quote:Op donderdag 1 april 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:
je zou bijna denken dat een 'decentrale' gedeelde database niet de snelste en goedkoopste toepassing is voor wat walmart choina oid zou willen
Lijkt mij ook. Neef van me overweegt om nu in te stappen. Ik heb er nog niet genoeg verstand van, maar zou het wel aandurveb om nu nog in te stappen. Heb er alle vertrouwen in dat dit nog flink blijft groeien. Maar ik geef geen financieel advies uiteraard.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:54 schreef fathank het volgende:
Voor mij is vet de enige long term zekerheid naast btc. Dus wat mij betreft is het veel te vroeg om te verkopen.
Geen financieel advies.
Nog maar x10 tot een dollarquote:Op zondag 4 april 2021 21:46 schreef Jimbo het volgende:
VET Gaat nog wel een stuk hoger, die zie ik ooit nog wel dik over de $1 gaan
Die heeft er weinig verstand vanquote:Op maandag 5 april 2021 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk ergens rond 2025/2027
@:aTypisch
Al spijt dat je verkocht hebt?quote:Op maandag 5 april 2021 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk ergens rond 2025/2027
@:aTypisch
(lol)quote:Op maandag 5 april 2021 19:58 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd, de scamtrain gaat door zie ik
houd de hot potato niet te lang vast
Alles wat ethereum kan maar dan beter en sneller, en alles wat Cardano belooft maar dan echt.quote:Op maandag 5 april 2021 20:42 schreef Fer het volgende:
Maar wat kun je precies met die vechain? Een maar qr-codes op een dozen volgen?
Vechain kan je toch niet vergelijken met Ether of Cardano?quote:Op maandag 5 april 2021 21:25 schreef fathank het volgende:
[..]
(lol)
[..]
Alles wat ethereum kan maar dan beter en sneller, en alles wat Cardano belooft maar dan echt.
Aan ciclon gevenquote:Op maandag 5 april 2021 21:57 schreef ArnoldG0342 het volgende:
When 12 $cnt sir ?
Sinds 05/2018 nooit meer aan mijn vetjes gezeten in de Wallet.
Ook nog 230k OCE (ico) staan, weet nog steeds niet goed of ik die ga houden.wat zouden jullie doen?
Klopt. Ethereum is te duur in gebruik en heeft cardano al iets laten zien behalve beloftes?quote:Op maandag 5 april 2021 21:48 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Vechain kan je toch niet vergelijken met Ether of Cardano?
Dan zie je hoelang je voorbinddildo vertraging heeft opgelopen in het Suezquote:Op maandag 5 april 2021 20:42 schreef Fer het volgende:
Maar wat kun je precies met die vechain? Een maar qr-codes op een dozen volgen?
watquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vergelijk het met aandelen.
Koop je VET en krijg je het gebruikelijke aantal Vtho per dag - krijg je 2% dividend per jaar
Koop je VET en zet je die op bijvoorbeeld Binance zoals hierboven genoemd krijg je 3x zoveel en dus 6% dividend per jaar.
heb je er nou echt geld in zitten krijg je nog een kleine bonus voor wat nodes.
Naast het dividend dat je krijgt kan het aandeel omhoog of omlaag net hoe goed de blockchain het doet.
Hoe meer bedrijven dus transacties a een x bedrag doen des te gewilder vtho word en des te hoger ook de prijs van VET zal worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |