idd neequote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje roepen dat Bitterbal wat meer hout op het vuur moet gooien omdat het koud aan het worden is. Wel ideaal voor bitterbal, altijd lekker warme werkomgeving.
Die rauwe babi pangang snaait alles wegquote:
Ja maar die wordt straks ook op gegetenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die rauwe babi pangang snaait alles weg
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Helemaal sompigquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Einde van de werkdag heb je 8 uur in bad gezeten.
Etttosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
wat een schatjequote:
Beetje laat wel, het is al op.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:58 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
dank je ik zat al te wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:58 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
vanaf de oche naar het bord 3 stappen, dan in een boogje terug zijn er 5.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
alleen nog even de darts training en nog 2500 stappen lopen dan zit mijn todolijstje er weer op voor vandaag.
Vanavond Grolsch IPA, benieuwd of dat lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |