SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij kunt ook maar beter niet bij een peuterspeelzaal gaan werken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit bij zo´n zelfmoordlijn moet gaan werken. Kom alleen maar met van die kut opmerkingen
Hij heeft anders wel net zijn anus gebleekt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent niet echt de helderste ster aan de hemel he
ja een verhaal hoeft niet een heel stuk te zijn toch.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn verhaal doen, als ik niet weet wat te zeggen, gaat ook een beetje moeilijk he..
Als Nederland echt vol dreigt te raken, is het misschien wel een oplossingquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit bij zo´n zelfmoordlijn moet gaan werken. Kom alleen maar met van die kut opmerkingen
Je had toch zelf geen klachten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben gewoon een heel ander mens na corona.
Mja. Ik zou mij beoordeeld voelen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Of juist wel, kan je je verhaal kwijt zonder te moeten censureren uit bezorgdheid.
'ik zie het niet meer zitten'quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Haags het volgende:
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een verhaal hoeft niet een heel stuk te zijn toch.
Ik voel mij klote is al voldoende toch om er uit te gooien
Dit is inderdaad falen...quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen gewoon falen.
Dit is Nordrhein Westfalen...
Sorry bossie, ik zal deze niet inkoppenquote:
0800-hahaatjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik zie het niet meer zitten'
'dan moet je je bril opzetten, KOEKOEK'
Ooit gesolliciteerd maar werd afgewezen nadat ik binnenkwam met de slogan;quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij kunt ook maar beter niet bij een peuterspeelzaal gaan werken.
Klopt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had toch zelf geen klachten?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ooit gesolliciteerd maar werd afgewezen nadat ik binnenkwam met de slogan;
Je beleefd meer plezier met een kind van vier.
Jezus Haagsquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Hangt denk ik heel erg van de persoon aan de andere kant van de lijn af. Hopelijk zitten daar geen afgestompte eikels.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Ik zou mij beoordeeld voelen.
'ik zit met een leeg gevoel'quote:
Er is iets mis met je morele kompas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is iets mis met je morele kompas.
Nice.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet alleen met zijn morele hoor, zelfs Columbus had een beter kompas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow Koekoekquote:
HHhH is ook een aanraderquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wauw wat een film. Wat is er toch ontzettend veel gebeurd in WW2.
Dit verhaal ook. Een 19 jarige vent die een uniform en auto vind, 30 man aantrekt die naar hem luisteren en eigenhandig besluit 195 man dood te schieten.
En dat op nog geen 30km van NL.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Willi_Herold
Niets wat ik niet ook gemist hebquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was stream aan het volgen, nog wat gemist?
Ik zat te gamenquote:
Oh, zal hier ook wel lekker gaan. Kan het niet horen waar ik nu zit, er knalt iemand doorheen.quote:
ja ik had 12k moeten bieden I know. Maar goed dit is een verkoper waar ik nog niet heel veel mee gedaan heb.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:24 schreef Fogel het volgende:
Svalbarddingen weer? 13k is best een heftige prijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |