Niets.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke gaan we nu kijken? Ik zeg Olympiakos - Arsenal
Hadden geen antwoord op 3-4-3. Erg matige coachquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:57 schreef Monolith het volgende:
Ik heb dat hele Young boys echt totaal geen druk zien zetten op de verdediging van Ajax.
Twee keer geprobeerd in de eerste vijf minuten, daarna gaven ze het op.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:57 schreef Monolith het volgende:
Ik heb dat hele Young boys echt totaal geen druk zien zetten op de verdediging van Ajax.
Ajax zorgt er ook gewoon goed voor dat ze in de eerste fase van de opbouw niet in problemen kwamen. Net als tegen Lille.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee keer geprobeerd in de eerste vijf minuten, daarna gaven ze het op.
Ook gewoon geweldig gedaan van ajax, maar dit leek wel eerste ronde beker niveauquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens ene J Vogel waren ze van het niveau Vitesse
(lol)
Heb je de doelsaldos gezien buiten Young boys om?quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan dat Young Boys dik bovenaan staan in Zwitserland? Speelt de rest op ski's?
11 punten tussen de nummer laatst en nummer 2 na 24 wedstrijden (lol)quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je de doelsaldos gezien buiten Young boys om?
Die heb ik gemist, dus vandaar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee keer geprobeerd in de eerste vijf minuten, daarna gaven ze het op.
Young Boys krijgt geen kans dankzij Edson Álvarezquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
In de nabeschouwing nog niet een keer Alvarez genoemd?
Ik was gewoon vooral eens blij dat ik ontspannen naar een wedstrijd kon kijken in plaats van dat de tegenstander nog weer in de 80e minuut de aansluitingstreffer maakte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |