SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij kunt ook maar beter niet bij een peuterspeelzaal gaan werken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit bij zo´n zelfmoordlijn moet gaan werken. Kom alleen maar met van die kut opmerkingen
Hij heeft anders wel net zijn anus gebleekt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent niet echt de helderste ster aan de hemel he
ja een verhaal hoeft niet een heel stuk te zijn toch.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn verhaal doen, als ik niet weet wat te zeggen, gaat ook een beetje moeilijk he..
Als Nederland echt vol dreigt te raken, is het misschien wel een oplossingquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit bij zo´n zelfmoordlijn moet gaan werken. Kom alleen maar met van die kut opmerkingen
Je had toch zelf geen klachten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben gewoon een heel ander mens na corona.
Mja. Ik zou mij beoordeeld voelen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Of juist wel, kan je je verhaal kwijt zonder te moeten censureren uit bezorgdheid.
'ik zie het niet meer zitten'quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Haags het volgende:
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een verhaal hoeft niet een heel stuk te zijn toch.
Ik voel mij klote is al voldoende toch om er uit te gooien
Dit is inderdaad falen...quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen gewoon falen.
Dit is Nordrhein Westfalen...
Sorry bossie, ik zal deze niet inkoppenquote:
0800-hahaatjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik zie het niet meer zitten'
'dan moet je je bril opzetten, KOEKOEK'
Ooit gesolliciteerd maar werd afgewezen nadat ik binnenkwam met de slogan;quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij kunt ook maar beter niet bij een peuterspeelzaal gaan werken.
Klopt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had toch zelf geen klachten?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ooit gesolliciteerd maar werd afgewezen nadat ik binnenkwam met de slogan;
Je beleefd meer plezier met een kind van vier.
Jezus Haagsquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Hangt denk ik heel erg van de persoon aan de andere kant van de lijn af. Hopelijk zitten daar geen afgestompte eikels.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Ik zou mij beoordeeld voelen.
'ik zit met een leeg gevoel'quote:
Er is iets mis met je morele kompas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is iets mis met je morele kompas.
Nice.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet alleen met zijn morele hoor, zelfs Columbus had een beter kompas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow Koekoekquote:
HHhH is ook een aanraderquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wauw wat een film. Wat is er toch ontzettend veel gebeurd in WW2.
Dit verhaal ook. Een 19 jarige vent die een uniform en auto vind, 30 man aantrekt die naar hem luisteren en eigenhandig besluit 195 man dood te schieten.
En dat op nog geen 30km van NL.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Willi_Herold
Niets wat ik niet ook gemist hebquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was stream aan het volgen, nog wat gemist?
Ik zat te gamenquote:
Oh, zal hier ook wel lekker gaan. Kan het niet horen waar ik nu zit, er knalt iemand doorheen.quote:
ja ik had 12k moeten bieden I know. Maar goed dit is een verkoper waar ik nog niet heel veel mee gedaan heb.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:24 schreef Fogel het volgende:
Svalbarddingen weer? 13k is best een heftige prijs...
Hoe is het met je maagsappen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
koste wat moeite vandaag om er uit te komen
quote:
Een volgende poging was ook niet succesvol...quote:
ik denk eerder dat ik de vogel ben die zo crashtquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een volgende poging was ook niet succesvol...
ja ik had gisteren kip en snijboontjes. Das weinig vet natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noteren wat je eet, misschien zit er een maagsapopwekkend dingetje in je dieet?
quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ik de vogel ben die zo crasht
Kip met boon is donkere menseneten, misschien toch maar moslim worden dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik had gisteren kip en snijboontjes. Das weinig vet natuurlijk.
maar eet natuurlijk het liefst varken
quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nooitquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip met boon is donkere menseneten, misschien toch maar moslim worden dan?
nee dan toch liever de struisvogellampquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:23 schreef UitStraling het volgende:
Tevens
https://elixlampen.nl/collections/dieren/products/t-rex
ui/knoflook/suiker/zout zijn ook beste triggers..quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik had gisteren kip en snijboontjes. Das weinig vet natuurlijk.
maar eet natuurlijk het liefst varken
Meh.. niet echt goed, maar voel me ook over het algemeen wat ziek. Denk dat het door de lange dagen, weinig slaap en slecht eten komt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwitje, hoe is het met je buik?
Ja maar elke dag is ook wat saai :pquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Kip met snijboontjes is wel een lekkere combi
geen redenen tot testen ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. niet echt goed, maar voel me ook over het algemeen wat ziek. Denk dat het door de lange dagen, weinig slaap en slecht eten komt.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. niet echt goed, maar voel me ook over het algemeen wat ziek. Denk dat het door de lange dagen, weinig slaap en slecht eten komt.
*gooit wattenstaaf er achteraan*quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Pas goed op jezelf hoor.
* Schuift multivitamine naar Kwiwi.
is Billy afgeleverd?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er zin om voor mij even op en neer naar de fucking IKEA te rijden?
Dat is zo ongeveer mijn ergste nachtmerriequote:Op donderdag 11 maart 2021 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er zin om voor mij even op en neer naar de fucking IKEA te rijden?
quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ei bakken.
Geen spek voor ballie vandaag.
Yupsquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer mijn ergste nachtmerrie
quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ei bakken.
Zelfs online shoppen bij ikea is een kwelling.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer mijn ergste nachtmerrie
ei met spekquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ei bakken.
meer van hetzelfde?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
De weersverwachting is weer goed voor komende week zie ik.
Ik 11,5 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat jubileum had ik twee weken geleden al
quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
De weersverwachting is weer goed voor komende week zie ik.
In welk land?quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:57 schreef shiitake het volgende:
Heerlijk zonnetje en een beetje wind. Lekker uitwaaien.
Ben je op vakantie ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2021 07:57 schreef shiitake het volgende:
Heerlijk zonnetje en een beetje wind. Lekker uitwaaien.
Hmm, hier is het toch al redelijk grijs.quote:
"Hoe het meest muffe beroep ter wereld uitgroeide tot het werk van superhelden"quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)wetenschap~ab21487e/
muf beroepquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe het meest muffe beroep ter wereld uitgroeide tot het werk van superhelden"
Jansen haalde toch nog geen 60% effectiviteit?quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk raar. We hebben geen mazelen, polio, difterie en kinkhoest meer dankzij deze prikjesquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag jij vandaag weer naar Soep & Stengel?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag jij vandaag weer naar Soep & Stengel?
Nouja, nog wel dankzij de anti vaxxersquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk raar. We hebben geen mazelen, polio, difterie en kinkhoest meer dankzij deze prikjes
They protect us from our tiniest of enemies since the days of Jenner and Pasteur.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk raar. We hebben geen mazelen, polio, difterie en kinkhoest meer dankzij deze prikjes
Ja dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, behalve hier aan de overkant dan, daar poliolen ze nog lekker verder.
Wat?quote:
Nee heb ik niet in huis. Anders had ik een portie extra gemaakt voor jequote:
Of je wogst lustquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee heb ik niet in huis. Anders had ik een portie extra gemaakt voor je
quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee heb ik niet in huis. Anders had ik een portie extra gemaakt voor je
quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, net gebakken voor bij m'n ei. Ik zal vast een extra bord klaarzetten
Gisteravond opgegetenquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nou ja zegquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna 3 weken last van klieren in mijn hals en de assistente "moet even overleggen" of ik daar wel voor naar de huisarts mag.
Gewoon zeggen dat je anders half dood neervaltquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna 3 weken last van klieren in mijn hals en de assistente "moet even overleggen" of ik daar wel voor naar de huisarts mag.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Bent u met deze klachten naar een fysiotherapeut geweest?"
Niet het scherpste mesje in de la.
ssssssoedemorgenquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Plak een zwart knoflookteentje in je nek, maak er een foto van en stuur die op naar het scherpste mesje uit de lade.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga gewoon op de stoep voor de praktijk liggen kermen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je anders half dood neervalt
Volgens google heb ik terminale kanker. Dus ik ben maar weer gestopt met googelenquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plak een zwart knoflookteentje in je nek, maak er een foto van en stuur die op naar het scherpste mesje uit de lade.
Niet te erg overdrijven want dan laten ze je gelijk door een ambulance ophalen en mag je alsnog niet naar binnenquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga gewoon op de stoep voor de praktijk liggen kermen.
kunnen ze niet eerst wat experimentele medicijnen op je testen voordat je dood gaat? lijkt me wel nuttigquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens google heb ik terminale kanker. Dus ik ben maar weer gestopt met googelen
gewoon de deur open laten, anders klinkt het zo hol.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou gaat ze terugbellen, maar ik wilde eigenlijk op de gerrietroon gaan zitten
Ik zal het zachtjes doen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te erg overdrijven want dan laten ze je gelijk door een ambulance ophalen en mag je alsnog niet naar binnen
We hebben een kenner in de zaalquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon de deur open laten, anders klinkt het zo hol.
Alleen op m'n buik.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Bent u met deze klachten naar een fysiotherapeut geweest?"
Niet het scherpste mesje in de la.
Op kantoor beginnen mensen dan wel te klagen hoorquote:
Stelletje huiliesquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op kantoor beginnen mensen dan wel te klagen hoor
Echt he.quote:
Je wil niet even lekker op m'n buikje sabbelen?quote:
Hmm nopesquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je wil niet even lekker op m'n buikje sabbelen?
zeikerdsquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op kantoor beginnen mensen dan wel te klagen hoor
Hmm, mental imagequote:Op donderdag 11 maart 2021 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je wil niet even lekker op m'n buikje sabbelen?
Morgen worden de PMD zakken weer opgehaald, die zullen wel weer de hele wijk door vliegenquote:
Wat voor zakken?quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen worden de PMD zakken weer opgehaald, die zullen wel weer de hele wijk door vliegen
Plastic, metaal, drankkartons.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:53 schreef Koen66 het volgende:
vloog net een duif zowat achteruit langs m'n zolderraam
O god die zijn als het goed is vanmorgen opgehaald.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen worden de PMD zakken weer opgehaald, die zullen wel weer de hele wijk door vliegen
Ik denk niet dat god daarbij geholpen heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god die zijn als het goed is vanmorgen opgehaald.
Zoveel Mexicaanse gastarbeiders hebben we geloof ik niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat god daarbij geholpen heeft.
Hooguit iemand die toevallig Jezus heet..
niet echt. Al heeft er wel eens 1 voor mij gewerkt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel Mexicaanse gastarbeiders hebben we geloof ik niet.
Goedemorgen jongedamequote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:53 schreef Koen66 het volgende:
vloog net een duif zowat achteruit langs m'n zolderraam
Ik heb altijd een beetje mijn twijfels bij de bomen langs de parkeerplaats, maar ze overleven het toch telkens weerquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier valt het gelukkig mee. Als het hard waait is het altijd even de vraag of de dakpannen braaf op hun plek blijven liggen.
dan ben je meegenomen door de leuke cassiere?quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:18 schreef Koen66 het volgende:
ik loop zo ff naar de supermarkt. Als je niks meer van me hoort dan weet je het wel
oeh da's een interessanter alternatief dan wegwaaienquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ben je meegenomen door de leuke cassiere?
dat leek me wel ja.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh da's een interessanter alternatief dan wegwaaien
oh dat is weer jammer danquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:20 schreef Koen66 het volgende:
al zitten de leukere cassieres bij de Jumbo hier niet overdag
overdag voornamelijk dezelfde onaantrekkelijke dames waar kassiere zijn bij de Jumbo kennelijk het hoogtepunt van hun carriere isquote:
Die verdienen 's avonds wat bij?quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:20 schreef Koen66 het volgende:
al zitten de leukere cassieres bij de Jumbo hier niet overdag
Niet zo minquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overdag voornamelijk dezelfde onaantrekkelijke dames waar kassiere zijn bij de Jumbo kennelijk het hoogtepunt van hun carriere is
HOI DIKKE VRIENDquote:
nee ik zit op de bankquote:
Gadverdammequote:
ik ben niet aan het plassenquote:
ik hoef 'm toch niet te zien om te plassen?quote:
Die hebben nog geen blaadjes, dus die overleven deze storm wel hoorquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje mijn twijfels bij de bomen langs de parkeerplaats, maar ze overleven het toch telkens weer
Ik wil iets zeggen, maar t voelt allemaal wat gek? Goed dat ze onderzoeken, maar wat een klote onderzoek. Je wilt eigenlijk de uitslag wel en niet hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Net gehoord dat de zorgverzekering de kosten voor de genetische test op borstkanker goedgekeurd heeft. Ben wel blij dat ze het betalen, maar aan de andere kant geen goede zaak dat m'n familiehistorie blijkbaar zo slecht is dat het betaald wordt..
Tot nu toe is die hier ook nog niet heel extreem.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Die hebben nog geen blaadjes, dus die overleven deze storm wel hoor
Ja precies, maar goed. Als ik het zou hebben krijg je gelijk allemaal gesprekken met artsen over hoe het te voorkomen, dus eigenlijk alleen maar goed. En als ik het niet heb nog beter natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen, maar t voelt allemaal wat gek? Goed dat ze onderzoeken, maar wat een klote onderzoek. Je wilt eigenlijk de uitslag wel en niet hebben.
Wat voor groots heb je gekocht dat het niet in je grote porsche pastquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Teruggereden van de fucking IKEA met geen achteruitzicht, geen zijaanzichten en alleen een half metertje zicht naar voren toe, God I love this shit way too much
Twee beddenquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor groots heb je gekocht dat het niet in je grote porsche past
Beste uitkomst is inderdaad dat je het niet hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, maar goed. Als ik het zou hebben krijg je gelijk allemaal gesprekken met artsen over hoe het te voorkomen, dus eigenlijk alleen maar goed. En als ik het niet heb nog beter natuurlijk.
waarom niet bovenop je auto bindenquote:
Het wordt weer een relaxte dag.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet toch allang dat de blank-en-boos-club helemaal nergens om geeft? Zijn enkel continu op zoek naar redenen om hun blinde haat te vergoelijken. Slachtoffers, links of rechts, zwart of wit, zullen hun volledig aan hun reet roesten.
goed vastbinden, niks aan de hand.quote:
vriendjequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:03 schreef Dven het volgende:
Koffie gezet, hengeltje geworpen
[..]
Het wordt weer een relaxte dag.
ik drink geen koffie. Maar als zij koffie wil, wil ik het wel zetten voor haarquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje met een vraag.
Wat voor koffie zou jij met haar drinken?
[ afbeelding ]
dit is nog wel suitable for work tochquote:
ik vreet niet uit de kliko.quote:
Kijken de kinderen mee?quote:
Ik heb net blijkbaar de duurste koffie ter wereld gekocht dus ik zoek nog leuke mensen om het mee te drinken. Wilde jou en haar uitnodigen maar zal dan iemand anders worden, sorry, wist niet dat je geen koffie drinkt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik drink geen koffie. Maar als zij koffie wil, wil ik het wel zetten voor haar
Lekkere koffiequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje met een vraag.
Wat voor koffie zou jij met haar drinken?
[ afbeelding ]
ik pak wel een biertje of een whisky erbij dan. Mogen jullie van de koffie genietenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb net blijkbaar de duurste koffie ter wereld gekocht dus ik zoek nog leuke mensen om het mee te drinken. Wilde jou en haar uitnodigen maar zal dan iemand anders worden, sorry, wist niet dat je geen koffie drinkt.
niet thuiswerken... foeiquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo wil ik mijn collega best noemen ja
Kopi Luwak?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb net blijkbaar de duurste koffie ter wereld gekocht dus ik zoek nog leuke mensen om het mee te drinken. Wilde jou en haar uitnodigen maar zal dan iemand anders worden, sorry, wist niet dat je geen koffie drinkt.
Op internet heeft iedereen altijd een oordeel klaar staanquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet weten waarom ik niet thuiswerk en wel oordelen.. foei
is wel het makkelijkstequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op internet heeft iedereen altijd een oordeel klaar staan
Best netjes toch? In elk geval een verhoging en een bonusquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
970 euro bonus en 2,07% salarisverhoging. Nou ja, kon slechter
dat is meer dan ik dit jaar krijg.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Buda is zo rijk dat hij 970 euro bonus ziet als wisselgeldquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Best netjes toch? In elk geval een verhoging en een bonus
Het is meer dan ik had verwachtquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Bonus hebben ze hier nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is meer dan ik dit jaar krijg.
Ik krijg nooit bonus
Nee, Black Ivory Coffee.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buda is zo rijk dat hij 970 euro bonus ziet als wisselgeld
quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bonus hebben ze hier nog nooit van gehoord.
Op misschien dat de boot of het vakantiehuis van de baas zo heet
Kun je toch een mooi boek van kopenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien wel twee boekenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je toch een mooi boek van kopen
O ja, onze bonus is in principe ook een winstuitkering, want daar is het aan gekoppeld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit jaar krijg ik wel winstuitkering dus dat is mooi meegenomen en over 2 weken m'n beoordelingsgesprek als die goed is, waar ik wel vanuit ga, dan ga ik weer een trede omhoog qua salaris maar meer dan dat zit er niet in
Wij krijgen een bonus en een 13e maand. En ze betalen je hele pensioenpremie. Mijn basissalaris is dan weer niet erg spectaculairquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:28 schreef Fogel het volgende:
Mijn werk doet niet aan bonus, maar ze betalen wel een goed basisloon. Ik vind het allemaal wel best.
Zak chips en een blik pils.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:29 schreef gianni61 het volgende:
Toch weer 5 euro gewonnen bij de staatsloterij, ik denk ik morgen helemaal los ga bij de supermarkt
Als ik huismerk chips koop, kan ik misschien wel een sixpack pils pakkenquote:
niet nodig met uurtarief toch?quote:
beste bonus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |