quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Helaas wel denk ik zo, maar toch wel een leuk stelletjequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Allebei wat oudertoestanden kan ook helpen natuurlijk.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Leann en Timo vind ik schattig. Ze zijn leuker dan leeftijdsgenoten. Alsof we tien jaar terug in de tijd kijken. Geen pretentieus oppervlakkig geneuzel maar gewoon twee tieners.
Ja hoor, niks mis mee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Helaas wel denk ik zo, maar toch wel een leuk stelletje
Wel een arts die na een aantal jaar en nog meer schandalen uit het BIG-register geschrapt gaat worden en later eventueel nog strafrechtelijk vervolgd.quote:
Komt er een!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Wel saai en normaal meer. Ik wil gekken, liefste zo irritant mogelijk.
PvdAquote:
Daniël de Ridder gegoegeld en........Ja!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Meneer Veiligheidskunde zoekt meer een Daniël de Ridder en niet een vrouwtje.
Stein! Godverdomme.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Stijn doet me aan mijn nichtje denken toen ze wat jonger was.
En ontzettend diepzinnige gedachten weer. Echt een arts waar je wat aan gaat hebben.quote:
Carrieretijgertje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Het hoef jouw leven toch ook niet te zijn tutje.
Als ze dat niet uitlegt is ze onduidelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Het hoef jouw leven toch ook niet te zijn tutje.
Ik vind Kaag wel leuk. Jammer van de partij ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |