Ik ook. Tegen beter weten in maar ik verwacht dat jill genoeg stemmen krijgt en wil personelijk lieve Michel naar huisquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef Astro_boy het volgende:
Ik ben recalcitrant geweest en heb op Zoey gestemd.
Met Nick in het bubbelbad.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:39 schreef Toweler het volgende:
Ben benieuwd wat Matt gaat doen zou Jill naar huis moeten
Ik stem nooit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die het nog niet gedaan hebben:
[poll=1951]
Zal nog een paar keer posten en dan stop ik
Moge duidelijk zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1951]
bb heeft haar er op gezet, betere kijkcijfersquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:26 schreef maryo55 het volgende:
Hoe kan Jill genomineerd staan als ze vorige week nog heel hoog stond om in de finale te staan.
Alle belgen haar gestemd?
Waarom?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1951]
als iedereen zo denkt blijft Zoeyquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:27 schreef snetje het volgende:
Ik ga 2x op Zoey stemmen om te blijven ... Jill krijgt al genoeg stemmen ...
Dat is voor de persoon die net de COS heeft geopendquote:
Deze meidquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef zodeju het volgende:
Godsamme ik dacht dat jullie nog steeds aan het speculeren waren en heb nu pas door dat dit de uitslag was.
Die lezen echt wel meer dan de laatste 5 postsquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is voor de persoon die net de COS heeft geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |