Meestal wie mag blijvenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef rinardo het volgende:
moeten we klikken op wie mag blijven of op wie meg moet ??
Ik geloof je niet. Ik zie namelijk geen zwarte kousen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als je zou zeggen : " deze vrouw is 50 en behoort tot de zwarte kousen kerk " word je gelijk geloofd.
Ja dat. En dan maar door blijven tetteren...dan ga je het ook nooit begrijpen en kom je over als arrogant en dominant.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat en dat hij weinig ruimte geeft aan een ander. Hij ziet het alleen zelf niet dus begrijpt niet waarom een ander een probleem heeft met zijn houding.
en dan Matt er toch nog een week inhouden, wat een beelden zou dit opleveren. 10.000 uit de pot en al zijn kansen bij de andere bewoners kwijt, meteen 6 stemmenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Leuk startkapitaal voor z'n bedrijfje en een enorme boost in zelfvertrouwen, paar leuke Tinderdates. Vind het in alles een sneu mennekke, dat gun ik hem oprecht.
Wou dat nou net zeggen zou inderdaad leuk zijn dat Jill als eerste door was en er vervolgens verteld werd. Jill gefeliciteerd je gaat door naar de finaleweek.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gaat toch ook vraagtekens opleveren als Zoey , Micel en Nick genomineerd worden door publiek. En na de bekendmaking dat Zoey naar huis mag. Plots zeggen, Maar bewoners er is ook gestemd wie rechtstreeks in de finale zit: Het is Jill
Bewoners zo van huh?????![]()
Met 3 samenspannen om de kleuter het leven zuur te maken. Zijn goed recht, desalnietemin pestgedrag. Maakt me verder ook niet uit hoor, had waarschijnlijk hetzelfde gedaan in zijn positie.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
"pesten" is een groot woord.
Big Brother heeft duidelijk gezegd "je mag het elkaar moeilijk maken"
Michel is de enige die dit ook gedaan heeft dus is niet echt pesten, gewoon het ei-spel.
omg we hebben alles bijgehouden behalve datquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand een lijstje van alles codes die langskwamen op tv?
Adem in...adem uit... je bent niet alleenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:12 schreef engine het volgende:
Ben die vent echt beu. Kan er niet meer naar luisteren.
Het is wel echt raar dat ze op die nominatie lijst staat ja. Ze promoten haar als een malle al weken. Misschien komt er nog een twist maar vrees van niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wou dat nou net zeggen zou inderdaad leuk zijn dat Jill als eerste door was en er vervolgens verteld werd. Jill gefeliciteerd je gaat door naar de finaleweek.
Kunnen ze eerst in op Matt stemmen en word daarna gesneden in K5
Ben wel benieuwd wat dit voor wijziging in het gedrag van Jill tov Matt betekent....quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe de tij kan keren vorige week en 2 weken geleden: Mattvieze vuile stalker
en daar is matt weer hoor blabla...En nu bijna finale kandidaat
Dit zijn mij een paar stappen te verquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe de tij kan keren vorige week en 2 weken geleden: Mattvieze vuile stalker
en daar is matt weer hoor blabla...En nu bijna finale kandidaat
ik snap je punt wel hoor,maar ik dacht ook wel dat het hem er eerder om ging dat hij en Julie nog geen huismeesters waren geweest. Behalve Liese dan, Liese ging het volgens mij vooral over dat ze niet meer met de polonaise wilde opstaan, dacht wel dat Jill langer zou blijven volhoudenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Met 3 samenspannen om de kleuter het leven zuur te maken. Zijn goed recht, desalnietemin pestgedrag. Maakt me verder ook niet uit hoor, had waarschijnlijk hetzelfde gedaan in zijn positie.
Dat is fijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
Adem in...adem uit... je bent niet alleen
Hij heeft weinig liefde gekend 12jaar en moest al voor zichzelf zorgen...Hij heeft goedkeuring nodig en probeert ook altijd het goede te doen en komt vaak zalvend over of juist stoer als hij zichzelf onzeker voelt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat en dat hij weinig ruimte geeft aan een ander. Hij ziet het alleen zelf niet dus begrijpt niet waarom een ander een probleem heeft met zijn houding.
Had ik ook last van , ik heb ze ff af gezetquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Harry het volgende:
Stream 2 loopt steeds vast. Meer die dat hebben?
Zo haken ook de kijkers af, zo van alweer die kleutergrappen...zo ben ik er van gaan gruwelen, geef mij maar de iets serieuse bewoner..quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Het is wel echt raar dat ze op die nominatie lijst staat ja. Ze promoten haar als een malle al weken. Misschien komt er nog een twist maar vrees van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |