Vorige week zag ik op insta foto voorbij komen dus ik schat nu een week of 2/3geledenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer waren die opnames dan?
Gewoon weer één iemand die wat roept en iedereen neemt het over.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef -river- het volgende:
Toch zie je nergens bewijs dat Soeloe-lip iets met A2 heeft, en ook nergens een rozen foto.
Hij zou naar een afkickkliniek gaan, maar hij ging niet in december want dan miste hij alle feestjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Wow, ik zoek die Koen even op maar inderdaad; ziet eruit als iemand die best veel drugs gebruikt. Te veel.
Ja. Maar Yo heeft nu haar eigen lijn van repen en fitness spullen oid. Toen ik dat zag wist ik dat ze daar ook vast lekker samen over hebben kunnen sparren en weg was de droom.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Moet er dan niemand denken aan dat gerucht [had een mooie gate kunnen worden, maar alas] dat Rico Verhoeven rozen aan Yolanthe had gestuurd en toen zijn jarenlange relatie klapte,?
Is dezelfde.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar die Sarah van Soelen heeft haar bedrijf ook in Bergschenhoek? Of is dat een andere Sarah?
Iemand had het ook onder die Instagram van Monique gezet, bij de reactie van Kim Kötter of hoe heet ze.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef -river- het volgende:
Toch denk ik niet dat ze samen iets hebben aangezien geen van beide er echt slim uitziet en er geen enkel bewijs te vinden is.
😳 Ooo best naar voor hem, hoop dat het hem alsnog gaat lukken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef caroro het volgende:
[..]
Hij zou naar een afkickkliniek gaan, maar hij ging niet in december want dan miste hij alle feestjes.
Als Hazes slim is laat hij dat ook even.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef -river- het volgende:
Toch denk ik niet dat ze samen iets hebben aangezien geen van beide er echt slim uitziet en er geen enkel bewijs te vinden is.
Je zal als bekend persoon de hele dag toch dit soort bagger onder je Insta krijgen. Ik heb bijna medelijden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iemand had het ook onder die Instagram van Monique gezet, bij de reactie van Kim Kötter of hoe heet ze.
Probleem is (niet voor ons gelukkig) dat hij totaal niet slim is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als Hazes slim is laat hij dat ook even.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Probleem is (niet voor ons gelukkig) dat hij totaal niet slim is.
Wie van de twee?!quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef -river- het volgende:
https://rur.nl/programmas(...)-quido-van-de-graaf/
Soeloe-lip.
Wow oke, op die eerste foto lijkt ze sprekend op Mo.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Michellee het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)_andre_hazes_te_zijn
Ik kan mijn ogen niet van die lippen afhoudenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef -river- het volgende:
https://rur.nl/programmas(...)-quido-van-de-graaf/
Soeloe-lip.
Geen insta nemen en het probleem is opgelost.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zal als bekend persoon de hele dag toch dit soort bagger onder je Insta krijgen. Ik heb bijna medelijden.
J en dan nog die mogelijke vreemdganger van Syl.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:28 schreef praadje het volgende:
We worden met al die gates wel op onze wenken bediend. Denk dat ik maar een paar weekjes onbetaald verlof neem. Anders is het niet bij te houden. Hazesgate, Barbiegate, Meghangate. Volgende week het interview met Marco en Linda dus dan wellicht weer een Borstatogate.
En dan kan er ook nog een overwachte gate bijkomen!(de beste!)quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
J en dan nog die mogelijke vreemdganger van Syl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |