Inderdaad, of de powervrouw of de ezel zullen ons vanzelf op de hoogte houden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Powervrouw ja, gaan we die ellende weer krijgen
En..Welmoed heeft 16 februari haar relatie verbroken!quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:24 schreef -river- het volgende:
Hm...op twitter begonnen de roddels over A2 en Welmoed al op 4 maart.
Ik denk dat ze wel wat beters en mooiers kan krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien had ze jeuk ze heeft immers drie weken geleden haar verloving verbroken.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.
Lukte niet, hier zie je het staan :https://twitter.com/HenkDeVries_
OMG lol zou het dan toch waar zijn?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:07 schreef maily het volgende:
En op haar facebookfanpagina:
[ afbeelding ]
Wie is Welmoed?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:24 schreef -river- het volgende:
Wie is Welmoed?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:24 schreef -river- het volgende:
Henk en Indridquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken die Welmoed ook niet. Maar als ik haar zo zie en kijk naar het werk wat ze doet, kan ik maar aan 1 ding denken. Wat moet ze in hemelsnaam met Dré.
Hiiihahahaha. Hiiiihahaha.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:13 schreef -river- het volgende:
Ik verwacht binnenkort de statement van de Ezel
Zo voor het programma wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]dacht ik ook nette vrouw.
Ja, het was natuurlijk heel makkelijk om de brave familieman uit te hangen toen er toch niks anders mocht. Is gewoon onwaarschijnlijk dat iemand zo zou veranderen in korte tijd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:11 schreef Luke83 het volgende:
Die gast heeft natuurlijk een jaar thuis gezeten, alcoholvrij, gestructureerd leven, mist niets.
Nu weer opgetreden en geroken aan drank, drugs en rock n roll, doeggg Mo.
Just my two cents.
Ook weer waar. Nou daar zit iedereen weer. En kleine dre weer wachten op papa.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Zo voor het programma wel.
Maar je weet het niet he .... als de camera's uit zijn en Jort is naar huis ....
Hij lijkt trouwens wel 45 ipv 27.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie het wel jahet zit op ong. 85% van het filmpje.
Verdommequote:Op woensdag 10 maart 2021 13:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah ze is wel eens bij zijn concert geweest, zou ze ook een kettinkje hebben?
En is dat Monique, verkleed in politiepak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |