SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 november 2019SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
https://www.glamour.nl/ni(...)maasland-uit-elkaar/quote:André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
Dat maken de twee vanochtend bekend
Door LAURA GOMMANS
17/02/2020
Na een zeer intense relatie van drie maanden hebben Bridget Maasland (45) en Andre Hazes (26) alweer een punt achter hun liefdesverhaal gezet.
Bridget en André zetten punt achter hun relatie
"Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten," hebben ze laten weten aan RTL Boulevard. In november maakten de twee bekend contact met elkaar te hebben, en vanaf dat moment ging het in sneltreinvaart. Er werd er van de Instagram-daken geschreeuwd hoe ze de liefde in elkaar hadden gevonden. Bridget noemde André vorige maand nog 'de liefde van haar leven' in een emotionele post op Instagram. Alle verliefde posts en de aandacht die daarmee gegenereerd werd, is uiteindelijk dus wat hun relatie de das omdeed.
Valentijnsdag
Rondom Valentijnsdag was het opvallend dat de zo openlijk verliefde Bridget en André geen uitgebreide odes aan elkaar brachten op social media, waardoor velen zich afvroegen of het stel nog wel samen was.
Begin november maakte André Hazes bekend dat hij wegging bij Monique Westenberg, de moeder van zijn zoontje Dré. Monique wist kort daarop te melden dat de breuk te maken had met een andere vrouw. Enkele dagen later verschenen de eerste verliefde foto's van Bridget en André op Instagram.
We'll say it louder for the people in the back: het is verstandig om eerst een paar maandjes privé te kijken of die spannende nieuwe date écht relatiemateriaal is, voordat je alles op social media deelt. Je leeft, je leert. We wensen Bridget en André echter veel sterkte en succes toe in de toekomst.
28 februari:
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.https://www.telegraaf.nl/(...)voor-altijd-de-jouwequote:André Hazes tegen Monique: ik ben voor altijd de jouwe
Updated 28 feb. 2020
27 feb. 2020 in ENTERTAINMENT
Nadat Privé eerder al met een foto wist te onthullen dat André weer bij hun huis in Berkel en Rodenrijs is gesignaleerd, lijkt het erop dat de zanger donderdagavond bevestigt dat hij en Monique Westenberg weer een stel zijn.
Ⓒ ANP KIPPA
Bij een foto, waarop te zien is dat Monique hem vasthoudt tijdens een romantisch diner in een restaurant in Rotterdam, deelt hij een songtekst van het nummer Faithfully. ,,Ze zeggen dat de weg geen plek is om een familie te starten. Onder de streep is het jou en mij. En van een muzikant houden, gaat niet altijd op de manier die normaal is. Maar girl, blijf bij mij. Ik ben voor altijd de jouwe.” De Engelstalige tekst komt uit een liedje van de band Journey. In de tekst komt ook een zinsnede voor dat een relatie met een muzikant niet altijd is hoe het zou moeten zijn.
Kortstondige romance
Na zijn romance met Bridget Maasland, die officieel nog geen honderd dagen heeft geduurd, werd 17 februari bekend dat ze een punt achter hun kortstondige relatie hebben gezet.
Vlak daarvoor waren zowel André, Monique én Bridget op Curaçao. André had hier een optreden en eerder was al gepland dat Monique en zijn zoontje André daarheen zouden gaan. Later is Bridget ook naar de exotische bestemming afgereisd. Maar wat een romantisch liefdestripje had moeten worden, lijkt uiteindelijk het einde van hun relatie te hebben betekend.
Foto’s van het gezellige samenzijn van André met zijn gezinnetje, waarbij hij Monique hartelijk omhelsde, zouden bij Bridget niet goed gevallen zijn. Uitgerekend op Valentijnsdag kon André zijn spullen ophalen bij Bridgets huis in Amsterdam.
Vorig jaar november maakte het management van André Hazes bekend dat hij en Monique Westenberg uit elkaar waren. Monique reageerde destijds als door een wesp gestoken, liet weten dat de verklaring niet namens haar was en dat er een andere vrouw in het spel zou zijn. Ondanks dat zij geen naam noemde, maakte Privé al snel bekend dat het André gevallen was voor Bridget.
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
De diverse instagrams:
AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Bridget: https://instagram.com/bridgetmaasland
OP kan aangepast worden
[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 10-03-2021 20:58:22 ]![]()
er is geveegd.
geen persoonlijk gezeik hier, gewoon lekker speculeren over A1 A2 a3 ezeltjes, koelkasten..Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Vergeet A4 niet!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Ole het volgende:
er is geveegd.
geen persoonlijk gezeik hier, gewoon lekker speculeren over A1 A2 a3 ezeltjes, koelkasten..![]()
Waarom doet mol het niet in de TT ?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Ole het volgende:
er is geveegd.
geen persoonlijk gezeik hier, gewoon lekker speculeren over A1 A2 a3 ezeltjes, koelkasten..![]()
![]()
Noicequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Ole het volgende:
er is geveegd.
geen persoonlijk gezeik hier, gewoon lekker speculeren over A1 A2 a3 ezeltjes, koelkasten..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
dat is het ezeltje toch? Love it when gates door elkaar gaan lopen!quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
An4 is het ezeltjequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:13 schreef Ole het volgende:
[..]
dat is het ezeltje toch? Love it when gates door elkaar gaan lopen!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
is er ook nog een keukentafel en/ of klliko?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:13 schreef Ole het volgende:
[..]
dat is het ezeltje toch? Love it when gates door elkaar gaan lopen!![]()
![]()
Dit soort onzin mag wegquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef Ole het volgende:
is er ook nog een keukentafel en/ of klliko?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nogmaals An4:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
dat bepaal ik welquote:![]()
Ik ben niet waardigquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:08 schreef rebel-angel het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMPFqd2B7as/?igshid=q7m3k2prtv5l
Rumag heeft nu powervrouw shirts![]()
![]()
En een Maxima en WimLex dekbed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef Ole het volgende:
is er ook nog een keukentafel en/ of klliko?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Alles is wegquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef Ole het volgende:
is er ook nog een keukentafel en/ of klliko?![]()
![]()
Zie OPquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:08 schreef rebel-angel het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMPFqd2B7as/?igshid=q7m3k2prtv5l
Rumag heeft nu powervrouw shirts![]()
![]()
![]()
Héé maar Andre is op tijd weg. Het kost hem geen centIedereen is een kutlultrut
quote:quote:quote:
Hij moet ergens wonen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:20 schreef Soury het volgende:
Héé maar Andre is op tijd weg. Het kost hem geen cent![]()
Ja lekker belangrijk.quote:Iedereen is een kutlultrut
Bridget heeft vast nog wel een kamertje vrij.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bridget heeft vast nog wel een kamertje vrij.Iedereen is een kutlultrut
die kan vast wel een warm iets in haar bed willenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Jawel!!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik heb de Instagram van z’n nieuwe lover.. mag ik hier niet neerzetten zeker?![]()
Die Sarah plaatste twee weken geleden op Insta:
Happiest girl in the world ✨Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Welke Sarah.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:28 schreef AgnesGru het volgende:
Die Sarah plaatste twee weken geleden op Insta:
Happiest girl in the world ✨![]()
ja hoor! spoiler maarquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik heb de Instagram van z’n nieuwe lover.. mag ik hier niet neerzetten zeker?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Blijkbaar is Antwee dus met ene Sara(h), heeft haar 100 rozen gestuurd.quote:
Zie roddelloog insta.
https://www.instagram.com(...)XzUu6xkkjJKKRwbOJM0/Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is prive staat er.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Blijkbaar is Antwee dus met ene Sara(h), heeft haar 100 rozen gestuurd.
Zie roddelloog insta.
https://www.instagram.com(...)XzUu6xkkjJKKRwbOJM0/![]()
Van mij welquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik heb de Instagram van z’n nieuwe lover.. mag ik hier niet neerzetten zeker?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is op slot ....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Blijkbaar is Antwee dus met ene Sara(h), heeft haar 100 rozen gestuurd.
Zie roddelloog insta.
https://www.instagram.com(...)XzUu6xkkjJKKRwbOJM0/
Screenshotje maken dan maar![]()
![]()
Ik vraag me af, als ik de foto’s op haar insta zie, gaat hij er niet met haar moeder vandoor op de korte termijn?![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:34 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ah dus toch die lip, ze is bevriend met die lip van die kleine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja graag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Is op slot ....
Screenshotje maken dan maar![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:34 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Wil.je een screenshot maken aub? Mag ook in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wil hij via haar aan haar moeder zien te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:36 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vraag me af, als ik de foto’s op haar insta zie, gaat hij er niet met haar moeder vandoor op de korte termijn?![]()
Oh is dat zo? Zij is vriendinnen met Jamie?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Tja, bevriend met die lip Jamie Vaes![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Zij is vriendinnen met Jamie?![]()
![]()
Waarom dat gedoe met die Sarah van Soeloe-lip onder een spoiler terwijl ze in het topic hiervoor al uitgebreid is besproken?![]()
En Amanda Balk, wat wel weer leuk past bij het ezel-thema.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Tja, bevriend met die lip Jamie Vaes![]()
Sarah met de Zoeloe lippen.quote:
Maar wat een verstandige reactie geeft Monique op haar insta. Petje af hoor.
Hopelijk neemt ze hem nu echt nooit, nooit meer terug.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
lekker belangrijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waarom dat gedoe met die Sarah van Soeloe-lip onder een spoiler terwijl ze in het topic hiervoor al uitgebreid is besproken?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waarom dat gedoe met die Sarah van Soeloe-lip onder een spoiler terwijl ze in het topic hiervoor al uitgebreid is besproken?![]()
![]()
ze is zelfZe is zelf pas 21...maar mams heeft ook dezelfde lippen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien wil hij via haar aan haar moeder zien te komen.![]()
Die raakt ze dan echt kwijt aan haar moeder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:48 schreef Simone010 het volgende:
ze is zelf
[..]
Ze is zelf pas 21...maar mams heeft ook dezelfde lippen.![]()
Powerfan gespot!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sarah met de Zoeloe lippen.
Maar wat een verstandige reactie geeft Monique op haar insta. Petje af hoor.
Hopelijk neemt ze hem nu echt nooit, nooit meer terug.![]()
Reactie op Mo haar Insta van haar vader en (stief)moeder.
hermusannemarie
Wat ben ik trots op jou, dat jij mijn dochter bent. Je bent een fantastische moeder en een sterke vrouw . Beloof me één ding, neem hem noooooit meer terug. Alleen maar liefde voor jou❤️❤️
Edit; correctie, haar stiefvader en moeder.![]()
Jamie Blaas dusquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Tja, bevriend met die lip Jamie Vaes
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Nee joh. Ik hoop gewoon echt dat ze hem nu niet meer terug neemt.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Stiefmoeder is overleden, dit is inderdaad haar "echte" moeder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
hermusannemarie
Wat ben ik trots op jou, dat jij mijn dochter bent. Je bent een fantastische moeder en een sterke vrouw . Beloof me één ding, neem hem noooooit meer terug. Alleen maar liefde voor jou❤️❤️![]()
Ah thanks. Ik zat al te twijfelen. Dus haar stiefvader en haar echte moeder, begrijp ik het zo goed?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Stiefmoeder is overleden, dit is inderdaad haar "echte" moeder.![]()
Ja lijkt me ook beter voor iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hoop gewoon echt dat ze hem nu niet meer terug neemt.
Ieder zn mening maar vraag me oprecht af wat je sterk vindt aan haar reactie? Naar mijn idee plaatst ze het altijd zo buiten zichzelf: eerst was het Bridget, nu is hij gewoon ongelukkig. Alsof ze niet wil erkennen dat ze gewoon geen goede match zijn.![]()
Mag de lege afbeelding onderaan de OP ook worden verwijderd?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:11 schreef Ole het volgende:
er is geveegd.
Ik denk dat Hermus haar achternaam is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah thanks. Ik zat al te twijfelen. Dus haar stiefvader en haar echte moeder, begrijp ik het zo goed?![]()
Wss als hij weer gaat smeken en zegt dat ie in therapie gaat en zo’n nare jeugd heeft gehad ofzo .. neemt ze m zo terug. Zij komt op mij achter als zo’n afhankelijke vrouw die bijna alles van dr vent accepteert, als hij maar blijft. Maar ik hoop dat ik fout zit.![]()
Wat moet ze zichzelf kwalijk nemen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook beter voor iedereen.
Ieder zn mening maar vraag me oprecht af wat je sterk vindt aan haar reactie? Naar mijn idee plaatst ze het altijd zo buiten zichzelf: eerst was het Bridget, nu is hij gewoon ongelukkig. Alsof ze niet wil erkennen dat ze gewoon geen goede match zijn.
Hij lijkt me idd niet gelukkig.
Ze kan zichzelf kwalijk nemen dat ze hem eerst al had terug genomen. Hopelijk heeft ze er nu echt van geleerd.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Genant dat ze dit allemaal via insta besprekenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
hermusannemarie
Wat ben ik trots op jou, dat jij mijn dochter bent. Je bent een fantastische moeder en een sterke vrouw . Beloof me één ding, neem hem noooooit meer terug. Alleen maar liefde voor jou❤️❤️
Edit; correctie, haar stiefvader en moeder.![]()
Mag ik een teiltje?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Hopelijk? Als ze hier niks van opsteekt is het gewoon een dom figuur. Verlaten worden voor Bridget was al best sneu, maar voor de tweede keer verlaten worden voor een 21 jarig mokkeltje spant wel de kroon.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat moet ze zichzelf kwalijk nemen dan?
Hij lijkt me idd niet gelukkig.
Ze kan zichzelf kwalijk nemen dat ze hem eerst al had terug genomen. Hopelijk heeft ze er nu echt van geleerd.![]()
Ohw, en kreeg ze die van A2?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef praadje het volgende:
[ afbeelding ]
sarahvansoelen
How to make me the happiest person on earth ♥️🥰 the most beautiful roses![]()
en is ze pas 21????Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Dat was ik, want er was blijkbaar iets van A2 die iemand rozen gaf.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet maar iemand vroeg naar de foto met de rozen.![]()
Waar komt het gerucht vandaan dan dat die Sarah zn nieuwe vlam zou zijn?
Ik kan die roddel insta pagina niet zien“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef Poppejans het volgende:
Ik kan die roddel insta pagina niet zien![]()
![]()
Volgens die Fawry nog wat heeft iedereen in de omgeving van die Sarah het erover dat zij de nieuwe lover is van Antwee. (Afgeschermd profiel dus ik ga niets linken).![]()
Je hebt gelijk, en als de omgeving het erover heeft zegt dat genoeg en aangezien het bij Bridgeslet heel snel ging zal het n u ook wel weer snel gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef praadje het volgende:
Volgens die Fawry nog wat heeft iedereen in de omgeving van die Sarah het erover dat zij de nieuwe lover is van Antwee. (Afgeschermd profiel dus ik ga niets linken).![]()
Haha, voordat er een rel komt zorg ik al dat ik iemand ga volgen. Hij was toen even in beeld bij Sam dus toen nam ik mijn kans waar in de hoop dat als er dirt over iets naar buiten komt ik het in ieder geval kan volgenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef Poppejans het volgende:
Ik kan die roddel insta pagina niet zien![]()
![]()
Oh, ga morgen even navragenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Bloemist zit 5 minuten bij mij vandaan 😀![]()
![]()
![]()
![]()
En zoveel mensen die mee kunnen smullenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Genant dat ze dit allemaal via insta bespreken![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
En zoveel mensen die mee kunnen smullen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
En zoveel mensen die mee kunnen smullen![]()
![]()
![]()
Ik kan geen screenshots delen. Ik ben misschien beetje een noob maar ze doet mij denken aan Sylvia Heersen.![]()
Jeetje. Ik dacht, 35 jaar oud zoiets.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Op haar insta staat 25e verjaardag 17 weken geleden gevierd. Dus 25 denk ik.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Sarah en Powervrouw Mo hebben dezelfde visagist, ene Errol. Dus ze hebben al eerder een kwast gedeeld.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef Michellee het volgende:
Ik kan geen screenshots delen. Ik ben misschien beetje een noob maar ze doet mij denken aan Sylvia Heersen.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:17 schreef caroro het volgende:
Sarah en Powervrouw Mo hebben dezelfde visagist, ene Errol. Dus ze hebben al eerder een kwast gedeeld.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: