Ik gok dat Rico Verhoeven een BMI van 30-35 heeft. Hele ongezonde jongen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is een gezond BMI?
Voor volwassenen ligt een gezond BMI tussen de 18,5 en de 25.
En het hartflimpje? cardialoog zag een gebroken hartje?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt redelijk mee. Ik wil juist nu weer een kilo of 3-4 schoon aankomen maar dat is een stuk lastiger
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Uitslag BMI volwassenen 19-69 jaar
BMI grenzen 19-69 jaar Betekenis
lager dan 18,5
Ondergewicht
Vanaf 18,5 tot 25
Gezond gewicht
Vanaf 25 tot 30
Overgewicht
30 en hoger
Ernstig overgewicht (obesitas)
@:caland zit tegen obesitas aan en wil nog 3/4 kilo aankomen.
Vechten is ongezond en voor tokkies.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat Rico Verhoeven een BMI van 30-35 heeft. Hele ongezonde jongen.
maar een vet% van 7? tenminste pre fightquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog uitslag van.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En het hartflimpje? cardialoog zag een gebroken hartje?
Ja die is echt bizar droog. Trainingsbeest.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar een vet% van 7? tenminste pre fight
Dan ben je marathon loper.quote:
Die stopt m nog wat broodjes kroket toe. Dat is waarschijnlijk goedkoper op langer termijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:11 schreef RamboDirk het volgende:
User Caland kan binnenkort een lifestyle gesprek verwachten vanuit de werkgever met deze uitslagen.
Blijf in uw kotquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Wandelaar om het leven gekomen door omgewaaide boom in Bemelen
https://www.telegraaf.nl/(...)aide-boom-in-bemelen
Niet aan de stormklok gehouden. Ja, dom.
Hoeft niet, gasten als Badr en Verhoeven wegen 120kg en zitten daar voor de wedstrijd ook wel aan.quote:
Bemelen (Limburgs: Bieëmele) is een dorp in de gemeente Eijsden-Margraten, in de Nederlandse provincie Limburg, gelegen aan de rand van de Maasvallei net ten oosten van Maastricht. In het Zuid-Limburgse dorp wonen ongeveer 565 mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Wandelaar om het leven gekomen door omgewaaide boom in Bemelen
https://www.telegraaf.nl/(...)aide-boom-in-bemelen
Niet aan de stormklok gehouden. Ja, dom.
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeft niet, gasten als Badr en Verhoeven wegen 120kg en zitten daar voor de wedstrijd ook wel aan.
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Gezellig is zo'n kutwoord.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.
Heb ook een paar vrienden die dat nu een jaartje doen oid, die bel je in het weekend niet meer op nee.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok dat Rico Verhoeven ook wat een lager vetpercentage heeftquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |