quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Zij is vriendinnen met Jamie?
En Amanda Balk, wat wel weer leuk past bij het ezel-thema.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Tja, bevriend met die lip Jamie Vaes
Sarah met de Zoeloe lippen.quote:
lekker belangrijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waarom dat gedoe met die Sarah van Soeloe-lip onder een spoiler terwijl ze in het topic hiervoor al uitgebreid is besproken?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waarom dat gedoe met die Sarah van Soeloe-lip onder een spoiler terwijl ze in het topic hiervoor al uitgebreid is besproken?
Ze is zelf pas 21...maar mams heeft ook dezelfde lippen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien wil hij via haar aan haar moeder zien te komen.
Die raakt ze dan echt kwijt aan haar moeder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:48 schreef Simone010 het volgende:
ze is zelf
[..]
Ze is zelf pas 21...maar mams heeft ook dezelfde lippen.
Powerfan gespot!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sarah met de Zoeloe lippen.
Maar wat een verstandige reactie geeft Monique op haar insta. Petje af hoor.
Hopelijk neemt ze hem nu echt nooit, nooit meer terug.
Jamie Blaas dusquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Tja, bevriend met die lip Jamie Vaes
Nee joh. Ik hoop gewoon echt dat ze hem nu niet meer terug neemt.quote:
Stiefmoeder is overleden, dit is inderdaad haar "echte" moeder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
Reactie op Mo haar Insta van haar vader en (stief)moeder.
hermusannemarie
Wat ben ik trots op jou, dat jij mijn dochter bent. Je bent een fantastische moeder en een sterke vrouw . Beloof me één ding, neem hem noooooit meer terug. Alleen maar liefde voor jou❤️❤️
Ah thanks. Ik zat al te twijfelen. Dus haar stiefvader en haar echte moeder, begrijp ik het zo goed?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Stiefmoeder is overleden, dit is inderdaad haar "echte" moeder.
Ja lijkt me ook beter voor iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hoop gewoon echt dat ze hem nu niet meer terug neemt.
Mag de lege afbeelding onderaan de OP ook worden verwijderd?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Ole het volgende:
er is geveegd.
geen persoonlijk gezeik hier, gewoon lekker speculeren over A1 A2 a3 ezeltjes, koelkasten..
Ik denk dat Hermus haar achternaam is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah thanks. Ik zat al te twijfelen. Dus haar stiefvader en haar echte moeder, begrijp ik het zo goed?
Wat moet ze zichzelf kwalijk nemen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook beter voor iedereen.
Ieder zn mening maar vraag me oprecht af wat je sterk vindt aan haar reactie? Naar mijn idee plaatst ze het altijd zo buiten zichzelf: eerst was het Bridget, nu is hij gewoon ongelukkig. Alsof ze niet wil erkennen dat ze gewoon geen goede match zijn.
Genant dat ze dit allemaal via insta besprekenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
Reactie op Mo haar Insta van haar vader en (stief)moeder.
hermusannemarie
Wat ben ik trots op jou, dat jij mijn dochter bent. Je bent een fantastische moeder en een sterke vrouw . Beloof me één ding, neem hem noooooit meer terug. Alleen maar liefde voor jou❤️❤️
Edit; correctie, haar stiefvader en moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |