Met Nick in het bubbelbad.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:39 schreef Toweler het volgende:
Ben benieuwd wat Matt gaat doen zou Jill naar huis moeten
Ik stem nooit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die het nog niet gedaan hebben:
[poll=1951]
Zal nog een paar keer posten en dan stop ik
Moge duidelijk zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1951]
bb heeft haar er op gezet, betere kijkcijfersquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:26 schreef maryo55 het volgende:
Hoe kan Jill genomineerd staan als ze vorige week nog heel hoog stond om in de finale te staan.
Alle belgen haar gestemd?
Waarom?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1951]
als iedereen zo denkt blijft Zoeyquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:27 schreef snetje het volgende:
Ik ga 2x op Zoey stemmen om te blijven ... Jill krijgt al genoeg stemmen ...
Dat is voor de persoon die net de COS heeft geopendquote:
Deze meidquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef zodeju het volgende:
Godsamme ik dacht dat jullie nog steeds aan het speculeren waren en heb nu pas door dat dit de uitslag was.
Die lezen echt wel meer dan de laatste 5 postsquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is voor de persoon die net de COS heeft geopend
Het is wel duidelijk dat niet iedereen zo denkt. Eigenlijk is het kansloos...maar als niemand zo denkt gaat Michel zeker niet naar huisquote:
Die gaat naar de finalequote:Op woensdag 10 maart 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat niet iedereen zo denkt. Eigenlijk is het kansloos...maar als niemand zo denkt gaat Michel zeker niet naar huis
Hij krijgt een beetje teveel praatjes dit faalhaasje. Volgende week mag hij Zoey achterna....quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:43 schreef thomas19844 het volgende:
Haha Matt... degene die er nu op staat krijgt echt wel een deuk in zijn ego hahaha.... Zou hij dit straks ook nog herhalen
Niet nu...ik ben al chagerijnigquote:
Deze stemming draait niet om Matt maar daar is Matt niet slim genoeg voor om dat te begrijpen. Hij gaat er vanzelf uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:43 schreef thomas19844 het volgende:
Haha Matt... degene die er nu op staat krijgt echt wel een deuk in zijn ego hahaha.... Zou hij dit straks ook nog herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |