Nee klopt, dat is er ook niet. Niet voor retail. Toch zijn er andere die daar wel profijt van in zien. En met de huidige prijs verhoudingen maak je toch een leuk jaar percentage winst op je vtho. En stijgt de vtho waarde zal de VET waarde alleen maar mee omhoog gaan. dus waarom zou ik vtho holden?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar waarom heb je VET nodig dan als de tx costs telkens omlaag gevote worden? Enige wat je nodig hebt is VTHO om gebruik te maken van het netwerk.
Er is geen enkele incentive voor retail om VET te holden omdat niemand er verder belang bij heeft dat VET in prijs stijgt.
Die optie biedt de meeste ruimte voor groei in aantal transacties voordat er weer ingegrepen moet worden, het gaat in deze fase uiteindelijk om adoptie. Dat de transactiefees omlaag gaan staat al vast, de vraag is eigenlijk alleen met hoeveel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat is je reden om voor de 1% te kiezen?
Iedereen die wat onderzoek had gedaan.quote:
Alsof Vechain weer onder de 1 cent komtquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat gaan ze doen in bearmarket? De prijs weer omhoog gooien ofwat?
Stel je voor hey, VET weer op sub 1 cent en VTHO/VET 0.03 en met de 99% reductie in fees.
Je vet wordt juist meer waard indien de fee /100 gaat. Je krijgt immers 100x meer tx voor hetzelfde geld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar waarom zou je überhaupt nu nog VET kopen of holden als de tx costs toch heel goedkoop gaan zijn. Gewoon VTHO kopen bedrijf zijnde.
VET is niet meer nodig.
Je hebt 100 keer minder nodig, demand wordt dus 100 keer minder, prijs gaat dus omlaag niet omhoog. TENZIJ de hoeveelheid tx ook een 100-voud omhoog gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vet wordt juist meer waard indien de fee /100 gaat. Je krijgt immers 100x meer tx voor hetzelfde geld.
Maar het wordt nu aantrekkelijker juist om VET te kopen. Waar je met 5k aan VET eerst 100 transacties per dag kon doen worden dat er 10k. (Verzonnen getallen, maar je snapt de strekking).quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt 100 keer minder nodig, demand wordt dus 100 keer minder, prijs gaat dus omlaag niet omhoog. TENZIJ de hoeveelheid tx ook een 100-voud omhoog gaat.
Daar hint vechain nu op, maar dat is nogal wat. Eerst zien dan geloven
Alles ingeruild voor PYR maat?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Als ik kon stemmen had ik voor de 1% optie gekozen. Het is nog zo vroeg dus beter om te maximaliseren denk ik.
Daar lijkt het nu ook heen te gaan toch? Maar wat voor invloed zou dit op de prijs gaan hebben. VHTO zal door iedereen nu verkocht worden. Dat weer terug in Vet?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Als ik kon stemmen had ik voor de 1% optie gekozen. Het is nog zo vroeg dus beter om te maximaliseren denk ik.
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:09 schreef tgev het volgende:
Maar wat voor invloed zou dit op de prijs gaan hebben.
HFSPquote:Op donderdag 1 april 2021 09:10 schreef onlogisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/
The live VeChain price today is $0.090172 USD with a 24-hour trading volume of $899,901,621 USD. VeChain is up 2.41% in the last 24 hours. The current CoinMarketCap ranking is #1749, with a live market cap of not available. The circulating supply is not available and a max. supply of 86,712,634,466 VET coin
Het lijkt erop dat cmc ook vast afscheid heeft genomen van Vechain.
binance is gewoon een beetje bangquote:Op donderdag 1 april 2021 09:10 schreef onlogisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/
The live VeChain price today is $0.090172 USD with a 24-hour trading volume of $899,901,621 USD. VeChain is up 2.41% in the last 24 hours. The current CoinMarketCap ranking is #1749, with a live market cap of not available. The circulating supply is not available and a max. supply of 86,712,634,466 VET coin
Het lijkt erop dat cmc ook vast afscheid heeft genomen van Vechain.
Enige dat ik dan nog niet helemaal begrijp, waarom direct naar 1% en waarom dan niet in tussenstappen naar die 1% toe. Dus eerst naar 20% en dan naar 5%. Verwachten de node holders meer gebruik als het direct naar 1% gaat?quote:
watquote:Op maandag 22 maart 2021 08:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Op Binance staat dat je met flexible savings 9.67% VTHO krijgt per jaar. Is dat 9.67% van de waarde van VET in VTHO of 9.67% van het aantal VET in VTHO? In het eerste geval zou je (inclusief VET savings) op zo'n 11% rendement zitten...
Eindelijk een geslaagde 1april grapquote:Op donderdag 1 april 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:
je zou bijna denken dat een 'decentrale' gedeelde database niet de snelste en goedkoopste toepassing is voor wat walmart choina oid zou willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |