Een beetje zoals mannen hun vrouwen willen dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet niets van merken. Gewoon de nieuwste met een mooie kleur met mooie lijnen.
Liefst rijden ze ook nog lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een beetje zoals mannen hun vrouwen willen dan?
Goede tip:quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik zou het juist wel wat vinden hebben dat het hem niet uitmaakt wat voor auto hij rijdt. Een mooie tegenstelling met de autopochers. Mijn auto is ook oud, bevat wat rommel en is een beetje vies, dus die kan ik beter verstoppen haha. Alhoewel, mijn vader heeft geloof ik na 2 dates ook al de auto van mijn moeder gewassen, omdat hij die te vies vond, en die zijn na 40 jaar nog steeds samen
ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:28 schreef Avianflu het volgende:
Vraag, zijn veel vrouwen op datingapps wantrouwig.
(Vraag nav een ander topic dat loopt)
Misschien heeft mn vader wel eerst mn moeder gewassen en daarna pas haar auto. Heb ik niet gevraagd en wil ik ook niet wetenquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goede tip:
Eerst jouw auto wassen, dan pas jou.
Vervolgens 40 jaar samen. *Noteert*
Snacken met de telefoon op de bank?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Oi oi oi, het is weer duidelijk vrijdagavond hoor![]()
![]()
Merk er niks vanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Oi oi oi, het is weer duidelijk vrijdagavond hoor![]()
![]()
Over een kleine 10 minuten is het al zaterdag.quote:
3 leuke chats, Drive to Survive 3 kijken, M&M's eten en rumthee zaufen, soort van drukquote:
Enorme stud! Zou doen 5/5quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gevalletje 'kaatsen en de bal kunnen verwachten'![]()
Pics van mij zijn zeldzaam, dan zul je echt een date-profiel moeten gaan vinden.. en er zitten hier wat dames die iets meer weten
Ik kan daar echt niet tegen. Ben meerdere keren bij dates thuis weggegaan omdat het te goor was. Het hoeft echt niet blinkend, maar vies is het andere uiterste. De eerste keer bij mijn vriend thuis vond ik ook akelig. Net een smerige studentenwoning. De dag erna opgebiecht en toen stuurde hij een foto van een boodschappentas vol schoonmaakmiddelen en heeft ie zijn huis van onder tot boven gepoetstquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Mooie auto'svind het wel wat hebben als een dame er enige interesse in heeft.
Over vieze autos gesproken...iemand wel eens gedate met iemand dat je na x dates er thuis kwam en daar dacht: wat een zwijnenstal? En je er misschien zelfs door aan het twijfelen werd gebracht?
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen. Ben meerdere keren bij dates thuis weggegaan omdat het te goor was. Het hoeft echt niet blinkend, maar vies is het andere uiterste. De eerste keer bij mijn vriend thuis vond ik ook akelig. Net een smerige studentenwoning. De dag erna opgebiecht en toen stuurde hij een foto van een boodschappentas vol schoonmaakmiddelen en heeft ie zijn huis van onder tot boven gepoetstDat maakte alles goed. Sindsdien heeft ie ook een hoop aan inrichting veranderd en is het er zelfs gezellig.
Yeah rightquote:
Dat is ook weleens lekker toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.
Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.
Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.
Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt.
Kick je op drama?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.
Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.
Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.
Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt.
First time éver dat ik dat op de negatieve kant vd schaal zie liggen..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Is dat niet wat sommigen zeggen: Het type dat gaat voor de foute mannenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
First time éver dat ik dat op de negatieve kant vd schaal zie liggen..![]()
Blijkbaar... al kan ik me serieus niet voorstellen dat je daar op zit te wáchten gewoon.. Maar ok, je leert; de kloothommel uithangen werktquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Is dat niet wat sommigen zeggen: Het type dat gaat voor de foute mannen
Geen dramaqueens voor jouquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar... al kan ik me serieus niet voorstellen dat je daar op zit te wáchten gewoon.. Maar ok, je leert; de kloothommel uithangen werkt![]()
Eén van die chats gisteravond was daar ook naar op zoek volgens mij.. daarom is ze nu exit.. ik zoek namelijk precies géén drama. Voor een weekendje ok, maar in een relatie pas ik daar echt voor.. Shit happens sowieso wel; een beetje geneuzel en wrijving zo nu en dan hoort bij relaties en is part of life, maar om dat nou meteen al in de basis te integreren vind ik persoonlijk een beetje te furrr
Not preferred idd.. kan wel wat hebben, maar ik zit bepaald niet op iemand te wachten die overal keihard de confrontatie in zoekt omdat dat een 'goed gevoel' geeft.. let's skip that shit en meteen door naar goedmaaksexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |