Die eerst op tv kwamen waren allemaal datums, maar zonet die van Jill niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg we hebben alles bijgehouden behalve dat
✔ 13.17 Liese
✔ 13.53 Zoey
✘ 14.28 Matt
✔ 14.48 Matt
✔ 15.07 Naomi
✔ 15.48 Naomi
✘ 15.55 Jill
✔16.57 Nick
✔17.19 Michel
✔19.00 Jill
✔19.21 Michel
✔20.39 Julie
✔21.47 Liese
✘ 22.04 Jill
✔ 22.05 Naomi
✔ 22.05 Nick
✘ 22.38 Matt
✘ 23.34 Julie
✔01.07 Zoey, gehaald
✘ 01.32 Michel, het apparaat deed het niet.
✘ 01:47 Jill, niet
✔02.45 Naomi
✔02.53 Julie
✔03.35 Michel
✔03.52 Liese
✔04.14 Matt
✔05.55 zoey
✔06.06 Nick
✔8.45 Zoey
✘ 10.07 Jill
✔10.54 Michel
✔ 11.26 Liese
32 pogingen
7+1 maal fout van bb
- ¤3500,- van het startbedrag
Jill: 5x (4 keer fout)
Liese: 4x
Zoey: 4x
Matt: 4x (2 keer fout)
Naomi: 4x
Michel: 4x
Nick: 3x
Julie: 3x (1 keer fout)
¤ 12.000 - (7 x ¤ 500) = ¤ 8.500
als het alleen om het huismeesterschap zou gaan voor degenen die nog geen huismeester waren geweest, Liese, Julie en Michel, had BB geen opdracht voor de hele groep gegeven voor het huismeesterschap.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:17 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik snap je punt wel hoor,maar ik dacht ook wel dat het hem er eerder om ging dat hij en Julie nog geen huismeesters waren geweest. Behalve Liese dan, Liese ging het volgens mij vooral over dat ze niet meer met de polonaise wilde opstaan, dacht wel dat Jill langer zou blijven volhouden
Zo gaat het altijd. Twee honden vechten om een been........quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe de tij kan keren vorige week en 2 weken geleden: Mattvieze vuile stalker
en daar is matt weer hoor blabla...En nu bijna finale kandidaat
Ja als je die foto zag deze week met die 2 tienjarige aan de poort, dan weet je dat dit wel leuk is voor haar om door te gaan met haar kindershow.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
En ik zie liever kleutergrappen. Niet iedere kijker is vindt hetzelfde leuk.
Heb liever dat er af en toe kattenkwaad word uitgehaald dan dat ik de hele dag moet kijken naar bewoners die Patience zitten te spelen, puzzels zitten te maken of onder een dekentje op de bank liggen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo haken ook de kijkers af, zo van alweer die kleutergrappen...zo ben ik er van gaan gruwelen, geef mij maar de iets serieuse bewoner..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben nog enkele fragmenten aan het monteren van gisteravond en vannacht ....![]()
Zoey spreekt Michel aan - 9 maart 2021.filmpjke gekeken, maar vind zoey eigenlijk niets verkeerds zeggen. Snap niet dat michel daar nu nog over loopt te piekeren. Of zou het zo zijn dat hij misschien aan het nadenken is of er misschien toch wel een beetje waarheid in zoeys pleidooi zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging Michel om 1 ding en dat ding was het huismeesterschap in de eigen groep houden want ondanks dat ze met 5 tegen 3 waren was hij er niet van overtuigd dat er geen gelijke stand kon ontstaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:17 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik snap je punt wel hoor,maar ik dacht ook wel dat het hem er eerder om ging dat hij en Julie nog geen huismeesters waren geweest. Behalve Liese dan, Liese ging het volgens mij vooral over dat ze niet meer met de polonaise wilde opstaan, dacht wel dat Jill langer zou blijven volhouden
Foto niet gezien dus geen idee waar dit over gaat. Maar Jill doet dit niet omdat ze denkt dat de kijker het leuk vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja als je die foto zag deze week met die 2 tienjarige aan de poort, dan weet je dat dit wel leuk is voor haar om door te gaan met haar kindershow.
Jill is de grootste NL concurrent van Michel. Zijn fans hebben om die reden Jill genomineerd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Het is wel echt raar dat ze op die nominatie lijst staat ja. Ze promoten haar als een malle al weken. Misschien komt er nog een twist maar vrees van niet.
Nee, Zoey....quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jill is de grootste NL concurrent van Michel. Zijn fans hebben om die reden Jill genomineerd.
Het is een opstapeling van meerdere keren. Het is al de 3e keer dat ze zoiets doet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:21 schreef anine het volgende:
[..]
filmpjke gekeken, maar vind zoey eigenlijk niets verkeerds zeggen. Snap niet dat michel daar nu nog over loopt te piekeren. Of zou het zo zijn dat hij misschien aan het nadenken is of er misschien toch wel een beetje waarheid in zoeys pleidooi zat
Of Michiel heeft ook een grote aanhang, alleen al zijn kameraden uit het leger,( echt waar) en zijn vrienden door de hele wereld..quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jill is de grootste NL concurrent van Michel. Zijn fans hebben om die reden Jill genomineerd.
Ja, zal zo in het huis wel aangekondigd worden.quote:
Deze stemming draait niet om Matt. Waarom begrijp je dat niet? Matt gaat er vanzelf uit die is niet belangrijk genoeg om op te stemmen. Zucht.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe de tij kan keren vorige week en 2 weken geleden: Mattvieze vuile stalker
en daar is matt weer hoor blabla...En nu bijna finale kandidaat
Een bekende militaire uitdrukking: in ieder stadje een ander schatje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Of Michiel heeft ook een grote aanhang, alleen al zijn kameraden uit het leger,( echt waar) en zijn vrienden door de hele wereld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |