SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stevig ontbijtjequote:
Dank je. Ik doe m'n best.quote:
Is dit de nette versie van 'dan mot je in je tiete knijpen'?quote:
inderdaad hoog tijd voor politieke zweefteverijquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pyjama's heb ik niet, de kwark is al op en nu ik bij de kapper ben geweest zit mijn haar nauwelijks nog in de war
Heb liever dat die talkshows weer gewoon over corona gaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inderdaad hoog tijd voor politieke zweefteverij![]()
Het zal ook wel wat prettiger lopen zijn dan gisteren, stuk minder windquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben alweer terug van mijn rondje. Het is vandaag echt super lekker weer om te wandelenStepcounter alweer over de 3800
Gewoon op Rutte stemmen om de schuimbekkende wappies te treiteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
ohja.. stemmen.. dat komt er ook nog aan...
geen idee op wie.. misschien maar nattevingerwerk stemmen, tis niet alsof die verkiezingsprogramma's serieus te nemen zijn
Of gewoon niet stemmen, like my grandma said, it makes no big difference if you got bitten by a similar size dog or a cat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
ohja.. stemmen.. dat komt er ook nog aan...
geen idee op wie.. misschien maar nattevingerwerk stemmen, tis niet alsof die verkiezingsprogramma's serieus te nemen zijn
Meer zon, minder regen en hagel vooral. Nog wel aardig wat wind maar ook lang niet meer zo veel als gisteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zal ook wel wat prettiger lopen zijn dan gisteren, stuk minder wind
Ik kan niet meer op Baas Dijkhoff stemmen, dus op wie moet ik nu stemmenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon op Rutte stemmen om de schuimbekkende wappies te treiteren.
Dat hele A0 blaadje uitvouwen en nalezen en dan toch gewoon vakje 1 inkleuren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon op Rutte stemmen om de schuimbekkende wappies te treiteren.
Of ze gewoon in dat hokje allemaal gaan inkleurenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat hele A0 blaadje uitvouwen en nalezen en dan toch gewoon vakje 1 inkleuren.
Zouden ze na een half uur komen vragen of het allemaal wel goed gaat?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gewoon in dat hokje allemaal gaan inkleuren
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
Maar onthoud: bij twijfel is er altijd nog Johan Vlemmix en feestpartij
En Kees van Kooten en Wim de Bie met De Tegenpartij.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
Maar onthoud: bij twijfel is er altijd nog Johan Vlemmix en feestpartij
Genoeg van de politieke mores, iedereen in een hangmat zonder soresquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Kees van Kooten en Wim de Bie met De Tegenpartij.
"Geen gezeik, iedereen rijk!"
ik ga hier op stemmen danquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Kees van Kooten en Wim de Bie met De Tegenpartij.
"Geen gezeik, iedereen rijk!"
of deze. Zie je nu kan ik niet meer kiezenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg van de politieke mores, iedereen in een hangmat zonder sores
Lekker zorgeloos hangen in een hangmat is ook pure rijkdom.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of deze. Zie je nu kan ik niet meer kiezen
Goed planquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gewoon in dat hokje allemaal gaan inkleuren
nou zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zorgeloos hangen in een hangmat is ook pure rijkdom.
Ik ga wel de Spek & Bitterballen partij oprichtenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of deze. Zie je nu kan ik niet meer kiezen
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel de Spek & Bitterballen partij oprichten
Spek & Bitterballen gratis voor iedereen en 365 vakantiedagen per jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |